Stránka 1 z 2

uniformita a pláště

Napsal: 19. 10. 2007 16.31
od Rysan
Což takhle hodit do oběhu opasky s ochranou proti sečným a bodným zraněním zároveň? Spousta lidí by jistě uvítala možnost odložení pláště, nikdo by tím žádnou výhodu nezískal (odolnost na tupá zranění by zůstala pouze na opasku) a zredukovala by se (aspoň částečně) uniformita postav.

Už několikrát jsem se totiž zůčastnil "masovějších" akcí na skřety/bandity a pokaždé jsem byl "nepotěšen" jednotvárností všech zůčastněných - mágové, zloději, bojovníci, elfové, trpaslíci - všichni do jednoho měli na sobě plášť. Někdo z důvodu estetického, ale všichni kvůli ochraně před šípy a meči nepřátel. Proč tuto nepěknost neodstranit?

Napsal: 19. 10. 2007 16.39
od KaTo
Hmm...tak to asi i opasky tupá + sečná? Aby byl zachován status quo = Opasek + Plášť.
Přiznám, že bych taky raději na zádech Postavy nosil celou dobu Toulec se šípy, ale... *chápavě pokýve hlavou* skřetí sekyrka je skřetí sekyrka *zakření se*.

Re: uniformita a pláště

Napsal: 19. 10. 2007 16.40
od OneHeart
Rysan píše:Což takhle hodit do oběhu opasky s ochranou proti sečným a bodným zraněním zároveň? ...nikdo by tím žádnou výhodu nezískal …
a nechceš rovnou opasek z dmg. reduction 5/- na physical? Imho už takhle jsou to docela silný věci s dmg.red. volně v prodeji.
To že mají všichni stejné pláště nebo tři opasky v invu (… přepínajíc za boje dle potřeby :blink: ) je spíš na uvážení hráče samotnýho. Nikdo nikoho nenutí to nosit...

Napsal: 19. 10. 2007 16.42
od George
Ja osobne bych to bral s tim ze by se nescitali obe veci,je fakt ze je plno veci ktery by se dali nosit misto plaste,ale proste sou "k nicemu".

Napsal: 19. 10. 2007 16.56
od labir
Ne, powergaming podpora nebude nikdy.

Napsal: 19. 10. 2007 17.01
od Arto
Někdo pláště nenosí vůbec a je mu jedno jestli tím ztrácí redukci nebo ne...

Napsal: 19. 10. 2007 17.02
od Pavel Urban
Kombinování do jediného předmětu se mi moc nelíbí, ne na "obyčejný" předmět. Spíš bych se přimlouval za větší variabilitu předmětů co to poskytují (a nejen DR). Třeba i tematicky rodělené (očarovaná róba pro kouzelníky, bernění pro válečníky atd.) a nějaké neutrální (pláště, opasky, amulety atd.). Prostě zvětšil bych výběr. Každý by si pak mohl pořídit co by potřeboval dle ladění postavy.

EDIT: Kruci, zase pozdě. :)

Napsal: 19. 10. 2007 17.03
od Arto
Předmětů je ve hře málo, tohle by "měl" vyřešit craft...

Napsal: 19. 10. 2007 17.12
od drake127
Arto píše:Někdo pláště nenosí vůbec a je mu jedno jestli tím ztrácí redukci nebo ne...
Agreed. Tedy ne úplně jedno - když jde o život, na zásady nebývá čas. Boje tu přeci jen stále fungují dle pravidla "přežít všemi prostředky a až bude čas srovnat řady, tak se zase začne hrát to padání únavou, sekery v břiše a podobné."

Napsal: 19. 10. 2007 18.17
od Pavel Urban
Arto píše:Předmětů je ve hře málo, tohle by "měl" vyřešit craft...
Už se nemůžu dočkat. *očka mu září* Craftu.…

Napsal: 19. 10. 2007 18.48
od sciorp
no vidite ted sem se teprve dověděl že je tu nejakej plášt proti šípum*vyvalí oči* to sou věci ale co trpoši ho stejně nosej jenom aby nebylo vidět jak maj křivý nohy teda aspon v mim případě

Re: uniformita a pláště

Napsal: 19. 10. 2007 21.08
od cybermisa
OneHeart píše: a nechceš rovnou opasek z dmg. reduction 5/- na physical? Imho už takhle jsou to docela silný věci s dmg.red. volně v prodeji.
Naprosty souhlas … Navic jsou ty opasky smesne levny …

Re: uniformita a pláště

Napsal: 19. 10. 2007 21.34
od Ikkie
cybermisa píše:
OneHeart píše: a nechceš rovnou opasek z dmg. reduction 5/- na physical? Imho už takhle jsou to docela silný věci s dmg.red. volně v prodeji.
Naprosty souhlas … Navic jsou ty opasky smesne levny …
Já bych naopak řekl, že to docela normálně a slušně kontruje síle zdejších bestií, všichni víme, jak je na tom v porovnání s ostatními servery.

Napsal: 19. 10. 2007 23.28
od Rysan
Labire - zase vidíš spiknutí tam, kde není.
Všichni - z mýho pohledu se jedná pouze o to, že by odpadla NUTNOST se chránit pláštěm i opaskem, tudíž by na zádech zbylo místo na lepší věci (toulec, meče...). A o tom, že to nutnost je, netřeba polemizovat - mám na mysli nepřátele s luky a meči, jinak samozřejmě stačí jen opasek. Navíc potvory na EQ jsou natolik tuhý, že tato ochrana JE nutná pro přežití, bohužel. Možná ne pro kouzelníky, ale pro nás obyčejný bojovníky určitě.
Navíc opravdu nevidím možnost, jak by tím kdokoli získal nějakou super výhodu. Ledaže by byly k dostání pláště s redukcí na tupé zranění, nebo na kouzla atp. Ale možná jsem jen hloupě naivní :blush:

Napsal: 20. 10. 2007 3.23
od kucik
Pokud vlastnosti jednoho plaste pridas do opasku, vetsina postav jen zmeni plast za jiny s dalsi ,,nutnou" ochranou a tim tempem bude za chvily item s nazvem ,,universalni bojovy opasek s ochranou proti magii". Pokud se ti nelibi tvoje postava s plastem, nedavej ji ho.

Napsal: 20. 10. 2007 7.09
od photter
řikám to vod začátku, že ty viditelný pláště sou neštěstí, to je bioware pomsta všem NWNákům, že hrajou takovou vykopávku a neutrácej za novější hry :megalol:
ostatně víte, že bioware bylo koupeno EA ? IMHO je to konec jakýhokoli oficiálního supportu NWN 1 :no:

Napsal: 20. 10. 2007 8.44
od George
Tak když se počítá na Eq3 s víc předmětama,tak by se to dalo přežít,ale taková řekl bych realistická situace,např.
jak rychle střílí lučišník bez toulce?moc ne...tak proč by toulec nezvyšoval rychlost střelby? :)
Jen takovej návrh,možná je to nachystáno na pozdější časy,chtěl jsem tím jen naznačit že každá věc je na něco,bohužel nějáká se dá použít jen rp.
PS: EQ3 co sem četl nebude moc dobrá.. .. .. BUDE NEUVĚŘITELNÁ!!!

Napsal: 20. 10. 2007 10.12
od Rysan
No jo, tak už mě nekamenujte...
Schválně jsem s včera vyzkoušel souboj se skřeťákama (s krátkýma mečema) - bez opasku jsem byl za chvíli na polovině životů, po jeho nasazení mě jen trochu škrábli. A to má postava neni žádný tintítko :) Bohužel opasek je tak pro nemagiky záležitostí přežití. Samosebou, pokud potvora dává 30 zranění jednou ranou, tak je opasek ouplně šumák, že :)
Podle mýho názoru je jednou z největších chyb pravidel AD&D to, že se s levelem zvyšuje útok, ale obrana už NE - přeci, když se učim bojovat, tak útok i obranu, ne? V AD&D jde obranný číslo zvýšit jen pomocí předmětů :no: Ale je to tak nastavený a provázaný, že s tím stejnak nejde nic dělat, takže tím bych to tu uzavřel, ať nezabřednem někam úplně, ale úplně jinam :bigwink:

Napsal: 20. 10. 2007 10.40
od Libra
George píše: . . .chtěl jsem tím jen naznačit že každá věc je na něco,bohužel nějáká se dá použít jen rp.
To jo teda no. To uplne pak stve cloveka neco takoveho na sobe nosit ,kdyz k tomu nema zadnou vyhodu vid ? :bigwink:

PS: Rada na zaver. Zkous obcas zapojit do hry taky svoji fantasii a nekoukej jen na to , co ti tam ukazujou ty pixely. Myslis ze kazdej lucsnik ve hre ty sipy ma zastrceny za opaskem i kdyz vyditelnej toulec nema ?

Napsal: 20. 10. 2007 10.42
od cybermisa
Rysan píše: Podle mýho názoru je jednou z největších chyb pravidel AD&D to, že se s levelem zvyšuje útok, ale obrana už NE - přeci, když se učim bojovat, tak útok i obranu, ne? V AD&D jde obranný číslo zvýšit jen pomocí předmětů :no: Ale je to tak nastavený a provázaný, že s tím stejnak nejde nic dělat, takže tím bych to tu uzavřel, ať nezabřednem někam úplně, ale úplně jinam :bigwink:
Z matematickeho hlediska, kdyby ti obrana rostla stejne jako utok, tak drtiva vetsina souboju bude jen cekani na 20. Krom toho ke zvyseni AC mas mimo predmetu i boosty a kdyz tva postava neni caster, tak holt si castera do party musi najit. Dungy a spawn na EQ je staveny na podporu party, ne jednotlivcu.