(TRP) Klub permanentní smrti

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

photter píše:
Ne to nebylo osobní. Jen mě došla trpělivost nad zneužíváním různých diskusních fíglů a podrazů (ať již vědomých nebo nevědomých), takže jsem si řekl že zkusím jiný přístup - každý takový trik když uvidím kdekoliv a od kohokoliv tak přímo na něj poukáži. Protože jsem už unavený a rozlobený například z toho že někdo něco napíše či sleduje nějaký cíl který oznámí a někdo jiný mu o hlavu omele že chce pravý opak a ještě mu přisoudí co nejhorší vlastnosti a motivaci. Ty jsi to jen schytal jako první (asi tvoje příslovečná smůla).

Takový přístup má totiž sice nevýhody, ale je tu určitá pravděpodobnost úspěchu ať již případné uvědomnění dotyčných co to dělají nebo v elegantním zobrazení nekalých triků pro ty ostatní, aby se jim i oni mohli bránit a tím diskreditace toho kdo jich používá.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

snowman píše:Když už se totiž bavíme o zneužívání, tak já prohlašuji, že nejen na Eq jsem zažil a zažívám stále zneužívání právě toho, že na permku daný hráč či hráčka nehraje (takže při konfliktech neriskuje nic než expy) a to je právě ten problém. Proto má klub smysl, protože s TAKOVÝM hráčem nemá vůbec žádný smysl konflikt hrát – určitě ne z pohledu hráče, který postavu PROŽÍVÁ a hraje ji se vším všudy, tedy i s rizikem smrti – a to je imho právě o těch následcích chování postavy, na které tady specielně Labir dost často poukazuje. Asi nevnímá tyto vlivy, kdy hráči doslova zneužívají a přizpůsobují chování postav svým levelům a ooc „vztahům“ s těmi, kdo mohou na Eq věci měnit...
Oprav mě, jestli jsem si tento odstavec vyložila špatně - ale postavy těch, co jsou v klubu se nehodlají zahazovat s postavami těch, co v něm nejsou, co se cvc týče?

Ano permka dle mého smysl má, dokáže obohatit hru, hlavně když je podána se skvělou omáčkou. Ale je na každém, jestli a kdy do ní půjde, viz Kirrosův příspěvek
Kirros píše: Kdybych tam hrál Permku tak by to opravdu nikomu nic nepřineslo (truchlíme pro bezvýznamného adeptíka z univerzity vs. pozdější lektorování na Univerzitě, několik autoquestu s tím spojenych a celkova snaha postavy nejak ovlivnit svet).
právě z toho důvodu je mi proti srsti upsat se v nečem takovém, ale mnohem víc mi vadí ta nastíněná představa "neplnohodnotné" postavy - nečlena klubu, kterou už dopředu neberete v potaz jen proto, že není na seznamu :ermm:
kucik
Příspěvky: 326
Registrován: 29. 8. 2006 13.54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kucik »

Braenn píše:Oprav mě, jestli jsem si tento odstavec vyložila špatně - ale postavy těch, co jsou v klubu se nehodlají zahazovat s postavami těch, co v něm nejsou, co se cvc týče?…

… ale mnohem víc mi vadí ta nastíněná představa "neplnohodnotné" postavy - nečlena klubu, kterou už dopředu neberete v potaz jen proto, že není na seznamu :ermm:
Snad neva ze jsem to oriznul.
Tady se mluvi o konfliktu postav. Predstav si ze se dve postavy dostanou do slovni hadky. Jedna ulitne a sesle na druhou utocny kouzlo. Smula - kriticak - blbej hod - postava hrajici na permku umre. Kdyby to ustala a zabila toho maga, ten by v pohode prosel pres soud a nic by se nedelo. Proto se tu mluvi o tom, ze hrac bude vedet, ze i jeho protivnik neco riskuje a proto i jeho protivnik bude mit nejspis nejakej pud sebezachovy.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

