je to sice trochu OT ale zase je toAkira píše:Hmmm..myslím, že by bylo dobré zohlednit i barvu kuže dotyčné postavy. Systém by pak vyhodnotil, zdali je dostatečně zakryta proti slunečním paprskum. To se netýká postav s tmavou pokožkou. Posuzovalo by se množství pigmentů. Případně by mohla postava se svetlou kuží tmavnou/opalovat se/rudnout, po určitém čase který bude na sluníčku. Od toho jsou odvyslé mazací krémy a mlíka s vysokým faktorem, přípdně levnější prostředky s nízkým faktorem....pochopitelěn je potřeba navázat i systém úpalu/úžehu a spálení kůže s případnou rakovinou. Což si myslím, že není problém systémově ošetřit.…
přejedení
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
PODPIS
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Kruci jak to víš???Akira píše:jasněže to myslel vážně....dokonce už vá i systém na tuhost pevných výměšku a barvu tekutých.…
Edit:
A ten nápad s pokožkou je dobrý! Jen to chce dotáhnout... třeba na to navázat AI stráží že by takhle poznávali drowy a zabíjeli je rovnou a udělat to semi-personální, např. nějaké NPC nebude muset modrou barvu kůže a tak k takovému PC bude cítit antipatie. Rakovina kůže není problém napsat i se změnou barvy do ruda. Teď píšu lepru, mám na to krásné placeablíky masa a kůže co za sebou bude postava trousit... Tak se těšte!
Naposledy upravil(a) labir dne 8. 11. 2007 11.54, celkem upraveno 2 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
znáš mě..ne?! jsem fakt rafinovaná a všechno vyžďourám....ale jestli jsem řekla něco co jsem neměla, tak se omlouvám...nebudu už radši nic říkat, nebo bych prozradila i další věci.…
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
//stačí číst to tučně.//
Když už se tu začaly řešit blbosti (tím nemyslím původní téma, ale prostě styl ke kterému to sklouzlo):
fajn by bylo myslím udělat kadeřníka/holiče, kde by bylo možno měnit barvu vlasu a vousu u postavy. A případně tetovací salon s možností nechat se tetovat.
Měnit přímo typ účesů a vousů zřejmě možné nebude, protože v NWN jsou celé modely hlav (což už by byla spíš magická - plastická operace), ale ta barva a tetování - kdyby to šlo realizovat, nebylo by to špatné.
Ještě k původnímu tématu - ať nejsem úplně OT. To, že někdo jí cokoliv jiného, než jednu jedinou nejvýhodnější potravinu v poměru cena/výkon/váha je projev jeho hry své role. Takže pokud někdo sní 30 špekových koláčů, 50 orlíků nebo 10 krabic sušenek, tak vynaložil nemalé peníze na to, aby zahrál svou roli. A pokud ty peníze dal, pochutiny zežral a tu roli tím zahrál špatně - tak je to prostě jen jeho mínus, jeho prachy a jeho čas. Takže zde není důvod v tom, že by díky chybějícímu systému na přejezení mohl hráč kašlající na RP získávat nějakou výhodu pro svou postavu a podobně - na rozdíl třeba od systému hladu, žízně a únavy.
Takže řekněme, že se jedná o čistě RP vychytávku. V tomto ohledu by ten systém mohl být hezký - po plese by se mé postavě vypsalo něco jako "jsi přejezený a bolí tě břicho" a možná nějaké lehčí postihy. Fajn by to bylo v tom, že ten systém mně může nakopnout, abych to zahrál i když si to neuvědomím nebo na to zapomenu. Nevýhoda by byla, pokud záměrně hraji roli postavy, která toho dokáže sníst opravdu ohromné množství. Ať už by to byl nějaký rozežraný tlustý elf (trpaslíci prominou), půlork, hobit, měňavec zbavující se přebytků jídla proměnama nebo třeba učedník červeného draka. Takže aby tenhle systém nebyl pro hru svazující, bylo by třeba aby zároveň s jeho vytvořením šlo zvolit zda si hráč přeje aby na jeho postavu platil nebo ne (při vytváření postavy) a aby ho DM mohl vypínat/zapínat. Pak bych to bral, že je spíše přínosem.
Celkově systém přesycení podle mne nevrátí čas a energii, kterou si někdo musí dát s jeho vytvořením a implementováním. Ale tohle už je na posouzení toho, kdo by to tvořil.
Poznámka: Systém pro opilost existuje IMHO pro to, že je na to "společenská objednávka". Je to taky jen RP vychytávka, ale lidé jsou na to už zvyklí.
