Zamysleni pro par hracu

Vše co nejde zařadit jinam

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Nebrat jako kritiku, ale vyjádření mého pohledu na základě toho co načala Wendigo

Když jsem tu začínal, tak jsem popravdě celou IC noc proseděl u Sváči. Důvod? Expy, sledování dění a obdivování ostatních postav, již déle hrajících hráčů. Každé takové okounění mi přinášelo motivaci a ukazovali mi jak dál hrát( nakonec jsem za toho čaroděje stejně zrušil, vsadil bych se že nikdo si ho nepamatuje..možná Jacho :D ) Z počátku byla postava taková dost.. s kamennou tváří. Takřka bez emocí, ale postupem přišli změny jen díky očumování jiných hráčů.. a to že mám jedno makro.. mě k postavě sedí když má nějaké své typické makro, které si uchovává většinu hry (např. Largovo skřábání na strništi) a jsem rád, když zase vidím toho makro znovu. Co se týče přítelíčků, tak některé operace jsou popravdě nutné (např. já mám rád, když přítelíček je hned za mnou a ne až za rohem, takže musím nastavit tohlencto a nakonec potvrzuju pohlazením nebo nakrmením)., ale jejich přesycení jsem fakt nezažil (a kdyby jo, tak mě ta zelená fakt vykolejí..ono přeci jen to tam svítí jinak, ještě že NWN hraju na menší rozliško).

George: kamaráde, jsem taky ve věku kdy bych měl rebelovat atd. ale vyjadřovat názor tím, že víceméně urážíš ostatní (i kdybys to považoval za ten největší žert) není nejlepší způsob..slohová správnost je mno lepší, přeci jen vidět takové ty jasné hrubky mi trochu kazí dojem ze hry, rychlost je přeci jen diskutabilní..když jsem viděl psát Labira tak jsem civěl na monitor neschopen slova..přímo pekelná rychlost - ehm jestli chceš kdyžtak diskutovat se mnou dál tak to samí co psal sciorp - PM nebo ICQ

Mnoo zatím mě nenapadá co napsat dál, tak mlčím :smile:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Wendigo: Pořádně nerozumím tomu co ti vadí. :smile: Co když ty postavy prostě jen sedí... co když si skutečně jen čtou... a jen sledují okolí ? proč za tím musí být nutně získávání XP ? Co když ti co se pořád jen usmívají se skutečně jen často usmívají ? Nemusí se křenit pořát, ale jen se vždy znovu usmát. Nemusí se usmát na někoho nebo vesele, nebo sklíčeně... ale jen se usmát. A když už je ten úsměv nějaký (na někoho, něčemu, pocitově zabarvený atd.), tak to napíše.

To bys za chvíli mohla začít posuzovat hráče co se jejich postava vyjadřuje po slovech nebo naopak ty co když se jich na něco zeptáš, tak ti za deset minut odpová jediným obsáhlým a všeříkajícím výrokem na 5 řádků. :)

Zkus nevidět za postavou hráče co má na liště makra, ale postavu co se nějak projevuje. ;)

Já třeba datluji (píši dvěma rukama a to dvěma prsty, jedním na každé) a mám na liště spoustu maker poznámek a hvězdičkovaných akcí, které má postava často dělá. Pak v rozhovoru namísto "fňuk, bla bla fňuk *smutně se usměje*" napíšu "fňuk, bla bla fňuk" a vložím makro "*smutně se usměje*". Ano, je to pro mne pohodlnější a netrvá to tak zoufale dlouho, než to napíšu (a vzhledem k tomu, že oči mám při psaní přilepené na klávesnici je to i praktičtější, protože se držím debaty a neztrácím se). :)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
Eolwyn
Příspěvky: 30
Registrován: 18. 4. 2007 18.24

Příspěvek od Eolwyn »

Taky nesouhlasím s tím že tohle je tak hroznej problém.Když se vžiju do postavy tak mi ani moc nevadí že jedna postava pořád píše *usměje se*.Podle mě používání maker pokud není extremní hru nekazí, teda aspoň mně ne.Makra používám teda hlavně na pozdravy, mám tuším 4, a pořád se mi to zdá málo.A pokud dobrej hráč používá makra, tak to ani nepoznám.Třeba zrovna Largo s tím se hraje dobře a jeho *poškrábe se na strništi* i když ho napíše třeba 2krát za sebou mi vůbec nevadí.To by mě nenapadlo že tohle se tady někdy začne řešit...

