Vědro a krvavé skvrny

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Tak teda procetl jsem si cely topic a prijde mi, ze vazne resite naproste zbytecnosti :clover: :bigwink:

Nic proti, ale placha zvirata (jeleni, divocaci, koroptve …) jsou MODRA a pred PC utikaji …

Zvirata, ktera placha nejsou (popr. jsou agresivni), jsou CERVENA a na PC utoci. Mira agresivity je nastavena pomoci attack range, tj. vzdalenost, na kterou se za vami rozebehne vlk a kdy napr brouk.

Dle meho nazoru je toto nastaveni naprosto dostacujici, pro bezkontaktni cestovani prirodou muze KAZDA postava pouzit hide nebo invis. (Uznavam, ze hide neumi kazdy, ale lahvicku invisu si postava koupit muze. Komu se toto reseni zda nepohodlne, polozte si prosim otazku, zda je to nepohodlne pro vas jako hrace, nebo opravdu pro postavu … )


:clover:
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

cybermisa píše:Dle meho nazoru je toto nastaveni naprosto dostacujici, pro bezkontaktni cestovani prirodou muze KAZDA postava pouzit hide nebo invis. (Uznavam, ze hide neumi kazdy, ale lahvicku invisu si postava koupit muze. Komu se toto reseni zda nepohodlne, polozte si prosim otazku, zda je to nepohodlne pro vas jako hrace, nebo opravdu pro postavu … )


:clover:
Po pravdě, já s tím současným nastavením tas takový problém nemám, Din se dovede celkem dobře schovat (tedy až na jezevce, kteří ho prostě vždycky prokouknou... no dobře často :biggrin: ). A ano spousta věcí se dá nějak obejít (v tom nejpozitivnějším významu toho slova), ale v některých případech mi to přijde podivné.

Při jednom pohřbu šel průvod asi osmi postav s loučemi v rukou rozprášit popel zesnulého. Najednou odkudsi vyběhl vlk a zakousl se někomu uprostřed průvodu do nohy. Bil zabit. Průvod šel dál a narážel na další a další vlky kteří se na ně po jednom či po dvou vrhali i když proti nim nebo proti jejich druhům byla použita magie nebo byli zabiti. Je to škoda. *pokrčí rameny*

Tento detail by se nikdy asi nedostal příliš vysoko na ToDo listu, ale bylo by příjemné něco takového mít. Jak už tu bylo řečeno, na něčem takovém už se dělá, tak nezbývá než čekat a těšit se. :clover:
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Pavel Urban píše: :clover:
Po pravdě, já s tím současným nastavením tas takový problém nemám, Din se dovede celkem dobře schovat (tedy až na jezevce, kteří ho prostě vždycky prokouknou... no dobře často :biggrin: ). A ano spousta věcí se dá nějak obejít (v tom nejpozitivnějším významu toho slova), ale v některých případech mi to přijde podivné.

Při jednom pohřbu šel průvod asi osmi postav s loučemi v rukou rozprášit popel zesnulého. Najednou odkudsi vyběhl vlk a zakousl se někomu uprostřed průvodu do nohy. Bil zabit. Průvod šel dál a narážel na další a další vlky kteří se na ně po jednom či po dvou vrhali i když proti nim nebo proti jejich druhům byla použita magie nebo byli zabiti. Je to škoda. *pokrčí rameny*

Tento detail by se nikdy asi nedostal příliš vysoko na ToDo listu, ale bylo by příjemné něco takového mít. Jak už tu bylo řečeno, na něčem takovém už se dělá, tak nezbývá než čekat a těšit se. :clover:[/quote]

A proc kdyz vite, ze tam tihle EQVLCI jsou, tak nesli dva valecnici napred cestu vycistit, aby k takoveto situaci nedoslo? Ja nevim, setting EQ preci vsichni znaji .. S necim takovym se da preci pocitat …
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

cybermisa píše:A proc kdyz vite, ze tam tihle EQVLCI jsou, tak nesli dva valecnici napred cestu vycistit, aby k takoveto situaci nedoslo? Ja nevim, setting EQ preci vsichni znaji .. S necim takovym se da preci pocitat …
Byl to smuteční pochod.. truchlící a tak... a navíc tam byl i Din. :bigwink:
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
kucik
Příspěvky: 326
Registrován: 29. 8. 2006 13.54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kucik »

A on je problem kecat o necem, co jinymu prijde jako zbytecnost?
Jsem netusil ze zvirata se deli striktne na placha a agresivni.
Uz vidim fightera ve fulplatu s -20 v hide a MS, jak se futruje drahejma lektvarama neviditelnosti, jenom aby nepusobilo nesmyslne, ze se na nej vrhaj vsichni jezevci v okoli.
Pripadne skupinku s lowlvl druidem, jak vykoupi alchymistu, aby druid nemel mizernou auru.

K veci: Nepodcenujte pachy. Kov vyrazne smrdi, zaschla krev taky. Cizi pachy zvirata vetsinou odrazujou. Feromony apod. rozhodne nejsou veci jen stejnych druhu a pohlavnich aktu. Zkuste pred domaciho psa hodit mrtvyho divocaka. Naprosta vetsina stahne ocas a utece.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

kucik píše:A on je problem kecat o necem, co jinymu prijde jako zbytecnost?
Zbytecnost ze systemoveho hlediska, protoze socialni citeni zvirat rozhodne neni system, o kterem by se v dohledne dobe vubec uvazovalo …


AD Druid + vliv partaku zabijejicich zvirata na auru druida: Zrovinka toto se nedavno resilo a jde o dobre rozsireny FAM, aneb:
labir píše:J
To s tou družinou - tak to ale přeci nefunguje. Družina je silně OOC věc a tak žádný z mých systémů ji nereflektuje. Když někdo z družiny zabil zviřátko tak se druidovi v družině nic nestalo.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

No, takhle - byl bych rád, kdyby se vyřešil ten přebytek krvavých skvrn po naporcovaných zvířatech. Pokud to labir nechce řešit systémově, pak bych chtěl apelovat na postavy, které by se toho mohly chytit IC, ať to udělají.

K pudu sebezáchovy zvířat tu bylo řečeno také dost na to, aby se z toho dalo něco vyvodit, ale vím, že se jedná o věc složitou a náchylnou na chyby. Pokud by se s tím labirovi chtělo hrát, tak fajn, ale IMO jsou tu důležitější věci, které je třeba udělat...
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Jakákoliv krvavá skvrna s časem mizí. Tuším že tam je 10-20 min real time. Krvavá skvrna od člověčí rasy tam zůstává několik hodin (jako důkaz). Takže množství krvavých skvrn postava vidí jen když na místo masakru přijde těsně několik IC hodin po činu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

labir píše:Jakákoliv krvavá skvrna s časem mizí. Tuším že tam je 10-20 min real time. Krvavá skvrna od člověčí rasy tam zůstává několik hodin (jako důkaz). Takže množství krvavých skvrn postava vidí jen když na místo masakru přijde těsně několik IC hodin po činu.
Jestli to má být takhle, tak si to napiš do bugů, protože ačkoliv skvrny po PC správně mizí, tak skvrna po ráno (11.00) zabitém a naporcovaném zvířátku tam byla ještě další den (3.00). Pravděpobnost, že by se jednalo o skvrnu jinou je téměř nulová.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Odpovědět