PvP
Napsal: 22. 2. 2006 21.21
Zajimalo by me jestli je tady nutné nastavit si PvP v player listu pokud chci nekoho napadnout, protoze sem se stal svedkem toho ze se tomu tak nestalo a bezduvodne sme byli napadeni jinym hracem.
Mno jo, bojovníci takový problémy nemaj. Jim sekera nebo meč funguje dycky, dyž se klikne . Ale pokud má/chce někdo zaútočit nečekaně (ne, že by to byl styl bojovníků), a ze zálohy, tak potom jakýpak "nestihne se dovtipit" - vo to kolikrát v PvP de, kor dyž to má bejt jako přepadení, vražda apod... Jde o situaci...mutiny píše:tohle je jeden z krutejch nedostatku nwn enginu a uplne likviduje pouziti pvp. jednak se hrac muze dovtipit az pozde, ze se ma pripravit na ztec a nektery kouzla nefungujou jak by se intuitivne predpokladalo, dokud si nenastavis odpor, aby engine rozeznal kdo je nepritel a kdo ne :(
neni nad papirovou hru :)
No tak třeba vode mě byly dilsliky normální.. družina nechtěla poslouchat a hned byli všichni červený... Ale přesně jak řikáš, tohodle se nesmí zneužívat, jako odpojit se nebo utýct když dostanu dislike je fuj fuj, protože postava by vo tom neměla vědět. A stejně je taky fuj fuj si ten dislike nedát, abych měl třeba sneaky.… A co já si myslim.. pokud de třeba o bojovníka, tak to nutný neni, ale spíš hodně doporučený, ne? Já se ho třeba snažim dávat, už i na ten první útok, pokud to stihnu... No a mágové a ostatní co kouzlej musej kuli těm kouzlům noRahwin píše:Tam ide o to, ze dislike by sa mal brat ciste ako mechanika hry, na druhej strane, klobuk dole pred hracom, ktory ked dostane dislike, aspon vnutorne nespozornie...:)
to neni dobry. Dislike tam je protoze NWN. A autoattack je svinskej jak neco a zpusobil nejeden problem. Nebudu riskovat, ze nahodou kolem projde nejaky cerveny PC a dostanem sipem mezi oci ani nebudem oba vedet jakRahwin píše:Mozno by sa to dalo riesit tym, ze by hraci nahodne pri nalogovani na server dali vzdy par postavam dislike...:)
A nahodne to pocas hrania menili, aby si ludia na disliky zvykli a potom ich dislike nasledovany utokkom prekvapil...:)
No podle mě to slovíčkaření neni, protože PvP a CvC sou dvě různý věci. Ale často se to zaměňuje a když se to stane tak stejně všichni víme, vo čem mluvíme, takže co... Možná je to jenom moje slovíčkaření ve tvym slovíčkařeníFantalas píše:No já bych chtěl jenom nadnést, že spíše než PvP by se měl na rp serveru používat termín CvC, ale to je jen slovíčkaření...
Jinak co se týká nastavení dislike, tak já ho většinou zapomenu nastavit a útočím na modrou postavu přes kruhový menu... Neni v tom žádnej účel, jen si na to prostě nikdy nevzpomenu.
¨Labir píše:Vrah nebo útočník by ale vždy měl dát alespoň malou šanci na únik či varování.
Dislike je systemova vec, zadne OOC varovani. Pokud je chovani postavy ovlivneno dislikem, pak se jeji hrac dopousti metagamuethernity píše:Proč? Jen hloupý vrah by dal varování (IC). A dislike je OOC varování, který vždycky ovlivní hru varovaného, což je v HCRP nežádoucí.
jako utocnik vzdycky muzes ten odpor zapnout na posledni chvili, aby souboj probehl regulerne.ethernity píše:¨Labir píše:Vrah nebo útočník by ale vždy měl dát alespoň malou šanci na únik či varování.
Proč? Jen hloupý vrah by dal varování (IC). A dislike je OOC varování, který vždycky ovlivní hru varovaného, což je v HCRP nežádoucí.
ethernity píše:Proč? Jen hloupý vrah by dal varování (IC). A dislike je OOC varování, který vždycky ovlivní hru varovaného, což je v HCRP nežádoucí.
Jo, systémová věc to je, ale zároveň to ooc varuje terč dislikeu, že se na něj asi něco chystá. AD metagame - to je jasný a jasný taky je, že to nikdo zcela bez metagameu zahrát neumí...cybermisa píše: Dislike je systemova vec, zadne OOC varovani. Pokud je chovani postavy ovlivneno dislikem, pak se jeji hrac dopousti metagamu
Nechci rozbíhat flame nový, ale jen bych opět strašil s podvědomim (nelze ovládat, uvědomovat si ho a přesto má velký vliv na jednání). Jinak vědomě to zahrát de, ale zvládne to jen málo lidí...cybermisa píše:Nesouhlasim. Na EQ hrajou min 3 lidi z Ark2, o kterych vim, ze by nemetagamovali. Na Ark2 foru probehlo par flamu na toto tema a lidi se to naucili. Jak to probihalo na Alh, to netusim …ethernity píše: AD metagame - to je jasný a jasný taky je, že to nikdo zcela bez metagameu zahrát neumí...