přejedení

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

Akira píše:Hmmm..myslím, že by bylo dobré zohlednit i barvu kuže dotyčné postavy. Systém by pak vyhodnotil, zdali je dostatečně zakryta proti slunečním paprskum. To se netýká postav s tmavou pokožkou. Posuzovalo by se množství pigmentů. Případně by mohla postava se svetlou kuží tmavnou/opalovat se/rudnout, po určitém čase který bude na sluníčku. Od toho jsou odvyslé mazací krémy a mlíka s vysokým faktorem, přípdně levnější prostředky s nízkým faktorem....pochopitelěn je potřeba navázat i systém úpalu/úžehu a spálení kůže s případnou rakovinou. Což si myslím, že není problém systémově ošetřit.…
je to sice trochu OT ale zase je to :megalol: :megalol: :megalol: :megalol:
PODPIS
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Tak teď nevím, jestli to Labir myslel vážně, nebo jako joke.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Akira
Příspěvky: 883
Registrován: 16. 10. 2007 11.31

Příspěvek od Akira »

jasněže to myslel vážně....dokonce už vá i systém na tuhost pevných výměšku a barvu tekutých.… :bleh:
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Akira píše:jasněže to myslel vážně....dokonce už vá i systém na tuhost pevných výměšku a barvu tekutých.… :bleh:
Kruci jak to víš??? :blink:

Edit:
A ten nápad s pokožkou je dobrý! Jen to chce dotáhnout... třeba na to navázat AI stráží že by takhle poznávali drowy a zabíjeli je rovnou a udělat to semi-personální, např. nějaké NPC nebude muset modrou barvu kůže a tak k takovému PC bude cítit antipatie. Rakovina kůže není problém napsat i se změnou barvy do ruda. Teď píšu lepru, mám na to krásné placeablíky masa a kůže co za sebou bude postava trousit... Tak se těšte!
Naposledy upravil(a) labir dne 8. 11. 2007 11.54, celkem upraveno 2 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Akira
Příspěvky: 883
Registrován: 16. 10. 2007 11.31

Příspěvek od Akira »

znáš mě..ne?! jsem fakt rafinovaná a všechno vyžďourám....ale jestli jsem řekla něco co jsem neměla, tak se omlouvám...nebudu už radši nic říkat, nebo bych prozradila i další věci.…
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
incast
Příspěvky: 26
Registrován: 11. 8. 2007 12.15

Příspěvek od incast »

Promiňte mi OT, ale tenhle topic mě úplně složil :megalol:
Carpe noctem.
LDamian
Příspěvky: 148
Registrován: 26. 4. 2007 17.13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LDamian »

//stačí číst to tučně.//

Když už se tu začaly řešit blbosti (tím nemyslím původní téma, ale prostě styl ke kterému to sklouzlo):

fajn by bylo myslím udělat kadeřníka/holiče, kde by bylo možno měnit barvu vlasu a vousu u postavy. A případně tetovací salon s možností nechat se tetovat.


Měnit přímo typ účesů a vousů zřejmě možné nebude, protože v NWN jsou celé modely hlav (což už by byla spíš magická - plastická operace), ale ta barva a tetování - kdyby to šlo realizovat, nebylo by to špatné.

Ještě k původnímu tématu - ať nejsem úplně OT. To, že někdo jí cokoliv jiného, než jednu jedinou nejvýhodnější potravinu v poměru cena/výkon/váha je projev jeho hry své role. Takže pokud někdo sní 30 špekových koláčů, 50 orlíků nebo 10 krabic sušenek, tak vynaložil nemalé peníze na to, aby zahrál svou roli. A pokud ty peníze dal, pochutiny zežral a tu roli tím zahrál špatně - tak je to prostě jen jeho mínus, jeho prachy a jeho čas. Takže zde není důvod v tom, že by díky chybějícímu systému na přejezení mohl hráč kašlající na RP získávat nějakou výhodu pro svou postavu a podobně - na rozdíl třeba od systému hladu, žízně a únavy.

Takže řekněme, že se jedná o čistě RP vychytávku. V tomto ohledu by ten systém mohl být hezký - po plese by se mé postavě vypsalo něco jako "jsi přejezený a bolí tě břicho" a možná nějaké lehčí postihy. Fajn by to bylo v tom, že ten systém mně může nakopnout, abych to zahrál i když si to neuvědomím nebo na to zapomenu. Nevýhoda by byla, pokud záměrně hraji roli postavy, která toho dokáže sníst opravdu ohromné množství. Ať už by to byl nějaký rozežraný tlustý elf (trpaslíci prominou), půlork, hobit, měňavec zbavující se přebytků jídla proměnama nebo třeba učedník červeného draka. Takže aby tenhle systém nebyl pro hru svazující, bylo by třeba aby zároveň s jeho vytvořením šlo zvolit zda si hráč přeje aby na jeho postavu platil nebo ne (při vytváření postavy) a aby ho DM mohl vypínat/zapínat. Pak bych to bral, že je spíše přínosem.

Celkově systém přesycení podle mne nevrátí čas a energii, kterou si někdo musí dát s jeho vytvořením a implementováním. Ale tohle už je na posouzení toho, kdo by to tvořil.

Poznámka: Systém pro opilost existuje IMHO pro to, že je na to "společenská objednávka". Je to taky jen RP vychytávka, ale lidé jsou na to už zvyklí.

Poznámka2: to o tom vyměšování a podobně mne na chvíli docela vyděsilo. Dokonce i když jsem chápal, že je to jen humor. Možná je to tím, že to začíná něčím docela rozumným (nevím jak je to s realizovatelností) "postava jí málo -> přepne se ji vzhled na hubený. Jí hodně -> přepne se ji vzhled na tlustý. Vše navázáno na nutricitu jídel."
Auriel - Chaos, tedy Svoboda musí být podřízena Řádu, tedy Pravidlům. Zlo, tedy Smrt a ničení, musí být podřízena Dobru, tedy Životu.
Sigimalanirseth - ??
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taury »

Ježišmarja lidi dost * chytne se za hlavu * to zachvilku přestanu hrát a budu žít normálně. Bude to snazší.

To opálení bych ale uvítal :blush2:
Aini Wende - Až po špičky oušek zamilovaná elfka.
Burkarie dcera Zlitiruka - Ulomený obr?
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

Taury píše:Ježišmarja lidi dost * chytne se za hlavu * to zachvilku přestanu hrát a budu žít normálně. Bude to snazší.

To opálení bych ale uvítal :blush2:
A já si myslel, že to je potom pravé HCRPG … žít normálně podle EQ :megalol:
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Taury
Příspěvky: 409
Registrován: 10. 12. 2006 17.16
Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Taury »

Psanec píše:
Taury píše:Ježišmarja lidi dost * chytne se za hlavu * to zachvilku přestanu hrát a budu žít normálně. Bude to snazší.

To opálení bych ale uvítal :blush2:
A já si myslel, že to je potom pravé HCRPG … žít normálně podle EQ :megalol:
Jasně ale nic se nemá přesci přehánět.

JInak k tématu.
Různá nutriční hodnota … hmm .. a co zohlednění metabolismu?
Jeden člověk jí málo a je tlustý jak … jedno zvířátko. Druhý toho sež … sní jak to zvířátko a je hubenej jak tyčka. Tohle tam implementováno asi nebude :biggrin:
Aini Wende - Až po špičky oušek zamilovaná elfka.
Burkarie dcera Zlitiruka - Ulomený obr?
OneIceOne
Příspěvky: 318
Registrován: 15. 3. 2006 10.24

Příspěvek od OneIceOne »

labir píše:Teď píšu lepru, mám na to krásné placeablíky masa a kůže co za sebou bude postava
trousit... Tak se těšte!
Offtopic: Můj nekromant * :dribble: :dribble: :dribble: *
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Taury píše:
Různá nutriční hodnota … hmm .. a co zohlednění metabolismu?
Jeden člověk jí málo a je tlustý jak … jedno zvířátko. Druhý toho sež … sní jak to zvířátko a je hubenej jak tyčka. Tohle tam implementováno asi nebude :biggrin:
Proč ne? Ještě kromě metabolismu ale budu muset zohlednit i kanibalismus...
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

labir píše:...zohlednit i kanibalismus...
..alergie, nezapomeňte na alergie. Viděl bych to tak, že při přestupu na 2.uroven povolání postava dostane Feat ve kterém se jí náhodně nageneruje 0 až N alergií :megalol: ...na cokoli :megalol: :megalol: !
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitikule
Příspěvky: 1082
Registrován: 4. 8. 2006 14.21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pitikule »

Ehm a to se dát ještě hrát? Nemohlo by se tam připrogramovat i vlastní přemýšlení, které si člověk nastaví a ono se to bude i samo rozhodovat? "Equilibrie jediná hra bez hráče. Stačí spustit a večer vypnut!" :blush:
Akira
Příspěvky: 883
Registrován: 16. 10. 2007 11.31

Příspěvek od Akira »

no né...musí se to dovést k dokonalosti...puvodně jsem vám to nechtěla prozradit, ale zjistila jsem že Labir má nachystaný systém vypadávání zubů, kdy když o ně přijdete nebudete moct jíst pevnou stravu! navíc bude algoritmus na bolest zubů, a na sílu stisku v čelistech, aby jsme mohli případně jíst určité druhy stravy..navíc u zranění větším než lehkém(u tupých zbraní) je určitá pravděpodobnost, že budou poistavě vyraženy zuby....a když už prozrazuji co prozrazuji...tak postavy vzhledem ke stárnutí, vypitému množství nekvalitního alkoholu a minimu pozřené mrkve budou přicházet o zrak...ale to už sem nepatří... :bleh: hmmm.ted mi to dá Labir sežrat, za vše co jsem řekla...ale to máš za to, že mi neodpovídáš na poštu...vím toho mnohem víc, tak si to rozmysli...! :shades:
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Jája CZE
Příspěvky: 656
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

Ehm a to se dát ještě hrát? Nemohlo by se tam připrogramovat i vlastní přemýšlení, které si člověk nastaví a ono se to bude i samo rozhodovat? "Equilibrie jediná hra bez hráče. Stačí spustit a večer vypnut!"
Nečteš pozorně fórum, vždyť Labir kdysi psal, že uvažoval nad systémem, který by oživoval postavy odpojených hráčů. Hned mně napadlo, jestli by moje postavička pak nehrála lépe sama, než ovládaná "páníčkem" :o))) že bych dostal po tellu: "už se odloguj, ať si se Serinem můžeme pořádně zahrát" :o))

K tématu: Pokud by byl systém na přejedení, tak už by měl být i na to, že když padáš hlady a najíš se, tak se pozvracíš a totéž s pitím. Potom se někdo může navážet do situace, že hlady člověk vydrží až 30 dní a proč mám z medvěda jen čtyři fláky masa, a z velkého kance víc. Taky by se mělo maso kazit v inventáři a …… No prostě bych to nechal tak jak to je a při závodech v přejídání si házel kostkou... a penalizace by dávali DM.

Nebo krásná soutěž podobná ruské ruletě, vyskládat hromadu koláčů a některé z nich otrávit nemocemi. Kdo si vylosuje nejvíce nemocí... Já myslím, že pokud se chce kdokoliv za každou cenu pozvracet z koláčů je hodně cest.
No, teď mně napadá, narvat do všech koláčů slabé dávidlo a kdo si první nehodí na odolnost? A nemusí se nikdo ani otravovat se systémem.. bude se zvracet jedna radost...
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

KaTo píše:..alergie, nezapomeňte na alergie. Viděl bych to tak, že při přestupu na 2.uroven povolání postava dostane Feat ve kterém se jí náhodně nageneruje 0 až N alergií :megalol: ...na cokoli :megalol: :megalol: !
Ale nezapomeň, že alergii si je možné vypěstovat, tedy získat později v životě. Ale neviděl bych to náhodně, tohle bude chtít systém alergenů a u postavy by se sledovala frekvence vystavení - samozřejmně různá pro různé lokace, roční období a denní dobu.

Taky by to ovšem chtělo systém nálady. Kdo má pořád psát *povzdechne si*, *usmívá se* a jiné? Chtělo by to, aby se momentální nálada jednak vypisovala v detailním náhledu postavy a druhak generovala automaticky na základě únavy, pohybu v peněžních zásobách/inventáři a případných zraněních/úmrtí postavy či v jejím okolí. Zdůraznil bych zde nutnost nastavení systému podle preferencí hráče - někoho smrt cizího potěší, jinému je putna, třetí z toho má trauma. Detekce nálady bych viděl jako další skill - empatie. Byly by postihy (kápě, noc, jiná rasa) a bonusy (v DnD feat empathy, v EQ bych to viděl na index osobní známosti postavy).
Chtělo by do něj zapracovat systém vztahů mezi jednotlivýni PC, jako základ bych vzal známé Neutrální - Odpor, doplněné o jemnější odstány a také kladnou část škály (přátelství, láska), kterou mimochodem velmi postrádám. Samozřejmě doplněných emocemi (rozčilovat se, motat se atp.) Uznávám, že tohle by mohlo být trošičku náročnější na implementaci, ale jelikož konverzace jsou pro RP zásadní věc, vyplatilo by se do toho čas investovat. Zvlášť když není nic jiného na práci.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

bohové todle už začíná bejt vážně hard-core páč já chtěl jen udělat víše zmíněný závody v pojídání špekovejch koláčů ale todle jsem opravdu nečekal já se snad budu i bát se připojit na servr :shades:
PODPIS
Akira
Příspěvky: 883
Registrován: 16. 10. 2007 11.31

Příspěvek od Akira »

kokosak píše:
KaTo píše:..alergie, nezapomeňte na alergie. Viděl bych to tak, že při přestupu na 2.uroven povolání postava dostane Feat ve kterém se jí náhodně nageneruje 0 až N alergií :megalol: ...na cokoli :megalol: :megalol: !
Ale nezapomeň, že alergii si je možné vypěstovat, tedy získat později v životě. Ale neviděl bych to náhodně, tohle bude chtít systém alergenů a u postavy by se sledovala frekvence vystavení - samozřejmně různá pro různé lokace, roční období a denní dobu.

Taky by to ovšem chtělo systém nálady. Kdo má pořád psát *povzdechne si*, *usmívá se* a jiné? Chtělo by to, aby se momentální nálada jednak vypisovala v detailním náhledu postavy a druhak generovala automaticky na základě únavy, pohybu v peněžních zásobách/inventáři a případných zraněních/úmrtí postavy či v jejím okolí. Zdůraznil bych zde nutnost nastavení systému podle preferencí hráče - někoho smrt cizího potěší, jinému je putna, třetí z toho má trauma. Detekce nálady bych viděl jako další skill - empatie. Byly by postihy (kápě, noc, jiná rasa) a bonusy (v DnD feat empathy, v EQ bych to viděl na index osobní známosti postavy).
Chtělo by do něj zapracovat systém vztahů mezi jednotlivýni PC, jako základ bych vzal známé Neutrální - Odpor, doplněné o jemnější odstány a také kladnou část škály (přátelství, láska), kterou mimochodem velmi postrádám. Samozřejmě doplněných emocemi (rozčilovat se, motat se atp.) Uznávám, že tohle by mohlo být trošičku náročnější na implementaci, ale jelikož konverzace jsou pro RP zásadní věc, vyplatilo by se do toho čas investovat. Zvlášť když není nic jiného na práci.
ale ale...to zabíháš do mentální struktury postav...já jsem chtěla jen něco jednoduchého..něco fyzického..tam není tolik proměnných...kdyby bylo po tvým, tak bys musel do toho zapojit u lidských samiček periody a jiné stavy...které zásadně ovlivňují nálady...změnu počasí atd...komplikuješ to..nech to jenom na fyzických stavech-pocení, opalování, zácpa,rakovina kuže, rust vlasů, vousů a jiných porostů, rozdílný trávící metabolismus, dedičné nemoci, alergie...a jiné drobnosti, které osvěží a zesvižní hru.…
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Akira píše: ale ale...to zabíháš do mentální struktury postav...já jsem chtěla jen něco jednoduchého..něco fyzického..tam není tolik proměnných...kdyby bylo po tvým, tak bys musel do toho zapojit u lidských samiček periody a jiné stavy...které zásadně ovlivňují nálady...změnu počasí atd...komplikuješ to..nech to jenom na fyzických stavech-pocení, opalování, zácpa,rakovina kuže, rust vlasů, vousů a jiných porostů, rozdílný trávící metabolismus, dedičné nemoci, alergie...a jiné drobnosti, které osvěží a zesvižní hru.…
Ale to se nechápem. Já vím, že co se kódu týče nebylo by to jednoduché, ale hra by se pak odehrávala zcela sama. Prostě přijdeš ke Svačinkovi, systém nadetekuje přítomné postavy, ty je pozdravíš, odfrhneš, zamračíš se, navážeš konverzaci, zabereš se do ní. Ještě by to ovšem chtělo systém pro plnění questů. Tady bych to viděl jako nějaký ten "konverzační" předmět - z dostupných nezadaných questů by si člověk vybral podle obtížnosti, možné odměny a zaměření postavy. Poté by zadal volbu "začni quest" a sledoval by dění. Nebo ještě lépe, šel by se navečeřet.

Vynechali jsme závislosti! Jak je to možné? A nutnost pravidelného stravování a nastalých potížích při nedodržování. Nemluvím o hladu, ale například jídlu před spánkem, půlku prasete k snídani atp. Infekce z neošetřených ran! A s tím spjaté opotřebené zbraně = otrava krve (kovové), případně zadřená tříska (dřevěné) a tyfus (cokoli). Přenášení nakažlivých chorob mezi PC mám pocit také schází. Vůbec nakažlivé choroby jako takové.… představte si - mor v Tirianu. Obavy z kontakty s lidmy, červeným křížem (či jiným symbolem dle požadavků) označené domy nakažených.…. Hmmm.… doufám, že tenhle thread už Labir nečte.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Odpovědět