že já nemůžu radši držet hubu, už sem z tohodle tématu vážně unavenej

* permka má svý vejhody a nevejhody
* permka není "standalone" záležitost, souvisí s mnoha věcma v celkovým settingu světa
* klub (tzn. pro jednoho jo, pro druhýho ne) může někdy něco přinést, jindy naopak může bejt ke škodě
* klub, kterej sem spoluzakládal (a spolurozpouštěl) na Alhambrii budiž toho jasným příkladem, když v počátku přinesl výrazný výhody a kultivaci herního prostředí světa a později se ukázal přežitej a nepotřebnej
* to, že členové klubu hrajou vážně na permku jen mezi sebou ( a tím pádem na ostatní koukaj jako na podřadný i když to popíraj ) je SMYSLEM klubu a nikoli vedlejším účinkem
* permku lze jen nařídit, nikdy zakázat
* jedno z positiv fungujícího klubu na Alh bylo, že bylo popsáno chování, který z postavy automaticky činilo člena klubu
* druhý positivum bylo, že jako vražda bylo posuzovaný jen permanentní zabití, pokud obět respawnovala, jednalo se jen o drobný přestupek (něco jako vyraženej zub)

ano, taky mě sere, když se do Âsar naváží kdejakej nýmand a já místo abych ho rozsekal na malý sračky tak si vzpomenu, kdopa zase vykonstruuje NPC "svědky" a "důkazy" a kolik mi to zničí auru a radši to nechám plavat, von dá respawn příde vo pár expíků a já s tim budu mít akorát starosti. Navíc ze zkušenosti vim, že po tý postavě po 3 tejdnech nebude vidu ani slechu
ale upozorňuju, že todle neřeší ani permka ani její klub, je to věc policejně/udavačskýho settingu tohodle světa
a "detský" postavy bez pudu sebezáchovy vyřešit nejde, leda výchovou a příkladem - zdá se mi to nebo se tu takovýdle postavy množej geometrickou řadou ?
když ale nemaj pud sebezáchovy NPC.…
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

photter píše:Navíc ze zkušenosti vim, že po tý postavě po 3 tejdnech nebude vidu ani slechu
hehe ano a to je problém proč je vlastně zabijet a mít stím pak starosti …

je to věc policejně/udavačskýho settingu tohodle světa
No myslím, že za tohle si můžeš sám … Ale abych ti nekřivdil, zneužívali toho i jiní …
zdá se mi to nebo se tu takovýdle postavy množej geometrickou řadou ?
když ale nemaj pud sebezáchovy NPC.…
No ano množej, jelikož plno hráčů zakládá a zkouší různé postavy … Asi by se dalo tomu předejít omezením postav na ACC, ale není to pak zase ono policejní nastavení ?
NPC mají pud sebezáchovi a mnohdy větší než PC …
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

Braenn píše: Oprav mě, jestli jsem si tento odstavec vyložila špatně - ale postavy těch, co jsou v klubu se nehodlají zahazovat s postavami těch, co v něm nejsou, co se cvc týče?
Nemusíš volit tak silná slova - "zahazovat".
Je fakt, že hrát permku s někým, kdo ji nehraje, nemá pro člena Klubu smysl ani půvab. Není pro něj nic zajímavého ani lákavého z hlediska prožitku na tom, když jeden jde do konfliktu a sází svůj život, zatímco druhý nesází nic (pouze ooc ztrátu expů a ic ztrátu části paměti). Ono totiž konflikt, který nemá možnost konce, není konflikt, který za něco stojí. Tím nechci říct, že konflikt musí vždy skončit smrtí. Ale bavíme se zde právě o těchto případech konfliktů. Uměle ooc pravidlem požadovaná ztráta paměti a UKONČENÍ konfliktu (i když uznávám, že je to nejspíš nutné ooc opatření) na tom nic nezmění - z hlediska prožitku. O ten totiž v hraní Role Playing jde - hrajeme charaktery, role a prožíváme životy postav ve virtuálním světě. Někdo to má holt rád tak, a někdo onak. O tom žádná. Proto je Klub dobrovolný se vším všudy. Kdo se do něj zapíše, jde do toho se všmi výhodami i nevýhodami, se všemi rizikami a následky. Případné řeči o "elitářství" zde nejsou na místě ani náznakem. Klub má pouze umožnit členům vyvarovat se případné ztrátě času s hraním konfliktu s postavou nečlena, který např. právě na ne-permku hřeší a hraje ji bez reálného pudu sebezáchovy. To mimojiné říká, že ne každý, kdo nehraje permku, hraje špatně konlikty a bez pudu sebezáchovy. Jsou výjimky, není jich mnoho, ale jsou. A s těmi to ztráta času není - jenže s těmi to většinou nedojde tak daleko, aby šlo o smrt...

