Kouzelne stity

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Kouzelne stity

Příspěvek od cybermisa »

Ono mi to neda, ale musim se proste vyjadrit :smile:

Elementalni stit - byl presileny a zneuzivalo se toho - byl upraven, oslaben, ale momentalne jej nikdo nepouzivat nebude, protoze byl oslaben priliz - kdyby aspon zustala ta 50% imunita na ohen, takhle uz je opravdu jen pro efekt.

Kyselinovy stit - vzhledem k jeho kruhu a poctu HP u potvor byl vyvazeny a i tak jej skoro nikdo nepouzival (uznavam, presilena byla jeho kombinace s magionem, ale to by stacilo resit vyjmutim ze seznamu). Jak byl upraven, tak ted uz jej nebude pouzivat opravdu nikdo (vzhledem jeho delce trvani a kruhu).

Promin Labire, nemyslim to zle, ale vazne jsi chtel, aby kouzelne stity na EQ byly nepouzitelne? :clover:

Kombinace ochranne boosty+ stity byla efektivni v dobe, kdy ohnivy stit byl presileny. Po jeho oslabeni se z teto strategie stala pouzitelna ale riskantni. Vzhledem k interferencim a navyseni enhancement bonusu u potvor (dokonce u nekterych, ktere by enhancement ani snad mit logicky nemely - proc ma obycejny vlka enhancement na tesaky, kdyz to vlastne odpovida permanentnimu nakouzleni kouzlem prvniho kruhu?) je tato strategie uplne na nic. Vazne byla takovato eliminace zpusobu hrani wizarda/sorc nutna?. Diky :clover:
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Speciálně tyto dva štíty byly extrémně přesálené a velmi používané. Nemyslete si že vás nesleduji jak si mág nahodí kyselinový štít a jen si stoupne a nechá bestie aby se samy zabily při pokusech seškrábat z něj kamennou kůži či předtuchu. 30+ hp za každou ránu bestie zpětně do ni je vybalancované akorát? Těžko. Jedna až tři rány a je po bestii. Mág tak eliminuje "zadarmo" a bez práce tím že je naboostěný klidně třeba 10 banditů jen tím že stojí.

A co se používání týče: I po oslabění elementárního štítu je dostatečně používaný, takže netvrď že ho nikdo nepoužívá. DM/WB nejsou slepí - když je nějaké kouzlo přesílené tak se to pozná velmi jednoduše.

Takže se nesnaž ani posouvat situaci na stav "chudáci mágové".

Mimochodem ke kyselinovému štítu magion nešel používat už hoodně dlouho a ty to víš, takže se nesnaž mystifikovat. Stejně tak imunita u elementárního štítu - stále je. Jen z přesílených 50% je na 30%. Vážně k nepoužití což?

Pokud to chápeš jako eliminaci, pak ano je nutná. Reaguji na to co vidím a co je zneužíváno jako očividně slabé/přesílené místo. Stejně jako například na hromadné zneužívání prodávání pastí - teď už nejdou vykupovat. Kdyby to nebylo hromadně zneužíváno, tj. nebyly by po obchodech restart co restart hromady prodaných pastí co jen obchod snese a ostatní co se lognou později ať mají smůlu když chtějí něco prodat, a nestalo by se pomalu pro některé hráče smyslem existence tak by toto nebylo. Podobně připravuji nemožnost nakouzlení protichůdných elementů na předměty. Už brzy tak například žádná ledová hůl s nakouzleným ohněm. Zkusíš to - vybuchne to.

Příčina - následek.

Nebude příčina - nebude následek.

Nadávat můžete sami sobě.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Hmm ja predtuchu se stitama v boji nepouzival, tak by me zajimalo u koho jsi predtuchu + stity videl … Ale to neni podstatne, podstatne je, ze ti zadnou situaci "chudaci magove" nepodsouvam (jen slusne oteviram diskuzi a ty ctyrlistky znamenaji, ze to nemyslim nijak utocne).

