(TRP) Klub permanentní smrti

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
Jezura
Příspěvky: 654
Registrován: 18. 12. 2005 5.30
Bydliště: Praha

(TRP) Klub permanentní smrti

Příspěvek od Jezura »

Klub permanentní smrti je dobrovolné seskupení hráčů, které nijak nesouvisí s týmem Equilibrie. Klub má jediný účel: Každý hráč, který chce hrát se svojí postavou permanentní smrt v CvC, se díky klubu dozví, že hráč postavy, s kterou se jeho postava dostává do konfliktu, má nebo nemá k věci stejný přístup.

Klub je čistě OOC záležitostí, nicméně jsou do něj upisovány postavy hráčů. Kdokoli chce, může upsat kteroukoli svou postavu a automaticky se tak s ní stává členem klubu. Upsáním postavy se člen s touto postavu zavazuje k následujícím prohlášením:

1. Členstvím v klubu nijak nehodnotím svoji RP hru ani RP hru jiných. Členství v klubu nijak nesouvisí s kvalitou RP hry. Upisuji se pouze proto, abych dal informaci jiným hráčům, kteří mají k CvC stejný přístup.

2. Zemře-li moje postava v CvC s jinou postavou zde upsanou, neprojdu s ní přes soud avatarů. Vyjímkou z je když:
a) Protivník nějak poruší pravidla (např. nezapne dislike).
b) Tělo mé postavy zůstane ležet v místě, kde by jej s jistotou našli NPC (a pomohli by), ale jen díky nepřítomnosti DM ve hře se tak nestane.
c) Během CvC jsem měl technické problémy (připojení, problémy ve Windows apod.).

Počet hráčů v klubu: 3

Seznam členů jakož i postav je neveřejný. Přihlašování do klubu je pomocí soukromé zprávy neboli PM (tlačítko PM pod tímhle příspěvkem) ve které uvedete seznam svých postav, které chcete přihlásit.
Naposledy upravil(a) Jezura dne 12. 6. 2007 23.02, celkem upraveno 8 x.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ale ne... už zase? Zase bude nutná stejná diskuse jako před 7 měsíci a 12 dny zde?

Jen poprosím, aby si případní zájemci před svým rozhodnutím přečetli i onen původní topic, je tam nastíněna problematika a dopady poněkud do hloubky. Děkuji.

Pro jistotu sem zkopíruji svá stanoviska z původního topicu:
Labir 29.11.2006 píše:S klubem permanentní smrti (PK klub) nesouhlasím. I na Alhambrii jeho zakladatel později uznal, že to bylo jen nouzové řešení a nejednalo se o přínos světu ale naopak (kdo chce optejte se Fantalase). Najednou totiž kdo nebyl v PK klubu tak nebyl "správný RP hráč" a v důsledku to vedlo právě ke zdrženlivosti v CvC (což mi ani tak osobně nevadí) a k ochuzení světa.

Ano může nastat popisovaná situace kdy postava zavražděná se dostává zpět do hry (a stalo se tak). Pokud se ovšem jedná o vyspělejšího hráče, tak vždy domluvou s DM je nějak konflikt vyřešen. Většinou tak že ze smrtí postavy umírá i onen konflikt (myslím že tohle se nám už několikrát povedlo). Smrtí uskupení postav umírá konflikt mezi uskupeními. DM nedopustí "spirálu smrti" přes Druhou stranu i za cenu vynucené permanentní smrti pokud s hráčem není dohoda (i to se stalo).

Osobně vidím PK klub jako negativum ač se to může na první pohled zdát jako přínos. Minimálně jako nepsaný nátlak typu "zapiš se a teprve pak budeš ten správný RP hráč". Podobně jako Psanec od tohohle dávám ruce pryč a odmítám vyžadovat permanentní smrt jen z důvodů že si to hráči přejí.
Labir 29.11.2006 píše:Ze strany výkonné moci Equilibrie, tj. DM týmu, nebude nikdy podporován či vyžadován jakýkoliv vztah či činnost postavy či hráče k případnému klubu permanentní smrti. I nadále se budou jednotlivé případy v CvC řešit DM individuálně vzhledem k povaze hráče a okolnostem CvC.

