no dobře, ale v tomhle případě je do toho DM nezatáhl a naopak jim dal dost času na rozmyšlenou...ungiel píše:Ja ale nemluvim o zachovavani za kazdou cenu - kdyz hrac udela takovou kravinu, ze jde dat obrovi pusu na dobrou noc, tak je to chyba a nerozvaznost hrace/postavy. Ale kdyz jako v mem pripade DM do dane situace dostane uplne nevinnou postavu a neda ji moznost neco zmenit, tak to OK neni.darmian píše:jenže HC-RP hráč ví, jaké může mít jeho chování následek a DM není povinen ti zachovat postavu za každou cenu. Někde tu je napsáno, že následky tvých činů se objeví, buď dříve, nebo později.
Asi nechceme mit svet plny mrzaky, kterym je neco ukousnuto jen co vystrci nos z brany. To by z toho Krasneho sveta, ktery Labir vytvari, asi nikdo nic nemel.
A to je to, o cem jsem mluvila (ze jsem to pripodobnila k tomuto pripadu nepravem, protoze je tu moznost obnovy tela po smrti, jsem uz uznala).
Sbohem a diky za ryby
Moderátor: Dungeon Master
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Co vím, tak 60% postav na EQ to sehrává jak popisuješ ty. Pak je zde ten zbytek, jako tyto dvě elfky, které se prostě vyléčí a jdou jako by se nic nestalo. Budiž svět to umožnuje a tak je a to ani nelze trestat.ungiel píše: Kdyz uz jsme u toho, tak se trosku mimo tema zeptam na dalsi vec souvisejici s mym RP-real smyslenim. Prici se mi ignorovat zavazne zraneni, ktete se mi zazracne vyleci vypitim lahvicky nebo prilozenim rukou klerika na rany. Mam pokracovat v tom, ze zraneni beru vic vazne, nez urcuje hra, nebo to bude podobne jako v pripade vazneho brani smrti posouzeno jako snaha prizpusobit svet svemu smysleni? :) Uz jsem nad tim uvazovala parkrat a mam dost dilema, co s tim (napriklad prostrelene rameno moje postavicka lecila par hernich mesicu, kdy ani nebyla schopna zvednout ryzovaci panev nebo natahnout luk - je to takhle OK nebo to mam ignorovat, protoze leceni zraneni je okamzite a bez nasledku?)
Je na citu každého hráče jak to hraje. Pokud DM vidí snahu ocení ji … A kolikrát si jak hráč tak i DM dobře zahrají …
Byl jsem svědkem, kdy jedna postava krásně sehrála zranění šípy …. Mám postavičku Klerika a když léčím, léčím tak, že upozornuji, že mužou být následky a nebo zranění bolí a bude bolet, nebo je nutný odpočinek. Je pak na dané postavě jak se zachová …
Takže v krátkosti. Pokud hraješ tak, že zranění tě bolí a vyléčení sice ránu zacelí, ale tkán potřebuje čas na doléčení (bolesti při pohybu atd ) pak je vše v pořádku a je to RP.
Pokud hraješ, že se ti vše zázračně vyléčilo . Ano je to také v pořádku, ale k RP to má dále. Ale není to špatně .
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
No jak si to vezmeš. V té chvíli asi nebylo moc času něco s hráči řešit a je pravda, že z toho mohly obě strany vycouvat...darmian píše:No pokud se nemylim tak situace, ktere mohou postavu velmi zasahnout .. at uz fyzicky ci psychycky .. se resi domluvou s DM, nebo zainteresovanymi hraci (muceni, mrzaceni apod.)Darren Finngard píše:jenže HC-RP hráč ví, jaké může mít jeho chování následek a DM není povinen ti zachovat postavu za každou cenu. Někde tu je napsáno, že následky tvých činů se objeví, buď dříve, nebo později.
edit: navíc, tohle záleží na uvažení DM ( alespoň myslím )
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: 28. 7. 2006 17.03
- Kontaktovat uživatele:
No ja mluvil obecne , v tehle situaci to bylo myslim zahrano dobre. -> postavy byly mrtvy (takze si to nepomatuji a nezustavaji jim zadne trvale nasledky)darmian píše:darmian píše:
No jak si to vezmeš. V té chvíli asi nebylo moc času něco s hráči řešit a je pravda, že z toho mohly obě strany vycouvat...