Pokud někomu vadí že používám makra tak mi to hoďte do PM jinak nevím proč to měnit, když se třeba něco řeší nebo se vykládaj vtipy, opravdu nevím jestli je lepší užít si hru a pořád klikat na *usměje se* nebo se pořád trápit vymýšlením nového textu...

Plně souhlasím s vámi všemi kteří nesouhlasíte.
Eolwyn-Hraničář ve službách Tirínského království
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Nevím. Abych se přiznal, u většiny svých postav mám všechny ty divné věci na panelu dole =P plné, protože tam mám všemožné hvězdíkaté textíky a pozdravy. Třeba u Areeny, to šlo jenom *kouzelně se usměje*, *mile se usmívá*, *vykouzlí rozkošný úsměv*… k tomu jsem měl i jako *nese tác* apod. A potřeboval jsem to! Ono když máte plnou hospodu a máte obsluhovat, běhat sem a tam... no zkuste si během toho psát .) Já jsem to sice zvládal, ale zase být neustále naplno zapnutý a s absolutním soustředěním jenom proto, že s Areenou přejdu přes hospodou... ne, díky, to radši kliknu na druhou stranu hostince a šoupnu makro.
Ale tady to snad tolik nevadí.

U Khadura jsem měl zase hlášky ve stylu *u pasu se mu houpě těžká kuše* či *za pasem má zavěšený krumpáč*. To jsou totiž věci, které vlastně patří k popisu, ale protože jsou dočasné apod., těžko na ně můžete myslet při zakládání postavy. A tak jsem na to holt jednou za čas klikl... a to už si umím představit, že by to mohlo být otravné, na druhou stranu jsem se to snažil šetřit a... no, kdybych to pokaždé psal znova, tak by to sice mělo různé varianty, ale bylo by těch variant opravdu tolik, aby to mělo smysl? Ano, využívejme naplno náš jazyk, ale zas ho přece nebudeme dostávat do cest, kterými se nepoužívá, jen proto, abychom udělali svou řeč "pestřejší".

Wendigo to asi směřovala na nováčky, které nedělají nic jiného, než klikají makra... což tedy beru, ačkoliv jsem neviděl jedinou takovou postavu. I tak jsem ale musel říct, že makra nejsou zlo .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Uživatelský avatar
Ikkie
Příspěvky: 1022
Registrován: 20. 2. 2006 17.10
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ikkie »

Je to možná o vyspělosti hráče, jestli se dokáže přes tohle přenést nebo ne, protože každýmu chutná šálek čaje jinak. Já jsem za Granovy "kuše" a "krumpáče" byl rád (dokázal jsem si tu jeho postavičku i přes nwn engine pěkně vykreslit v hlavě).
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

Nechte to byt, zopakovala jsem tu asi 10x ze to neni kritika tech hracu myslena ve zlem nebo neco takoveho a ty co jste zminili jsem navic nemyslela ani nahodou. Uz to laskave nechte byt nebudeme Librovi dal spamovat topic, byla to blbost koneckoncu photter to zvladl rict jednou vetou proc to dal rozmazavat.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Holt je to věc střídmosti a věc názoru.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

Jinak po diskuzi s par lidmi se vam chci omluvit proste to bylo ode me spatne podane. Asi to proste neodhadnu a vyznelo to mnohem ofenzivneji, kdyz pisu neco podobneho snazim se to casto odlehcit humorem a zrejme to zacalo pusobit dojmem jakehosi sarkasmu coz vubec nebylo umyslem.

Chtela jsem jen naznacit ze s makry stejne jako se vsim, vcetne dobreho kuriva a piti coz priznavam neochotne, s mirou. A ze hra ma sve kouzlo pokud se hraje at uz ji hrajete jako postava mlcenliva nebo upovidana ale nemela by byt jen pozadim za oblibenym serialem.

Doufam ze z toho uz jsou konecne alespon trochu poznat me puvodni umysly.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Uživatelský avatar
Paklic
Příspěvky: 672
Registrován: 4. 1. 2008 16.40

Příspěvek od Paklic »

Darmonlor píše: Z toho co jmenovala mi ovšem vadí nejvíc to sehrávání akcí s přítelíčkem přes default rozhovor - zaplácne to několik řádek (s malým rozlišením žádný med), je to zelené (odvrací to pozornost a dokáže i vylekat) a kdyby na to daná postava měla jednoduché, klidně se neustále opakující, ale textové, makro, bylo by to mnohel lepší, třeba by do toho vdechla i trochu svého jednání. A psát hráči přes tell se mi nechce (nerad někoho napomínám a tohle by tak mohlo vyznít, navíc ne úplně nezbytný OOC tell je pro mě větší narušení atmosféry než "zelené" jednání s přítelíčkem), takže jsem docela rád že to řekla tady.
Tak tady se přiznám, tohle mi taky strašně vadí! Opravdu by bylo lepší to napsat ve hvězdičkách.
Ale zajímalo by mě, jestli má na to taky ještě někdo stejnej názor.


Nicméně, když to bude někdo používat mimo mě, tak mi to vůbec nevadí. :clover:
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

To je takovej ekvivalent legendární Modré smrti... hádejte, jakou smrt mám na mysli .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Jen takové drobné rýpnutí - myslíte, že by vetešník vykoupil spálené maso i třebas za jeden zlatý?
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
eqileus
Příspěvky: 173
Registrován: 25. 2. 2007 20.30

Příspěvek od eqileus »

drake127 píše:Jen takové drobné rýpnutí - myslíte, že by vetešník vykoupil spálené maso i třebas za jeden zlatý?
JJ nad tímhle taky kroutím hlavou...
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

eqileus píše:
drake127 píše:Jen takové drobné rýpnutí - myslíte, že by vetešník vykoupil spálené maso i třebas za jeden zlatý?
JJ nad tímhle taky kroutím hlavou...
To je jen taková drobnost myslím. Možná zbytečné se nad tím pozastavovat, kdyby to tak nemělo být, nedá se to prodat, a nebo je to odhalení drobné chybičky.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

No, když člověk se člověk dívá na dvě záložky spáleného masa, je to trochu divné. Neříkám, že je to nějak extrémně vážné, ale nepotěší to.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

drake127 píše:No, když člověk se člověk dívá na dvě záložky spáleného masa, je to trochu divné. Neříkám, že je to nějak extrémně vážné, ale nepotěší to.
Bude resit novy system obchodu s prichodem EQ3 , aspon myslim :smile:
Bas
Příspěvky: 271
Registrován: 10. 9. 2007 20.59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bas »

No...chtěl bych vyjádřit spíš,co mě dostalo...týká se to "novodobých eviláků"na EQ.Je poměrně zajímavý,že třeba má postava zachrání jiné postavě(budoucímu evilu) život,nebo mu prostě nějak pomůže a pak tu dva IR dny nejsem....když s epřipojím,tak s emnou jiná postava jedná,jako by mě neznala a ještě mě chce zabít jen tak...jen bych chtěl nabádat pár hráčů,kteří se nezamýšlejí,ke komu vlastně budou evilní.I když tyhle změny se objeví až při narůstajícím lvlu...
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")

Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.

Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Tvůj příspěvek jsem nepochopil. Mohl bys ho prosím napsat srozumitelněji? Co že se ti nelíbí ohledně "novodobých eviláků na EQ"?
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Bas
Příspěvky: 271
Registrován: 10. 9. 2007 20.59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bas »

Stručně řečeno....někomu zachráníš život a on tě za to chce zabít :biggrin: a evilních postav je tu strašně moc podle mýho mínění.…
Naposledy upravil(a) Bas dne 12. 3. 2008 14.11, celkem upraveno 1 x.
Govan syn Thora ("Oh fun and games!")

Adept Magnus - Jeho posledním kouskem je přístroj, který by měl údajně z jablek udělat mošt - a naopak.
Prý by to jednou mohlo fungovat i na chmel.

Kobold Kruul - Vyčistí i ten největší magický blivajz.
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Hmm. A co je na tom špatně? (z hlediska hraní, ne z hlediska toho, že je to rozhodně od dotyčného nehezké =P ;))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

já myslim, že podstatnější je to zakončení Basovýho příspěvku "...I když tyhle změny se objeví až při narůstajícím lvlu..." <- to je metagame...

jinak, že tě někdo chce zabít i kdyžs mu zachránil život...tak to příště hold nedělej ;) pokud na to máš moudrost
Odpovědět