Moje postava ma velmi efektivni level a pocet slotu na to, aby tuto strategii praktikovala a zkousel jsem to. Ale nedela to, protoze strategie, aby se potvory netrefovaly, je proste na EQ dlouhodobe prespektivnejsi, nez strategie trefovat se + redukce a to moje postava vi …

Ta strategie se stity totiz Labire rozhodne neni zadarmo, paltis za ni dost:
* slot kouzla stitu
* slot stoneskinu
* slot nahradniho stoneskinu
* risk dispel hulky
* risk interference redukce
* risk kriticaku - nwn kostka …
* risk ze kuze dojde uprostred chumlu a novou proste nenahodis, nebo novou uz proste nemas
NAVIC:
1 stit = vetsinou 1-2 souboje (resp 1-2 spawn) … pokud se nejeda o nejaky dmg race creeperu
NAVIC:
DM maji na tuto strtegii averzi, kdyz to vidi, vetsinou automaticky dispel/silnejsi potvora co prorazi redukce = smrt postav/utek
NAVIC
Na momentalne efektivni aplikaci teto strategie je treba tech stitu vic -> vetsi narocnost na sloty + vetsi pravdepodobnost interference …

A dulezita vec na zaver, ja NELOBUJI za to, abys kouzla upravil, muj nazor znas, ja jen rikam, ze ted z tech kouzel je neco, nad cim se Daemian pousmeje a listuje v knize s kouzly dal … Nic vic :clover: :smile:
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

labir píše: Příčina - následek.

Nebude příčina - nebude následek.

Nadávat můžete sami sobě.
Aha, takze kdyz budu zabijet potvory treba cejchem (ktery na 15 levelu da az do 15 potovr pri neuspesnem pokusu o save na reflexy 15d6 dmg) tak se oslabi cejch?

Kdyz objevim nejucinnejsi zpusob zabijeni danych (napriklad ledove vlky ohnivymi kouzly), dostanou potvory nove imunity? hmm evoluce? :smile:

Kdyz nebudu potvory zabijet vubec, budou expit tak, ze pak dosahnou brutalniho levelu a znici Tirian? :clover: :smile:
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Promiň ale to co jsi vypsal za rizika je celkem k smíchu vzhledem k dosaženému efektu. Navíc půlka toho není "platba" ale normální používání magiického povolání a s tím spojená rizika a efekty. Zabít 10+ banditů na dvě kouzla po prvním doteku prakticky bez rizika = super přesílení. Ostatně proto také DM tuhle "strategii" nemají rádi. Je to zcela stejné zneužití slabší AI jako třeba vylákávání po jednom (což většinou na EQ nejde) apod...
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

cybermisa píše:
labir píše: Příčina - následek.

Nebude příčina - nebude následek.

Nadávat můžete sami sobě.
Aha, takze kdyz budu zabijet potvory treba cejchem (ktery na 15 levelu da az do 15 potovr pri neuspesnem pokusu o save na reflexy 15d6 dmg) tak se oslabi cejch?

Kdyz objevim nejucinnejsi zpusob zabijeni danych (napriklad ledove vlky ohnivymi kouzly), dostanou potvory nove imunity? hmm evoluce? :smile:

Kdyz nebudu potvory zabijet vubec, budou expit tak, ze pak dosahnou brutalniho levelu a znici Tirian? :clover: :smile:
Víš moc dobře že ne, protože toto nezneužívá AI. I když cejch sám o sobě je přesílený a možná na něj časem dojde. Ale není to u něj až tak hrozné a je to 6 okruh a ne 4 jako štít jenž měl podobný účinek o dva kruhy níž!

Tohle beru tak že se jedna z potrefených hus ozvala (i když ne ta kvůli které to bylo, ta se ozve asi později).

A pokud někdo má nutkavou potřebu tu něco psát, že pro akce jednotlivce bylo zase omezeno cosi atd.. Tak si můžete ušetřit prsty, ano bylo a je zcela irelevantní kdo, kde, co.

Přesílení/slebé místo + časté a opakované zneužívání = korekce.

Příčina - následek.
Naposledy upravil(a) labir dne 30. 5. 2007 23.48, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

labir píše:Promiň ale to co jsi vypsal za rizika je celkem k smíchu vzhledem k dosaženému efektu. Navíc půlka toho není "platba" ale normální používání magiického povolání a s tím spojená rizika a efekty. Zabít 10+ banditů na dvě kouzla po prvním doteku prakticky bez rizika = super přesílení. Ostatně proto také DM tuhle "strategii" nemají rádi. Je to zcela stejné zneužití slabší AI jako třeba vylákávání po jednom (což většinou na EQ nejde) apod...
Njn, je fakt, ze v "realu" by si ti banditi parkrat bouchli a pak poposli da a bud utocili na dalku nebo nechali maga byt. Coz by se magovi libilo, ziskal by si tim prostor na pripadny utek, nebo sesilani kouzel na dalku (proti tem strelcum). Klasicky souboj. Ale tohel je problem AI a ne stitu. Vis Labire, tech 10+ banditu pohromade ti mag zabije dvema cejchama taky a je to stejny kruh kouzel jako kyselinovy stit a jeste to hodi s invizu a na dalku.

Ta rizika nejsou tak smesna, Mozna tobe, protoze znas nastaveni systemu. Ale hrac vnima potencilani riziko s fatalnim dusledkem silneji nez ve skutecnosti je a o to jde. Protoze je to ten pocit vnimani rizika, co rozhoduje, zda to provedes tak ci onak.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

cybermisa píše:

… Ale tohel je problem AI a ne stitu. …
Přečti si co píšeš!

Fakticky píšeš, že hráč může zneužívat nedostatky AI (které budou vždy) a vždy to může svést na AI. Nevidím vůbec žádný rozdíl v přesíleném kyselinovém štítu zabíjejícím tuny "tupých" potvor a v zablokovávání si NPC a nebo ve vylákávání po jednom atd... Takže to doufám nemyslíš vážně!

Opakuji naposledy, pokud by tohle nebylo hlavní a pomalu jediná strategie některých hráčů tak se to snižovat nebude. Ale zneužívat to "protože to funguje" je zcela stejné jako kolečkovat poklady "protože to funguje" nebo dokud to ještě šlo vybírat poklady v GS "protože to funguje".
Naposledy upravil(a) labir dne 30. 5. 2007 23.55, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

labir píše: Víš moc dobře že ne, protože toto nezneužívá AI. I když cejch sám o sobě je přesílený a možná na něj časem dojde. Ale není to u něj až tak hrozné a je to 6 okruh a ne 4 jako štít jenž měl podobný účinek o dva kruhy níž!

Tohle beru tak že se jedna z potrefených hus ozvala (i když ne ta kvůli které to bylo, ta se ozve asi později).

A pokud někdo má nutkavou potřebu tu něco psát, že pro akce jednotlivce bylo zase omezeno cosi atd.. Tak si můžete ušetřit prsty, ano bylo a je zcela irelevantní kdo, kde, co.

Přesílení/slebé místo + časté a opakované zneužívání = korekce.

Příčina - následek.
Ale prosimte, cejch je 5 kruh stejne jako kyselinovy stit, na jehoz oslabeni reaguju (co se elementalniho stitu tyce, uz v prvnim prispevku jsem s jeho omezenim souhlasil AZ na omezeni % te imunity, to mi prislo zbytecne, ale budiz, muj nazor)

Za druhe, mozna jsem potrefena husa, ale stity uz nekolik levelu nepouzivam a ani nehodlam :clover: A na to, ze jsou presilene jsem te myslim upozornoval ja kdysi na ICQ, hnedka jak se tehdy upravily. Vcetne bugu s magionem atd …

Nedelej ze me prosim lobistu za posilovani stitu a principialniho nesouhlasice s tvymi rozhodnutimi :clover:
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

cybermisa píše:

Nedelej ze me prosim lobistu za posilovani stitu a principialniho nesouhlasice s tvymi rozhodnutimi :clover:
To jsem ani netvrdil, nechápu kde jsi to vzal.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Kirros
Příspěvky: 620
Registrován: 2. 7. 2006 10.13
Bydliště: Magická univerzita, Lektorský pokoj č. 2
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kirros »

Jen bych rad pripomenul ze cejch je kruh pátý tedy stený jako kyselinový štít který má mít stejny učinek.

Muj osobni postoj - epouzival jsem driv nebudu pouzivat dal, kdyz uz radeji ten cejch.
Jacho Ering - Lektor Magické Univerzity v Tirianu
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ten kyselinový štít jsem si spletl s elementárním. Hm, žil jsem v domnění že cejch je na 6. V tom případě ho zřejmě také snížím, protože na tomto okruhu je silně přesílený.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

labir píše:
cybermisa píše:

… Ale tohel je problem AI a ne stitu. …
Přečti si co píšeš!

Fakticky píšeš, že hráč může zneužívat nedostatky AI (které budou vždy) a vždy to může svést na AI. Nevidím vůbec žádný rozdíl v přesíleném kyselinovém štítu zabíjejícím tuny "tupých" potvor a v zablokovávání si NPC a nebo ve vylákávání po jednom atd... Takže to doufám nemyslíš vážně!

Opakuji naposledy, pokud by tohle nebylo hlavní a pomalu jediná strategie některých hráčů tak se to snižovat nebude. Ale zneužívat to "protože to funguje" je zcela stejné jako kolečkovat poklady "protože to funguje" nebo dokud to ještě šlo vybírat poklady v GS "protože to funguje".
Nojo, ale kdyz omezis stity, hrac si najde zase jiny zpusob, jak zneuzivat nedokonalost AI, ktera tu vzdycky bude, ac se ji snazis podle me velmi dobre vylepsit. Ale to je jine tema...

Co se napriklad tech banditu tyce, musis si rict, jestli dana postava mela adekvatni level se jich takto nebo jinak zbavit. Pokud ano, je to v poradku. High level kouzelnik proste svymi kouzly low level potvory zabije. Kdyz by ale jeden z tech banditu byl high level (napriklad nejaky sefik, co ma v kapse dispel hulku), postava umre a draze za to zaplati.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

cybermisa píše: Nojo, ale kdyz omezis stity, hrac si najde zase jiny zpusob, jak zneuzivat nedokonalost AI, ktera tu vzdycky bude, ac se ji snazis podle me velmi dobre vylepsit. Ale to je jine tema...
Pokud ano tak se to opět upraví a dostaví se reakce. Nekonečný cyklus. Co je skutečně na tom unavující je "obhajoba" každého kroku z mé strany.
cybermisa píše: Co se napriklad tech banditu tyce, musis si rict, jestli dana postava mela adekvatni level se jich takto nebo jinak zbavit. Pokud ano, je to v poradku. High level kouzelnik proste svymi kouzly low level potvory zabije. Kdyz by ale jeden z tech banditu byl high level (napriklad nejaky sefik, co ma v kapse dispel hulku), postava umre a draze za to zaplati.
Ani zdaleka. Už jen tím že potvor s dispell hůlkami je dost málo.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

labir píše: Pokud ano tak se to opět upraví a dostaví se reakce. Nekonečný cyklus. Co je skutečně na tom unavující je "obhajoba" každého kroku z mé strany.
Labire prosimte, ja tuhle diskuzi nezacal, protoze bych chtel, aby sis obhajoval sve rozhodnuti.

OBA vime proc jsi ten krok ucinil a OBA vime, ze to nebylo ted kvuli me postave (i kdyz kdysi jsem stity pouzival).

Jen jsem ti napsal svuj osobni nazor, ze se domnivam, ze kyselinovy stit po teto uprave nebude nikdo pouzivat. Mohu se plest. Ja osobne ale vim, ze ja ho pouzivat nebudu, at by jsi ho upravil nebo ne.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Kazdopadne, jeste si neodpustim jednu poznamku:

Pokud jsi toto opatreni zavedl kvuli tomu, ze nekdo zneuzival opakovane momentalniho nastaveni stitu, pak se jednalo spise o prohresek daneho hrace a mel by dostat varovani. Ze to delal opakovane jsem si odvodil z faktu, ze byt to vyjimecne, tak se to pravdepodobne nedozvis a kdyz ano, tak by ti to tolik nevadilo.

Obavam se, ze ale posileni potvor na danem miste, nebo naopak oslabeni metody jejich eliminace (stitu), nezabrani podstate problemu, coz je ten dany hrac, ktery si pak najde jinou metodu a jine misto …

Mozna se ale pletu a ty stity byly vazne moc silne. :clover:

EDIT:
Jak pises sam, pricina - nasledek. Otazkou je, zda pricina = creeper, nebo pricina = silny stit :ermm:
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

auto edit: Vlastně nic. :clover:
Obrázek
allekoo
Příspěvky: 671
Registrován: 16. 1. 2007 0.52
Bydliště: SR - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od allekoo »

:clover: Ako exspalovač a asi už aj exkyselinar sa teda ozvem. :clover: Najprv by som chcel povedat že mi to neprišlo ako zneužitie systemu, ale iba ako efektivne v pomere cena výsledok, nič viac nič menej. Nemam pocit že by som nejak moc vyberal poklady som skor harvester, ja penizky moc rýchlo rozhadžem a idem iba ked ich potrebujem na niečo, a na bandity teda moc nemusim skor o kusok vedla a aj to iba preto že to je pri ceste.
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taury »

Možná bych to sem neměl psát, ale …. nějak jsem si nemohl odpustit, když už se to tu nakouslo.
Moje postava má svůj styl boje. Jelikož neumím hrát kouzelníky (moje první taková postava, a do budoucna nejspíše jediná), nekecám do upravovaných kouzel. To že byl oslaben elementární štít mi přišlo rozumné, ovšem u toho kyselinového … *pokrčí rameny* Neustále dostávají potvori nějakou imunytu, jsou posilovány a kouzlům je pomalu ubírán účinek. Nevím, ale když z vah na jedné straně odeberu a přisypu to na druhou stranu dřív, než se kouknu na výsledek, některé postavy z toho budou mít bolení hlavy.

Teď přímo ke štítu.
1d4 za 4 úrovně? To mi přijde moc drastické. Sice jsem ho ještě nezkoušel, ale raději bych viděl 1d3 za 3 úrovně. Ikdyž to by asi vedlo spíše k jeho posílení.

PS.: Je to jen můj osobní názor. Není to myšleno útočně, ikdyž se to tak může zdát. Prostě vše píši z hlavy :smile:
Aini Wende - Až po špičky oušek zamilovaná elfka.
Burkarie dcera Zlitiruka - Ulomený obr?
darmian
Příspěvky: 1159
Registrován: 22. 7. 2006 18.40

Příspěvek od darmian »

Nechci přilévat olej do ohně, ale v tomhle případě si nemůžu pomoct a musím dát zapravdu Taurymu. Po rozšíření bylo určitě mnoho NPC hodně posíleno a hráči oslabeni viz. třeba Ostrov. Ta pravděpodobnost napadení některým z pirátů je až příliš velká. Jistě, je to tvrdé místo, ale ani v reálném světě by žádný otrokář nezabíjel své otroky na potkání - otroci jsou levná pracovní síla, která má svou cenu. Nikdo není takový šílenec, aby vás zabil, když dvakrát projdete kolem. :bigwink:

omlouvám se za OT.
Zamčeno