edit: navíc, tohle záleží na uvažení DM ( alespoň myslím )
<i>Smůla je coura, která bere štěstí - W. Shakespeare</i>
@Psanec: Ne, asi uz nepochopim ironii. Kdyby mi nekdo rekl, ze potkal psy s botama proti sipum, rukavicema vynasejici jejich kousance do epickych rozmeru. Kdyby mi rekl, ze meli pasek s odolnosti proti magii, nahrdelnik kterej se vytvari na prisne strezenym miste na desce a funguje jen na jedinym majiteli. Kdyby mi rekl ze meli na drapcich prsteny ktery zlepsovaly jejich schopnosti na uroven draku. Asi bych to bral jako vtip. A vidis...nebyl.
Asi vazne uz bylo pozde jak rikas a mel jsem odejit ve chvily kdy jsme se o tom spolu bavili. Usetril bych ostatnim tohle vsechno.
Ze se mne to netykalo? Tak to promin, ale Eovin se to tykalo velmi a jiste sis mohl zjistit, ze jsem se to predtim pokousel resit IC. Ovsem hold DM nemuze mit cas vzdy a na vsechny.
@mkov: Vim to, protoze jsem to vzdy s danym DM resil.
@Labir: Rozlisuj postavu a hrace. To co se stalo, bylo jednani postav, podle jejich charakteru.
Uz ponekolikaty pises, ze bysme druidy urcite zabili. Ted dokonce ze s 99% jistotou. Nevim kde sis to vysnil, ale Eovin nikdy nezabila, pokud nemusela. Ne proto, ze by ji to zakazoval jeji charakter, ale proto ze vzdy se zeptam, co by to asi bylo pro druheho hrace. Potom jdu radsi proti charakteru a najdu nejakou smirlivou cestu. Eovin zabila minkrat, nez sama zemrela treba jen rukou Psance.
Napisu tedy taky jak sem celou akci prozil.
Elfky prozkoumavaji nezname lesy a protoze si nebudou za zady nechavat potecialni nepratele, zabijou kouzlici netopyry a nekolik gnollu.
Uvidej skalu nad kterou krouzi velky orel a zrejme neco hlida. Zjisti ze by bylo mozne na ni vysplhat, jenze orel by mohl byt smrtici. Pokusi se ho zastrelit ale nepodari se jim to, tak odejdou.
Najednou v pristupove ceste Uvidi dva pekne nakouzleny druidy ktery si vedou obriho medveda. Protoze unikova cesta vede kolem medveda, rozhodne se Eovin cekat pritisknuta ke skale a sleduje deni.
Medved na ni zautoci a par ranami ji roztrha pri pokusu o utek.
Druid porouci mrtve elfce aby se postavila, zatimco medved zerive gestikuuje a vzpina se.
Po chvily druid rekne ze jiste nebyla sama, nacez medved vyrazi za druhou elfkou...
Asi vazne uz bylo pozde jak rikas a mel jsem odejit ve chvily kdy jsme se o tom spolu bavili. Usetril bych ostatnim tohle vsechno.
Ze se mne to netykalo? Tak to promin, ale Eovin se to tykalo velmi a jiste sis mohl zjistit, ze jsem se to predtim pokousel resit IC. Ovsem hold DM nemuze mit cas vzdy a na vsechny.
@mkov: Vim to, protoze jsem to vzdy s danym DM resil.
@Labir: Rozlisuj postavu a hrace. To co se stalo, bylo jednani postav, podle jejich charakteru.
Uz ponekolikaty pises, ze bysme druidy urcite zabili. Ted dokonce ze s 99% jistotou. Nevim kde sis to vysnil, ale Eovin nikdy nezabila, pokud nemusela. Ne proto, ze by ji to zakazoval jeji charakter, ale proto ze vzdy se zeptam, co by to asi bylo pro druheho hrace. Potom jdu radsi proti charakteru a najdu nejakou smirlivou cestu. Eovin zabila minkrat, nez sama zemrela treba jen rukou Psance.
Napisu tedy taky jak sem celou akci prozil.
Elfky prozkoumavaji nezname lesy a protoze si nebudou za zady nechavat potecialni nepratele, zabijou kouzlici netopyry a nekolik gnollu.
Uvidej skalu nad kterou krouzi velky orel a zrejme neco hlida. Zjisti ze by bylo mozne na ni vysplhat, jenze orel by mohl byt smrtici. Pokusi se ho zastrelit ale nepodari se jim to, tak odejdou.
