Vědro a krvavé skvrny

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Vědro a krvavé skvrny

Příspěvek od drake127 »

Vědrem mi nejdou setřít krvavé skvrny .. vím, že je to asi úmysl, ale takhle večer před restartem je to docela kličkovaná, když nechci šlápnout do něčeho kluzkého, lepkavého a červeného ať už se jednalo o PC nebo divočáka.

Normálně by se taky ty skvrny smyly relativně rychle (tak po druhém dešti). Takže buď dát menší čas do zmiznutí (některé skvrny mizí, to jsem si všiml) nebo uzpůsobit vědro (ano, i mágové umí vzít za práci, když chtějí mít kolem sebe pořádek).

Třetí varianta je přesvědčit lovce, aby lovili aspoň mimo cesty, ohniště atd., ale to je cesta poněkud dlouhá, konfliktní a určitě pěkně zahratelná, jen mi nepasuje do charakteru.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Re: Vědro a krvavé skvrny

Příspěvek od KaTo »

drake127 píše:
Třetí varianta je přesvědčit lovce, aby lovili aspoň mimo cesty, ohniště atd., ale to je cesta poněkud dlouhá, konfliktní a určitě pěkně zahratelná, jen mi nepasuje do charakteru.
A mimojiné naráží ma samotný systém :bigwink: :megalol: . Taky jsem už v minulosti přemýšlel, jak zabít zvířátko tam kde chci a ne tam, kam "nacouváme" během X.kolového boje, případně kam smrtelně raněné uteče a kde ho dostihne finální rána, apod. A vyšlo mi že bez kouzel to nejde. Takže se obávám, že lovce přesvědčovat můžeš, dokonce i úspěšně, oni ti to mohou i odpřísáhnout, ale ve výsledku … :clover: :megalol:
Obrázek
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Přesvedcit je o necem podobnym jsme se kdysi snazily se Safirou... a asi se to i vedlo, tak treba pokud se toho nejake uvedomele postavy chopi... ; )

KaTo: Popravde... Kdyz k tobe uz pribehne na boj tvari v tvar, tak uz zas tak nikam moc daleko neodejdete. Takze reseni, jak divocacka nalakat pryc je jednoduche - stoupnes si nekam stranou, vyprovokujes ho dobre mirenym sipem, a az k tobe dobehne, tak ho klepnes po hlavicce ; )

Mne to takhle funguje ^_^ (ackoli uznavam, ze temer mrtve utikajici zviratko neni asi snadne pro nekdete postavy na prvni ranu zabit - ale staci snad chvili pockat a ono by se melo vratit. A nebo si stoupnete tak, aby, kdyz utika od vas (a vetsinou utikaji smerem "co nejvic od vas") nebezelo na cestu, ale treba k okraji lokace.

Vsechno jde, kdyz se chce ; )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

The_Balrog píše:
...uvědumješ si ale propastný rozdíl mezi 1-5.low-lvl "čehokoli" a 15.lvl Pánem zbraně? :megalol:
Jinak souhlasím s tebou, dá se "hrát" cokoli, ale EQ mě naučilo, že co se týká boje jde jakékoli RP stranou. Stačí malá chybka (pořád se bavíme o low-lvl) a sejme tě i "obyčejný" prasátko. I když tady se mnohdy jedná o "vraždění" (jinak lovení neodsuzuji, prostě některé postavy loví) ubohých "užovčiček" a vůbec všeho kolem cest.
A mrtvá zvířátka se teda nevrací nijak ochotně, prostě utečou na kraj lokace a tam stojí...teda co se pamatuju. :megalol:
Obrázek
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

jedina vec, ktera muze v mem navodu haprovat, je to, ze se postava snazi zvire ustrilet, aby k ni nedobehlo, protoze by ji tvari v tvar pekne zmydlilo. Coz podle mne u low levelu taky nehrozi, protoze do nej streli jednou, mozna dvakrat, nez zvire pribehne na dosah. A utikat a strilet pri tom taky nejde.

Takze stale plati to, ze zvire vetsinou zabijes tam, kde stojis. Myslim, ze pro boji tvari v tvar pobihat nejde, nebo te uklofe prilezitostnymi utoky.

No a pokud utece na kraj lokace, tak tam cesta byva vetsinou malokdy ; ) a je to taky vlastne "nejvic stranou", co to jde - tak to je preci OK, ne? ;)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Jo, no .. víte jak se loví divočák na low levelu? To se vezme sekyrka dřevorubce a jde se na něj .. pak se s ním 15 kol bojuje. Když jste oba téměř mrtví, tak se uteče. Když je v okolí i jiné zvířátko, jste mrtví. Jo, tehdá to byly podivné doby, když člověk měl tolik životů, co dnes damage redukci. :megalol:

Ale jo, postavy na třetí a vyšší úrovni si už lov divočáka dovedou většinou udržet pod kontrolou.

Takže uvědomělé postavy do boje, já se třeba někdy přidám s vědrem :bigwink:.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Winonne
Příspěvky: 668
Registrován: 20. 2. 2007 12.21
Bydliště: Plzeň, Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Winonne »

To nám teď budou chodit po říši kouzelníci a uklízet? To bude fajn, konečně k něčemu budou :megalol: :megalol:
(Pardon za úplně zbytečný příspěvek, ale neodolala jsem :bleh: )
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Winonne píše:To nám teď budou chodit po říši kouzelníci a uklízet? To bude fajn, konečně k něčemu budou :megalol: :megalol:
Někteří druidi by to třeba mohli chápat i jako zametání stop :bigwink: Ti vlci dokážou být někdy vážně jako obtížný hmyz, převážně ti vzácní.. a to jsem ještě nezmínil medvědy .. nebo veverušky :megalol: :megalol:.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
merlik
Příspěvky: 235
Registrován: 28. 1. 2007 20.32
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od merlik »

Uz od rana jsem sem chtel pridat nejaky OT, ale odolaval jsem. Ted uz nedokazu :blush:

Vcera (IRL) jsem se byl projit okolim Tirianu. Sem tam krvava skvrna, sem tam mrtvej vlk. (No dobre, tohle chce drake vyresit, a ja bych mu i pomohl.) No ale pak jsem se potil, kdyz me napadl obtizny hmyz ve forme jezevce nasledovaneho skupinkou asi sesti vlku a zakoncenou jednim vrrrkem. Pak uz mi dosla kouzla, tak jsem radsi zmizel a ani po sobe neuklizel, protoze dalsi setkani by mi pripominalo vyse popsane zpusoby lovu.

Takze bych ukol videl jinak. Necht si druide vysvetli svym milovanym, ze kdyz jdu na houby a vlkum neublizuju, tak at me nechaji byt :angry: V tu chvili bude problem vyresen :) Lovci po sobe uklidi a my, mirumilovni elfove, nebudem delat nechtene neporadek. (Vynechme myslenku, ze se nemam toulat tam, kde neco zije. Pac to bych nemohl vylezt z mesta. Nebo ze si mam najit vzdy nejakeho druida... Kdyz jsou vsichni pryc...)

(Ja vim, ze je to proti nasi prirode a tak, ale kdyz je na desce tak krasne organizovana skupinka tak mocnych lidi/elfu/… co dokazi ke zviratum promlouvat, tak mohou zmenit zivot na desce.)

Konec OT.
account: Tuxik
Elorfin Hanar
Winonne
Příspěvky: 668
Registrován: 20. 2. 2007 12.21
Bydliště: Plzeň, Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Winonne »

merlik píše: Takze bych ukol videl jinak. Necht si druide vysvetli svym milovanym, ze kdyz jdu na houby a vlkum neublizuju, tak at me nechaji byt :angry: V tu chvili bude problem vyresen :) Lovci po sobe uklidi a my, mirumilovni elfove, nebudem delat nechtene neporadek. (Vynechme myslenku, ze se nemam toulat tam, kde neco zije. Pac to bych nemohl vylezt z mesta. Nebo ze si mam najit vzdy nejakeho druida... Kdyz jsou vsichni pryc...)
.
Jaksi nemám schopnosti být všude, že. A musíš to brát tak, že jim lezeš na území :bleh: ..když vlk vejde do města, nikomu nebude chtít ublížit a jen se bude procházet...taky ho první strážný zabije, ne? Tak se hold musíš smířit s útokama vlků a jezevců... :yes:
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

Když už jsme u toho OT. To se ti řekne - lezeš na JEJICH území *směje se*. Si vzpomínám, jak jsem učil moji starou postavu rýžovat v lese u Amfi (předpokládám, že Merlik má postavu právě u Amfi). Finále skončilo tak, že měla asi X kamínků (na prstech jedné ruky by se nechali spočítat) a XX vlčích + XX medvědích kůží (to by nespočítala ani stonožka) +asi 3x blechy *směje se*. Protože tolik sebevražedných a agresivních zvířat jsem (OOC) neviděl nikdy předtím a (doufám, že neuvidím) nikdy po tom. Když jsem k výdělku drahokamy/kůže přičetnul léčicí lahvičky a masti (jo a a ty přípravky proti blechám *směje se ještě víc*), nijak výdělečné rýžování u Amfi nebylo :megalol: :megalol: :megalol: a postava IC musela mít dojem, že nějaký sadistický Druid posílá zvířata pod čepel jejího meče/luku jako na jatkách vysloveně úmyslně pro vlastní zvrhlé potěšení (její i jeho). (OOC mám dojem, že v lokaci byl zaplý rychlý spawn, jen skončil jeden boj se spawnem na východě, už se na postavu hrnul spawn ze západu).
Obrázek
merlik
Příspěvky: 235
Registrován: 28. 1. 2007 20.32
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od merlik »

No ja vim ze lezu do ciziho a v tom je ten problem. Ale ten jsem chtel resit tim, ze by druidi vlky naucili neutocit na hodne existence. Proste trosku pomoci evoluci nebo ochocovani/zdomacnovani :) Vzdyt na to maji silu... Mozna... S troskou navyseni Int u zviratek... No dobre... Prestavam filosofovat.

Snizeni mnozstvi krvavych skvrn se asi touhle cestou nepodari :ermm:

Edit: Pro Nyu: Smirit se s tim muzu, ale taky nemusim... A jak vis, ne vsichni chteji nechat prirodu jaka je, nekteri z nas maji radi zmenu podle sveho ;)
account: Tuxik
Elorfin Hanar
kucik
Příspěvky: 326
Registrován: 29. 8. 2006 13.54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kucik »

Jinde existuje takova pekna vec, ze kazdy zvire, jakmile nekoho spotne, hazi proti strachu. DC toho hodu se odviji od rozdilu velikosti postavy a zvirete, levelu, poctu lidi v parte, stavu postavy atd... V praxi se to projevuje tak, ze zviratko relativne inteligentne utece, pokud nema sanci na vitezstvi. Je moc pekny sledovat, jak kdysi nebezpecni jezevci se najednou rozprchavaji do stran, kdyz prochazi statny bojovnik po louce. Samozrejme neutecou vsichni, ne kazdy jezevec ma dost rozumu. proto je tam ten hod.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
merlik
Příspěvky: 235
Registrován: 28. 1. 2007 20.32
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od merlik »

Proto jsem jak vlkolapka :biggrin:

Takze pocet skvrn by se dal minimalizovat zakazem chozeni do prirody pro male a low-levelove postavy :megalol:

A druide by mohli zviratka motivovat k uprave bonusu k tomuto hodu a zvysit tak sanci na jejich preziti...
account: Tuxik
Elorfin Hanar
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Aby vznikla krvavá skvrna, nestačí zvěř jen zabít, musíte ji zároveň naporcovat (či se o to alespoň pokusit). Dále pak po PC, které porcovat není třeba.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Winonne
Příspěvky: 668
Registrován: 20. 2. 2007 12.21
Bydliště: Plzeň, Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Winonne »

