(TRP) Hlavní problémy Equilibrie, XPC systém.…
Moderátor: Dungeon Master
-
- Příspěvky: 620
- Registrován: 2. 7. 2006 10.13
- Bydliště: Magická univerzita, Lektorský pokoj č. 2
- Kontaktovat uživatele:
Pod tohle bych se klidně podepsal.Libra píše:…
Jinak víte co mi přijde paradoxní? Že většina lidí zesměšňuje systém který jim dává zkušenosti za sezení v hospodě ale jakmile jim tento systém ony expíky dávat přestane začnou si stěžovat. Nenapadlo vás ,že takto vám systém taktně naznačuje ,že pokud to se svou postavou myslíte opravdu vážně měli byste se začít snažit? Navíc neznám moc postav (ať už lidský, elfských, puločích, trpasličích..) které by to dotáhli výše jak na 14tou úroveň jen za pomoci systému "exp/min".
Jacho Ering - Lektor Magické Univerzity v Tirianu
-
- Příspěvky: 620
- Registrován: 2. 7. 2006 10.13
- Bydliště: Magická univerzita, Lektorský pokoj č. 2
- Kontaktovat uživatele:
A taky jste si nevšimli jedné věci a to ,že rozdílné nastavení rasových expů splnilo ten učel pro který bylo zavedeno: Postavy elfů jsou takové stálice Desky ,které tu žijí "od počátku" kdežto trpasličí postavy rychle vznikají a jak je hráči ukončí tak zase rychleji zanikají. A pak ,že získávání zkušeností nemá nic společného s délkou života - jen na EQ platí obrácená implikace: nežiji => nezískávám zkušenosti (jsem mrtvý tudíž nemám jak) vs. nezískávám zkušenosti => nežiji (už se nezlepšuju tak tedy postava nemá cenu balím ji).
Jacho Ering - Lektor Magické Univerzity v Tirianu
Ono je mozna taky dobrz si uvedomit , proc labir odesel od jednoho projektu a zacal
budovat svuj svet .
Pokud si to dobre pamatuji , pak jeden z hlavnich problemu byl, ze jeho predstavy o xp systemu
byli jine nez predstavy odstatnich tvurcu.
A proto nechapu ze nikdo z tech co ten system kritizuji , nepochopi ze on ho proste nikdy nezmeni.
budovat svuj svet .
Pokud si to dobre pamatuji , pak jeden z hlavnich problemu byl, ze jeho predstavy o xp systemu
byli jine nez predstavy odstatnich tvurcu.
A proto nechapu ze nikdo z tech co ten system kritizuji , nepochopi ze on ho proste nikdy nezmeni.
Naposledy upravil(a) Libra dne 21. 6. 2007 15.53, celkem upraveno 1 x.
Kde čert nic nezmůže, tam nastčí krávu … nebo dvě kozy.
XP za rasy jsou jen o psychologii o nicem jinym. Je to jen vnitrni nespokojenost. Objektivni priciny nema, proto je to taky tak jak to je a tak to zustane do konce veku. Na 15. levelu se vsichni teprve sjednoti. Tolik k tomu, kolik se alespon na 15 level dostalo trpasliku a orku. Tady z fora jsem zatim slysel jen to, ze jakmile zacnou trpaslici dostavat na urcitem levelu tolik co elfove od zacatku, tak je to nehratelne (=rozumej neda se s tim pocitat). A pri tom levelu je to skoro uz stejne jedno. Kdybych chtel uz neco resit, tak ne rasy, ale to, ze se xp nepocitaji pri rozhovorech (91% casu moji postavy a vetsina casu, co si timto alokuji u jinych postav. Muzeme pridelovat XP, ale tolik, aby to alespon kompenzovalo ten cas, cini uz prilis vysoke a "neadekvatni" cislo ), takze z vaseho pohledu za cas taky nic nedostanu. Potvory nezabijim, DM ke sve cinnosti nevyzaduji (i kdyz svet DM k me cinnosti potrebuje, ale to neni me rozhodnuti), alespon minimalni cinnost WB je zadouci.
A kdyz to tu tak ctu, tak mam chut se taky obratit na vyssi instanci (treba na soud ve Strassburgu) a zalovat EQ o nahradu uslych xp. Kdyz muzou oni, proc ne ja. (to jen aby bylo jasny jak absurdni mi to prijde)
A kdyz to tu tak ctu, tak mam chut se taky obratit na vyssi instanci (treba na soud ve Strassburgu) a zalovat EQ o nahradu uslych xp. Kdyz muzou oni, proc ne ja. (to jen aby bylo jasny jak absurdni mi to prijde)
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
Bavite se tu o malickostech zatimco vam unika nejvetsi problem EQ. A tim jsou meteority. Schvalne jsem si projizdel vsech 168MB logu, co mam za tu dobu co jsem nahral a primo jsem se zdesil. Za celou tu dobu na EQ nespadl ani jeden!! Nejsou meteority nemůže být ani žádná hra!!! … Z toho si vemte poučení.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
Takže, jsem rád, že jsme si popovídali o nastavení expování a dalších věcech co nás pálí nebo naopak těší. Opět si myslím, že vše důležité už bylo řečeno. Takže tímto bych rád ukončil diskuzi. Pokud je tu nějaký správce fóra, tak jako zakladatel topicu prosím o uzamčení.
Auriel - Chaos, tedy Svoboda musí být podřízena Řádu, tedy Pravidlům. Zlo, tedy Smrt a ničení, musí být podřízena Dobru, tedy Životu.
Sigimalanirseth - ??
Sigimalanirseth - ??