nechci být štouravá..ale v DnD žádné máslovky ani ohnivá hlína není...pletete si to s pochybnou RPG napodobeninou zvanou PrD..pardon DrD. Tak pls nehanobte Dungeons and Dragons.…sciorp píše:jo maslovky a nebo třeba taková ohnivá hlína hmm s tou je taky dost srandaTaury píše:Já se snim v DrD vyblb.Gran píše:No já osobně mám o čarodějovi z DnD představu (pro mě) nudného vrhače fajrbólů .)
Vykouzlil jsem pár máslových hruček který jsme podstrčili na jídelní stůl v nejmenovaném doupěti banditů.
Když jsme se pak vrádili po hostině bylo tam uklizeno.
Kousíčky a kousíčky všeho možnýho všude kolem. I po stropě
Sety kouzel
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
-
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
tak takAkira píše:...pletete si to s pochybnou RPG napodobeninou zvanou PrD..pardon DrD. Tak pls nehanobte Dungeons and Dragons.…
a k tomu nudnýmu vrhači fajrbólů:
naopak,v DnD ma kouzelník o bambilión víc možností ,jak být opravdový mág a né mobilní dělbuch.
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
dobře tedy je to česká transmutace dnd tedy DrD (dračí doupě) , které v základních á stěžijních myšlenkách z DnD vychází a jen je poněkud zjednodušuje potom teda mužeme taky zminit ADnD což je zase hra vycházející z DnD ale ta poněkud jeho myšlenky rozšiřuje a a jestli sis všimla Taury psal vDrD takže poprosím než začneš říkat že něco hanobí tak si pořádně přečti o čem je řeč díkyAkira píše:nechci být štouravá..ale v DnD žádné máslovky ani ohnivá hlína není...pletete si to s pochybnou RPG napodobeninou zvanou PrD..pardon DrD. Tak pls nehanobte Dungeons and Dragons.…sciorp píše:jo maslovky a nebo třeba taková ohnivá hlína hmm s tou je taky dost srandaTaury píše: Já se snim v DrD vyblb.
Vykouzlil jsem pár máslových hruček který jsme podstrčili na jídelní stůl v nejmenovaném doupěti banditů.
Když jsme se pak vrádili po hostině bylo tam uklizeno.
Kousíčky a kousíčky všeho možnýho všude kolem. I po stropě
Naposledy upravil(a) sciorp dne 13. 11. 2007 8.18, celkem upraveno 1 x.
PODPIS
Aspoň už vím, co je to bambilión. Jde o číslo šest a všechny do třetího spell leveluOneHeart píše:tak takAkira píše:...pletete si to s pochybnou RPG napodobeninou zvanou PrD..pardon DrD. Tak pls nehanobte Dungeons and Dragons.…
a k tomu nudnýmu vrhači fajrbólů:
naopak,v DnD ma kouzelník o bambilión víc možností ,jak být opravdový mág a né mobilní dělbuch.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
moje chyba...nějak mi to "r" přecvaklo na "n" … v tomto případě se omlouvám to jsou ty probdělé nici a pak ráno při umělém osvětlení zářivek a monitoru v kanclíku
nic to ale nemění na mém pohledu na DrD (to co si jedniné odneslo z ADnD ze kterého vychází je systém class,rasy..které totálně zprznil, nestvůry...a množství dalších věcí, vytržených z kontextu a nedotažených do konce..ale to tu nebudem řešit) a na tom, že pletete hrušky máslovky s jabkama bezmáslovkama ---kouzelníka v PrD a DnD
nic to ale nemění na mém pohledu na DrD (to co si jedniné odneslo z ADnD ze kterého vychází je systém class,rasy..které totálně zprznil, nestvůry...a množství dalších věcí, vytržených z kontextu a nedotažených do konce..ale to tu nebudem řešit) a na tom, že pletete hrušky máslovky s jabkama bezmáslovkama ---kouzelníka v PrD a DnD
Naposledy upravil(a) Akira dne 13. 11. 2007 8.28, celkem upraveno 1 x.
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
No podle mě systém many jak je v DRD mnohem lepší než slotový systém v DnD.Podle mě to dává kouzelníkovi větší volnost.A to že je chodíci dělbuch, za to nemůže mana ale špatné kouzla typu 3magy/1d6DMG.Kdyby tam byly útočné kouzla jako v DnD, tedy kdy se DMG odvíjí jen od kouzla a lvl čaroděje, žádne dělbuchy by nebyly.A ten příklad s máslovkama, to je jedno s nejhezčich kouzel, které má svou nápaditost a zajimavost, ne jen všichni to mají za 40.
-
- Příspěvky: 620
- Registrován: 2. 7. 2006 10.13
- Bydliště: Magická univerzita, Lektorský pokoj č. 2
- Kontaktovat uživatele:
Spell Compedia jsem videl a cetl a nic to nemeni na tom ze je tam vetsina Dmg kouzel u kterych jde jen o jiny efekt. Ale je zase pravda ze jsou kouzla o ktera bylo NWN ochuzeno a to treba a hlavne veskere vesteni jinak to ze magove v DnD jsou mysleni jako bojoví nepřípomo nazačuje příručka Complete Mage kde jsou prezentovány archetypy mágů a u všech jde proste o jiny bojovy styl (booster, blaster, controler, warrior...). Jinak mi DnD system neprijde tak spatny ale v NWN je opjet zmrseny v tom ze treba nejde si do 5tkoveho slotu nabijet 3kova kouzla...
Jinak vim ze stale otravuju z hrou kterou nikdo nezna a pravdepodbne hrat nikdy nebude ale me nejlepsi system zda ten ve hre Mage(jedno jestli Awakening nebo Ascension). Tam jsou treba vsechna ohniva kouzla postizeny pres Kouzla Ovlivni Ohen, Ovladni Ohen, Vytvoř Ohen - a pak je jedno jestli z toho udelate ohnivou zed, kouli, dychnete ohen, ohnivy kruh nebo treba ohnivy sip... Navic asi polovina kouzel lze seslat bez many a tedy neustale jedine co riskujete je ze kdyz vas u toho uvidi normalni lide tak se vam kouzlo nepovede a/nebo muze dojit k paradoxu a kouzlo si bude delat co chce, navzdy vas poznamena a nebo vyvola nejkou mocnou demonickou entitu(takze si kazdy rozmysli jestli kouzlo pouzit nebo ne). Pokud se tomuto chcete vyhnout manu pouzijete a take nektera kouzla ji primo vyzaduji (nepriklad ovlivovani ohne - tedy presun z mista na misto manu nestoji, ale vytvoreni ohne z niceho uz ano).
Edit: nehlede nato ze se tam daji vytvaret kouzla na miste pokud k tomu ma carodej prostredky. Napriklad ma-li arkanu hmoty kolem dvou, zivota kolem 4 a síly kolem 2 muze si do ust přičarovat zapálenou cigaretu na co by DnD a DrD by nato potreboval kouzlo Summon Ciggarete I (II je vyvlava po krabičkách a III po kartonech)
Jinak vim ze stale otravuju z hrou kterou nikdo nezna a pravdepodbne hrat nikdy nebude ale me nejlepsi system zda ten ve hre Mage(jedno jestli Awakening nebo Ascension). Tam jsou treba vsechna ohniva kouzla postizeny pres Kouzla Ovlivni Ohen, Ovladni Ohen, Vytvoř Ohen - a pak je jedno jestli z toho udelate ohnivou zed, kouli, dychnete ohen, ohnivy kruh nebo treba ohnivy sip... Navic asi polovina kouzel lze seslat bez many a tedy neustale jedine co riskujete je ze kdyz vas u toho uvidi normalni lide tak se vam kouzlo nepovede a/nebo muze dojit k paradoxu a kouzlo si bude delat co chce, navzdy vas poznamena a nebo vyvola nejkou mocnou demonickou entitu(takze si kazdy rozmysli jestli kouzlo pouzit nebo ne). Pokud se tomuto chcete vyhnout manu pouzijete a take nektera kouzla ji primo vyzaduji (nepriklad ovlivovani ohne - tedy presun z mista na misto manu nestoji, ale vytvoreni ohne z niceho uz ano).
Edit: nehlede nato ze se tam daji vytvaret kouzla na miste pokud k tomu ma carodej prostredky. Napriklad ma-li arkanu hmoty kolem dvou, zivota kolem 4 a síly kolem 2 muze si do ust přičarovat zapálenou cigaretu na co by DnD a DrD by nato potreboval kouzlo Summon Ciggarete I (II je vyvlava po krabičkách a III po kartonech)
Jacho Ering - Lektor Magické Univerzity v Tirianu
Nechci předbíhat, ani vyslovovat unáhlená rozhodnutí. Ale přijde mi, že většina změn, kterou Labir udělal, byla ku prospěchu věci. Takže já se na to těšim, protože systém kouzelní DnD (btw. NWN) je jedním z nejhorších, jaké v RP vůbec existují. Postrádá totiž jakoukoli pozaďovou logiku. V podstatě jakýkoli jiný smysluplný systém musí být lepší.
PS: když jsme u těch sorcererů a bardů: jak si vysvětlujete, že používají ke kouzlení atribut CHAR? U inteligence to chápu tak, že kouzelník je schopen si pamatovat složité vzorce kouzel a čím je chytřejší, tím složitější kouzla pochopí. Adekvátně by to u CHAR kouzelníků vycházelo tak, že čím jsou větší osobnost a výraznější (v podání EQ také krásnější), tím složitější kouzla mohou používat... pochopil bych nějaká přesvědčovací kouzla nebo iluze, ale jak sešlete krásou ledovou bouři???
PS: když jsme u těch sorcererů a bardů: jak si vysvětlujete, že používají ke kouzlení atribut CHAR? U inteligence to chápu tak, že kouzelník je schopen si pamatovat složité vzorce kouzel a čím je chytřejší, tím složitější kouzla pochopí. Adekvátně by to u CHAR kouzelníků vycházelo tak, že čím jsou větší osobnost a výraznější (v podání EQ také krásnější), tím složitější kouzla mohou používat... pochopil bych nějaká přesvědčovací kouzla nebo iluze, ale jak sešlete krásou ledovou bouři???
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
pss, pozor, jsou tu jisti dnd fanatici, kteri by te za to mohli proklit a udelat spousty osklivych veci!DenGrasse píše:Nechci předbíhat, ani vyslovovat unáhlená rozhodnutí. Ale přijde mi, že většina změn, kterou Labir udělal, byla ku prospěchu věci. Takže já se na to těšim, protože systém kouzelní DnD (btw. NWN) je jedním z nejhorších, jaké v RP vůbec existují. Postrádá totiž jakoukoli pozaďovou logiku. V podstatě jakýkoli jiný smysluplný systém musí být lepší.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
my, nositelé idejí pokročilých RP systémů, se žádných ústrků ze strany překonaných pravidel nebojímeThe_Balrog píše:pss, pozor, jsou tu jisti dnd fanatici, kteri by te za to mohli proklit a udelat spousty osklivych veci!DenGrasse píše:Nechci předbíhat, ani vyslovovat unáhlená rozhodnutí. Ale přijde mi, že většina změn, kterou Labir udělal, byla ku prospěchu věci. Takže já se na to těšim, protože systém kouzelní DnD (btw. NWN) je jedním z nejhorších, jaké v RP vůbec existují. Postrádá totiž jakoukoli pozaďovou logiku. V podstatě jakýkoli jiný smysluplný systém musí být lepší.
PS:
hlavně žádné násilí. nesnáším ho. bude-li to nezbytně nutné, usmažím je ohnivou koulí. to kouzlo mám k smrti rád.
(neznámý NPC mág při pohledu na skupinu zevlujících hráčských postav)
Naposledy upravil(a) DenGrasse dne 13. 11. 2007 11.21, celkem upraveno 1 x.