Najednou v pristupove ceste Uvidi dva pekne nakouzleny druidy ktery si vedou obriho medveda. Protoze unikova cesta vede kolem medveda, rozhodne se Eovin cekat pritisknuta ke skale a sleduje deni.
Medved na ni zautoci a par ranami ji roztrha pri pokusu o utek.
Druid porouci mrtve elfce aby se postavila, zatimco medved zerive gestikuuje a vzpina se.
Po chvily druid rekne ze jiste nebyla sama, nacez medved vyrazi za druhou elfkou...
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
Laskave nemluv o necem, o cem bud nevis, nebo se o to nezajimas. Nedavno jsem skoncil questik ve kterym byla Eovin naprosto nepouzitelna pro cokoliv, jen kvuli jejim snum. Pokud te nezajimalo, ze neco takovyho delam, je to jen tvoje vec. Nepodsouvej mi ale chovani, ktery sis nekde vybajil.Psanec píše: Co vím, tak 60% postav na EQ to sehrává jak popisuješ ty. Pak je zde ten zbytek, jako tyto dvě elfky, které se prostě vyléčí a jdou jako by se nic nestalo. Budiž svět to umožnuje a tak je a to ani nelze trestat.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
tak a teď z mého pohledu:
Procházím se se svou učnicí uprostřed lesa ( kouzla jsou již několik herních hodin v provozu ) a něco spolu řešíme když v tom: "slyšíš ze západu zoufalý křik orlů" samozřejmě to naše postavy dost vyděsilo a částečně rozzlobilo a tak jsme se tam vydali, abychom zjistili, co se děje. Do cesty se nám však postavil obří medvěd. Mého druida trklo, že by v této chvíli nebylo asi moudré ho nijak provokovat pokusy ho oběhnout a jít za orli a proto se zastavil a lehce uklonil, aby dal najevo podřízenost pánu situace. Medvěd ho olízl a očichat, druid poté tiše zašeptal, že jej volají orli. Medvěd přikývl a vydal se směrem na západ doprovázen druidem a jeho žákyní.
Po chvíli začal čichat a větřit a my se také rozhlíželi po okolí. U orlí skály jsme našli hromady šípů a hned nám bylo jasné, co se stalo. Po nějaké době vynášení domněnek jsme se dostali k táboru gnollů, kde byl mrtvý střelec. Druid měl dost času na to, aby zjistil, že gnoll byl zastřelen teprve poté medvěd zaútočil na Eovin. Druid se k ní rychle sehnul, aby jí postavil na nohy, ale bylo již pozdě, byla mrtvá, ale přesto se jí pokusil vyléčit bylinkami, když zjistil, že je to marné prohlásila jeho žákyně, že jich tu může být víc, druid příkývl a dodal: "tahle nikdy nechodí sama." poté jsme se s medvědem začali stahovat z tábora gnollů zpět ke skalám, kde jsme notnou chvíli hledali zbytek družiny a našli mrtvého netopýra. Po relativně dlouhé době medvěd narazil na přímou stopu a za chvíli našel i Asar, kterou roztrhal. Poté začal požírat. Druidi byli natolik rozzlobeni chováním těch dvou, že požadovali ( respektive já, žákyně pouze přikyvovala ), aby stejně potrestal i tu druhou. Druid poté začal vyprávět, že takoví jsou všichni ti z civilizace a že je marné pokoušet se něčemu je naučit, jedině je trestat za jejich opovážlivost.
Když medvěd konečně dohodoval pohřbili druidé zbytky mrtvých těl, aby se to tu přespříliš nehemžilo dravci. Sami poté poděkovali medvědovi, že jim pomohl. Jelikož byli druidé celí od krve, šli se umýt, cestou pomohli orlu, který měl šípy jen prostřílená křídla.
Procházím se se svou učnicí uprostřed lesa ( kouzla jsou již několik herních hodin v provozu ) a něco spolu řešíme když v tom: "slyšíš ze západu zoufalý křik orlů" samozřejmě to naše postavy dost vyděsilo a částečně rozzlobilo a tak jsme se tam vydali, abychom zjistili, co se děje. Do cesty se nám však postavil obří medvěd. Mého druida trklo, že by v této chvíli nebylo asi moudré ho nijak provokovat pokusy ho oběhnout a jít za orli a proto se zastavil a lehce uklonil, aby dal najevo podřízenost pánu situace. Medvěd ho olízl a očichat, druid poté tiše zašeptal, že jej volají orli. Medvěd přikývl a vydal se směrem na západ doprovázen druidem a jeho žákyní.