Jak psal Photter (v jeho příspěvku vidím mnoho pravdivého), tak to JE SMYSLEM Klubu. Ano. Je to věc individuální, dobrovolná. Dá se na to dívat i z jiného pohledu a ne jen, že se členové Klubu nechtějí "zahazovat" v CvC konfliktech s někým, kdo nehraje permku. Ono jde také o to vědět, kdo ji hraje a když už nějaký konflikt nastane, mít možnost si to užít - PROŽITEK - to je zaklínadlo, což? :excl:

Přesně, jak Photter psal o těch "dětských" postavách bez pudu sebezáchovy... To je přesně jádro pudla. těchto postav jsou mraky a pak ty rádoby "konflikty", které takovéto postavy vyvolávají, ztrácí na ceně. Ono je totiž velice snadné a pro mnohé hráče svůdné hřešit na vysoký level, na dobrý build apod., když vesměs nic moc neriskuje. Často svým jednáním kazí hru jiným hráčům, kteří chtějí VŠE A TEDY I PŘÍPADNÝ KONFLIKT prožít tak, jak je - ve své ryzí syrovosti - stoprocentně IC (o čemž Photter píše, že z ooc důvodů k tomu neměl příliš prostor, což je imho škoda nejen pro něj, ale HLAVNĚ obecně). Když druhý hráč na permku nehraje nebo když dokonce přímo jeho postava jedná bez pudu sebezáchovy a až nsmyslně jde do vážného konfliktu, pak to ani prožít nejde - protože to už často není reálné z pohledu IC.

Nechci už dál mluvit o přínosech nebo smyslu Klubu. Ty jsou jasné a známé. Stejně tak i nevýhody, jak naznačuje Photter.… Klub je založen, má své první členy, plní svůj účel a to je hlavní.

:clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

kucik píše: Tady se mluvi o konfliktu postav. Predstav si ze se dve postavy dostanou do slovni hadky. Jedna ulitne a sesle na druhou utocny kouzlo. Smula - kriticak - blbej hod - postava hrajici na permku umre. Kdyby to ustala a zabila toho maga, ten by v pohode prosel pres soud a nic by se nedelo. Proto se tu mluvi o tom, ze hrac bude vedet, ze i jeho protivnik neco riskuje a proto i jeho protivnik bude mit nejspis nejakej pud sebezachovy.
samozřejmě chápu že se mluví o konfliktu postav, připomínat mi to nemusíš. Naopak. Situací, které jsi popsal naštěstí není tolik, abych se musela bát že o piplanou postavu přijdu jen proto, že má někdo blbej den a místo urážek začnou padat izáci. Jo máš pravdu v tom, že kdyby obě strany hrály permku a věděly to, nedotlačí to bez pádnýho důvodu tak daleko.
ale z tvého pohledu - jeden je v klubu a o druhým ví že není - co to změní? Místo hádky se odpoklonkuje, aby náhodou neumřel ve sporu s někým koho to nepostihne? Nebo jak to chcete řešit?
Já se naopak snažím naznačit, to že někdo není v klubu neznamená že nehraje permku, nebo že ji neuzná za vhodnou když jde o něco zásadního. Nejsem si jistá jak to druhej bere? Zeptám se tellem. Ale dělení hráču a tím i hry s nimi podle je s námi / není...
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

snowman píše:
Braenn píše: Oprav mě, jestli jsem si tento odstavec vyložila špatně - ale postavy těch, co jsou v klubu se nehodlají zahazovat s postavami těch, co v něm nejsou, co se cvc týče?
Nemusíš volit tak silná slova - "zahazovat se" - to je příliš strohé a hlavně zobecněné, protože neplatí vždy (viz v textu níže).
Je fakt, že hrát permku s někým, kdo ji nehraje, nemá pro člena Klubu smysl ani půvab. Není pro něj nic zajímavého ani lákavého z hlediska prožitku na tom, když jeden jde do konfliktu a sází svůj život, zatímco druhý nesází nic (pouze ooc ztrátu expů a ic ztrátu části paměti). Ono totiž konflikt, který nemá možnost konce, není konflikt, který za něco stojí. Tím nechci říct, že konflikt musí vždy skončit smrtí. Ale bavíme se zde právě o těchto případech konfliktů. Uměle ooc pravidlem požadovaná ztráta paměti a UKONČENÍ konfliktu (i když uznávám, že je to nejspíš nutné ooc opatření) na tom nic nezmění - z hlediska prožitku. O ten totiž v hraní Role Playing jde - hrajeme charaktery, role a prožíváme životy postav ve virtuálním světě. Někdo to má holt rád tak, a někdo onak. O tom žádná. Proto je Klub dobrovolný se vším všudy. Kdo se do něj zapíše, jde do toho se všmi výhodami i nevýhodami, se všemi rizikami a následky. Případné řeči o "elitářství" zde nejsou na místě ani náznakem. Klub má pouze umožnit členům vyvarovat se případné ztrátě času s hraním konfliktu s postavou nečlena, který např. právě na ne-permku hřeší a hraje ji bez reálného pudu sebezáchovy. To mimojiné říká, že ne každý, kdo nehraje permku, hraje špatně konlikty a bez pudu sebezáchovy. Jsou výjimky, není jich mnoho, ale jsou. A s těmi to ztráta času není - jenže s těmi to většinou nedojde tak daleko, aby šlo o smrt...

Jak psal Photter (v jeho příspěvku vidím mnoho pravdivého), tak to JE SMYSLEM Klubu. Ano. Je to věc individuální, dobrovolná. Dá se na to dívat i z jiného pohledu a ne jen, že se členové Klubu nechtějí "zahazovat" v CvC konfliktech s někým, kdo nehraje permku. Ono jde také o to vědět, kdo ji hraje a když už nějaký konflikt nastane, mít možnost si to užít - PROŽITEK - to je zaklínadlo, což? :excl:

Přesně, jak Photter psal o těch "dětských" postavách bez pudu sebezáchovy... To je přesně jádro pudla. těchto postav jsou mraky a pak ty rádoby "konflikty", které takovéto postavy vyvolávají, ztrácí na ceně. Ono je totiž velice snadné a pro mnohé hráče svůdné hřešit na vysoký level, na dobrý build apod., když vesměs nic moc neriskuje. Často svým jednáním kazí hru jiným hráčům, kteří chtějí VŠE A TEDY I PŘÍPADNÝ KONFLIKT prožít tak, jak je - ve své ryzí syrovosti - stoprocentně IC (o čemž Photter píše, že z ooc důvodů k tomu neměl příliš prostor, což je imho škoda nejen pro něj, ale HLAVNĚ obecně). Když druhý hráč na permku nehraje nebo když dokonce přímo jeho postava jedná bez pudu sebezáchovy a až nsmyslně jde do vážného konfliktu, pak to ani prožít nejde - protože to už často není reálné z pohledu IC.

Nechci už dál mluvit o přínosech nebo smyslu Klubu. Ty jsou jasné a známé. Stejně tak i nevýhody, jak naznačuje Photter.… Klub je založen, má své první členy, plní svůj účel a to je hlavní.

:clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

snowman píše:
předběh jsi mě s odpovědí
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

photter píše:pochlubte se, kolipa postav (a mám na mysli rozjetý, zaběhnutý postavy, ne nějaký sotva založený pokusy) ste už kdo nechal permanentně umřít ?
myslim to vážně, pochlubte se, ať všichvi ví, kdo mluví se znalostí věci a kdo si jenom tahá tričko
0/3 :) protože všechny bytosti po smrti projdou přes Astrální sféru do sféry, která nejlépe odráží jejich život v materiální sféře. A odsud si mohou případně vybrat jinou inkarnaci. Většinou s prázdnou pamětí, ale s nabýtými zkušenostmi :) stejně jako já. A budou připraveny umřít teprve až budu připraven umřít já, až splní to, proč jsou v kontinuu stvořeny :) To bude asi ten problém. Nevytvořil jsem žádnou postavu proto, abych se "pobavil", řekl si dobrý, zasmál jsem se, zabil jsem nějakej čas, nebo já nevím co a zapomenul na ni.

Nevím, co je na smrti tak zábavného. Stejně ji nezahrajete do důsledků - vy přežijete.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Darren Finngard
Příspěvky: 127
Registrován: 28. 7. 2006 17.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Darren Finngard »

Mily snowmane, zamysli se prosim nad svym chovanim tady na foru. Odpovidat smajlikama na slusne polozenou otazku je ukazka ignoranstvi, provokace a nevkusu. Kdyz ti otazka nestoji ani za strucnou odpoved a takhle to odbydes smajlikem .. radeji se vubec nevyjadruj. A muzes tohle brat jako osobni utok.
snowman píše: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: :clover: ..
:ass:

Doufam, ze to staci jako odpoved.
<i>Smůla je coura, která bere štěstí - W. Shakespeare</i>
Darren Finngard
Příspěvky: 127
Registrován: 28. 7. 2006 17.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Darren Finngard »

pro snowmana : .. trochu jsem to popletl .. mlatily se mnou emoce .. a ty ctyrlistky jsem povazoval za odpoved .. ne jako repast, moje chyba .. omlouvam se. Jen jsem asi alergickej na to schovavani se za smajliky.
<i>Smůla je coura, která bere štěstí - W. Shakespeare</i>
Darren Finngard
Příspěvky: 127
Registrován: 28. 7. 2006 17.03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Darren Finngard »

Presto bych uvital, kdyby zainteresovany osoby nejednaly tak podrazdene na slusny otazky/dotazy. Meli bychom na sebe prestat stekat a vnucovat svy nazory ostatnim. A taky uz prosim zapomente na stary krivdy a nevytahujte je porad zpet, stejne uz nic nezmenite. Akorat tim vyvolate jen dalsi flame a leckomu to muze zkazit den. Jeste jednou se omlouvam za svuj vystup, jen jsem po tom vsem co jsem cetl .. vypenil a tak si ted sypu popel na hlavu. Prida se ke me nekdo ?
<i>Smůla je coura, která bere štěstí - W. Shakespeare</i>
LDamian
Příspěvky: 148
Registrován: 26. 4. 2007 17.13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LDamian »

Darren Finngard píše:...tak si ted sypu popel na hlavu. Prida se ke me nekdo ?
*vzal trochu popela a také mu ho sype na hlavu* :biggrin: :yes:
Auriel - Chaos, tedy Svoboda musí být podřízena Řádu, tedy Pravidlům. Zlo, tedy Smrt a ničení, musí být podřízena Dobru, tedy Životu.
Sigimalanirseth - ??
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

kucik píše:
cybermisa píše:Myslet si muzes co chces, ….
...tvoje postava umrela v ramci CvC.

Dobre, kazdej jsme si rekli svy a snad uz s tim v tomhle topicu nemusime dal otravovat ostatni.
cybermisa píše:…… O smyslu existence ale rozhoduje jen a pouze hrac dane postavy , kdokoli, kdo tvrdi o postavach nekoho jineho, ze jen prezivaji a neziji, si svuj nazor muze strcit tam, kam Solar nesviti …

Svoboda jednoho konci tam, kde zacina svoboda jineho - aneb chcete si hrat na permku? Hrajte si, ale nevnucujte sve postoje a nazory jinym, obzvlaste kdyz se jedna o postoje a nazory ciste subjektivni. Myslis si, ze postava nehrana na permku je neco mene nez postava hrana na permku? Ze je pro svet mensim prinosem? Klidne si to mysli, ale netahej to na forum. Ja si taky myslim svoje o lidech, co ve hre delaji s postavama veci, ze by se jeden az stydel, a taky to nerozebiram na foru. Dotycni k tomu zajiste maji sve duvody, do kterych mi nic neni.

