Stránka 1 z 1

Prsty u Ruky

Napsal: 6. 11. 2007 18.04
od Grunt
Jedná se o soubor ktery se hodí do složky override a od te doby se začnou zobrazovat prsty na ruce.Takže ruzka už není jen krychle (kvádr), ale skutečně 5 prstů vymodelovaných.Vypadá to oproti klasické ruce dost pěkně.Mám ale dva problémy:

1) nejdou mi dělat screeny takže vám to tu nepostnu

2) daný soubor se nachází na jiném nejmenovaném PW serveru

Re: Prsty u Ruky

Napsal: 6. 11. 2007 18.29
od Alfray
Grunt píše:Jedná se o soubor ktery se hodí do složky override a od te doby se začnou zobrazovat prsty na ruce.Takže ruzka už není jen krychle (kvádr), ale skutečně 5 prstů vymodelovaných.Vypadá to oproti klasické ruce dost pěkně.Mám ale dva problémy:
Já myslel, že tohle je dáno do modulu EQ2.. ??? :blink:

Nebo je tu jiná možnost, že to tam mám dané právě z nějakého jiného serveru :smile:

Napsal: 6. 11. 2007 18.35
od mkov
ke stažení
http://www.nwn.cz/modules.php?name=Down … tit&lid=25
jsou tam i další soubory a rozšíření
www.nwn.cz

Napsal: 6. 11. 2007 18.58
od Grunt
Aha to já nevěděl, včera sem to stáhnul na jiném PW.

Napsal: 6. 11. 2007 18.58
od Kirros
Ja myslim ze je to normalne implementovane v EQ hacich - akorat to chybi u nekterych rukavic kterym to ten override nasilne vnuti

Napsal: 6. 11. 2007 22.28
od sciorp
nevim já to třeba v hacích nemám teda nyskim a to i pro hoké ruce po stažení víše uvedeného jsou tu prstíky

Napsal: 7. 11. 2007 0.02
od photter
je to v overridový, bacha, přepisuje to jen prvních sedum modelů, další sou normální kostky
a je to i součást mejch overridů

Napsal: 7. 11. 2007 0.23
od Braenn
Krom toho ty prstíky (nebo jen ty animace? mám stažený photterův override) způsobují u určitých modelů (ten Katin a myslím že i Melin? - čísla si z hlavy nepamatuju) chybné zobrazení při užívání předmětů do ruky. Dítě držím hlavou dolů, loutnu jako pádlo, ruku s kytkou nezvednu dál než k pasu... a tak dále. Snažila jsem se to odstranit metodou pokus omyl - ale bohužel je to buď a nebo - koukatelný animace, nebo věci v ruce.

A proč to sem vlastně píšu, no v marné naději že je tu někdo koho kýžený problém netrápí, animace mu jedou a rád se se mnou o ten zárak podělí :smile:

Napsal: 7. 11. 2007 1.39
od magnumik
Braenn píše:Krom toho ty prstíky (nebo jen ty animace? mám stažený photterův override) způsobují u určitých modelů (ten Katin a myslím že i Melin?…
jo, to pádlo je docela nepříjemný :biggrin: ale už sem si zvyknul :shades:

Napsal: 7. 11. 2007 6.34
od Ikkie
Braenn píše:Krom toho ty prstíky (nebo jen ty animace? mám stažený photterův override) způsobují u určitých modelů (ten Katin a myslím že i Melin? - čísla si z hlavy nepamatuju) chybné zobrazení při užívání předmětů do ruky. Dítě držím hlavou dolů, loutnu jako pádlo, ruku s kytkou nezvednu dál než k pasu... a tak dále. Snažila jsem se to odstranit metodou pokus omyl - ale bohužel je to buď a nebo - koukatelný animace, nebo věci v ruce.

A proč to sem vlastně píšu, no v marné naději že je tu někdo koho kýžený problém netrápí, animace mu jedou a rád se se mnou o ten zárak podělí :smile:
Jo, tohle je známej problém v2 bojových animací (kromě zapadlé ženské hlavy teda, kterou jsem tu řešil už předtím). Bohužel jsem nenašel řešení a vypadá to, že na updatu této druhé verze se nepracuje a ani nebude :/

Napsal: 22. 10. 2008 2.27
od Ixtremist
Phottere, simte nemas nekde zakopany soubory pro upravu animace boje? urcite vis co myslim...

Napsal: 22. 10. 2008 9.48
od photter
Ixtremist píše:Phottere, simte nemas nekde zakopany soubory pro upravu animace boje? urcite vis co myslim...
jasněze mám, ale ne v háku, počkej, až dojdu dom, kam je chceš ?

Napsal: 22. 10. 2008 9.59
od photter
a protože sem známej plyšák, tak sem ti to našel na vaultu, ať nemusíš čekat
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Mo … tail&id=13

Napsal: 24. 10. 2008 10.33
od Ixtremist
diky mas u me 1 xp

Napsal: 24. 10. 2008 11.34
od photter
jestli bude zelenej tak fajn :dribble: