Stránka 1 z 1

Rýžování

Napsal: 12. 10. 2007 1.28
od drake127
No, nejsem si úplně jist, jak tohle bude přijato. Prosím nevybíjejte si pak vztek na mé postavičce, ano?

Současný systém rýžování mi přijde nelogický. V nalezišti je vždy x kamenů a člověk ví, kdy může skončit rýžovat. Tohle mi nedává smysl.

Buď:

a) Človek vezme část nánosu do pánve a vyplavuje bordel pryč .. kameny buď najde nebo mu utečou do vyrýžované haldy (kterou bere jako vytěženou). Až to celé přerýžuje, je schopen říct, že je hotovo. Ovšem některé kameny mu vždycky utečou (na Eq by to mohlo odpovídat počtu *nepovedlo se* s tím, že by tam kámen mohl a nemusel být).
Proto se v praxi často vyplatí přetežit už jednou vytěžené haldy (mluvím o zlatě).

b) Rýžuje a rýžuje na jednom místě dokud je méně a méně úspěšný v hledání.. čím míň kamenů tam je, tím menší šance nějaký najít.

No, nebudu dále rozvádět, všem je jasné, že by tohle hodně znevýhodnilo všechny pokročilé rýžaře (mezi které se také počítám), ale dávalo by to větší smysl. Takhle vím, že "tam už nic není" a zároveň, že nezáleží na tom, kolikrát selžu.. vždycky tam bude 4-6 kamenů.

Napsal: 12. 10. 2007 3.26
od Psanec
Rýžování a celkově věci pro craft budou předělány a upraveny.

Takže trpělivost … :)

Napsal: 12. 10. 2007 9.44
od Pavel Urban
Největším problémam je podle mne ta znalost počtu kamenů v nánosech (nejejen jich, pochopitelně). Hláška "už tam nic není" je prostě absolutně určující a demotivující, a mě se stalo jen asi dvakrát nebo třikrát, že jsem snaživě rýžoval i po jejím vyskočení (do logu moc nekoukám, ale u rýžování víc než kdy jindy). Ale myslím, že pokud by šla odstranit, tak tam není... nebo se pletu ? Ideální by bylo mít proměnlivý, v průběhu času se doplňující (třeba po skocích a s jistou pravděpodobností na počet přibytých kusů) počet kamenů v nánosu, kombinovaný s různou obtížností sběru... a pochopitelně bez oné hlášky o vyčerpání naleziště.
Hrozně se těším na nový systém (a pochopitelně na celou EQ3) a nemůžu se už dočkat těch avizovaných změn (viz. např. Labirův příspěvek jinde - viewtopic.php?t=167&start=160), tím spíš, že jsem velkým příznivcem tvorby postavy ala GURPS. Vůbec netuším, jak by to v NWN mělo/mohlo vypadat a jsem jak na jehlách. :clover:

Napsal: 12. 10. 2007 9.52
od cybermisa
Pavel Urban píše:Ideální by bylo mít proměnlivý, v průběhu času se doplňující (třeba po skocích a s jistou pravděpodobností na počet přibytých kusů) počet kamenů v nánosu, kombinovaný s různou obtížností sběru... a pochopitelně bez oné hlášky o vyčerpání naleziště.
Pocet kamenu v nalezisti je fixni, promenlive jsou jednotlive typy …

Pokud vim, system naplavovani kaminku funguje, tj. s casem se pomalu doplnuji …

Obtiznost ryzovani je zavisla od ceny nalezeho kaminku …

Tj. zaver, ve lepsim nalezisti ryzujes dele, najdes mene kaminku, ale jsou cennejsi …

Napsal: 12. 10. 2007 9.56
od The_Balrog
eee... jen pro upresneni, moc jsem to z cybermisova prispevku ani napotreti nevycetl...

ale nezda se mi veta Pocet kamenu v nalezisti je fixni - to podle mne neni pravda, na "lepsich" nalezistich je kaminku co ja vim vzdycky mene nez treba u tech u Zeleznych vodopadu.

To jen pro upresneni ; )

je ale pravda, ze krome "a pochopitelně bez oné hlášky o vyčerpání naleziště." Pavel krasne popsal stavajici ryzovaci system ^_^

Napsal: 12. 10. 2007 10.03
od cybermisa
The_Balrog píše:eee... jen pro upresneni, moc jsem to z cybermisova prispevku ani napotreti nevycetl...

ale nezda se mi veta Pocet kamenu v nalezisti je fixni - to podle mne neni pravda, na "lepsich" nalezistich je kaminku co ja vim vzdycky mene nez treba u tech u Zeleznych vodopadu.

To jen pro upresneni ; )

je ale pravda, ze krome "a pochopitelně bez oné hlášky o vyčerpání naleziště." Pavel krasne popsal stavajici ryzovaci system ^_^
Jo jasne, to jsem myslel dobre, ale napsal blbe. Fixni je samozrejme pocet kaminku pro dany typ naleziste. Typ naleziste je pak dam kombinaci typu kaminku, ktere tam naleznete :smile: :clover:

Napsal: 12. 10. 2007 10.31
od Pavel Urban
2cybermisa &The_Balrog: Jo jo, já to nemyslel tak, jako co by se mělo doplnit, ale jako popis fajn stavu. :bigwink:

Počet kamínků v nalezišti by IMHO neměl být být závislý na jejich ceně, ale spíš na lokaci a počet nasbíraných kamenů by měl být spíš závislý na schopnosti postavy kámen najít. Pochopitelně by se musela pozměnit i nalezitelnost kamenů... současné nalezení je vážně dost vysoko, tedy pro podobný systém... popřípadě i cena kamínků.

