Síla lopaty

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

Zcela si přitom opomenul lopaty tzv "dobové", které počítají s nedostatkem kovu v dané oblasti (pro naše účely jmenujme kupříkladu Tirian).
Obrázek
Lopata první, celodřevěná, spojuje nedostatky odporu vzduchu při nápřahu s malým zraněním při úderu.
Naproti tomu lopata b, tedy spíš rýč, zpevěný na hranách plátky kovu je lehký, přesný a velmi ostrý. Rozhodně by si zasloužil minimálně o 1k6 útoku navíc.
Pokud proběhne úprava zranění lopat, zcela logicky by mělo být přidáno několik dalších druhů lopat a jejich přesná definice a rozdělení (přece nemůžeme jednou lopatou pohřbívat a druhou házet chleba do pece, kde je nějaké odvození od reality?)

P.S. to už raději ty koše v Hargolu
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Gran píše:Já bych to s tím attack penalty nebo jak tomu říkáte zas tak nepřeháněl. Lopatou není _tak_ těžké se ohánět. A myslím, že lopatou je snažší někoho zasáhnout než nožem
(…)
Možná vám přijde lopata těžká, ale drželi jste někdy v ruce opravdové bojové kladivo? To je mnohem těžší, mnohem těžkopádnější
Právě proto, že obouruční kladivo má mnohem kratší násadu a klade menší odpor vzduchu tak bych čekal, že ačkoliv je těžší, tak je taky nebezpečnější. Nejde o to, jak je zbraň těžká, ale spíše jak je vyvážená a jak se drží. V tomhle podle mě lopata těžce ztrácí a proto taky návrh té penalty. Obtížnost zásahu s nožem je pro mě neporovnatelná, protože technika je zcela rozdílná.
Gran píše:Nepřevádějte věci z reality? A odkud teda?
Jen říkám, že nelze srovnávat reálnou lopatu (přetáhnu-li tě přes hlavu, padneš) s Equilibrijským mečem (přetáhnu tě mečem a ty se otočíš, co ti sebralo 6 HP ze 150) a říkat, že na základě této úvahy je lopata lepší než meč. // Prosím ani toto nebrat doslova.
Gran píše:Navíc, přehazovat při každém boji z lopaty na meč a pak zpátky?
Kdybych měl v ruce lopatu a vedle sebe kladivo, určitě bych si ho přehodil (v reálu).
Gran píše:Jako jde mi o to, že WooDoo má a já pravděpodobně budu mít postavu, která z určitého důvodu má jako svůj atribut lopatu a vůbec se nehodí k tomu nosit něco dalšího.
Pokud to tak je a bereš to tedy vážně (taky jsi to mohl napsat na začátku), tak bych si rozmyslel, jestli chceš lopatu používat jako drtivou nebo sečnou zbraň (pokud bych se s ní učil zacházet pro boj, asi bych se klonil spíše k sekání), vyber několik existujících zbraní stejného druhu, co se už ve hře vyskytují (tedy asi bastard, kosu, halapartnu ap.), sepiš jejich statistiky (zranění, rozsah a násobek kritického zranění) a něco s tím vymyslíme. Ovšem, pokud to nebude speciálně upravená bojová lopata (jako ty vojenské), myslím, že nemalý postih k útoku je rozhodně na místě.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

drake127 píše:Právě proto, že obouruční kladivo má mnohem kratší násadu a klade menší odpor vzduchu tak bych čekal, že ačkoliv je těžší, tak je taky nebezpečnější. Nejde o to, jak je zbraň těžká, ale spíše jak je vyvážená a jak se drží. V tomhle podle mě lopata těžce ztrácí a proto taky návrh té penalty. Obtížnost zásahu s nožem je pro mě neporovnatelná, protože technika je zcela rozdílná.
Na druhou stranu lopatu, protože je těžší, si můžeš chytit s rukama dále od sebe. Pokud s touto vzdáleností umíš manipulovat, dáš velký úder a přitom ne tak pomalu.
drake127 píše:Jen říkám, že nelze srovnávat reálnou lopatu (přetáhnu-li tě přes hlavu, padneš) s Equilibrijským mečem (přetáhnu tě mečem a ty se otočíš, co ti sebralo 6 HP ze 150) a říkat, že na základě této úvahy je lopata lepší než meč. // Prosím ani toto nebrat doslova.
Já ale nesrovnávám reálnou lopatu s EQ mečem. Já srovnávám reálnou lopatu s reálným mečem a EQ lopatu s EQ mečem - a hovořím tady o rozdílu v těch dvou rozdílech.
drake127 píše:Kdybych měl v ruce lopatu a vedle sebe kladivo, určitě bych si ho přehodil (v reálu).
Už jsi někdy viděl hrobníka, pekaře, zahradníka, whatever s kladivem? Prostě když někdo, kdo má běžně lopatu a není zaměřen na boj, se dostane do konfliktu, tak je jasné, že bude bojovat tím, co má po/v ruce. Jenže teď by to skoro svádělo k tomu, aby takoví před bojem lopatu zahazovali =P Ještě že je srovnatelná s rukama - mohlo být hůř.
drake127 píše:Pokud to tak je a bereš to tedy vážně (taky jsi to mohl napsat na začátku),
xD Neříkej mi, že standartně vstupuješ do diskuse s tím, že byla založena pro srandu =P
drake127 píše:vyber několik existujících zbraní stejného druhu, co se už ve hře vyskytují (tedy asi bastard, kosu, halapartnu ap.), sepiš jejich statistiky (zranění, rozsah a násobek kritického zranění) a něco s tím vymyslíme.
*otočí se* WooDoo? Kde seš? ;))
Když si najdu čas, udělám to .) Ale myslím, že není potřeba dělat nějaký tak moc komplexní přehled.
Braenn píše:Pokud proběhne úprava zranění lopat, zcela logicky by mělo být přidáno několik dalších druhů lopat a jejich přesná definice a rozdělení
Ano, s tím asi souhlasím.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Věděli jste, že...

korbel má dmg 1k6?

EDIT: Což znamená: Když se upustilo od deštníku, nechcete duel lopata vs pivní korbel? =P Ale vážně: Podle mě by to mělo být obráceně (korbel 1k6, možná 1k4, když už by se to měnilo, tak ať tam je +1 oproti rukoum, a lopata 1k6).
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
WooDoo
Příspěvky: 140
Registrován: 13. 11. 2006 15.49

Příspěvek od WooDoo »

A brk má stejně jako korbel ( 1k6 ) takže chcete raději jednou píchnout brkem a nebo dvakrát lopatou (takhle to totiž vypadá, že to vyjde nastejno). Jo a kousek odbočím, ale vidle také mají 1k3 což je podle mě taky málo, když vás někbo bodne do břicha a nebo do nohy vidlema tak by to mělo bolet rozhodně víc, než když vás tam někdo bonde brkem.
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

Abych to sesumíroval, jak to dosud původní problém (tj. podhodnocená lopata) chápu:
1) buď WB kompletně předělá RP předměty, aby vyhovovaly "realitě".
nebo
2) nebudeme holt k boji proti příšerám/hráčům používat brky (a lopaty), protože by se to nemělo/nemají DMG nebo naopak mají a tak :megalol: .
3) ti (dva???) kteří v rámci RP potřebují lopatu jako zbraň - mohou požádat DM o vyjímku a on jim lopatu upraví třeba ma 1d3 + 4 sečné zranění/tupé podle toho zda to vezmete hranou nebo plocho. (ne +4 vylepšení, jak se někde nahoře psalo podle počtu hrotů u vidlí *směje se*). To navýšení dmg klidně může být i druhé 1d3 sečné. Myslím že "dvě(?)" boostnuté lopaty (vidle??) se na EQ dají uhlídat, zvlast, když je budou mít zodpovědní hráči.…???
Obrázek
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