No jo, ale představte si, jak půjdete do lesa a potkáte smečku vlků, která se podívá na postavičku, sebere se a zdrhá...nebylo by prostě cestování najednou bezpečný? Taky se mi nelíbí, že postava někam jde, a za sebou nechává jatka, protože prostě nemá jinou šanci jak projít. Ale s tím se asi nic dělat nemá. Když šel dřív bojovník někam do lesa a potkal vlky, když kolem nich prošel, tak prostě museli zaútočit, ne? Ty zvětší dálky se už moc obtěžovat nebudou (stejně je to na EQ, protože je zatím nevidí), ale jakmile se vyruší. A jezevci už jsou prostě takoví, vzteklí equilibrijský :biggrin:
A u toho Amfi, to tam musela být nějaká náhoda, Nya tam obvykle potká dva až tři medvídky. No vydělávání prostě nemůže být tak jednoduchý :smile:
A i jiná povolání mohou poměrně bezpečně projít lesem a nic nezabít :bigwink:
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

kucik: Takový vlk ale nepozná, že jsem schopen zabít celou jeho smečku mávnutím ruky nebo že ta paní umí s těmi špičatými věcmi zacházet rychle a přesně.. Já vypadám stejně, jako běžný obyvatel Mamonína, proč by se mě měl bát? To už jim raději sáhnout víc na morálku, abych je nemusel dorazit, když nechcu.

Dále, víte jak dlouho druidům trvá, než se dostanou do fáze, kdy můžou bezpečně (čtěte v poklidu) provést skupinu divočinou? Dát tu schopnost každé postavě na vyšší úrovni IMO není správné.

A nakonec, poněkud by to eliminovalo ten pocit nebezpečí, protože i když třeba nemáte se smečkou vlků problém, přecijen tuhle vás kousne, tady přijdete o kouzlo.. zkrátka takový průchod divokými kraji bez druida sice není pro vyšší úrovně život ohrožující, ale romantická procházka to taky není - já taky "vratně utiším" jen tak pět různých tvorečků, pak už to musím řešit jinak (ne nutně zabitím, ale už je to otrava).

Ale to jste zase OT ;-) Nechcete-li je zabíjet, dávejte si body do hide a move silently.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
LDamian
Příspěvky: 148
Registrován: 26. 4. 2007 17.13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LDamian »

Podle mne ten Kucikovo napad neni uplne od veci (i kdyz pokud mysli hody tak, jak probihaji na Thalii, tak tam si hazi uplne vsechno vcetne slizu a jde spis o utek ke spojencum a misty to vypada dost divne, i kdyz take to ma sve vyhody). Zvire rozezna neozbrojeneho cloveka od nekoho, kdo ho zabije mavnutim ruky (at uz proto, ze je to valecnik s ohromnou silou a v plne platove zbroji nebo NEKDY proto, ze je to postava vladnouci pokrocilou magii). Nebo aspon poznat muze. Stejne tak by normalni zvire nezautocilo samostatne na celou skupinu postav - nyni osamely vlk nebo jezevec zautoci klidne i na armadu. Tedy aspon to zvire, ktere na to ma moudrost.

Co se tyka te "nevyhody" kterou by to melo pro druida. IMHO pro postavu na dost vysokem levelu je prochazka s druidem spis na obtiz oproti tomu, kdyby proste sla a cestou zabila vse co potka a napadne ji to. Zvlast pokud tech postav na vysokem levelu jde treba 8 a s nimi jeden druid.… Stejne tak pro druida to asi neni moc radost neustale se snazit utesovat zvirata, ktera kazdou chvili "zblbnou" pripadne dostanou svuj utok zpet, navic do toho budou zlobit pritelicci a summoni...

Tady by ta schopnost druida provadet prirodou mela uplatneni hlavne tehdy, kdy by druid provadel nekoho slabeho, ochranoval v prirode civilistu a podobne.. Pokud by sel se silnou skupinou, imho by spis uvital, ze ma mene prace. No a navic - ta schopnost druida by se porad uplatnila na silnejsi zvirata - medvedy, lite vlky a podobne tvory, kde uz ten hod na to, zda si zviratko troufne zautocit bude dopadat v neprospech postavy.
Auriel - Chaos, tedy Svoboda musí být podřízena Řádu, tedy Pravidlům. Zlo, tedy Smrt a ničení, musí být podřízena Dobru, tedy Životu.
Sigimalanirseth - ??
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

drake127 píše:...Nechcete-li je zabíjet, dávejte si body do hide a move silently...
Hide+Move - u povolání s cross-skillem není zrovna reálný, že se dostane na nějaké hodnoty. Ona podmínka u spousty povolání 2 +bonus INT = počet skill pointů reálně znamená že polovina Postav na EQ prostě NEMA skill pointy, které by tam investovala (natož levely, aby dokázali před zvířaty chodit ukrytí). Takže, co jsi říkal? Slyšel jsem dobře? Opravdu to bylo - buďte prskavka v Invisiblu? :bigwink: :megalol: :megalol: (a že o tom něco vím *směje se*)
to kucik: Hod na morálku. To náhodou není hloupý nápad. Spousta zvířat instinktivně pozná, že ten chlapík v kroužkovceje dostatečně seběvědomý, aby mu šel z cesty. Btw vlk v přírodě loví JEN slabé a poraněné kusy, na silné jedince si za běžných podmínek NETROUFNE, proč by měl ve vyrovnaném boji riskovat to, že utrpí zranění? To je proti "logice" přírody. A utrpět zranění v přírodě znamená pro vlka - zemřít hlady. Zákon smečky je nemilosrdný.
to Drake127: A proč ne? Pro hi-levely jsou vlci v podstatě jen "obtížné" mouchy. A pokud je chtějí lovit, tak to zda vlk/jezevec bude modrý/červený nic neznamená - sejme ho za dvě kola (vybraní jedinci i dřív). Jinak to plošné tišení, ano souhlasím, trvá u Druidů "zbytečně" dlouho než ho dostanou. Mysím, že 8.lvl (a že o tom opět něco vím) by byl mnohem "vhodnější". Klikání na smečku vlků jednoho po druhém je... Ale tohle je otázka spíš Rádců, aby to probrali a navrhli WB.

EDIT: Eh, LDamian mi to snad krade přímo zpod klávesnice!!! :megalol: :megalol: Než jsem to doplodil, už sem písnul podobný příspěvek :megalol:
Obrázek
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Řekl bych, že inteligenci zvířat poněkud přeceňuješ, ale i kdyby... stejně nepozná rozdíl mezi bojovníkem v plné plátové zbroji na prvním a dvacáté úrovni. Věř mi, že vypadají stejně, dokud nezačnou bojovat. A nenamluvíš mi, že někdo, kdo vidí postavu v normálních šatech s krátkým mečem za pasem, tak pozná, že umím IGMS. A to ani kdyby měl epickou moudrost, což zvěř obvykle nemá. No a jakmile začnu kouzlit, už na tom opět nezáleží.

S tou početní převahou ale asi pravdu trochu máte - nevím, smečku vlků jsem nikdy v Tatrách neodháněl hlasitým dupáním s partou podobných bláznů.

Samozřejmě, že je pro mě systémově snažší zabít vše co uvidím než čekat na druida a snažit se vyhnut AoO, ale IC jsem mnohem raději, když udělám co nejmenší rozruch a přežije co nejvíc zvířátek (ovšem tohle už je záležitost charakteru).

KaTo: S těmi skilly jsem si rýpnout musel, páč takový bojovník stejně nemá potřebu se vyhýbat konfrontaci s vlkem. Takže jo, prskavka s invisem je mnohem lepší pro ty, kteří si prostě ruce špinit nechtějí.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Odpovědět