Prsty u Ruky
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Prsty u Ruky
Jedná se o soubor ktery se hodí do složky override a od te doby se začnou zobrazovat prsty na ruce.Takže ruzka už není jen krychle (kvádr), ale skutečně 5 prstů vymodelovaných.Vypadá to oproti klasické ruce dost pěkně.Mám ale dva problémy:
1) nejdou mi dělat screeny takže vám to tu nepostnu
2) daný soubor se nachází na jiném nejmenovaném PW serveru
1) nejdou mi dělat screeny takže vám to tu nepostnu
2) daný soubor se nachází na jiném nejmenovaném PW serveru
Re: Prsty u Ruky
Já myslel, že tohle je dáno do modulu EQ2.. ???Grunt píše:Jedná se o soubor ktery se hodí do složky override a od te doby se začnou zobrazovat prsty na ruce.Takže ruzka už není jen krychle (kvádr), ale skutečně 5 prstů vymodelovaných.Vypadá to oproti klasické ruce dost pěkně.Mám ale dva problémy:
Nebo je tu jiná možnost, že to tam mám dané právě z nějakého jiného serveru
acc.:skarbi
postavy: Luthor Waldenn
postavy: Luthor Waldenn
ke stažení
http://www.nwn.cz/modules.php?name=Down … tit&lid=25
jsou tam i další soubory a rozšíření
www.nwn.cz
http://www.nwn.cz/modules.php?name=Down … tit&lid=25
jsou tam i další soubory a rozšíření
www.nwn.cz
Zkušenost je nejlepší učitelka, jen je někdy příliš drahá.
Jsem zodpovědný za to co píšu ale ne za to co čtete!
http://mkov.wz.cz
Jsem zodpovědný za to co píšu ale ne za to co čtete!
http://mkov.wz.cz
Krom toho ty prstíky (nebo jen ty animace? mám stažený photterův override) způsobují u určitých modelů (ten Katin a myslím že i Melin? - čísla si z hlavy nepamatuju) chybné zobrazení při užívání předmětů do ruky. Dítě držím hlavou dolů, loutnu jako pádlo, ruku s kytkou nezvednu dál než k pasu... a tak dále. Snažila jsem se to odstranit metodou pokus omyl - ale bohužel je to buď a nebo - koukatelný animace, nebo věci v ruce.
A proč to sem vlastně píšu, no v marné naději že je tu někdo koho kýžený problém netrápí, animace mu jedou a rád se se mnou o ten zárak podělí
A proč to sem vlastně píšu, no v marné naději že je tu někdo koho kýžený problém netrápí, animace mu jedou a rád se se mnou o ten zárak podělí
Jo, tohle je známej problém v2 bojových animací (kromě zapadlé ženské hlavy teda, kterou jsem tu řešil už předtím). Bohužel jsem nenašel řešení a vypadá to, že na updatu této druhé verze se nepracuje a ani nebude :/Braenn píše:Krom toho ty prstíky (nebo jen ty animace? mám stažený photterův override) způsobují u určitých modelů (ten Katin a myslím že i Melin? - čísla si z hlavy nepamatuju) chybné zobrazení při užívání předmětů do ruky. Dítě držím hlavou dolů, loutnu jako pádlo, ruku s kytkou nezvednu dál než k pasu... a tak dále. Snažila jsem se to odstranit metodou pokus omyl - ale bohužel je to buď a nebo - koukatelný animace, nebo věci v ruce.
A proč to sem vlastně píšu, no v marné naději že je tu někdo koho kýžený problém netrápí, animace mu jedou a rád se se mnou o ten zárak podělí
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
a protože sem známej plyšák, tak sem ti to našel na vaultu, ať nemusíš čekat
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Mo … tail&id=13
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Mo … tail&id=13