KaTo píše:Abych to sesumíroval, jak to dosud původní problém (tj. podhodnocená lopata) chápu:
1) buď WB kompletně předělá RP předměty, aby vyhovovaly "realitě".
Přijde mi velice vtipný pojem "RP předmět". Když se to takhle řekne, spíš bych si vybavil něco ve hvězdičkách. Vím, jak to myslíš - ale je pak RP předmět a co už ne?
KaTo píše:2) nebudeme holt k boji proti příšerám/hráčům používat brky (a lopaty), protože by se to nemělo/nemají DMG nebo naopak mají a tak :megalol: .
Proč jsi tohle vůbec psal? Já taky napíšu "Tak to předěláme, nebo to nepředěláme.".
KaTo píše:3) ti (dva???)
Právě že ne dva, naopak dost hráčů, kteří sem ale nepíší.
KaTo píše:kteří v rámci RP potřebují lopatu jako zbraň - mohou požádat DM o vyjímku a on jim lopatu upraví třeba ma 1d3 + 4 sečné zranění/tupé podle toho zda to vezmete hranou nebo plocho. (ne +4 vylepšení, jak se někde nahoře psalo podle počtu hrotů u vidlí *směje se*). To navýšení dmg klidně může být i druhé 1d3 sečné. Myslím že "dvě(?)" boostnuté lopaty (vidle??) se na EQ dají uhlídat, zvlast, když je budou mít zodpovědní hráči.…???
Asi nejméně systémové a praktické řešení, navíc, když oni hráči nejsou dva.
A uvědom si, že já a WooDoo tu nebojujeme za "silnější lopaty" pro _sebe_, ale obecně.
Takhle by to za chvíli vypadalo tak, že každý, kdo si koupí nějakou zbraň, tak si bude moci upravit parametry podle svého vlastního uvážení.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

hehe no treba ja osobne momentalne lopatu nepotrebuju,ale posilil bych ji....a nesnasim pojem rp predmet(to by pak melo byt podle reality,kdyz je rp ne??)
To uz se tu resilo s plastem a toulcem,co je rp premdem a co ne?to co nema zadny "bonusy,nebo vylepseni,nebo proste nejaky vyhody" je rp predmet,a to co vam nejak pomuze,viz.oč+1 a odolnost na sekani uz neni rp predmet?….podle me by u rp predmetu mela byt zvysena realicnost (proto by to prave byly rp predmety)
tzn.zvysena sila lopaty,zvysena rychlost strelby u toulce apod.
nemluve o botach,ktery nejsou ani poznat ze je nekdo ma a nic nedavaj.
zkuste se nekdo proshanet treba po poli bez bot,a pak si je nasadit....co citite ze by boty meli pridavat?rychlost?oč?nevim co jeste,ale urcite rozdil pocitite. :biggrin:
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Pojem "RP předmět" svádí k výkladu, že se jedná předmět, který podporuje "RP". Nic proti, ale i velká sekera 3k4 20/x3 může být využita k RP, stejně tak mocné brnění, kouzelný amulet či dokonce mocné kouzlo - nic z toho nepodporuje k RP méně než třeba (tady si neodpustím přívlastek "vraždící" xD) korbel či brk.

Ale to jsme trochu odbočili .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
WooDoo
Příspěvky: 140
Registrován: 13. 11. 2006 15.49

Příspěvek od WooDoo »

to Kato:
Nevím jestli jsem se někde zmínil o počtu hrotů na vidlí, ale možná, že jsem nějaký příspěvěk od někoho jiného nečetl a nebo náhoudou jsem to tam přehlédl (což by byla fakt velká náhoda). Teda já ti to teda ještě jednou zopakuju, aby si nepsal mimo... Napsal jsem že vidle jsou dvakrát (to semé u lopaty)slabší než brk (v tomhletom smyslu to tam píšu tak aby mě někdo nechytal za slovo =)) Takže nevim jestli je lepší brkem bodnou do nohy a nebo se nechat do nohy praštit lopatou a nebo bodnou vidlema. Chápeš?
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

Gran píše:Pojem "RP předmět" …
jj, trochu nešťastně použito :megalol: , mea culpa, je to stejná blbost jako "PG postava" apod. Když jsme u toho - pod pojmem RP předmět si KAŽDÝ z nás představujeme asi trošku něco jiného...ale to je problém většiny nedorozumění na fórech, kdy jeden "něco" ŘEKNE a druhý si MYSLÍ že první tím MYSLEL, když to psal :yum001: , že?
WooDoo píše:
Nebyl jsi to ty, ale někdo jiný, píšu ti to do PM, aby se toho nechytl někdo "další" a nerozjel tu další příspěvky na téma české lidové písničky: "Já ne, já ne, to ty, to ty zouvalas mi včera boty...". P.S. Chápu všechno naprosto perfektně, jen mi nedochází spousta věcí :bigwink: okolo :megalol: .
Obrázek
WooDoo
Příspěvky: 140
Registrován: 13. 11. 2006 15.49

Příspěvek od WooDoo »

to Kato: máš PM =)

No a abych dodal něco k ostatním, toto téma bylo založené v nápadech a připomínkách, takže mi asi máme nějakej nápad a nebo nějakou připomínku, což je asi pochopitelné, tak aby sem někdo nepsal nějaké joky, které jsou z cesty a kazí tenhle topic... (joky pište do topicu s názvem "pro zasmání")
Naposledy upravil(a) WooDoo dne 3. 11. 2007 12.16, celkem upraveno 1 x.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Gran píše:Na druhou stranu lopatu, protože je těžší, si můžeš chytit s rukama dále od sebe. Pokud s touto vzdáleností umíš manipulovat, dáš velký úder a přitom ne tak pomalu.
Totéž děláš s tím kladivem.
Gran píše:Už jsi někdy viděl hrobníka, pekaře, zahradníka, whatever s kladivem? Prostě když někdo, kdo má běžně lopatu a není zaměřen na boj, se dostane do konfliktu, tak je jasné, že bude bojovat tím, co má po/v ruce.
Nenapsal jsem, že je lopata horší než ruce, jen že je horší než spousta jiného nářadí (vidle, rýč, kosa, sekyra, palice, krumpáč).
Gran píše:Přijde mi velice vtipný pojem "RP předmět".
Definice RP předmětu tak, jak je využítý v této diskusi. Jedná se o předmět, který byl vytvořen za účelem zlepšení vizuálního požitku ze hry (Jú, on má v ruce …) a některé i pro specifickou činnost (čištění skvrn, zakopávání mrtvol). A protože labir nepočítal s tím, že by tyto předměty někdo používal k boji, tak mají bojové statistiky víceméně náhodné. To je tak náročné pochopit nebo se o to jen pořád míníte otírat a se smíchem srovnávat korbel, brk a lopatu? Každý ví, že je to špatně, ale až doteď to bylo všem jedno, protože jít na skřety s lopatou nikoho nenapadlo.

Vás to napadlo, fajn. Chcete opravit lopatu, fajn. Říkáte, že tu změnu využijete, aby se vyplatila, fajn. Já jsem pro, když z lopaty sedlácké neuděláte speciálně upravenou lopatu bojovou (pak by totiž měla být správně asi exotic weapon - vycházeje z Scythe). Můj vážný návrh, jak to udělat zazněl, zdůvodnění tu jsou už pomalu dvě strany. Teď jdu podpořit mágskou lobby jinam. Howgh.

Edit: Omlouvám se WooDoovi, to je tím, že citace píšu ručně. Opraveno.
Naposledy upravil(a) drake127 dne 3. 11. 2007 12.28, celkem upraveno 2 x.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
WooDoo
Příspěvky: 140
Registrován: 13. 11. 2006 15.49

Příspěvek od WooDoo »

to drake127:
Mám dojem, že to napsal někdo jinej tak je to asi vzkaz pro něj xD
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Další zamyšlení... lopata se dá vlastně připodobnit k neschopné halapartně, ne? Drží a útočí se s ní asi podobně, jen je vzhledem k jejímu neostří a zahnutosti nepřesnější.

Můj návrh č. 2:
Damage: 1d10 // Halapartna
Critical: 20x3 // Když se trefím, tak to bolí
Damage type: Slashing // Asi neexistuje kombinované Bludgeoning-Slashing
Size: Large // Bez komentáře
Weapon proficiency: Simple // Mágové mají asi smůlu, ale nevím, jestli to jde jinak
Damage Penalty: -1 // Je tupější, ale stále je na tom zranění průměrně o malinko lépe než 2k3.
Attack Penalty: -5 // Zdůvodněno dříve.
Naposledy upravil(a) drake127 dne 3. 11. 2007 13.23, celkem upraveno 1 x.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

jen aková věcná nemyslíte že něco o této debatě svědčí i to že se nikdo z oficiálně nevyjádřil i když to určitě četl
PODPIS
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

drake127 píše:Totéž děláš s tím kladivem.
Však o tom mluvím! Tak proč by teda měla mít lopata attack penalty, když kladivo attack penalty nemá?
drake127 píše:Nenapsal jsem, že je lopata horší než ruce, jen že je horší než spousta jiného nářadí (vidle, rýč, kosa, sekyra, palice, krumpáč).
Já ani netvrdím, že napsal. To, zda je horší či ne, je podle mě dost subjektivní - krumpáč má možná hrot, ale je kratší apod. A už jsi někdy zkoušel bojovat s kosou? Jako šermovat se? IR? Já ano .) A s lopatou to jde líp.
drake127 píše:To je tak náročné pochopit nebo se o to jen pořád míníte otírat a se smíchem srovnávat korbel, brk a lopatu? Každý ví, že je to špatně, ale až doteď to bylo všem jedno, protože jít na skřety s lopatou nikoho nenapadlo.
Ale my to chápeme! Ale co řešíš, když každý ví, včetně tedy tebe, že je to špatně? Snad bys nechtěl, abychom jen napsali "Tady máte špatně tohle, ale nechte to bejt"? K čemu by pak topicy v této sekci byly?
drake127 píše:Vás to napadlo, fajn. Chcete opravit lopatu, fajn. Říkáte, že tu změnu využijete, aby se vyplatila, fajn. Já jsem pro, když z lopaty sedlácké neuděláte speciálně upravenou lopatu bojovou (pak by totiž měla být správně asi exotic weapon - vycházeje z Scythe). Můj vážný návrh, jak to udělat zazněl, zdůvodnění tu jsou už pomalu dvě strany. Teď jdu podpořit mágskou lobby jinam. Howgh.
Chceš tím koncem říct, že ukončuješ diskusi? Hmm, co na to říct... tak třeba: fajn .)

------------------------------

Takže pokud se na to teď podívám, když mi dovolíte malé SHRNUTÍ, tak:

Korbel, brk, kniha a další RP předměty (a tím máme na mysli předměty neurčené primárně k boji) jsou silnější než lopata, která dosud byla také považována za RP předmět. Ovšem ukázalo se, že se o pouhý RP předmět nejedná, že může být použit i k boji, protože si každý umí představit situaci, kdy se někdo bude lopatou ohánět.
Stejně tak si jistě umíte představit hospodskou rvačku s korbely.
Pokud tedy vezmeme korbel a lopatu, ke které jsme přidali vidle (protože lopata a vidle byly kromě seker a loučí hlavní "výzbrojí" účastníků vzpour), můžeme na ně nahlížet ne jako na RP předměty, ale v některých situacích i jako na zbraně.
Myslím, že se nikdo nebude přít o tom, že někdo, kdo není zkušený v boji (tedy nemůže mít výhody s nějakým druhem zbraní apod.), se bude ohánět lopatou či vidlemi mnohem účinněji než korbelem, ačkoliv i ten může být velice účinný.

Na EQ je to ale tak, že zatímco lopata a vidle mají dmg 1k3, korbel má zranění dvojnásobné (to, že to mají brk a kniha, je nepodstatné, protože se jedná o RP předmět).

Já a WooDoo (který jistě dovolí, když nyní promluvím i za něj) jsme tedy pro to, aby se toto prohodilo - aby korbel měl dmg 1k3, lopata a vidle (a případné podobné zbraně, ještě jsem tuto záležitost IC nezkoumal) dmg 1k6.

Co si o této navrhované změně myslíte? A bez zbytečných vtipů, OT apod. prosím. Chtěl jsem tu vést běžnou diskusi, ale kdo si přečte první dvě tři stránky, bude mít pocit, že jde o frašku či satyru.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Jsem pro :bigwink:
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

Když vážně...v rámci balancování by korbel byměl mít větší DMG než klasická pěst. Viděl bych rozdíl jestli někoho praštíš "jen" pěstí nebo korbelem. Jsem pro korbel 1d4.
Obrázek
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Možná, že by se mohli vyjádřit i Rádci a popř. i DM či WB, když už se mi povedlo zatlačit diskuse pryč od vtipů... byl bych za to opravdu vděčný.

Není potřeba číst diskusi celou, IMO stačí to shrnutí, neboť je tam vše "důležité" (do úvozovek to dávám proto, neboť nechci říct, že by bylo všechno ostatní zbytečné - jen něco ;)).
KaTo píše:Když vážně...v rámci balancování by korbel byměl mít větší DMG než klasická pěst. Viděl bych rozdíl jestli někoho praštíš "jen" pěstí nebo korbelem. Jsem pro korbel 1d4.
S tím souhlasím. Zapomněl jsem to zmínit, protože to není hlavní věc, o kterou mi v tomhle topicu šlo, ale je pravda, že to k tomu patří.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Odpovědět