PvP

Prohřešky hráčů a jiných subjektů.

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
Arto
Příspěvky: 4101
Registrován: 19. 2. 2006 14.35
Kontaktovat uživatele:

PvP

Příspěvek od Arto »

Zajimalo by me jestli je tady nutné nastavit si PvP v player listu pokud chci nekoho napadnout, protoze sem se stal svedkem toho ze se tomu tak nestalo a bezduvodne sme byli napadeni jinym hracem.
Wanting something does not give you the right to have it.
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

tohle je jeden z krutejch nedostatku nwn enginu a uplne likviduje pouziti pvp. jednak se hrac muze dovtipit az pozde, ze se ma pripravit na ztec a nektery kouzla nefungujou jak by se intuitivne predpokladalo, dokud si nenastavis odpor, aby engine rozeznal kdo je nepritel a kdo ne :(
neni nad papirovou hru :)
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

mutiny píše:tohle je jeden z krutejch nedostatku nwn enginu a uplne likviduje pouziti pvp. jednak se hrac muze dovtipit az pozde, ze se ma pripravit na ztec a nektery kouzla nefungujou jak by se intuitivne predpokladalo, dokud si nenastavis odpor, aby engine rozeznal kdo je nepritel a kdo ne :(
neni nad papirovou hru :)
Mno jo, bojovníci takový problémy nemaj. Jim sekera nebo meč funguje dycky, dyž se klikne :biggrin: . Ale pokud má/chce někdo zaútočit nečekaně (ne, že by to byl styl bojovníků), a ze zálohy, tak potom jakýpak "nestihne se dovtipit" - vo to kolikrát v PvP de, kor dyž to má bejt jako přepadení, vražda apod... Jde o situaci...
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

Tam ide o to, ze dislike by sa mal brat ciste ako mechanika hry, na druhej strane, klobuk dole pred hracom, ktory ked dostane dislike, aspon vnutorne nespozornie...:)
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Rahwin píše:Tam ide o to, ze dislike by sa mal brat ciste ako mechanika hry, na druhej strane, klobuk dole pred hracom, ktory ked dostane dislike, aspon vnutorne nespozornie...:)
No tak třeba vode mě byly dilsliky normální.. družina nechtěla poslouchat a hned byli všichni červený... Ale přesně jak řikáš, tohodle se nesmí zneužívat, jako odpojit se nebo utýct když dostanu dislike je fuj fuj, protože postava by vo tom neměla vědět. A stejně je taky fuj fuj si ten dislike nedát, abych měl třeba sneaky.… A co já si myslim.. pokud de třeba o bojovníka, tak to nutný neni, ale spíš hodně doporučený, ne? Já se ho třeba snažim dávat, už i na ten první útok, pokud to stihnu... No a mágové a ostatní co kouzlej musej kuli těm kouzlům no :bleh:
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Dislike je a vzdy byl na slusnem RP serveru chapan jako systemove opatreni pro PvP (protoze NWN). Pred PvP by melo byt slusnosti dislike vcas nastavit, stejne jako na dislike nereagovat IC.

PvP je podle me velmi citliva vec a casto je lepsi to resit tak, aby obe strany konfliktu si pekne zahrali a nikdo pak nemusel se znechucenim se odlogovavat …
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

Mozno by sa to dalo riesit tym, ze by hraci nahodne pri nalogovani na server dali vzdy par postavam dislike...:)
A nahodne to pocas hrania menili, aby si ludia na disliky zvykli a potom ich dislike nasledovany utokkom prekvapil...:)
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Rahwin píše:Mozno by sa to dalo riesit tym, ze by hraci nahodne pri nalogovani na server dali vzdy par postavam dislike...:)
A nahodne to pocas hrania menili, aby si ludia na disliky zvykli a potom ich dislike nasledovany utokkom prekvapil...:)
to neni dobry. Dislike tam je protoze NWN. A autoattack je svinskej jak neco a zpusobil nejeden problem. Nebudu riskovat, ze nahodou kolem projde nejaky cerveny PC a dostanem sipem mezi oci ani nebudem oba vedet jak :bigwink:
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Presne tak, nejvetsi problemy s attack of oportunity je ten, ze dotycny byva casto flat footed a kocky co davaji sneak attack jsou velmi oblibeny mazlicek :biggrin:
Fantalas
Příspěvky: 84
Registrován: 18. 2. 2006 11.53
Bydliště: Budvarovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fantalas »

No já bych chtěl jenom nadnést, že spíše než PvP by se měl na rp serveru používat termín CvC, ale to je jen slovíčkaření...

Jinak co se týká nastavení dislike, tak já ho většinou zapomenu nastavit a útočím na modrou postavu přes kruhový menu... Neni v tom žádnej účel, jen si na to prostě nikdy nevzpomenu.
When I laugh it's tears I hide and when I cry it's joy inside.
Jezura
Příspěvky: 654
Registrován: 18. 12. 2005 5.30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jezura »

http://www.equilibrie.cz/pravidla.php říkají:

PvP neboli útok na postavu jiného hráče bez IC důvodu je přísně zakázáno. Oproti tomu pro CvC nejsou omezení.

Jinak o Dislike jsme měli nějakou diskuzi, když se pravidla dávala dohromady, jen si nepamatuju závěr :blush:.

