uniformita a pláště
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
uniformita a pláště
Což takhle hodit do oběhu opasky s ochranou proti sečným a bodným zraněním zároveň? Spousta lidí by jistě uvítala možnost odložení pláště, nikdo by tím žádnou výhodu nezískal (odolnost na tupá zranění by zůstala pouze na opasku) a zredukovala by se (aspoň částečně) uniformita postav.
Už několikrát jsem se totiž zůčastnil "masovějších" akcí na skřety/bandity a pokaždé jsem byl "nepotěšen" jednotvárností všech zůčastněných - mágové, zloději, bojovníci, elfové, trpaslíci - všichni do jednoho měli na sobě plášť. Někdo z důvodu estetického, ale všichni kvůli ochraně před šípy a meči nepřátel. Proč tuto nepěknost neodstranit?
Už několikrát jsem se totiž zůčastnil "masovějších" akcí na skřety/bandity a pokaždé jsem byl "nepotěšen" jednotvárností všech zůčastněných - mágové, zloději, bojovníci, elfové, trpaslíci - všichni do jednoho měli na sobě plášť. Někdo z důvodu estetického, ale všichni kvůli ochraně před šípy a meči nepřátel. Proč tuto nepěknost neodstranit?
"Meč není silnější slova. Potíž je v tom, že někteří nechtějí naslouchat." *zkontroluje si meče na zádech* Cohen N'ammar
-
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
Re: uniformita a pláště
a nechceš rovnou opasek z dmg. reduction 5/- na physical? Imho už takhle jsou to docela silný věci s dmg.red. volně v prodeji.Rysan píše:Což takhle hodit do oběhu opasky s ochranou proti sečným a bodným zraněním zároveň? ...nikdo by tím žádnou výhodu nezískal …
To že mají všichni stejné pláště nebo tři opasky v invu (… přepínajíc za boje dle potřeby ) je spíš na uvážení hráče samotnýho. Nikdo nikoho nenutí to nosit...
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Kombinování do jediného předmětu se mi moc nelíbí, ne na "obyčejný" předmět. Spíš bych se přimlouval za větší variabilitu předmětů co to poskytují (a nejen DR). Třeba i tematicky rodělené (očarovaná róba pro kouzelníky, bernění pro válečníky atd.) a nějaké neutrální (pláště, opasky, amulety atd.). Prostě zvětšil bych výběr. Každý by si pak mohl pořídit co by potřeboval dle ladění postavy.
EDIT: Kruci, zase pozdě. :)
EDIT: Kruci, zase pozdě. :)
Naposledy upravil(a) Pavel Urban dne 19. 10. 2007 17.05, celkem upraveno 1 x.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
Agreed. Tedy ne úplně jedno - když jde o život, na zásady nebývá čas. Boje tu přeci jen stále fungují dle pravidla "přežít všemi prostředky a až bude čas srovnat řady, tak se zase začne hrát to padání únavou, sekery v břiše a podobné."Arto píše:Někdo pláště nenosí vůbec a je mu jedno jestli tím ztrácí redukci nebo ne...
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Re: uniformita a pláště
Naprosty souhlas … Navic jsou ty opasky smesne levny …OneHeart píše: a nechceš rovnou opasek z dmg. reduction 5/- na physical? Imho už takhle jsou to docela silný věci s dmg.red. volně v prodeji.
Re: uniformita a pláště
Já bych naopak řekl, že to docela normálně a slušně kontruje síle zdejších bestií, všichni víme, jak je na tom v porovnání s ostatními servery.cybermisa píše:Naprosty souhlas … Navic jsou ty opasky smesne levny …OneHeart píše: a nechceš rovnou opasek z dmg. reduction 5/- na physical? Imho už takhle jsou to docela silný věci s dmg.red. volně v prodeji.
Labire - zase vidíš spiknutí tam, kde není.
Všichni - z mýho pohledu se jedná pouze o to, že by odpadla NUTNOST se chránit pláštěm i opaskem, tudíž by na zádech zbylo místo na lepší věci (toulec, meče...). A o tom, že to nutnost je, netřeba polemizovat - mám na mysli nepřátele s luky a meči, jinak samozřejmě stačí jen opasek. Navíc potvory na EQ jsou natolik tuhý, že tato ochrana JE nutná pro přežití, bohužel. Možná ne pro kouzelníky, ale pro nás obyčejný bojovníky určitě.
Navíc opravdu nevidím možnost, jak by tím kdokoli získal nějakou super výhodu. Ledaže by byly k dostání pláště s redukcí na tupé zranění, nebo na kouzla atp. Ale možná jsem jen hloupě naivní
Všichni - z mýho pohledu se jedná pouze o to, že by odpadla NUTNOST se chránit pláštěm i opaskem, tudíž by na zádech zbylo místo na lepší věci (toulec, meče...). A o tom, že to nutnost je, netřeba polemizovat - mám na mysli nepřátele s luky a meči, jinak samozřejmě stačí jen opasek. Navíc potvory na EQ jsou natolik tuhý, že tato ochrana JE nutná pro přežití, bohužel. Možná ne pro kouzelníky, ale pro nás obyčejný bojovníky určitě.
