Stránka 1 z 1

Nákup lodního lístku

Napsal: 8. 9. 2007 0.40
od drake127
Chtěl bych navrhnout, aby kapitán prodával lístky na loď i v době, kdy vlastně nabírá zpoždění. Tedy když místo v 7.59 přiběhnu v 8.01, aby mi ještě prodal lístek na loď, která má odjet v 8.00, ale prakticky odjíždí kolem 8.45. Je hloupé, když přiběhnu za ostatními čekajícími, řeknu jim, že jedu taky a zůstanu pak ve městě.

Druhý návrh je velmi podobný .. chtěl bych, aby kapitáni hlásili času odjezdu i právě toho zpoždění, ne že mám lístek na osmou a když se ho v 8.01 netrpělivě zeptám, tak mi řekne, že jede po poledni.

Napsal: 8. 9. 2007 9.24
od labir
První část technicky nemožná, už běží skript a nelze zjistit kdy se spustí jeho výkonná část. Stejně tak část druhá - až bude nová časová knihovna tak to možné je, ale ne teď.

Napsal: 8. 9. 2007 20.37
od drake127
A ze zvědavosti, kdy se tedy testuje vzdálenost od kapitána v okamžiku odjezdu oficiálního nebo neoficiálního? Já těm NWN timerům nějak nerozumím.

Napsal: 8. 9. 2007 21.08
od labir
drake127 píše:A ze zvědavosti, kdy se tedy testuje vzdálenost od kapitána v okamžiku odjezdu oficiálního nebo neoficiálního? Já těm NWN timerům nějak nerozumím.
Při skutečném odjezdu.

Napsal: 8. 9. 2007 21.17
od drake127
Hihi, myslel jsem, že se trochu rozepíšeš, páč mě to zajímá spíše z programátorského hlediska, co je to za potíž (stejná situace když umřeš pár vteřin po uložení se ke spánku, nebo se najíš a píše ti to že máš hlad). Aspoň nějaký odkaz.

Napsal: 9. 9. 2007 16.45
od kolja
drake127 píše:Hihi, myslel jsem, že se trochu rozepíšeš, páč mě to zajímá spíše z programátorského hlediska, co je to za potíž (stejná situace když umřeš pár vteřin po uložení se ke spánku, nebo se najíš a píše ti to že máš hlad). Aspoň nějaký odkaz.
Já bych se domníval, dle toho, jak to funguje, že ten kapitán má na sobě HB skript, kterej v čas odjezdu sputsí odjezd jako akci s náhodnym delay a nastaví na něj proměnný, že loď už odjela... S timhle by asi šlo něco dělat, kdyby se ten delay zapsal jako další proměnná :) A taky by mě zajímalo, jak moc se pletu nebo jestli sem úplně vedle :D

A s tim spánkem, když si lehneš až po tom, co se spustí HB cyklus, kterej je už smrtelnej, tak si sice lehneš, ale za nějakejch 6 nebo kolik vteřin ten skript dojde teprv na konec a zabije tě :) Taky teda pokud se nepletu ;)

A dál sá taky domnívam, že cokoliv dáš ve skriptu aby se provedlo, tak se to začne ve hře provádět až po tom, co skript dojede na konec, a všechno současně - proto taky nemůžeš zajistit pořadí v jakym se to stane, leda bys to dal jako akci, který se pouští postupně... Jak je to s nastavovánim proměnnejch během skriptu, to si nejsem jistej, ale myslim, že je to okamžitý :)

Napsal: 9. 9. 2007 16.47
od labir
Pro kolju:

1. Jsi úplně vedle.

2. Jsi trochu vedle.

3. Jsi úplně vedle.

Ale neber si to osobně. :megalol:

Napsal: 9. 9. 2007 16.49
od kolja
Skvělý takže to máš eště zajímavějc :)

Napsal: 9. 9. 2007 16.50
od labir
Přesné časování je možné až s time knihovnou jenž už je napsaná, ale počítám s ní až pro EQ3. Pak lze určovat čas s přesností na 1 min IC (tj. 10 sec real time) a to v rozmezí celého letopočtu EQ.

Napsal: 9. 9. 2007 16.56
od kolja
Jo a co se týče toho posledního odstavce, to jsem měl pocit četl v lexiconu :) Ale třeba si pamatuju jenom část :D Ale s problémem kapitána to nemá mnoho společného :)

Napsal: 9. 9. 2007 17.40
od Gran
EQ3? Wow, to chci. x)

Napsal: 25. 9. 2007 16.22
od sciorp
labir píše:Přesné časování je možné až s time knihovnou jenž už je napsaná, ale počítám s ní až pro EQ3. Pak lze určovat čas s přesností na 1 min IC (tj. 10 sec real time) a to v rozmezí celého letopočtu EQ.
já to chci taky eq3 moc se těšim.