Tou proměnlivostí jsme myslel například něco jako nastavení maximální počet kamenů v nalezišti na relativně vysokou hodnotu, s tím že by se ta hodnota omezovala podle lokace. V okamžiku, kdy by v takovém nalezišti dlouho nikdo nerýžoval (myslím skutečně dlouho), ten počet kamenů v nalezišti by mohl relativne dost narůst. V návaznosti na to by bylo i pěkné zvýšení pravděpodobnosti nalezení kamene s rostoucím množstvím a naopak, se snižujícím s emnožstvím by klesala i šance něco najít. ;)

Ještě mě napadla jedna věc... tedy trochu z jiného soudku.… Nešlo by udělat hledání hub, jako skutečné hledání ? Moje představa by byla asi taková , jako že by se rozmístilo množství sebratelných hub, které by byly skryté (Hide?) a odhalitelné Spotem či Searchem. Opět obtížnost by byla dle lokace, popř. dle druhu houby.

Napsal: 12. 10. 2007 10.38
od The_Balrog
Někde tady na foru o tom byla kdysi zmínka, kterou se teď možná pokusím najít, nicméně jsem to četl i jinde, že se na tom pracuje, takže.….

I sběr se bude předělávat, právě na takový neklikací, bude se používat "pokročilá kontrola postavy" a zhruba si tak klikneš "hledat houby" a možná nějakou najdeš. Stejně tak asi i pro dolování, nebo já nevim co všechno.

Napsal: 12. 10. 2007 10.49
od Pavel Urban
The_Balrog píše:Někde tady na foru o tom byla kdysi zmínka, kterou se teď možná pokusím najít, nicméně jsem to četl i jinde, že se na tom pracuje, takže.….

I sběr se bude předělávat, právě na takový neklikací, bude se používat "pokročilá kontrola postavy" a zhruba si tak klikneš "hledat houby" a možná nějakou najdeš. Stejně tak asi i pro dolování, nebo já nevim co všechno.
Prima. Jak jsem psal, nemůžu se dočkat. Jen tak píšu, zatímco čekám... jak se to blíží a nervozita a nadšení roste, nějak mi naskakují nápady na možné zlepšováky, které se stejně už neobjeví, protože jestli to chápu dobře, tak ten dáreček už je víceméně hotový a už se jen leští. ;) Jsem moc rád, že nepřicházím s ničím novým, a že sousta věcí v EQ3 bude. A jestli ne, tak možná v EQ4. :bleh:

Napsal: 12. 10. 2007 11.35
od sciorp
Pavel Urban píše: Prima. Jak jsem psal, nemůžu se dočkat. Jen tak píšu, zatímco čekám... jak se to blíží a nervozita a nadšení roste, nějak mi naskakují nápady na možné zlepšováky, které se stejně už neobjeví, protože jestli to chápu dobře, tak ten dáreček už je víceméně hotový a už se jen leští. ;) Jsem moc rád, že nepřicházím s ničím novým, a že sousta věcí v EQ3 bude. A jestli ne, tak možná v EQ4. :bleh:
*slintá slintá z úst mu tečou kaniny* už se těšim hh jen takovej dotaz k tý kustomizaci postav pude se to udělat i u postav už hrajících??

Napsal: 12. 10. 2007 11.48
od cybermisa
Pavel Urban píše:jak se to blíží a nervozita a nadšení roste, nějak mi naskakují nápady na možné zlepšováky, které se stejně už neobjeví, protože jestli to chápu dobře, tak ten dáreček už je víceméně hotový a už se jen leští. ;)
No … popravde, spis si priprav hodne trpelivosti … Nevim, jak caste updaty do EQ 3 Labir planuje, rozhodne je na co se tesit, ale spis tu trpelivost, abyste nebyli zklamani, ze uz uz a ono porad nic :clover:

Napsal: 12. 10. 2007 11.51
od cybermisa
sciorp píše: *slintá slintá z úst mu tečou kaniny* už se těšim hh jen takovej dotaz k tý kustomizaci postav pude se to udělat i u postav už hrajících??
To nevim, to bude uz otazka na DM … Zminovana customizace postavy bude probihat pri jejim vzniku, nez poprve vstoupi na desku …

Napsal: 12. 10. 2007 11.53
od The_Balrog
cybermisa píše:
sciorp píše: *slintá slintá z úst mu tečou kaniny* už se těšim hh jen takovej dotaz k tý kustomizaci postav pude se to udělat i u postav už hrajících??
To nevim, to bude uz otazka na DM … Zminovana customizace postavy bude probihat pri jejim vzniku, nez poprve vstoupi na desku …
jediná věc, která mne napadla, je delevel a presun na to customization misto. Bejt GM, tak se z toho zcvoknu a odmitnu to delat :D... tak bych rekl, ze stavajici postavy budou mit smulu ;)

a navic by se tim muselo predelavat jeste par veci, protoze nektere "customizace" maji vliv jen pro vznik postavy a jeji prvni navstevu Desky. Takový postih na pocatecni penize by treba u postavy, co ma v bance par milionku, trochu na nic ; )

Napsal: 12. 10. 2007 11.59
od sciorp
The_Balrog píše: jediná věc, která mne napadla, je delevel a presun na to customization misto. Bejt GM, tak se z toho zcvoknu a odmitnu to delat :D... tak bych rekl, ze stavajici postavy budou mit smulu ;)

a navic by se tim muselo predelavat jeste par veci, protoze nektere "customizace" maji vliv jen pro vznik postavy a jeji prvni navstevu Desky. Takový postih na pocatecni penize by treba u postavy, co ma v bance par milionku, trochu na nic ; )
já si to myslel ale jen sem se chtěl voptat je mi celkem jasný že by GM nedělali 14 dní nic jinýho než měnili xichty :blush: