Stránka 1 z 1
Viditelné nenasazené věci
Napsal: 17. 10. 2007 22.04
od George
Tak mě napadlo,možná jsem se nechal inspirovat (DOUFAM ze to tu uz nekde neni)
že by bylo zajimavý,kdyby některé věci byly vidět na zádech,uvedu příklad:
Lučišník,kterej drží v ruce luk si ho najednou poskládá do kapsy.
Druhá možnost:
Lučisník,kterej drží v ruce luk si ho najednou dá na přes rameno.…
Já nevím,ale mě příjde mnohem lepší kdyby byla ta druhá možnost...že by třeba všechy velké "zbraně" byli na zádech,nebo alespoň poslední,co byla držena (aby se zamezilo nechutné zbrojnici na zádech)
A hned by se poznal nějakej lučišník atd.

no uznejte,nebylo by pěkné,kdyby všichni neměli nafukovací zbraně?
Napsal: 17. 10. 2007 22.30
od labir
Vytvoř modely a pouvažuji o tom.
Napsal: 17. 10. 2007 23.39
od Sylmael
Modely by aj boli, no ci budu vyhovovat to uz musis posudit sam. Mozes kludne pouzit moje, nachadzaju sa v tomto haku :
http://62.240.183.220/download/thalie6.rar
PS : No pozor, nezda sa ale je s tym viac problemov nez uzitku.

Napsal: 18. 10. 2007 0.27
od labir
Dík za balíček. Vím že s tím jsou strašné problémy, jak s NWN tak i na lokále s grafikou, takže to asi ani nebudu aplikovat. Navíc mám pocit že cca 5 měsíců nazpět byla podobná diskuse kde se nakonec došlo ke stejnému závěru.
Napsal: 18. 10. 2007 1.39
od kucik
Jedine problemy co jsem zaznamenal, byly s pouzitim na koni. Ostatni fungovalo bez chyb.
A Sylm k tomu udelal i tu moznost vypnuti pro pripad ze to nekomu blbne. Byl bych rozhodne pro. Je velmi pekne, kdyz se postava prochazi s elegantnim rapirem u pasu nebo lukem na zadech.
A abych jeste vice nalakal...

Napsal: 18. 10. 2007 13.53
od George
Hehe...nojo PRESNE ÚPLNĚ STEJNÝMA modelama jsem se nechal insirovat.Viz Thalie...jak je jen ten REAL svet maly :)
Napsal: 18. 10. 2007 18.07
od Sylmael
Problemy robia modely z CEPU, hlavne kone a roby(niektore). Tu najhlavnejsiu bioware chybu s animaciami a chybnymi kostrami pre cloveka - chlapa - obe phenotypy som odstranil.
EDIT : Musim este dodat ze nove bojove animacie ktore sa davaju do override pripadne ine override veci mozu/ sposobuju posunutie zbrani do pasu postavy. Ak sa toto pravidlo dodrzi, tak system funguje perfektne. Btw modely su robene na postavy bez plasta. U postav s plastom to nemusi vyzerat zrovna najlepsie. :-/
Napsal: 18. 10. 2007 18.10
od The_Balrog
pravda pravda, nektere roby delaji potize i tak. Jak muj sirokej klobouk, tak drahy cerny kostymek se nehejbou s telem pri animaci jidla, a tak dycky z tech satu jako z krunyre vylitnu *-*
Napsal: 18. 10. 2007 18.12
od George
No ja se v tom nevyznám,takže jak to vypadá? :)
Napsal: 19. 10. 2007 12.19
od Braenn
Když sme u toho kochání, tak práce nějakého šikuly z deviantartu :)
http://ryuujin-0.deviantart.com/art/NWN … 5-16488225
Napsal: 19. 10. 2007 12.31
od sciorp
Napsal: 19. 10. 2007 16.41
od Swordfish
Paráda, kdyby se objevila nějaká vylepšená verze v eq 3, tak by to bylo úplně úžasný
Co vím, na Thalii to funguje výborně, je možné vypnout\zapnout animaci zbraní na zádech. Jen se tam nepořešily textury(+ tvary) štítů... Ty slabší vypadají jako kulatý, silnější mají tvar klasického štítu. Textura je jednobarevná, tudíž není vidět jak štít v reálu vypadá, to až když jej vybavíte do ruky. Ale i tak !

Napsal: 19. 10. 2007 16.45
od George
Koukám že se to uchytilo :) .. jojo na Thalii sem docela koukal,když místo toho aby všichni měli na sobě pláště,tam měli různý zbraně a tak...vypadá to fakt pěkně.
Napsal: 20. 10. 2007 10.57
od George
Prosím...udržovat pořat v chodu než se na to zapomene :D
Napsal: 24. 10. 2007 8.13
od Jekota
Jako viděl jsem to jak to vypadá tak já jakožto já říkám že to špatný nápad není
Ale víte jak...v každé věci je nějaký háček