Po chvíli začal čichat a větřit a my se také rozhlíželi po okolí. U orlí skály jsme našli hromady šípů a hned nám bylo jasné, co se stalo. Po nějaké době vynášení domněnek jsme se dostali k táboru gnollů, kde byl mrtvý střelec. Druid měl dost času na to, aby zjistil, že gnoll byl zastřelen teprve poté medvěd zaútočil na Eovin. Druid se k ní rychle sehnul, aby jí postavil na nohy, ale bylo již pozdě, byla mrtvá, ale přesto se jí pokusil vyléčit bylinkami, když zjistil, že je to marné prohlásila jeho žákyně, že jich tu může být víc, druid příkývl a dodal: "tahle nikdy nechodí sama." poté jsme se s medvědem začali stahovat z tábora gnollů zpět ke skalám, kde jsme notnou chvíli hledali zbytek družiny a našli mrtvého netopýra. Po relativně dlouhé době medvěd narazil na přímou stopu a za chvíli našel i Asar, kterou roztrhal. Poté začal požírat. Druidi byli natolik rozzlobeni chováním těch dvou, že požadovali ( respektive já, žákyně pouze přikyvovala ), aby stejně potrestal i tu druhou. Druid poté začal vyprávět, že takoví jsou všichni ti z civilizace a že je marné pokoušet se něčemu je naučit, jedině je trestat za jejich opovážlivost.
Když medvěd konečně dohodoval pohřbili druidé zbytky mrtvých těl, aby se to tu přespříliš nehemžilo dravci. Sami poté poděkovali medvědovi, že jim pomohl. Jelikož byli druidé celí od krve, šli se umýt, cestou pomohli orlu, který měl šípy jen prostřílená křídla.
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vidíš a já o tom vím dost … asi proto, že jsem na serveru nejvíce … Takže milý Kucíku ač jsem proti tobě jako hráči nic neměl a říkal jsem si, že některé tvoje názory jsou rozumné, tak ted dám na své emoce a pošlu tě tam kam už slunce nesvítí ….kucik píše:Laskave nemluv o necem, o cem bud nevis, nebo se o to nezajimas. Nedavno jsem skoncil questik ve kterym byla Eovin naprosto nepouzitelna pro cokoliv, jen kvuli jejim snum. Pokud te nezajimalo, ze neco takovyho delam, je to jen tvoje vec. Nepodsouvej mi ale chovani, ktery sis nekde vybajil.Psanec píše: Co vím, tak 60% postav na EQ to sehrává jak popisuješ ty. Pak je zde ten zbytek, jako tyto dvě elfky, které se prostě vyléčí a jdou jako by se nic nestalo. Budiž svět to umožnuje a tak je a to ani nelze trestat.
Myslí, že my dva si už nemáme co říct.
Edit : Bavíme se o léčení a Vaše léčení spočívalo vtom, používat jeden prstem za druhým jak o závod … Byl jsem toho svědkem mnohokrát, ač o tom ty nemáš ani páru …
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
je vidět, žestále asi nevíš o čem kucik píšePsanec píše:Edit : Bavíme se o léčení a Vaše léčení spočívalo vtom, používat jeden prstem za druhým jak o závod … Byl jsem toho svědkem mnohokrát, ač o tom ty nemáš ani páru …
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Že nerozlišuji postavu a hráče? To je k smíchu. Pokud bych to nerozlišoval, tak máš třeba dávno BAN. Takže se nesnaž mi diskusním trikem podsunout neexistující chybu. Možná mě chceš vyprovokovat abych tu napsal všechno co Eowin dělala? Je pravda že asi nezabíjela, ona si na to vždy přivedla někoho jiného kdo za ni tu špinavou práci udělal. Třeba to poslední - bylo to téměř shodné, dostal šanci, nevyužil, zemřel. Elfky dostaly šanci, nevyužily, zemřely.kucik píše:…
@Labir: Rozlisuj postavu a hrace. To co se stalo, bylo jednani postav, podle jejich charakteru.
Uz ponekolikaty pises, ze bysme druidy urcite zabili. Ted dokonce ze s 99% jistotou. Nevim kde sis to vysnil, ale Eovin nikdy nezabila, pokud nemusela. Ne proto, ze by ji to zakazoval jeji charakter, ale proto ze vzdy se zeptam, co by to asi bylo pro druheho hrace. Potom jdu radsi proti charakteru a najdu nejakou smirlivou cestu. Eovin zabila minkrat, nez sama zemrela treba jen rukou Psance.
Přitisklá ke skále moc nebyla, stále mezi skalami když ji medvěd spotnul. Únikových cest které jste mohly použít bylo v dané chvíli 3, dvě na jih (měli jste je hned za zády) a jedna na sever z druhé strany skály. To že vás to nenapadlo je vaše chyba. Úplně z toho cítím jak "víš" že cílem bylo za každou cenu ty vaše postavy zabít. Pak bych ale nepotřeboval medvěda ne? Stačil by mi ten orel a *vrazí ji zobák do oka a až do mozku*+DM kill.kucik píše:Napisu tedy taky jak sem celou akci prozil.
Elfky prozkoumavaji nezname lesy a protoze si nebudou za zady nechavat potecialni nepratele, zabijou kouzlici netopyry a nekolik gnollu.
Uvidej skalu nad kterou krouzi velky orel a zrejme neco hlida. Zjisti ze by bylo mozne na ni vysplhat, jenze orel by mohl byt smrtici. Pokusi se ho zastrelit ale nepodari se jim to, tak odejdou.
Najednou v pristupove ceste Uvidi dva pekne nakouzleny druidy ktery si vedou obriho medveda. Protoze unikova cesta vede kolem medveda, rozhodne se Eovin cekat pritisknuta ke skale a sleduje deni.
Medved na ni zautoci a par ranami ji roztrha pri pokusu o utek.
Druid porouci mrtve elfce aby se postavila, zatimco medved zerive gestikuuje a vzpina se.
Po chvily druid rekne ze jiste nebyla sama, nacez medved vyrazi za druhou elfkou...
Je vidět že to ani chápat nechceš, jen uraženě omíláš staré/nové záležitosti kdy ti někdo někdy z tvého pohledu "ukřivdil". Takže dál to nemá absolutně smysl. Nechtěl jsi takhle náhodou odejít? Dveře jsou támhle...
Naposledy upravil(a) labir dne 9. 5. 2007 17.29, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Ja asi nechapu co tim chces rict. Tvuj valecnik, kdyz byl pri vyprave zranenej, tak koncil vypravu a sel se lecit nekam pryc? Nebo jak to myslis?Psanec píše:Vidíš a já o tom vím dost … asi proto, že jsem na serveru nejvíce … Takže milý Kucíku ač jsem proti tobě jako hráči nic neměl a říkal jsem si, že některé tvoje názory jsou rozumné, tak ted dám na své emoce a pošlu tě tam kam už slunce nesvítí ….kucik píše:Laskave nemluv o necem, o cem bud nevis, nebo se o to nezajimas. Nedavno jsem skoncil questik ve kterym byla Eovin naprosto nepouzitelna pro cokoliv, jen kvuli jejim snum. Pokud te nezajimalo, ze neco takovyho delam, je to jen tvoje vec. Nepodsouvej mi ale chovani, ktery sis nekde vybajil.Psanec píše: Co vím, tak 60% postav na EQ to sehrává jak popisuješ ty. Pak je zde ten zbytek, jako tyto dvě elfky, které se prostě vyléčí a jdou jako by se nic nestalo. Budiž svět to umožnuje a tak je a to ani nelze trestat.
Myslí, že my dva si už nemáme co říct.
Edit : Bavíme se o léčení a Vaše léčení spočívalo vtom, používat jeden prstem za druhým jak o závod … Byl jsem toho svědkem mnohokrát, ač o tom ty nemáš ani páru …
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: 28. 7. 2006 17.03
- Kontaktovat uživatele:
Tohle jsem tim myslel.labir píše: … se hráči bavili střelbou do orla...
1. … Vždyť se jen hráči "baví". - Nepřípustné. Svět reaguje nezávisle na "zábavě" hráče. …
Za tu posledni smrt jsem ti v PM snad napsal, ze ma odpovednost Eovin.labir píše:… Je pravda že asi nezabíjela, ona si na to vždy přivedla někoho jiného kdo za ni tu špinavou práci udělal. Třeba to poslední - bylo to téměř shodné, dostal šanci, nevyužil, zemřel. Elfky dostaly šanci, nevyužily, zemřely.…
Tudiz se z tveho ,,vzdy" stava ,,nikdy", protoze nevim o tom, ze by za ni nekdy nekdo zabijel.
Se zbytkem prispevku souhlasim, jen mi zkratka v dany chvily rozhodnuti ,,radsi se nehybat" prislo bezpecnejsi. Holt to byla moje chyba.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
tak
dal sem si pauzu na vychladnutí a teď se konečně taky vymáčknu, kdekomu se tom nebude líbit
předně díky darrene, za tvůj první příspěvek v tomdle vlákně, potěšilo mě, že někdo eště je schopnej napsat co si myslí a ne jen obvyklej prdelolezeckej blábol
napsals, že považuješ kucika za dobrýho hráče - souhlasim s tebou, dokonce ho považuju za vynikajícího hráče
i vynikající hráč si někdy udělá sračkovou postavu - to ale nebude ten případ - myslim, že Eovin je i vynikající postava - má emoční zázemí, svý lásky a nenávisti, svý zvyky, choutky, nálady, svoje místo ve světě, krátce všecko, co odlišuje "charakter" vod "panáka"
dovolim si dokonce říct, že se pomalu ale jistě stávala legendou equilibrie
a jestli si to nerozmyslí, pak teda legenda odchází - škoda, žejo ? legendy by neměly vodcházet v hořkosti
naše holky toho spolu prožily moc, dobrýho i zlýho, triumfy i fiaska, viděl sem málo hráčů, co dokážou malý i velký prohry přijímat s takovým klidem a nadhledem, jako právě kucik
copa je teďko jinak ?
ta scénka v tom lese...to je jenom špička ledovce, to je jenom to, co dalo do pohybu dlouho narůstající pocit znechucení, to poslední zrníčko, co převážilo váhu, kde na druhý straně je zábava a radost ze hry
jo, mám podobný pocity, akorát tak nespěchám s rozhodnutím
odchází taky OneHeart a důvody sou stejný
co je špatně ?
dovolim si trvat na tom, že moje postava umí nést důsledky svejch činů
dovolim si tvrdit, že málo, možná dokonce žádná postava nenesla tak fatální důsledky jako ta moje - rok vězení, následný tři roky s postihem, z toho první třičtvrtěrok s postihem, kterej ji nepravidelně zabíjel v důsledku bugu - a víte co ? mě to bavilo, já sem si to užíval, bylo to krásný a zábavný a ani v nejmenším sem necejtil nějaký znechucení
co je teď jinak ?
jo, rozdíl je v DM, tvůrci hry
zatímco ty starý nepříjemnosti sem prožil s labirem a mělo to svůj vtip a půvab, svoji teologii a geometrii za těma novejma stojí psanec a zbylo jenom znechucení
bohužel musím konstatovat, že podle mýho názoru je psanec špatnej DM a nemá na to, aby dělal DM na equilibrii
sorry, psanče ale nevzpomínám si, že by mi nějakej tvůj zásah do hry přinesl zábavu (důrazně připomínám, že zabava pro mě neznamená výhra)
tvý DMkování je pokračování gariona, jenže s absolutní mocí, nepodařilo se ti vyskočit ze stínu jediný tyý postavy, která trošku vykoukla nad průměr
nejsi dost zkušenej hráč, abys dohlídl důsledky SVEJCH činů a jako DM za ně nemusíš nést důsledky
na servru je veřejným tajemstvím, že kdo ti leze do zadku, má expy, itemy a neustálý oživování, kdo v tom nejede, pro toho zbejvá kriminál, nemoci a sem tam smrt, tyý zásahy do hry sou necitlivý a účelově nepravděpodobný,s předem jasným cílem a zcela nevybíravejma prostředkama
(opravdu to neni vo tý smrti v lese, víš, gnola holky viděly prvně, věděly prd, jestli je náhodou nerozseká na malý sračky, rizikem smrti tam šly)
takže moje závěrečná otázka bude:
myslíte, že je to dobře aby výborný hráči odcházeli kvůli jednomu špatnýmu DMku ?
