Stránka 1 z 2

PvP

Napsal: 22. 2. 2006 21.21
od Arto
Zajimalo by me jestli je tady nutné nastavit si PvP v player listu pokud chci nekoho napadnout, protoze sem se stal svedkem toho ze se tomu tak nestalo a bezduvodne sme byli napadeni jinym hracem.

Napsal: 22. 2. 2006 22.40
od mutiny
tohle je jeden z krutejch nedostatku nwn enginu a uplne likviduje pouziti pvp. jednak se hrac muze dovtipit az pozde, ze se ma pripravit na ztec a nektery kouzla nefungujou jak by se intuitivne predpokladalo, dokud si nenastavis odpor, aby engine rozeznal kdo je nepritel a kdo ne :(
neni nad papirovou hru :)

Napsal: 23. 2. 2006 14.34
od snowman
mutiny píše:tohle je jeden z krutejch nedostatku nwn enginu a uplne likviduje pouziti pvp. jednak se hrac muze dovtipit az pozde, ze se ma pripravit na ztec a nektery kouzla nefungujou jak by se intuitivne predpokladalo, dokud si nenastavis odpor, aby engine rozeznal kdo je nepritel a kdo ne :(
neni nad papirovou hru :)
Mno jo, bojovníci takový problémy nemaj. Jim sekera nebo meč funguje dycky, dyž se klikne :biggrin: . Ale pokud má/chce někdo zaútočit nečekaně (ne, že by to byl styl bojovníků), a ze zálohy, tak potom jakýpak "nestihne se dovtipit" - vo to kolikrát v PvP de, kor dyž to má bejt jako přepadení, vražda apod... Jde o situaci...

Napsal: 23. 2. 2006 14.49
od Rahwin
Tam ide o to, ze dislike by sa mal brat ciste ako mechanika hry, na druhej strane, klobuk dole pred hracom, ktory ked dostane dislike, aspon vnutorne nespozornie...:)

Napsal: 23. 2. 2006 15.47
od kolja
Rahwin píše:Tam ide o to, ze dislike by sa mal brat ciste ako mechanika hry, na druhej strane, klobuk dole pred hracom, ktory ked dostane dislike, aspon vnutorne nespozornie...:)
No tak třeba vode mě byly dilsliky normální.. družina nechtěla poslouchat a hned byli všichni červený... Ale přesně jak řikáš, tohodle se nesmí zneužívat, jako odpojit se nebo utýct když dostanu dislike je fuj fuj, protože postava by vo tom neměla vědět. A stejně je taky fuj fuj si ten dislike nedát, abych měl třeba sneaky.… A co já si myslim.. pokud de třeba o bojovníka, tak to nutný neni, ale spíš hodně doporučený, ne? Já se ho třeba snažim dávat, už i na ten první útok, pokud to stihnu... No a mágové a ostatní co kouzlej musej kuli těm kouzlům no :bleh:

Napsal: 23. 2. 2006 16.27
od cybermisa
Dislike je a vzdy byl na slusnem RP serveru chapan jako systemove opatreni pro PvP (protoze NWN). Pred PvP by melo byt slusnosti dislike vcas nastavit, stejne jako na dislike nereagovat IC.

PvP je podle me velmi citliva vec a casto je lepsi to resit tak, aby obe strany konfliktu si pekne zahrali a nikdo pak nemusel se znechucenim se odlogovavat …

Napsal: 23. 2. 2006 16.32
od Rahwin
Mozno by sa to dalo riesit tym, ze by hraci nahodne pri nalogovani na server dali vzdy par postavam dislike...:)
A nahodne to pocas hrania menili, aby si ludia na disliky zvykli a potom ich dislike nasledovany utokkom prekvapil...:)

Napsal: 23. 2. 2006 16.38
od Alcatraz
Rahwin píše:Mozno by sa to dalo riesit tym, ze by hraci nahodne pri nalogovani na server dali vzdy par postavam dislike...:)
A nahodne to pocas hrania menili, aby si ludia na disliky zvykli a potom ich dislike nasledovany utokkom prekvapil...:)
to neni dobry. Dislike tam je protoze NWN. A autoattack je svinskej jak neco a zpusobil nejeden problem. Nebudu riskovat, ze nahodou kolem projde nejaky cerveny PC a dostanem sipem mezi oci ani nebudem oba vedet jak :bigwink:

Napsal: 23. 2. 2006 16.50
od cybermisa
Presne tak, nejvetsi problemy s attack of oportunity je ten, ze dotycny byva casto flat footed a kocky co davaji sneak attack jsou velmi oblibeny mazlicek :biggrin:

Napsal: 24. 2. 2006 12.20
od Fantalas
No já bych chtěl jenom nadnést, že spíše než PvP by se měl na rp serveru používat termín CvC, ale to je jen slovíčkaření...

Jinak co se týká nastavení dislike, tak já ho většinou zapomenu nastavit a útočím na modrou postavu přes kruhový menu... Neni v tom žádnej účel, jen si na to prostě nikdy nevzpomenu.

Napsal: 24. 2. 2006 17.09
od Jezura
http://www.equilibrie.cz/pravidla.php říkají:

PvP neboli útok na postavu jiného hráče bez IC důvodu je přísně zakázáno. Oproti tomu pro CvC nejsou omezení.

Jinak o Dislike jsme měli nějakou diskuzi, když se pravidla dávala dohromady, jen si nepamatuju závěr :blush:.

Labire?

Napsal: 24. 2. 2006 19.03
od kolja
Fantalas píše:No já bych chtěl jenom nadnést, že spíše než PvP by se měl na rp serveru používat termín CvC, ale to je jen slovíčkaření...

Jinak co se týká nastavení dislike, tak já ho většinou zapomenu nastavit a útočím na modrou postavu přes kruhový menu... Neni v tom žádnej účel, jen si na to prostě nikdy nevzpomenu.
No podle mě to slovíčkaření neni, protože PvP a CvC sou dvě různý věci. Ale často se to zaměňuje a když se to stane tak stejně všichni víme, vo čem mluvíme, takže co... Možná je to jenom moje slovíčkaření ve tvym slovíčkaření :megalol:

No a k tomu disliku... I když to účel neni, tak pokud hraješ něco, co sneakuje, tak to může bejt velmi nepříjemný pro toho, na koho útočíš, pokud zapomeneš... Ale někdy se to semele tak rychle že to prostě nestíháš :biggrin:

Napsal: 24. 2. 2006 19.14
od labir
Vyjádření k like/dislike:

Nastavení přátelství (like) / nepřátelství (dislike) mezi postavami je čistě OOC věc spadající do mechaniky hry. Ten kdo dislike dostal by na něj neměl reagovat (hezky se řekne, těžko udělá), útočník by též měl před útokem dát cíli šanci použít už během útoku např. kouzla tím, že mu dislike dá. Hlášky postavy, která dislike dostala jako "Tak ty seš ten co mě chce zabít jo?" jen na základě OOC znalosti like/dislike jsou nepřípustné. Ale to je snad samozřejmost.

Ovšem pozor na záludnou mechaniku hry. Na dislike postavy automaticky útočí přítelíčci a summoni (vyvolané bestie), dislike postava může schytat příležitostný útok a fungují na ni kouzla, která by ji normálně minula (např. obligátní Cejch).

Zabít někoho v NWN enginu je dosti jednoduché. Vrah nebo útočník by ale vždy měl dát alespoň malou šanci na únik či varování.

Suma sumárum, můžete dát dislike komukoliv, ale pak počítejte i s IC následky např. nechtěného útoku.

Napsal: 6. 3. 2006 10.31
od Ixtremist
No ja si ted vzpomel na laskova trpaslika, kerej na alh u hraničářů automaticky nastavoval odpor uplně ke všem :-) A taky se tak choval, navic postavy co kolem něj chodili si musely davat sakra bacha aby jim jednu netřisk, nemohli spat protože trpaslik dělal bordel a mával porád sekerou :bleh:

Napsal: 6. 3. 2006 11.19
od Psanec
Se divim, ze mu nedali jednu pres papulu a neodnesli nekam do lesa :bleh:

Napsal: 6. 3. 2006 13.46
od Ethernity
Labir píše:Vrah nebo útočník by ale vždy měl dát alespoň malou šanci na únik či varování.
¨

Proč? Jen hloupý vrah by dal varování (IC). A dislike je OOC varování, který vždycky ovlivní hru varovaného, což je v HCRP nežádoucí.

Napsal: 6. 3. 2006 13.52
od cybermisa
ethernity píše:Proč? Jen hloupý vrah by dal varování (IC). A dislike je OOC varování, který vždycky ovlivní hru varovaného, což je v HCRP nežádoucí.
Dislike je systemova vec, zadne OOC varovani. Pokud je chovani postavy ovlivneno dislikem, pak se jeji hrac dopousti metagamu :shades:

Napsal: 6. 3. 2006 14.12
od TheStoupa
ethernity píše:
Labir píše:Vrah nebo útočník by ale vždy měl dát alespoň malou šanci na únik či varování.
¨

Proč? Jen hloupý vrah by dal varování (IC). A dislike je OOC varování, který vždycky ovlivní hru varovaného, což je v HCRP nežádoucí.
jako utocnik vzdycky muzes ten odpor zapnout na posledni chvili, aby souboj probehl regulerne.

Napsal: 6. 3. 2006 15.47
od Ethernity
ethernity píše:Proč? Jen hloupý vrah by dal varování (IC). A dislike je OOC varování, který vždycky ovlivní hru varovaného, což je v HCRP nežádoucí.
cybermisa píše: Dislike je systemova vec, zadne OOC varovani. Pokud je chovani postavy ovlivneno dislikem, pak se jeji hrac dopousti metagamu :shades:
Jo, systémová věc to je, ale zároveň to ooc varuje terč dislikeu, že se na něj asi něco chystá. AD metagame - to je jasný a jasný taky je, že to nikdo zcela bez metagameu zahrát neumí...

AD Stoupa: jo těsně jo, ale fakt hodfně těsně, asi tak na tloušťku ostří :biggrin:

Napsal: 6. 3. 2006 23.36
od Ethernity
cybermisa píše:
ethernity píše: AD metagame - to je jasný a jasný taky je, že to nikdo zcela bez metagameu zahrát neumí...
Nesouhlasim. Na EQ hrajou min 3 lidi z Ark2, o kterych vim, ze by nemetagamovali. Na Ark2 foru probehlo par flamu na toto tema a lidi se to naucili. Jak to probihalo na Alh, to netusim …
Nechci rozbíhat flame nový, ale jen bych opět strašil s podvědomim (nelze ovládat, uvědomovat si ho a přesto má velký vliv na jednání). Jinak vědomě to zahrát de, ale zvládne to jen málo lidí...