Rozhodnutí o permanentní smrti je ponejprv na vůli hráče - majitele postavy. Teprve v případě nemožnosti dohody mezi DM a hráčem či jejího neplnění, nebo nedostatku citu pro hru u hráče, může být permanentní smrt postavy vyžádána a aplikována DM týmem ve snaze zamezení stavu "nekonečného konfliktu" či "nezabitelného zabijáka".

Ze strany DM týmu je klub permanentní smrti tolerován jako dobrovolné uskupení hráčů. Nicméně bych chtěl apelovat na hráče, aby si rozmysleli členství v něm. Vstupem nedocílí zvýšení "RP statutu" sebe nebo své postavy. Rozmyslete si, zda svěříte osud své postavy do rukou paušálních pravidel, nebo zda až/pokud dojde na prohrané CvC vaší postavy končící smrtí se nerozhodnete sami na základě konkrétních okolností.
Klub permanentní smrti považuji dokonce za škodlivý, neboť přes ujištění o neovlivnění hry je opak pravdou - vědomá informace "má předpokládaná oběť je na permanentním seznamu" vědomně či nevědomně ovlivňuje jednání postavy hráče. Tomu by se tak nestalo pouze v případě, že seznam postav a členů by byl tajný a to i pro vlastní členy mezi sebou. Pak ovšem klub postrádá smysl.

Dále pak považuji za velmi nešťastné a neuvážené opětovné otevření této problematiky mnou již považované za uzavřené a vyřešené, zvláštěpak v současné době.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
Arto
Příspěvky: 4101
Registrován: 19. 2. 2006 14.35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arto »

Dá se to zneužít.

Chci někoho zabít? Hmm, kouknu jestli hraje na Pernamentku abych měl pokoj, jinak na to kašlu.

Toť můj názor
Wanting something does not give you the right to have it.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

hazejte si ty jmena nekam jinam, na soukromy stranky, nebo na skryty forum a hlaste se tam pres PM, dik :)
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Dovolím si na iniciátora klubu permanentní smrti položit jednu jedinou otázku:

Jaký je důvod pro zavedení klubu? Nemyslím tím příčinu, ale jasný logický důvod (tj. co to má přinést pozitivního), který ospravedlňuje a převažuje vyjmenované zápory klubu. Třeba mi nějak uniká? Díky.

Jinak Alkatraz má vcelku dobrý nápad.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kohen
Příspěvky: 460
Registrován: 21. 2. 2006 16.57
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kohen »

Co já vím, tak i po smrti (s úpisem PS) většinou stejně záleželo na hráči, zda bude hrát dál či ne.
- v těch všech bodech (zdůvodněních) , se vždycky najde něco, pokud se chce :-)
Pokud uznam, že moje postva by měla zemřít, tak to ukončim a nemusím být v klubu.
Jen se obávám toho že jeden bude lovit druhého... :-) na základě listiny Permanentní smrti.
Seržant Tiriánské Stráže Tonny Signerr

Zákon a Pořádek -Pomáhat a Chránit

Sláva Tirianu
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Já bych byl pro permanentní smrt pravidlově, ale to tu bohužel nebude. Permku budu hrát u lidí, u kterejch vím, že i ta smrt mě bude bavit, ale proti vzniku klubu nejsem. Jinak ty, co jsou proti tomuhle klubu a vadí jim, že tu vidí jména postav, které jsou hrány na permanentní smrt, nikdo přece nenutí tenhle topic číst nebo číst jména těch postav, ne?
Bratrstvo zabanovaných!
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ghost píše:Já bych byl pro permanentní smrt pravidlově, ale to tu bohužel nebude. Permku budu hrát u lidí, u kterejch vím, že i ta smrt mě bude bavit, ale proti vzniku klubu nejsem. Jinak ty, co jsou proti tomuhle klubu a vadí jim, že tu vidí jména postav, které jsou hrány na permanentní smrt, nikdo přece nenutí tenhle topic číst nebo číst jména těch postav, ne?
Mě to jako admina nutí... :ermm:
Klidně na to udělám tajné fórum když už někteří hráči cítí tu potřebum se upsat.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kucik
Příspěvky: 326
Registrován: 29. 8. 2006 13.54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kucik »

Ja vim, ze uz do toho nemam co kecat, presto si dovolim napsat, jakej klad v tom vidim.

Totiz ze DM bude vedet, ze pokud tuhle postavu pred zraky jinejch zabije a znici telo, potom je postava skutecne mrtva.
To je podle me prinos neverejnyho seznamu hracu hrajicich na permku.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

kucik píše:Ja vim, ze uz do toho nemam co kecat, presto si dovolim napsat, jakej klad v tom vidim.

Totiz ze DM bude vedet, ze pokud tuhle postavu pred zraky jinejch zabije a znici telo, potom je postava skutecne mrtva.
To je podle me prinos neverejnyho seznamu hracu hrajicich na permku.
Z toho sem zmaten. Tedy z té odpovědi. Proč by DM mělo tohle dělat ? Asi se pletu, ale myslel jsem, že Permka se tady hraje pokud někdo umře v CvC , ale ne při konfliktu s NPC.
Tedy pokud ktomu situace vysloveně netáhne (třeba bandité si došlápnou na někoho a nedají mu pokuj, dokud nebude na věky tuhej třeba)…
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Třeba protože je někomu blbý umřít v dungeonu, při DM questu, kde jsou ostatní od něj odřiznutí a nemužou ho zachránit, tak aby DM věděl, že ona postava je mrtvá a mohl si připravit např. pohřeb, pokud se bude konat nebo něco podobného. Nebo aby se DM chovalo úměrně postavám (tim nemyslim, že mají všechno porazit, ale měly by mít šanci) a aby se z questu nestala další "výprava na nekromancera".
Bratrstvo zabanovaných!
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

kucik píše:Ja vim, ze uz do toho nemam co kecat, presto si dovolim napsat, jakej klad v tom vidim.

Totiz ze DM bude vedet, ze pokud tuhle postavu pred zraky jinejch zabije a znici telo, potom je postava skutecne mrtva.
To je podle me prinos neverejnyho seznamu hracu hrajicich na permku.
Pokud tomu dobře rozumím tak je to "ovlivnění jednání DM OOC seznamem hráčů"? To se mi popravdě vůbec ale vůbec nelíbí.

Možnost zvítězit v DM questu je prakticky vždy (někdy je vítězství něco jiného než zmasakrování všeho co se hýbne a co je červené). Někdy se k tomu DM připlete spawn (teď už jde vypnout) jindy DM neodhadne sílu NPC proti PC (pak dá šanci jinak nebo nějak postavy pozvedá třeba potulným klerikem, atd..).

V principu DM nemají potřebu postavit "neporazitelnou" skupinu bestií jen z důvodu aby PC nemohli vyhrát. Pokud je nějaká skupina NPC zdánlivě nepřemožitelná tak je to buď

a) jdete na to špatným stylem (střílet do slizu kyselinové šípy asi nebude mít efekt).
b) je skutečně nepřemožitelná kvůli jiným okolnostem (nesmrtelný lich jehož život je ve věži 3 lokace vedle v krystalu, vlkodlak za úplňku kdy má superregeneraci, mozkožrout v kryptě čerpající sílu z oparu zla krypty atd..) pak stačí zapojit mozek, vyslat zvěda(y) shromáždit informace, naplánovat někde v bezpečí postup a strategii včetně záložního plánu a nakonec se jej pokusit provést. V tomto případě totiž hurá akce většinou končí hromadným pobitím PC.
c) je nepřemožitelná kvůli propracovanějšímu příběhu jenž se teprve započal rozvíjet a jenž např. uvádí změny ve světě (neporazielný Čugo ničící Hag Hargol jakožto IC navázání a důvod pro změnu lokací Hag Hargol v Rozšíření atd..)
d) ta bestie je standardně takhle silná a jen na ni prostě nestačíte silou postav (upír v kryptě pobije partu low-levelů jelikož quest byl připraven pro jinou sortu postav a low-levely nedbaly varování).

A mít seznam "permanentňáků" jenž by tím pádem DM/DS museli číst...ne. Pokud je to narážka na ten incident druidé +medvědon vs. zvrhlé elfky v lese, tak bych postupoval zcela stejně i kdyby elfky byly na tom seznamu. Protože ani nebyla jiná možnost a zachoval bych se zcela stejně.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

To v uvozovkách byla narážka na neskutečný trpasličí/lidský masakr, kde smrt postav byla zhruba stejně frekventovaná jako zisk XP z XPC systému. O madvědontovi vim jenom z fora, do toho se nepletu.

Chtl jsem tím celým říct, že by to pomohlo DM rozlišit hráče, kteří hrají např.: pouze pro odreagování (tím nechci říct, že hrají špatně) a ty, kteří svojí postavu berou opravu vážně a žijí ji (což se nevylučuje s tím minulým) se vším co k tomu patří- i trvalou smrtí (čímž už se můžou lišit). Jak by podle toho DM jednali už je na nich, můžou to ignorovat, jestli chtějí, nebo když postavy umřou, mohou hráčům poskytnout DM pomoc při pohřbu atd. atd.
To je moje představa klubu perm. smrti
Naposledy upravil(a) Ghost dne 11. 6. 2007 17.11, celkem upraveno 2 x.
Bratrstvo zabanovaných!
LDamian
Příspěvky: 148
Registrován: 26. 4. 2007 17.13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LDamian »

Psanec píše:
kucik píše:Ja vim, ze uz do toho nemam co kecat, presto si dovolim napsat, jakej klad v tom vidim.

Totiz ze DM bude vedet, ze pokud tuhle postavu pred zraky jinejch zabije a znici telo, potom je postava skutecne mrtva.
To je podle me prinos neverejnyho seznamu hracu hrajicich na permku.
Z toho sem zmaten. Tedy z té odpovědi. Proč by DM mělo tohle dělat ? Asi se pletu, ale myslel jsem, že Permka se tady hraje pokud někdo umře v CvC , ale ne při konfliktu s NPC.
Tedy pokud ktomu situace vysloveně netáhne (třeba bandité si došlápnou na někoho a nedají mu pokuj, dokud nebude na věky tuhej třeba)…
Záleží zřejmě na tom, jak se chápe ten pojem charakter vs charakter. Zda čistě jako hráčský charakter, či i npc charakter přímo hraný DM. Protože třeba já jako hráč cítím určitý rozdíl v tom, když mně někde zabijí NPC hrané systémem a když mne někde zabije NPC s určitým charakterem, hrané DM. Zejména pokud takové NPC potom například to tělo sežere (a to není narážka na žádného medvědonta, ale třeba na skřeta co v rp sežere ulovenou hráčskou postavu). Nevím jak to cítíš ty, ale já jako hráč bych v takové situaci (zvlášť veřejné) také víc tíhl k tomu, dát si permku - pokud bych tedy s ní počítal v jakékoli situaci. Prostě ve chvíli, kdy DM vezme npc a dá mu určitý charakter, tak akce toho npc už na mně působí tak nějak jinak. Víc mně ovlivňují.

PS: tím tady neříkám klub ano, ani klub ne, jen reaguji na Psancovo zmatení.
PS2 (prostě mám nějak pocit, že tady na fóru se našlapuje z nějakého důvodu ohromně opatrně, tak dávám tyhle PS): netvrdím svým příspěvkem ani to, že by DM měla přizpůsobovat své chování OOC seznamu hráčů - on to zde IMHO nikdo přímo ani netvrdil, i když osobně si myslím, že by mohla (v případě že to uznají za vhodné) své chování přizpůsobit OOC názoru hráčů.
Auriel - Chaos, tedy Svoboda musí být podřízena Řádu, tedy Pravidlům. Zlo, tedy Smrt a ničení, musí být podřízena Dobru, tedy Životu.
Sigimalanirseth - ??
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Hloupá otázka - k čemu tedy ten seznam má sloužit? Pokud nepředpokládáte změnu jednání DM, hráčů na základě této informace, pak jeho mi význam uniká. A pohřeb lze přeci domluvit snadno v konkrétní situaci, stejně tak rozhodnutí o permanentní smrti může padnout šité na míru konkrétní situaci, ne?
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

drake127 píše:Hloupá otázka - k čemu tedy ten seznam má sloužit? Pokud nepředpokládáte změnu jednání DM, hráčů na základě této informace, pak jeho mi význam uniká.
imho hlavně proto, aby hráč věděl, s kým může CvC brát vážně.
Nebo proto, aby věděl -pokud už je to nezvratitelné - komu dát prostor pro hezké zahrání smrti.
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

Ghost píše:….To je moje představa klubu perm. smrti
Taky si přisypu trošku do mlýna...
No popravdě...nevím proč by měla DMka "protěžovat" klub Smrtelných a klub Nesmrtelných *likvidovat* (jako dosud :megalol: - berte s nadsázkou).
Jinak k tomu CvC dodám, co mi táhlo hlavou...kdy Permka hrozí:
1) CvC. Na hraní CvC bys musel mít na serveru hráče na podobné (herní) úrovni (aby se to nezvrhlo v HvH). Což zde !všichni" nejsou.
Např. postava *vyhvězdičkovává* konflikt s jinou postavou. A ta reaguje tak, že ji rovnou "systémově" napadne = zlikviduje. První by ráda i konflikt *dohvězdičkovala*. Jenže když ta druhá postava hodí "bigbiovku" nebo ji "fyzicky" srazí a pak ji upálí/umlátí mečem, chudák člen "Smrtelných", nedejbože non-good charakter, co chtěl *hvězdičkovat* (=oživit hru).
Ale funguje to i při rozdílném střetu levelů. 15-20level barbara/bojovníka s přehledem rozseká jakýkoli charakter který je někde kolem 5-10 (kromě mnicha, ten je rychlejší než většina postav, až na šípy od AA, heh). Prostě systém NWN není zrovna na RP CvC stavěný. (A zjištovat si zda ten drzej hajzl (postava) co uráží druhou postavu není náhodou dvakrát takový level než ona, mi moc RP nepřijde, případně jestli ho po prvním kole neubiju k smrti, aniž bych chtěl).
Nebo náhodou tu narazí ne-PG charakter na PGéčko...a co myslíte, která z postav bude členem kterého Klubu? A jak případný souboj dopadne?
Myslím, že s některými postavami/hráči se CvC prostě hrát nedá a je úplně jedno, zda bude či nebude členem klubu.
2) Hrát Permku, když mě dostane EQ spawn, případně zapomenutá DM speciálně připravená (na někoho jiného) bestie... Krom toho EQ je nastavena (IC!!!) jako svět, kde "Ježíš vzal z mrtvých" a šel zpátky kázat ke skřetům o lásce a míru, tak proč tohle "nastavení" světa ignorovat?! Dokonce je tam u kostlivce i možnost "magického" zničení těla na povrchu, aby ho nic nemohlo (z)prznit apod. Pokud někdo nechce hrát na "nošení" do chrámu, proč ne, ale hrát na permku ve světě, kde smrt NENÍ trvalá? Nevím...
P.S.
Autor toho článku se snaží postavu žít (a občas se mu to i daří :clover: ), jeho postava na svoji zvědavost a "nadšení" umírá, ale nevzdává se...ty těla bez duše na Druhé straně jsou tak depresivní, než aby se rozhodla stát jednou z nich...raději se půjde *mile usmívat* na tři "vrány" v křeslech! :bigwink:
P.P.S.
CvC na mě raději nezkoušejte... (následuje úplně off-topic, nicméně tak trochu související) Proč ne CvC? Nerad bych ztrácel na postavě (velmi, velmi "časově" cenné) expy! :bleh: :bigwink: :megalol: :megalol: Ptáte-li se proč? Protože si nejsem jist, že by mi DMka po "dobře" zahraném CvC vrátila postavě veškeré ztracené expy za smrt/avatary (v řádech tisíců/desetitisíců). Nebo se mýlím?
Obrázek
Jezura
Příspěvky: 654
Registrován: 18. 12. 2005 5.30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jezura »

OneHeart píše:
drake127 píše:Hloupá otázka - k čemu tedy ten seznam má sloužit? Pokud nepředpokládáte změnu jednání DM, hráčů na základě této informace, pak jeho mi význam uniká.
imho hlavně proto, aby hráč věděl, s kým může CvC brát vážně.
Nebo proto, aby věděl -pokud už je to nezvratitelné - komu dát prostor pro hezké zahrání smrti.
Děkuji. Tím byla doufám zodpovězena i Labirova otázka. Klub je přínosný pouze pro hráče, kteří tuto filosofii sdílejí a to jen tím, že o sobě vědí. Pro ostatní nemá žádný význam, můžete jej směle ignorovat, vaší hry se nijak nedotkne.

Možná vypíchnu jednu důležitou věc, kterou když přehlédnete, vyvolává to zmatek. V prohlášení je napsáno: Zemře-li moje postava v CvC s jinou postavou zde upsanou,…
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

OneHeart píše:
drake127 píše:Hloupá otázka - k čemu tedy ten seznam má sloužit? Pokud nepředpokládáte změnu jednání DM, hráčů na základě této informace, pak jeho mi význam uniká.
imho hlavně proto, aby hráč věděl, s kým může CvC brát vážně.
Nebo proto, aby věděl -pokud už je to nezvratitelné - komu dát prostor pro hezké zahrání smrti.
Hm, ta první část zní jakoby jinak smrtí končící CvC na Equilibrii byla naprosto běžná záležitost jakých se odehrává denně minimálně pět... Jenže to tak není a když už situace eskaluje k této události tak si myslím, že naopak ta nejistota "hraje nebo nehraje na permku?" tomu dodává to co je třeba - nevědomost. Protože na druhou stranu se klidně po zveřejnění seznamu může stát přesně opačný efekt - "ten není na seznamu takže ho zabít můžu v pohodě dá respawn".

No a druhá věta mi už přijde jako jen jinak vyjádřené IC ovlivnění hry postavy OOC podnětem.

Tohle podle mě nejsou ani zdaleka důvody jenž vyváží to množství negativních dopadů přes elitářství (byť klidně nechtěné), vědomý či něvědomý metagame a tlak do něj, ovlivňování jednání DM/DS atd... Takže stále nevidím žádný pádný důvod proč.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Jezura píše:Děkuji. Tím byla doufám zodpovězena i Labirova otázka. Klub je přínosný pouze pro hráče, kteří tuto filosofii sdílejí a to jen tím, že o sobě vědí. Pro ostatní nemá žádný význam, můžete jej směle ignorovat, vaší hry se nijak nedotkne.

Možná vypíchnu jednu důležitou věc, kterou když přehlédnete, vyvolává to zmatek. V prohlášení je napsáno: Zemře-li moje postava v CvC s jinou postavou zde upsanou,…
Ech..no tak to jsem vskutku přehlédl, moje chyba. Ovšem pak to nechápu ještě víc... Klub těch co se mohou vymlátit permanentně mezi sebou? Ehm...trochu absurdní situace... Zabije mi postavu najatý vrah jenž není v klubu - v pohodě dám Znovuzrození - za čas mě zabije po hádce v hospodě člen klubu - a končím? V čem je mezi těmi smrtěmi rozdíl? V nějakém OOC seznamu? Nebo si budu muset vymyslet IC důvod na objasnění proč končím podruhé ale ne poprvé? Neměl bych pokud hraji na přesvědčení o permanentní smrti skončit už v prvním případě? A pokud ano proč potřebuji klub? A nebo je tam ta zmínka proto aby se stal klub přijatelnějším pro ostatní nečleny a odpůrce ve stylu "no to je jen mezi nima to nás nemusí zajímat"?

Nevim, ale dávám přednost Okamově břitvě.
Naposledy upravil(a) labir dne 11. 6. 2007 18.31, celkem upraveno 2 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zamčeno