Tady ti nikdo nevnucuje, abys hral na permku. Resi se tu, jestli (ted uz) neverejnej seznam permkaru ma nebo nema smysl. Mozna by nebylo spatny si topic napred precist. Pokud mas neco k tomuto seznamu tak smele do toho. Jinak sice rozdmichavas peknej flame, ale zcela netradicne na spatny tema.
Pokud to tedy chapu spravne tak tvrdis, ze o permce postavy by mel rozhodovat jen a pouze hrac postavy, pak tedy nechapu, co znamena :
cybermisa píše:Nae mela tehdy dostat permku. Serveru by to hoodne prospelo.


AD 1: Fajn, souhlas, stejne jeden druheho asi tezko presvedcime …

AD 2: Ja ale NETVRDIL, ze mi nekdo vnucuje, abych hral na permku! Ano, resi se tu seznam, resp. uz se vyresil, ale resi se tu taky mimo jine nazor Jezury:

Jezura píše:Z mého pohledu je to totiž jen jedna strana mince. Existují hráči (předpokládám, že je nás víc, protože já do té skupiny spadám), kteří si bez smrti neumí představit jakékoli hry na hrdiny, jakékoli RP. Pro mne například Asar nebo Daemian byly dříve na serveru úžasné postavy a hru s nimi jsem si hrozně užíval. Jenže pak jsem se dozvěděl různé OOC informace, které jsou sice OOC, ale hru s nimi mi naprosto zkazily. Teď je pro mne ve hře setkání s nimi takovým "vynuceným RP". Jak vás má bavit hrát pro vaši postavu zřejmě smrtelný konflikt s postavou, o které OOC víte, že je "nesmrtelná". Prostě a jednoduše mne tyto postavy už vůbec jako hráče nebaví. Namísto toho mne stále ve hře baví vědomí, že po Desce kdysi chodil Utreg syn Bhara, Vilém z Ofenburgu, Petr Hrozný nebo třeba na Alhambrii Khaled, kterého jsem dokonce nikdy živého nepotkal. Timhle mi přinesli a doteď přinášejí ty největší zážitky v RP. Jinak tenhle příspěvek není namířený proti nikomu, je to jen upřímné vyjádření pocitů.


na ktery jsem puvodne reagoval! On napsal svuj nazor, jelikoz zminil moji postavu, zareagoval jsem a napsal svuj nazor. Co je na tom spatne? On napsal prispevek, tykalo se to me, reagoval jsem.(pozn. reagoval jsem i na jine veci, ale Jezuruv prisvek byl ten primarni duvod. Nijak se me nedotkl, mozna trochu zamrzel)

AD Asar a permka: Zatracene, pisu snad nekde, ze JA rozhoduji o tom (nebo ze bych mel rozhodovat), ze tehdy mela Asar dostat permku - nebo ze by o tom mel rozhodovat nekdo jiny nez photter??? Ja jen napsal svuj NAZOR, ktery se mimo jine (viz. ten topic) shoduje i s nazory jinych, ze by tehdy serveru prospelo, kdyby Asar dostala permku (mysleno = kdyby to byval photter tak rozhodnul, jakoze to rozhodnuti bylo na nem). DOOOST prekrucujes, co pisu a uz me to nebavi vysvetlovat!

KUCIK: Klidne si sem napis co chces, reagovat v tomto topicu uz nebudu. Pokud chces na neco moji odpoved, napis slusnou PM, ve ktere nebudes prekrucovat ma slova.
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

Darren Finngard píše:...tak si ted sypu popel na hlavu. Prida se ke me nekdo ?
*vzal trochu popela a také mu ho sype na hlavu* :biggrin: :yes:

P.S.
Mě to nedalo, sorry za off-topic! :clover: :megalol:
Obrázek
Jája CZE
Příspěvky: 656
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

V případě permanenní smrti mně napadá jedna otázka? Nepovede to k většímu sledování levelů a buildů ostatních postav? A hlavně k tvorbě power buildů?

Protože v případě nastavení současného světa, může i slabší konfliktní postava přežít. Nechci se nikoho dotýkat, ale zeptám se konkrétně, kdo by se v případě permanentní smrti dohádal z Asar? Nestane se z ní tím pádem jakási nedotknutelná osoba, na kterou si může otevřít hubu jen NPC ovládané DM? Za vlastní osobu ( a to na pemku nehraju), s ní do ostrého konfliktu nepůjdu, protože OOC vím, jak by to v CvC dopadlo (i když mi jak říkáte o nic nejde, jen pár expů).
Už tak si občas všimnu jak postavám na vyšších levelech "narůstají ramena" na začínající postavy. (Já sám doufám, že až se vyšplhám na nějaký vyšší level tak se má postavička charakterově nezmění)
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Jája CZE
Příspěvky: 656
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

Popravdě jsem nečekal, že se ozve zrovna postava, která s níže uvedeným nemá problém, ale díky.. Upřesním dotaz. Jak se dá zabránit uvažování ve smyslu.

Jsem konfliktní postava, např trpaslík a potkám elfa/elfku. Vidíme se prvně, takže IC nemám možnost jej a jeho minulost znát, ale OOC vím následující.
a) jsem LVL8 on 4.. Takže jdu do konfliktu naprosto tvrdě, mám 90% že jej pošlu pod kytky, i když založí další postavu aby mě dostal, nedožene mě. Takže jej můžu urážet, plivat na něj, sprostě nadávat, osobní kontakt, povalení, zesměšnění.
b) Jsem LVL8 on 8.. Jdu do konfliktu, ale už si nejsem jist výsledkem, takže nejsem tak důrazný.. riskuju smrt. Takže se omezím na pár nadávek, plivat budu na zem, neeskaluju konflikt, pokud druhá strana nezačne moc prudit.
c) Jsem LVL8 on 15.. V případě konfliktu jsem na 90% v p**, omezím se na nějaké *zabručení* ve stylu "elfáci se roztahujů všude" a odkráčím, případné urážky přehlédnu - přece nebudu riskovat, že mně postava rozseká na kusy.

Ve všech případech je to konfliktní postava, ale strašně ovlivněná OOC informacemi.
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

na tohle není odpověď, jedině snad - zakázat si číst playerlist při loginu a dodržovat to
já vim, chce to hodně vůle a vnitřní síly ale de to
kromě toho lvl postavy není tak úplně OOC info (i když čiselný vyjádření ano) - pokud se ve světě pohybuješ stále nebo aspoň pravidelně, tušíš, kdo je tam už dlouho a kdo krátce, o některejch postavách se dozvíš z vyprávění jinejch postav, o některejch se dočteš na vývěskách o některejch snad dokonce i z knih
pokud usoudíš, že tvoje postava je dostatečně inteligentní, aby tyto informace analyzovala a dost moudrá aby se jejich závěrama řídila, má slušnej přehled, kolik si na koho může vyskakovat
vzhled napoví - postava ověšená custom věcma / nakouzlená jako vánoční stromek / kterou vidíš vycházet z vlastního domu - asi nebude žádný ořezávátko
a že se podle těchdle informací tvoje postava chová ? sláva ! to je přece pud sebezáchovy v praxi :smile:

kolikrát v reále máš chuť někomu vrhnout pěst do obličeje ale rozmyslíš si to, páč tušíš, že bys táhnul za kratší stranu
kolikrát máš chuť v práci poslat někoho do prdele hrubě a nevybíravě ale neuděláš to, páč je to kurva tvůj šéf :diablo:

pokud ale studuješ pravidelně playerlist, těžko se rozlišuje, kterou informaci máš z něj a kterou IC
jak už sem napsal - zapomenout na tu záložku, neklikat na ni, nehledat vejmluvy typu "chci jenom vědět, kolik je tam lidí" nebo "potřebuju DM kouknu, jestli je nějaký vidět" a podobně - to všechno se dá zjistit i jinak
věř mi, že ze začátku tě hodně svrbí myšítko ale časem se z toho stane zvyk a když to pak dodržuješ dlouhou dobu bez zaváhání, maš jeden maličkej důvod bejt na sebe pyšnej :bigwink:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Zamčeno