Navíc opravdu nevidím možnost, jak by tím kdokoli získal nějakou super výhodu. Ledaže by byly k dostání pláště s redukcí na tupé zranění, nebo na kouzla atp. Ale možná jsem jen hloupě naivní
"Meč není silnější slova. Potíž je v tom, že někteří nechtějí naslouchat." *zkontroluje si meče na zádech* Cohen N'ammar
Pokud vlastnosti jednoho plaste pridas do opasku, vetsina postav jen zmeni plast za jiny s dalsi ,,nutnou" ochranou a tim tempem bude za chvily item s nazvem ,,universalni bojovy opasek s ochranou proti magii". Pokud se ti nelibi tvoje postava s plastem, nedavej ji ho.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
Tak když se počítá na Eq3 s víc předmětama,tak by se to dalo přežít,ale taková řekl bych realistická situace,např.
jak rychle střílí lučišník bez toulce?moc ne...tak proč by toulec nezvyšoval rychlost střelby? :)
Jen takovej návrh,možná je to nachystáno na pozdější časy,chtěl jsem tím jen naznačit že každá věc je na něco,bohužel nějáká se dá použít jen rp.
PS: EQ3 co sem četl nebude moc dobrá.. .. .. BUDE NEUVĚŘITELNÁ!!!
jak rychle střílí lučišník bez toulce?moc ne...tak proč by toulec nezvyšoval rychlost střelby? :)
Jen takovej návrh,možná je to nachystáno na pozdější časy,chtěl jsem tím jen naznačit že každá věc je na něco,bohužel nějáká se dá použít jen rp.
PS: EQ3 co sem četl nebude moc dobrá.. .. .. BUDE NEUVĚŘITELNÁ!!!
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
No jo, tak už mě nekamenujte...
Schválně jsem s včera vyzkoušel souboj se skřeťákama (s krátkýma mečema) - bez opasku jsem byl za chvíli na polovině životů, po jeho nasazení mě jen trochu škrábli. A to má postava neni žádný tintítko :) Bohužel opasek je tak pro nemagiky záležitostí přežití. Samosebou, pokud potvora dává 30 zranění jednou ranou, tak je opasek ouplně šumák, že :)
Podle mýho názoru je jednou z největších chyb pravidel AD&D to, že se s levelem zvyšuje útok, ale obrana už NE - přeci, když se učim bojovat, tak útok i obranu, ne? V AD&D jde obranný číslo zvýšit jen pomocí předmětů Ale je to tak nastavený a provázaný, že s tím stejnak nejde nic dělat, takže tím bych to tu uzavřel, ať nezabřednem někam úplně, ale úplně jinam
Schválně jsem s včera vyzkoušel souboj se skřeťákama (s krátkýma mečema) - bez opasku jsem byl za chvíli na polovině životů, po jeho nasazení mě jen trochu škrábli. A to má postava neni žádný tintítko :) Bohužel opasek je tak pro nemagiky záležitostí přežití. Samosebou, pokud potvora dává 30 zranění jednou ranou, tak je opasek ouplně šumák, že :)
Podle mýho názoru je jednou z největších chyb pravidel AD&D to, že se s levelem zvyšuje útok, ale obrana už NE - přeci, když se učim bojovat, tak útok i obranu, ne? V AD&D jde obranný číslo zvýšit jen pomocí předmětů Ale je to tak nastavený a provázaný, že s tím stejnak nejde nic dělat, takže tím bych to tu uzavřel, ať nezabřednem někam úplně, ale úplně jinam
"Meč není silnější slova. Potíž je v tom, že někteří nechtějí naslouchat." *zkontroluje si meče na zádech* Cohen N'ammar
To jo teda no. To uplne pak stve cloveka neco takoveho na sobe nosit ,kdyz k tomu nema zadnou vyhodu vid ?George píše: . . .chtěl jsem tím jen naznačit že každá věc je na něco,bohužel nějáká se dá použít jen rp.
PS: Rada na zaver. Zkous obcas zapojit do hry taky svoji fantasii a nekoukej jen na to , co ti tam ukazujou ty pixely. Myslis ze kazdej lucsnik ve hre ty sipy ma zastrceny za opaskem i kdyz vyditelnej toulec nema ?
Kde čert nic nezmůže, tam nastčí krávu … nebo dvě kozy.
Z matematickeho hlediska, kdyby ti obrana rostla stejne jako utok, tak drtiva vetsina souboju bude jen cekani na 20. Krom toho ke zvyseni AC mas mimo predmetu i boosty a kdyz tva postava neni caster, tak holt si castera do party musi najit. Dungy a spawn na EQ je staveny na podporu party, ne jednotlivcu.Rysan píše: Podle mýho názoru je jednou z největších chyb pravidel AD&D to, že se s levelem zvyšuje útok, ale obrana už NE - přeci, když se učim bojovat, tak útok i obranu, ne? V AD&D jde obranný číslo zvýšit jen pomocí předmětů Ale je to tak nastavený a provázaný, že s tím stejnak nejde nic dělat, takže tím bych to tu uzavřel, ať nezabřednem někam úplně, ale úplně jinam