Prosim vas dve veci:
1. DRD: Ano, je fakt, ze ten system neni dokonaly, ale takovymto zpusobem jej kritizovat a shazovat mi prijde nanejvys nedustojne a naprosto zbytecne. V dobe, kdy lidi Altaru s DrD zacali, to byla naprosta novinka a vetsina lidi se k DnD dostala prave diky DrD. Ja tehdy osobne byl vdecny i za DrD a mam na DrD vazne spousty peknych vzpominek. Jisteze, prvni vec, co nase hracska skupinka zacala u verze 1.0 resit, byly upravy pravidel, ALE to rozhodne neznamena, ze lidi z Altaru neodvedli kus prace.
2. Debata DrD vs. DnD je OT, vcetne meho prispevku …
1. DRD: Ano, je fakt, ze ten system neni dokonaly, ale takovymto zpusobem jej kritizovat a shazovat mi prijde nanejvys nedustojne a naprosto zbytecne. V dobe, kdy lidi Altaru s DrD zacali, to byla naprosta novinka a vetsina lidi se k DnD dostala prave diky DrD. Ja tehdy osobne byl vdecny i za DrD a mam na DrD vazne spousty peknych vzpominek. Jisteze, prvni vec, co nase hracska skupinka zacala u verze 1.0 resit, byly upravy pravidel, ALE to rozhodne neznamena, ze lidi z Altaru neodvedli kus prace.
2. Debata DrD vs. DnD je OT, vcetne meho prispevku …
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
vis, tenhle topic je off uz davno, od pateho prispevku, takze nejaky snahy ho zase zkusit ukocirovat jsou opravdu zbytecne, navic se uz ani timhle nic nedoresi, protoze jsi sam zcela jasne rekl, ze dal resit to nema moc cenu, pac to asi v eq3 bude jinak.
tak nechapu takovouhle umravnovaci hysterii ; )
tak nechapu takovouhle umravnovaci hysterii ; )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
mno je to lehce OT to je sice pravda ale souhlasím s tebo DrD jsem hrál jako první PnP hru vůvec (co se týče fantasy RP) samozřejmě mě to muselo chytnout jo a já začínal na verzy 1.2 no pár chyb to má to je pravda, ale do dneška nezapomenu když kamarád přinesl pravidl okopírovaný na asi BAMBLIONU papíru a ty ručně kreslený obrázky na to se prostě nezapomíná ALTAR RULEZZ
PODPIS
-
- Příspěvky: 620
- Registrován: 2. 7. 2006 10.13
- Bydliště: Magická univerzita, Lektorský pokoj č. 2
- Kontaktovat uživatele:
1. Pokud jsem si vsiml tady nikdo na DrD nenadava spis naopak rikaji ze je vseobecne lepsi nez ten od TSR a spise se zde kritizuje system DnD.
2. Ano ja vim...
Ad kouzlení přes Char - nezaměnňovat se vzhledem - zaklínač má tak velkou sílu osobnosti ,že s její pomocí dokáže měnit své okolí ovšem je to tak náročné ,že zvládne jen dva způsoby tohoto projevu za lvl
2. Ano ja vim...
Ad kouzlení přes Char - nezaměnňovat se vzhledem - zaklínač má tak velkou sílu osobnosti ,že s její pomocí dokáže měnit své okolí ovšem je to tak náročné ,že zvládne jen dva způsoby tohoto projevu za lvl
Jacho Ering - Lektor Magické Univerzity v Tirianu
hmmm..já jsem na DrD taky začínala v roce 90..u ručně vázané verze 1.0. a věřím, že jsme byli jednou z prvních skupin (u nás ve městě dokonce vznikala Šavlozubá Veverka..blahé to paměti fanzin a s autory jsem dlouhá léta hrál). V té době byl opravdu hlad po podobných věcech a každý vzal za vděk prakticky čímkoliv. Od roku 93 +- jsme se dostali k ADnD i jiným systémům....ao něco později začali ADnD skutečně hrát tuším rok 97+-cybermisa píše:Prosim vas dve veci:
1. DRD: Ano, je fakt, ze ten system neni dokonaly, ale takovymto zpusobem jej kritizovat a shazovat mi prijde nanejvys nedustojne a naprosto zbytecne. V dobe, kdy lidi Altaru s DrD zacali, to byla naprosta novinka a vetsina lidi se k DnD dostala prave diky DrD. Ja tehdy osobne byl vdecny i za DrD a mam na DrD vazne spousty peknych vzpominek. Jisteze, prvni vec, co nase hracska skupinka zacala u verze 1.0 resit, byly upravy pravidel, ALE to rozhodne neznamena, ze lidi z Altaru neodvedli kus prace.
2. Debata DrD vs. DnD je OT, vcetne meho prispevku …
myslím, že posuzovat můžu a mám na to právo..stejně jako každý další má právo na svůj názor. A věř tomu, že většina hráčů ADnD/DnD má na to obdobný názor...
Nebudu tady polemizovat o tom, co je na tom špatně a co ne...prostě si vždycky vyberu skutečné terénní auto než plastovou tatru. (jako dítěti mi stačila..jízda z kopečka na drkotajících kolečkách byla super....ale už nejsem dítě). Taky nostalgicky vzpomínám na svou první tatru, ale vím, že to byla jen chabá náhražka..jezdila, to ano.…
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Chjo, vsak ja nepsal nic o nadavkach, tykalo se to vyrazu "pochybna RPG napodobenina" atd … ale tohle nema smysl resit. Myslel jsem to obecne a jako doporuceni do pripadne dalsi diskuze na toto tema …Kirros píše:1. Pokud jsem si vsiml tady nikdo na DrD nenadava spis naopak rikaji ze je vseobecne lepsi nez ten od TSR a spise se zde kritizuje system DnD.
Ad Taury: hele vykricnicky a bold pismo neznamena z moji strany prosimte zadnou "umravnovaci hysterii", jen me podobne narazky vzdycky trochu zamrzi - a predpokladam, Akira pro Altar nepracuje
Obecne vzato, mas pravo na foru napsat cokoli (i kdyz jednani proti pravidlum by melo sve nasledky) …Akira píše: hmmm..já jsem na DrD taky začínala v roce 90..u ručně vázané verze 1.0. a věřím, že jsme byli jednou z prvních skupin (u nás ve městě dokonce vznikala Šavlozubá Veverka..blahé to paměti fanzin a s autory jsem dlouhá léta hrál). V té době byl opravdu hlad po podobných věcech a každý vzal za vděk prakticky čímkoliv. Od roku 93 +- jsme se dostali k ADnD i jiným systémům....ao něco později začali ADnD skutečně hrát tuším rok 97+-
myslím, že posuzovat můžu a mám na to právo..stejně jako každý další má právo na svůj názor. A věř tomu, že většina hráčů ADnD/DnD má na to obdobný názor...
Nebudu tady polemizovat o tom, co je na tom špatně a co ne...prostě si vždycky vyberu skutečné terénní auto než plastovou tatru. (jako dítěti mi stačila..jízda z kopečka na drkotajících kolečkách byla super....ale už nejsem dítě). Taky nostalgicky vzpomínám na svou první tatru, ale vím, že to byla jen chabá náhražka..jezdila, to ano.…
Muj prispevek nebyl prikaz, byla to prosba …
Labiruv momentalni podpis je velmi vystizny ….
předpokládáš špatně Altar mi dluží ještě nějaký peníze za práci co jsem pro ně dělala...ale to nemění nic na mém názoru..ten jsem měla ještě před tím, než jsem s nimi začala nějaké ty zábavné akce na téma...kdypak mi asi zaplatí..po 2 letech po 3...?cybermisa píše:Chjo, vsak ja nepsal nic o nadavkach, tykalo se to vyrazu "pochybna RPG napodobenina" atd … ale tohle nema smysl resit. Myslel jsem to obecne a jako doporuceni do pripadne dalsi diskuze na toto tema …Kirros píše:1. Pokud jsem si vsiml tady nikdo na DrD nenadava spis naopak rikaji ze je vseobecne lepsi nez ten od TSR a spise se zde kritizuje system DnD.
Ad Taury: hele vykricnicky a bold pismo neznamena z moji strany prosimte zadnou "umravnovaci hysterii", jen me podobne narazky vzdycky trochu zamrzi - a predpokladam, Akira pro Altar nepracuje
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele: