Anime

Vše co přímo nesouvisí s hrou na Equilibrii

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Darmonlor
Příspěvky: 797
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Příspěvek od Darmonlor »

Wendigo píše:Prave ze ani ne, oni nejsou zas tak hloupi jak je delate, jo vrhnou se na skupinu banditu kdyz vi ze je hrave rozprasi, ale kdyz se setkali s nejakym tim silnejsim souperem tak to casto zkoncilo utekem nejdriv. Kdyz se ocitnou v jinem svete bez sve sily nebudou tak hloupi aby se hned vrhli do nejake bitky. Zas jim neberte pud sebezachovy :)
To je mi jasné, ovšem ze začátku bude pro ně těžší uvědomit si to a zvyknout si :)

Akira: O to tu vůbec nejde, Zelgadis o sobě bude tvrdit že je šaman ať bude co bude. Ovšem jde o to jak mu namixovat featy aby odpovídal své předloze.
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Zela vidim osobně na typického klerika - ne vyznávajícího jednoho boha, ale spíš filozofii... i když nevím, jestli je to na EQ možné. Amelie je zcela jasně monk, na paladina je trochu moc chaotická :bigwink: … případně opět klerik.

*pokyvuje hlavou*

Klerik je v DnD takový ten mix bojovníka/mága, co Zel+Amelie předvádí. Pokud nevezmem v úvahu multiclassy, které jsou s prominutím k ničemu.
Wendigo píše:...Bard - tichy Zelgadis vyrvavajici nekde na lesy? Je pravda, ze na kytaru hrat umi, ale delal to jen jednou a to kdyz v okoli nebylo ani zivacka (presneji receno v okoli byli jen nemrtvi :))


Hahááááá! Ještě taky když se s celou partou potápěla loď!
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

Ja bych se svazovat nenechala, ale bohuzel prividla hry atd uz puvodni nebo equilibrijska jsou dost svazujici. On ten druid tu penalizaci dostane bez ohledu na to co to je za druida atd.

Amelie? Chaoticka? S jejima nazorama je Amelie naprosto jasny zakonny dobro o tom se neda moc pochybovat :)

Edit: Zelgadise jako kneze bez viry si predstavit dokazu ale prakticky je to drobatko problem.

Amelie naopak jako monk nevim nevim - ano bojuje sice casto holyma rukama a nenosi zbroj ale zdaleka ne tak casto jako kouzli a to jsou nejcasteji kouzla leciva nebo jinak podporujici love and justice (hlavne to druhe i kdyz...)


Jo kdyz se s celou partou potapela lod to byla imha jedna z nejlepsich ukazek jak dokonala je Zel 99% casu flegma :)
Darmonlor
Příspěvky: 797
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Příspěvek od Darmonlor »

kokosak píše:Zela vidim osobně na typického klerika - ne vyznávajícího jednoho boha, ale spíš filozofii... i když nevím, jestli je to na EQ možné. Amelie je zcela jasně monk, na paladina je trochu moc chaotická :bigwink: … případně opět klerik.

*pokyvuje hlavou*

Klerik je v DnD takový ten mix bojovníka/mága, co Zel+Amelie předvádí. Pokud nevezmem v úvahu multiclassy, které jsou s prominutím k ničemu.
Wendigo píše:...Bard - tichy Zelgadis vyrvavajici nekde na lesy? Je pravda, ze na kytaru hrat umi, ale delal to jen jednou a to kdyz v okoli nebylo ani zivacka (presneji receno v okoli byli jen nemrtvi :))


Hahááááá! Ještě taky když se s celou partou potápěla loď!
Odhlédněme od toho, že se popisů classů prakticky nebudeme držet - monk je zákonný za každou cenu. A představit si amelii jako zákonného neutrála? :D
Navíc jak říká wendigo, to že je Amelie zmatkářka a nešika ještě neznamená že je chaotik.
Zelgadis se svým mixem černé magie a šamanismu těžko může být klerda - málo destruktivních kouzel. A jestli je možné na EQ věřit ve filozofii? Proč ne, sakra? Však Amelie taky věří ve Spravedlnost. :D
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Darmonlor
Příspěvky: 797
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Příspěvek od Darmonlor »

btw, co tu debatu forknout do topicu někam vedle?
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

Jo ja vim ale Amelie je furt i ve slayers skupince healer takze na monka ji bohuzel schazi nejake ty heal kouzla. Takze bych ji videla bud jako palata na coz mi lepe sedi ta jeji zivotni filozofie nebo klerika s domenou leceni.

Jinak na Zelgadise bude nakonec asi klerda nejlepsi. Co se tyce cerne magie tak nezapominej ze ve slayers je cerna magie mix magie elementarni a klasicke cerne. Za skutecne kouzla cerne magie se daji pouzivat jen Dragon Slave, Ragna Blade a Giga Slave coz jsou kouzla typicke pro linu, Zel pouziva z black magic jen fireball a to ani ne tak casto protoze i elementarni kouzla pouziva mnohem casteji ty spadajici pod shamanismus (vicemene black magic - ohen a shamanism ostatni elementy ale jsou tam drobne vyjimky)
Takze klerda s elementarni domenou, plus kdyz to bude klerda tak snad ukecam u gm i to aby mel permanentni kamenou kuzi vymenou za to ze nebude nikdy moci nosit zbroj coz je u klerdy docela tezky negativum :)
Darmonlor
Příspěvky: 797
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Příspěvek od Darmonlor »

Wendigo píše:Jo ja vim ale Amelie je furt i ve slayers skupince healer takze na monka ji bohuzel schazi nejake ty heal kouzla. Takze bych ji videla bud jako palata na coz mi lepe sedi ta jeji zivotni filozofie nebo klerika s domenou leceni.

Jinak na Zelgadise bude nakonec asi klerda nejlepsi. Co se tyce cerne magie tak nezapominej ze ve slayers je cerna magie mix magie elementarni a klasicke cerne. Za skutecne kouzla cerne magie se daji pouzivat jen Dragon Slave, Ragna Blade a Giga Slave coz jsou kouzla typicke pro linu, Zel pouziva z black magic jen fireball a to ani ne tak casto protoze i elementarni kouzla pouziva mnohem casteji ty spadajici pod shamanismus (vicemene black magic - ohen a shamanism ostatni elementy ale jsou tam drobne vyjimky)
Takze klerda s elementarni domenou, plus kdyz to bude klerda tak snad ukecam u gm i to aby mel permanentni kamenou kuzi vymenou za to ze nebude nikdy moci nosit zbroj coz je u klerdy docela tezky negativum :)
Nevím nevím, vidělas co dokáže kamenná kůže na EQ? Pak je opravdu těžký oříšek někoho zranit... Zvlášť na začátku by tě to neskutečně zvýhodnilo - družina se zelem na první by dokázala sejmout klidně i skřeta.
U Amelie se spíš přikláním k paladinovi.
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

No nevidena, nebude na sobe mit grafickej efekt, v popisu to min napsane bude. Kdyztak by se nejspis daly vymyslet nejaky dalsi postihy.

Videla bych to na snizeni celkoveho poctu zivotu napriklad.

Edit: Beru tim kamenou kuzi ktera redukuje fyzicke zraneni, ne tu ktera pohlcuje jakekoli zraneni a pak se rozpadne. To by Zel urcite uvital ale prece mu to nedarujem tak lehce :)
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

No pak to nejak domluvim, ale dal, mame tu jeste dve hlavni postavy volny, tak co kdo si veme Linu a Gourryho? :)
mkov
Příspěvky: 304
Registrován: 9. 9. 2006 14.03
Bydliště: Mladé Buky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mkov »

Víte co je na téhle myšlence to na EQ vytvořit největší problém?
Je to to, aby se celá parta shodla v čase na hraní …
Třeba já nemám až tak moc času hrát … třeba teď se hodně učím na zkouškové atd...
Většinu času by charaktery hráli nezávisle na sobě … a to by je pak následovně oddělovalo a začali by se rozvíjet jinak...
Hlavně je potřeba promyslet jestli je to DLOUHODOBĚ možné na EQ zahrát nebo ne...

Wendigo: Nejsem z Prahy, jsem z Krkonoš, ale v Praze studuju na VŠE a bydlím na kolejích na Jižním městě...teď tam pojedu na zkouškové 2.1 a domů se vracím někde po 23.1 :)
A pak tam budu více méně další semestr (domu jezdím na víkend většinou jednou za 3 týdny) … tak jak se ti chce :) na koleji je hodně rychlej net tak stahování není problém.
Jinak já ty titulky nestudoval, ale pokud jsou podle jap verze a nejsou dělaný podle angl. verze tak ta doslovnost mi nevadí :)
Stejně i z jiných anime mam plno frází vžitých :D Moje nejoblíbenější je "jare jare" (nevím jak se přesně píše ale dost podobně se vyslovuje :) ) je taková univerzální podle situace :happy:

Už jsem psal, že Gouryho klidně vezmu, ale má to háček až tak moc nehraju … takže bude lepší když se ženeš někoho kdo ho bude hrát a bude hrát víc.
Zkušenost je nejlepší učitelka, jen je někdy příliš drahá.
Jsem zodpovědný za to co píšu ale ne za to co čtete!
http://mkov.wz.cz
Darmonlor
Příspěvky: 797
Registrován: 8. 2. 2007 17.12

Příspěvek od Darmonlor »

mkov píše:Víte co je na téhle myšlence to na EQ vytvořit největší problém?
Je to to, aby se celá parta shodla v čase na hraní …
Tak třeba já s Wendigo nemáme problém. Prostě vstane od počítače a dojde mě ke stolu vedle nakopat abych se už konečně zalogoval :D A naopak.
Don't Dream It - Be It <i>Dr. Frank-N-Furter</i>

Amelia Wil Tesla Seyruun
Falik
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

mkov: Spolubydlici je na VSE muzu to po ni poslat klidne :)))

Dlouhodobe to zahrat jde, staci sehnat lidi co tu visi tak casto aby se byli schopny sejit na jeden cas :) Kdyz se sejdem tak budem hrat tohle, kdyz ne pojedem si kazdy jiny postavy :)

btw: makam na ikonkach, obleceni a vzhledu charu vubec, pak sem nahazim vysledky :)
mkov
Příspěvky: 304
Registrován: 9. 9. 2006 14.03
Bydliště: Mladé Buky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mkov »

No rád bych si s váma zahrál, ale bohužel časově to je horší :)

No koukám že stále uvažuješ jen o té možnosti že by jsi to předala osobně nebo zprostředkovaně na DVD :)
Takže mám to chápat tak, že žádný ftp, či jiný dobrý zdroj není?
Zkušenost je nejlepší učitelka, jen je někdy příliš drahá.
Jsem zodpovědný za to co píšu ale ne za to co čtete!
http://mkov.wz.cz
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

No je torrent ale nadeje ze z nej na sebelepsim pripojeni vytahnes vic jak 50kb/s je dost marna, ale jak chces :)
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

Tak jo, prvni char hotov, NWN Zelgadis i s popisem. Ikonku jsem nakonec vzala fanartackou, proste mi do NWN zapadla vic a najit dobrou ikonku na Zela se ukazalo byt jako quest for glory... Akorat na screenu vypadaj ty vlasy tmavy, ale je to tim ze tam je kovova reflexni barva a okoli je tmave :)

http://wendigo.wz.cz/nwn_zel.jpg
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

No, asi bych mel dat jednu dobre minenou radu..

Slayers na EQ prosim netahejte.

ac je to myslenka samoyrejme velice lakava a je zabava vymyslet jejich protejsky v pravidlech nwn, "vyroba" postav neni ten nejyasadnejsi problem.

Ty mnohem vetsi problemy jsou dva - rozdil EQ a slayers svetem(y) a rozdil ve zpusobu hry.

:: Nerikam, ze se tu uz parkrat neobjevily skupinky ocividne z jineho sveta (viz dva mali cerni prckove kdysi). Nicmene tady to vidim jako veliky problem. High-mana Slayers svet (mozna very-high mana :D) se svymi zakonitostmi je tady tezko napodobitelny. Stejne tak jako funkce kouzel. Taky je to tu male a neni prostor pro zadne zapletky (ktere by vam taky musel nekdo udelat).
Muzete mit sice postavy jakoby ze slayers (povahou) - navenek budou ale vypadat uplne normalne neverwinterovsky, nebudou nic umet a NEBUDETE tu zazivat stejna dobrodruzstvi jako v anime, manze ani povidkach.

Eq jako svet blizky evropske renesanci je proti japonske verze eurofantasy tak moc odlisny, ze se vam tu - jak jsem uz rekl -

- nepovede nikdy dobrodruzstvi jako v Slayers (a to jsem precetl dost kratkych manga povidek na to, abych to mohl s jistotou tvrdit

- povede jen udelat chvilkovy zmatek a trochu nabourat svet

- postavy za chvili zmorfujou do eq podoby a vysumi to

Necekam, ze by si nekdo na Eq chtel zahrat gandalfa s aragornem. Pritom to je prakticky to stejne.

Pri hre mmorpg si navic nikdy neuzijete tolik srandy, kterou v serialu podporuji strihy, zabery a rychla situacni komika spolecne s pomoci scenare. Nejpravdepodobnejsi bude, ze z toho vznikne jakasi krec, ktera bude protagonisty chvili bavi (nez opravdu zjisti, ze to asi nejde), ale ostatnim to nejspis bude kazit hru... nebo z toho budou alespon rozpaciti.

^_^
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

Jaky kouzla, kouzla se slayers sveta nepujdou pouzit, mile postavy zacnou od piky hezky a jejich cil nebude o mnoho jiny nez jakekoli jine postavy na Equilibrii - zit, chvilku se mozna budou snazit dostat se zpatky ale kdyz to nikam nepovede budou se muset aklimatizovat.

My (ja tedy rozhodne) nechci hrat dobrodruzstvi jako slayers, ja chci hrat se Slayers partou na equilibrii a to je zatraceny rozdil a nevidim v tom zadny problem.


Chapej jediny co si vemem ze slayeru jsou postavy s jejich lookem a povahama, nic vic nic min, my si nechceme hrat na serial... ehm ty si nikdy nehral papirovy RP napriklad podle nejakyho animecka atd.? Je to jiny ale stejne je to sranda... doporucuju zajit treba na andor a zkusit si to :)
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

(psano pred tvym editem)

aha.. takze si vezmete jen povahy? (protoze schopnosti, z velke casti i zjev, budou jen neverwintracke?

Tak to jo, to je potom opravdu zatraceny rozdil. Necekal jsem, ze to chces vzit za tenhle konec, protoze me tenhle "tvuj" zpusob prijde naprosto zbytecny. Jaky je smysl toho, vzit si postavy z nejakeho filmu, sebrat jim schopnosti (pulku charakteristiky), venkovni zjev a nechat jim jen nekolik charakterovych rysu a vztahy mezi nima a zacit je tu hrat s tim, ze se jim jejich povahy a schopnosti stejne za chvili zmeni v duchu Eq. Spousta te prace je zbytecna (uz se o tom popsala cela stranka prispevku v tomhle topicu), a bavit se s tim bude stejne jen tech par lidi,co ten serial zna - ostatni to dost zmate.

Muj nazor na tohle se nemeni, dokonce jsi mi ho tim jeste vic utvrdila. Je mi samozrejme taky jasne, ze se moji radu ridit rozhodne nemusite, ale byl bych rad, abyste se nad tim aspon jeste jednou zamysleli.

btw. to, ze si Zel drnkal na potapejici se lodi bych nebral jako ukazku zelgadisovy povahy; cele to zcela jiste vyniklo tak, ze nekoho ze scenaristu napadl tenhle drobny gag a tahle akce z cely druziny nejvic sedela prave na Zela - tak to schytal on. Sice asi nekterym lidem v tehle debate neprijde zadnej rozdil mezi:

povaha ==> vtipek
vtipek ==> najdu nekoho na koho to nejvic sedi

me to ale v tehle snaze "podchytit co nejlepe pravou podstatu postavy, at je jakakoliv" prijde jako dulezite pro porovnavani "vstupnich dat".
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

proste nevidim zadnou vyhodu oproti metode udealt si charakter podle sebe, reba trochu inspirovany nejakou postavou - a priypusobit si ho tak, aby se hral dobre tobe, okorenit si ho a udelat ho "lepsi"

Protoze tyhle charaktery jsou delane scenaristickym zpusobem, aby se doplnovaly, navzajem si davaly prostor pro dialogy, nahravaly si atp.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

Balrog: Zel hrajici na potapejicic se lodi je sice evidentni narazka na titanic ale taky to ze se chova v nekterych situacich (kdykoli jde o cokoli jineho nez "the big cure") s naprosto uzasnym flegmatismem.

To jen tak na okraj, pozadi toho pribehu je tu napsany o stranku zpet, ze jde o slayers chary ktery se proste dostaly na equilibrii, magie tu je zcela jina, samozrejme ze kouzla z jejich sveta nefunguji. Nebudu to psat znova, je to dlouhej prizpevek na zacatku tehle diskuze, tezko prehlednes, kdyby sis ho precetl tak vis co mame v planu.

A jestli ty nechces, nechcej, my te nudit nebudeme nebo co myslis, ale to jestli nas to bude bavit nebo ne nech laskave na nas :dry:
Odpovědět