dal sem si pauzu na vychladnutí a teď se konečně taky vymáčknu, kdekomu se tom nebude líbit
předně díky darrene, za tvůj první příspěvek v tomdle vlákně, potěšilo mě, že někdo eště je schopnej napsat co si myslí a ne jen obvyklej prdelolezeckej blábol
napsals, že považuješ kucika za dobrýho hráče - souhlasim s tebou, dokonce ho považuju za vynikajícího hráče
i vynikající hráč si někdy udělá sračkovou postavu - to ale nebude ten případ - myslim, že Eovin je i vynikající postava - má emoční zázemí, svý lásky a nenávisti, svý zvyky, choutky, nálady, svoje místo ve světě, krátce všecko, co odlišuje "charakter" vod "panáka"
dovolim si dokonce říct, že se pomalu ale jistě stávala legendou equilibrie
a jestli si to nerozmyslí, pak teda legenda odchází - škoda, žejo ? legendy by neměly vodcházet v hořkosti
naše holky toho spolu prožily moc, dobrýho i zlýho, triumfy i fiaska, viděl sem málo hráčů, co dokážou malý i velký prohry přijímat s takovým klidem a nadhledem, jako právě kucik
copa je teďko jinak ?
ta scénka v tom lese...to je jenom špička ledovce, to je jenom to, co dalo do pohybu dlouho narůstající pocit znechucení, to poslední zrníčko, co převážilo váhu, kde na druhý straně je zábava a radost ze hry
jo, mám podobný pocity, akorát tak nespěchám s rozhodnutím
odchází taky OneHeart a důvody sou stejný
co je špatně ?
dovolim si trvat na tom, že moje postava umí nést důsledky svejch činů
dovolim si tvrdit, že málo, možná dokonce žádná postava nenesla tak fatální důsledky jako ta moje - rok vězení, následný tři roky s postihem, z toho první třičtvrtěrok s postihem, kterej ji nepravidelně zabíjel v důsledku bugu - a víte co ? mě to bavilo, já sem si to užíval, bylo to krásný a zábavný a ani v nejmenším sem necejtil nějaký znechucení
co je teď jinak ?
jo, rozdíl je v DM, tvůrci hry
zatímco ty starý nepříjemnosti sem prožil s labirem a mělo to svůj vtip a půvab, svoji teologii a geometrii za těma novejma stojí psanec a zbylo jenom znechucení
bohužel musím konstatovat, že podle mýho názoru je psanec špatnej DM a nemá na to, aby dělal DM na equilibrii
sorry, psanče ale nevzpomínám si, že by mi nějakej tvůj zásah do hry přinesl zábavu (důrazně připomínám, že zabava pro mě neznamená výhra)
tvý DMkování je pokračování gariona, jenže s absolutní mocí, nepodařilo se ti vyskočit ze stínu jediný tyý postavy, která trošku vykoukla nad průměr
nejsi dost zkušenej hráč, abys dohlídl důsledky SVEJCH činů a jako DM za ně nemusíš nést důsledky
na servru je veřejným tajemstvím, že kdo ti leze do zadku, má expy, itemy a neustálý oživování, kdo v tom nejede, pro toho zbejvá kriminál, nemoci a sem tam smrt, tyý zásahy do hry sou necitlivý a účelově nepravděpodobný,s předem jasným cílem a zcela nevybíravejma prostředkama
(opravdu to neni vo tý smrti v lese, víš, gnola holky viděly prvně, věděly prd, jestli je náhodou nerozseká na malý sračky, rizikem smrti tam šly)
takže moje závěrečná otázka bude:
myslíte, že je to dobře aby výborný hráči odcházeli kvůli jednomu špatnýmu DMku ?
-
- Příspěvky: 127
- Registrován: 28. 7. 2006 17.03
- Kontaktovat uživatele:
No tak nevim, je mi z toho vseho docela smutno. Odchod Eovin .. pak tahle nenavist mezi lidma. No tak Eovin a Asar mam porad strasne rad a vzdycky kdyz je potkam mam nesmirnou radost z toho, ze muzu poskadlit stary panny. . Meli jsme spolu ruzny IC neshody apod. , ale to uz ke hre proste patri. Presto s vami hraju moc rad. Ale phottere nesouhlasim s tebou, ze by byl psanec spatny DM. To, ze se spolu pomalu nesnesete byste meli resit tim, ze se budete vzajemne vyhybat. Coz je v pripade DM bohuzel docela problem. Byt vami tak tuhle situaci vyresim nekde v hospode u piva -> na neutralni pude. Pokuste se najit reseni a zbavte se tech problemu jednou provzdy.
<i>Smůla je coura, která bere štěstí - W. Shakespeare</i>