Poznámka2: to o tom vyměšování a podobně mne na chvíli docela vyděsilo. Dokonce i když jsem chápal, že je to jen humor. Možná je to tím, že to začíná něčím docela rozumným (nevím jak je to s realizovatelností) "postava jí málo -> přepne se ji vzhled na hubený. Jí hodně -> přepne se ji vzhled na tlustý. Vše navázáno na nutricitu jídel."
Když už se tu začaly řešit blbosti (tím nemyslím původní téma, ale prostě styl ke kterému to sklouzlo):
fajn by bylo myslím udělat kadeřníka/holiče, kde by bylo možno měnit barvu vlasu a vousu u postavy. A případně tetovací salon s možností nechat se tetovat.
Měnit přímo typ účesů a vousů zřejmě možné nebude, protože v NWN jsou celé modely hlav (což už by byla spíš magická - plastická operace), ale ta barva a tetování - kdyby to šlo realizovat, nebylo by to špatné.
Ještě k původnímu tématu - ať nejsem úplně OT. To, že někdo jí cokoliv jiného, než jednu jedinou nejvýhodnější potravinu v poměru cena/výkon/váha je projev jeho hry své role. Takže pokud někdo sní 30 špekových koláčů, 50 orlíků nebo 10 krabic sušenek, tak vynaložil nemalé peníze na to, aby zahrál svou roli. A pokud ty peníze dal, pochutiny zežral a tu roli tím zahrál špatně - tak je to prostě jen jeho mínus, jeho prachy a jeho čas. Takže zde není důvod v tom, že by díky chybějícímu systému na přejezení mohl hráč kašlající na RP získávat nějakou výhodu pro svou postavu a podobně - na rozdíl třeba od systému hladu, žízně a únavy.
Takže řekněme, že se jedná o čistě RP vychytávku. V tomto ohledu by ten systém mohl být hezký - po plese by se mé postavě vypsalo něco jako "jsi přejezený a bolí tě břicho" a možná nějaké lehčí postihy. Fajn by to bylo v tom, že ten systém mně může nakopnout, abych to zahrál i když si to neuvědomím nebo na to zapomenu. Nevýhoda by byla, pokud záměrně hraji roli postavy, která toho dokáže sníst opravdu ohromné množství. Ať už by to byl nějaký rozežraný tlustý elf (trpaslíci prominou), půlork, hobit, měňavec zbavující se přebytků jídla proměnama nebo třeba učedník červeného draka. Takže aby tenhle systém nebyl pro hru svazující, bylo by třeba aby zároveň s jeho vytvořením šlo zvolit zda si hráč přeje aby na jeho postavu platil nebo ne (při vytváření postavy) a aby ho DM mohl vypínat/zapínat. Pak bych to bral, že je spíše přínosem.
Celkově systém přesycení podle mne nevrátí čas a energii, kterou si někdo musí dát s jeho vytvořením a implementováním. Ale tohle už je na posouzení toho, kdo by to tvořil.
Poznámka: Systém pro opilost existuje IMHO pro to, že je na to "společenská objednávka". Je to taky jen RP vychytávka, ale lidé jsou na to už zvyklí.
Poznámka2: to o tom vyměšování a podobně mne na chvíli docela vyděsilo. Dokonce i když jsem chápal, že je to jen humor. Možná je to tím, že to začíná něčím docela rozumným (nevím jak je to s realizovatelností) "postava jí málo -> přepne se ji vzhled na hubený. Jí hodně -> přepne se ji vzhled na tlustý. Vše navázáno na nutricitu jídel."
Auriel - Chaos, tedy Svoboda musí být podřízena Řádu, tedy Pravidlům. Zlo, tedy Smrt a ničení, musí být podřízena Dobru, tedy Životu.
Sigimalanirseth - ??
Sigimalanirseth - ??
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
A já si myslel, že to je potom pravé HCRPG … žít normálně podle EQTaury píše:Ježišmarja lidi dost * chytne se za hlavu * to zachvilku přestanu hrát a budu žít normálně. Bude to snazší.
To opálení bych ale uvítal
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-
- Příspěvky: 409
- Registrován: 10. 12. 2006 17.16
- Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
- Kontaktovat uživatele:
Jasně ale nic se nemá přesci přehánět.Psanec píše:A já si myslel, že to je potom pravé HCRPG … žít normálně podle EQTaury píše:Ježišmarja lidi dost * chytne se za hlavu * to zachvilku přestanu hrát a budu žít normálně. Bude to snazší.
To opálení bych ale uvítal
JInak k tématu.
Různá nutriční hodnota … hmm .. a co zohlednění metabolismu?
Jeden člověk jí málo a je tlustý jak … jedno zvířátko. Druhý toho sež … sní jak to zvířátko a je hubenej jak tyčka. Tohle tam implementováno asi nebude
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Proč ne? Ještě kromě metabolismu ale budu muset zohlednit i kanibalismus...Taury píše:…
Různá nutriční hodnota … hmm .. a co zohlednění metabolismu?
Jeden člověk jí málo a je tlustý jak … jedno zvířátko. Druhý toho sež … sní jak to zvířátko a je hubenej jak tyčka. Tohle tam implementováno asi nebude
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
no né...musí se to dovést k dokonalosti...puvodně jsem vám to nechtěla prozradit, ale zjistila jsem že Labir má nachystaný systém vypadávání zubů, kdy když o ně přijdete nebudete moct jíst pevnou stravu! navíc bude algoritmus na bolest zubů, a na sílu stisku v čelistech, aby jsme mohli případně jíst určité druhy stravy..navíc u zranění větším než lehkém(u tupých zbraní) je určitá pravděpodobnost, že budou poistavě vyraženy zuby....a když už prozrazuji co prozrazuji...tak postavy vzhledem ke stárnutí, vypitému množství nekvalitního alkoholu a minimu pozřené mrkve budou přicházet o zrak...ale to už sem nepatří... hmmm.ted mi to dá Labir sežrat, za vše co jsem řekla...ale to máš za to, že mi neodpovídáš na poštu...vím toho mnohem víc, tak si to rozmysli...!
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Nečteš pozorně fórum, vždyť Labir kdysi psal, že uvažoval nad systémem, který by oživoval postavy odpojených hráčů. Hned mně napadlo, jestli by moje postavička pak nehrála lépe sama, než ovládaná "páníčkem" :o))) že bych dostal po tellu: "už se odloguj, ať si se Serinem můžeme pořádně zahrát" :o))Ehm a to se dát ještě hrát? Nemohlo by se tam připrogramovat i vlastní přemýšlení, které si člověk nastaví a ono se to bude i samo rozhodovat? "Equilibrie jediná hra bez hráče. Stačí spustit a večer vypnut!"
K tématu: Pokud by byl systém na přejedení, tak už by měl být i na to, že když padáš hlady a najíš se, tak se pozvracíš a totéž s pitím. Potom se někdo může navážet do situace, že hlady člověk vydrží až 30 dní a proč mám z medvěda jen čtyři fláky masa, a z velkého kance víc. Taky by se mělo maso kazit v inventáři a …… No prostě bych to nechal tak jak to je a při závodech v přejídání si házel kostkou... a penalizace by dávali DM.
Nebo krásná soutěž podobná ruské ruletě, vyskládat hromadu koláčů a některé z nich otrávit nemocemi. Kdo si vylosuje nejvíce nemocí... Já myslím, že pokud se chce kdokoliv za každou cenu pozvracet z koláčů je hodně cest.
No, teď mně napadá, narvat do všech koláčů slabé dávidlo a kdo si první nehodí na odolnost? A nemusí se nikdo ani otravovat se systémem.. bude se zvracet jedna radost...
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Ale nezapomeň, že alergii si je možné vypěstovat, tedy získat později v životě. Ale neviděl bych to náhodně, tohle bude chtít systém alergenů a u postavy by se sledovala frekvence vystavení - samozřejmně různá pro různé lokace, roční období a denní dobu.KaTo píše:..alergie, nezapomeňte na alergie. Viděl bych to tak, že při přestupu na 2.uroven povolání postava dostane Feat ve kterém se jí náhodně nageneruje 0 až N alergií ...na cokoli !
Taky by to ovšem chtělo systém nálady. Kdo má pořád psát *povzdechne si*, *usmívá se* a jiné? Chtělo by to, aby se momentální nálada jednak vypisovala v detailním náhledu postavy a druhak generovala automaticky na základě únavy, pohybu v peněžních zásobách/inventáři a případných zraněních/úmrtí postavy či v jejím okolí. Zdůraznil bych zde nutnost nastavení systému podle preferencí hráče - někoho smrt cizího potěší, jinému je putna, třetí z toho má trauma. Detekce nálady bych viděl jako další skill - empatie. Byly by postihy (kápě, noc, jiná rasa) a bonusy (v DnD feat empathy, v EQ bych to viděl na index osobní známosti postavy).
Chtělo by do něj zapracovat systém vztahů mezi jednotlivýni PC, jako základ bych vzal známé Neutrální - Odpor, doplněné o jemnější odstány a také kladnou část škály (přátelství, láska), kterou mimochodem velmi postrádám. Samozřejmě doplněných emocemi (rozčilovat se, motat se atp.) Uznávám, že tohle by mohlo být trošičku náročnější na implementaci, ale jelikož konverzace jsou pro RP zásadní věc, vyplatilo by se do toho čas investovat. Zvlášť když není nic jiného na práci.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
ale ale...to zabíháš do mentální struktury postav...já jsem chtěla jen něco jednoduchého..něco fyzického..tam není tolik proměnných...kdyby bylo po tvým, tak bys musel do toho zapojit u lidských samiček periody a jiné stavy...které zásadně ovlivňují nálady...změnu počasí atd...komplikuješ to..nech to jenom na fyzických stavech-pocení, opalování, zácpa,rakovina kuže, rust vlasů, vousů a jiných porostů, rozdílný trávící metabolismus, dedičné nemoci, alergie...a jiné drobnosti, které osvěží a zesvižní hru.…kokosak píše:Ale nezapomeň, že alergii si je možné vypěstovat, tedy získat později v životě. Ale neviděl bych to náhodně, tohle bude chtít systém alergenů a u postavy by se sledovala frekvence vystavení - samozřejmně různá pro různé lokace, roční období a denní dobu.KaTo píše:..alergie, nezapomeňte na alergie. Viděl bych to tak, že při přestupu na 2.uroven povolání postava dostane Feat ve kterém se jí náhodně nageneruje 0 až N alergií ...na cokoli !
Taky by to ovšem chtělo systém nálady. Kdo má pořád psát *povzdechne si*, *usmívá se* a jiné? Chtělo by to, aby se momentální nálada jednak vypisovala v detailním náhledu postavy a druhak generovala automaticky na základě únavy, pohybu v peněžních zásobách/inventáři a případných zraněních/úmrtí postavy či v jejím okolí. Zdůraznil bych zde nutnost nastavení systému podle preferencí hráče - někoho smrt cizího potěší, jinému je putna, třetí z toho má trauma. Detekce nálady bych viděl jako další skill - empatie. Byly by postihy (kápě, noc, jiná rasa) a bonusy (v DnD feat empathy, v EQ bych to viděl na index osobní známosti postavy).
Chtělo by do něj zapracovat systém vztahů mezi jednotlivýni PC, jako základ bych vzal známé Neutrální - Odpor, doplněné o jemnější odstány a také kladnou část škály (přátelství, láska), kterou mimochodem velmi postrádám. Samozřejmě doplněných emocemi (rozčilovat se, motat se atp.) Uznávám, že tohle by mohlo být trošičku náročnější na implementaci, ale jelikož konverzace jsou pro RP zásadní věc, vyplatilo by se do toho čas investovat. Zvlášť když není nic jiného na práci.
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Ale to se nechápem. Já vím, že co se kódu týče nebylo by to jednoduché, ale hra by se pak odehrávala zcela sama. Prostě přijdeš ke Svačinkovi, systém nadetekuje přítomné postavy, ty je pozdravíš, odfrhneš, zamračíš se, navážeš konverzaci, zabereš se do ní. Ještě by to ovšem chtělo systém pro plnění questů. Tady bych to viděl jako nějaký ten "konverzační" předmět - z dostupných nezadaných questů by si člověk vybral podle obtížnosti, možné odměny a zaměření postavy. Poté by zadal volbu "začni quest" a sledoval by dění. Nebo ještě lépe, šel by se navečeřet.Akira píše: ale ale...to zabíháš do mentální struktury postav...já jsem chtěla jen něco jednoduchého..něco fyzického..tam není tolik proměnných...kdyby bylo po tvým, tak bys musel do toho zapojit u lidských samiček periody a jiné stavy...které zásadně ovlivňují nálady...změnu počasí atd...komplikuješ to..nech to jenom na fyzických stavech-pocení, opalování, zácpa,rakovina kuže, rust vlasů, vousů a jiných porostů, rozdílný trávící metabolismus, dedičné nemoci, alergie...a jiné drobnosti, které osvěží a zesvižní hru.…
Vynechali jsme závislosti! Jak je to možné? A nutnost pravidelného stravování a nastalých potížích při nedodržování. Nemluvím o hladu, ale například jídlu před spánkem, půlku prasete k snídani atp. Infekce z neošetřených ran! A s tím spjaté opotřebené zbraně = otrava krve (kovové), případně zadřená tříska (dřevěné) a tyfus (cokoli). Přenášení nakažlivých chorob mezi PC mám pocit také schází. Vůbec nakažlivé choroby jako takové.… představte si - mor v Tirianu. Obavy z kontakty s lidmy, červeným křížem (či jiným symbolem dle požadavků) označené domy nakažených.…. Hmmm.… doufám, že tenhle thread už Labir nečte.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!