Labire?
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Fantalas píše:No já bych chtěl jenom nadnést, že spíše než PvP by se měl na rp serveru používat termín CvC, ale to je jen slovíčkaření...

Jinak co se týká nastavení dislike, tak já ho většinou zapomenu nastavit a útočím na modrou postavu přes kruhový menu... Neni v tom žádnej účel, jen si na to prostě nikdy nevzpomenu.
No podle mě to slovíčkaření neni, protože PvP a CvC sou dvě různý věci. Ale často se to zaměňuje a když se to stane tak stejně všichni víme, vo čem mluvíme, takže co... Možná je to jenom moje slovíčkaření ve tvym slovíčkaření :megalol:

No a k tomu disliku... I když to účel neni, tak pokud hraješ něco, co sneakuje, tak to může bejt velmi nepříjemný pro toho, na koho útočíš, pokud zapomeneš... Ale někdy se to semele tak rychle že to prostě nestíháš :biggrin:
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Vyjádření k like/dislike:

Nastavení přátelství (like) / nepřátelství (dislike) mezi postavami je čistě OOC věc spadající do mechaniky hry. Ten kdo dislike dostal by na něj neměl reagovat (hezky se řekne, těžko udělá), útočník by též měl před útokem dát cíli šanci použít už během útoku např. kouzla tím, že mu dislike dá. Hlášky postavy, která dislike dostala jako "Tak ty seš ten co mě chce zabít jo?" jen na základě OOC znalosti like/dislike jsou nepřípustné. Ale to je snad samozřejmost.

Ovšem pozor na záludnou mechaniku hry. Na dislike postavy automaticky útočí přítelíčci a summoni (vyvolané bestie), dislike postava může schytat příležitostný útok a fungují na ni kouzla, která by ji normálně minula (např. obligátní Cejch).

Zabít někoho v NWN enginu je dosti jednoduché. Vrah nebo útočník by ale vždy měl dát alespoň malou šanci na únik či varování.

Suma sumárum, můžete dát dislike komukoliv, ale pak počítejte i s IC následky např. nechtěného útoku.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Ixtremist
Příspěvky: 324
Registrován: 19. 2. 2006 11.10
Bydliště: DM chliv :)

Příspěvek od Ixtremist »

No ja si ted vzpomel na laskova trpaslika, kerej na alh u hraničářů automaticky nastavoval odpor uplně ke všem :-) A taky se tak choval, navic postavy co kolem něj chodili si musely davat sakra bacha aby jim jednu netřisk, nemohli spat protože trpaslik dělal bordel a mával porád sekerou :bleh:
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

Se divim, ze mu nedali jednu pres papulu a neodnesli nekam do lesa :bleh:
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Ethernity

Příspěvek od Ethernity »

Labir píše:Vrah nebo útočník by ale vždy měl dát alespoň malou šanci na únik či varování.
¨

Proč? Jen hloupý vrah by dal varování (IC). A dislike je OOC varování, který vždycky ovlivní hru varovaného, což je v HCRP nežádoucí.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

ethernity píše:Proč? Jen hloupý vrah by dal varování (IC). A dislike je OOC varování, který vždycky ovlivní hru varovaného, což je v HCRP nežádoucí.
Dislike je systemova vec, zadne OOC varovani. Pokud je chovani postavy ovlivneno dislikem, pak se jeji hrac dopousti metagamu :shades:
TheStoupa
Příspěvky: 22
Registrován: 26. 2. 2006 20.59

Příspěvek od TheStoupa »

ethernity píše:
Labir píše:Vrah nebo útočník by ale vždy měl dát alespoň malou šanci na únik či varování.
¨

Proč? Jen hloupý vrah by dal varování (IC). A dislike je OOC varování, který vždycky ovlivní hru varovaného, což je v HCRP nežádoucí.
jako utocnik vzdycky muzes ten odpor zapnout na posledni chvili, aby souboj probehl regulerne.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Ethernity

Příspěvek od Ethernity »

ethernity píše:Proč? Jen hloupý vrah by dal varování (IC). A dislike je OOC varování, který vždycky ovlivní hru varovaného, což je v HCRP nežádoucí.
cybermisa píše: Dislike je systemova vec, zadne OOC varovani. Pokud je chovani postavy ovlivneno dislikem, pak se jeji hrac dopousti metagamu :shades:
Jo, systémová věc to je, ale zároveň to ooc varuje terč dislikeu, že se na něj asi něco chystá. AD metagame - to je jasný a jasný taky je, že to nikdo zcela bez metagameu zahrát neumí...

AD Stoupa: jo těsně jo, ale fakt hodfně těsně, asi tak na tloušťku ostří :biggrin:
Ethernity

Příspěvek od Ethernity »

cybermisa píše:
ethernity píše: AD metagame - to je jasný a jasný taky je, že to nikdo zcela bez metagameu zahrát neumí...
Nesouhlasim. Na EQ hrajou min 3 lidi z Ark2, o kterych vim, ze by nemetagamovali. Na Ark2 foru probehlo par flamu na toto tema a lidi se to naucili. Jak to probihalo na Alh, to netusim …
Nechci rozbíhat flame nový, ale jen bych opět strašil s podvědomim (nelze ovládat, uvědomovat si ho a přesto má velký vliv na jednání). Jinak vědomě to zahrát de, ale zvládne to jen málo lidí...
Odpovědět