Stránka 1 z 1
Monk Endurance (Monk speed)
Napsal: 20. 11. 2007 20.02
od kucik
Vzhledem k pracim na Eq3 bych se primlouval za feat, nebo cokoliv, co by umoznilo mnichum chodit normalni (nezrychlenou) chuzi.
Kdyz odhlednu od toho, jak pri chuzi mnich vypada, je i docela neprijemnym zpusobem pohybu popojit, pockat na ostatni, popojit, pockat.…
Rozdil 10% - 20% moc neznamena, ale vys uz je to docela markantni.
Napsal: 24. 11. 2007 13.22
od Fryn
Přesně tak. Tohle mi docela vadilo, když jsem hrál mnicha na Thalii. Tam jsem to chtěl vyřešit žádostí na DM jestli by si postava nemohla nechat vyrobit nějaké speciální závaží, které by ji zpomalovalo kdyby si ho připla na nohy, ale feat by byl určitě lepší. Myslím, že pro mnicha by neměl být zase takový problém se trochu hlídat a chodit "normálně"

.
Napsal: 24. 11. 2007 13.38
od kokosak
Tak choďte v Search módu

Pro mnichy pokročilejší Search + Hide
Napsal: 24. 11. 2007 13.54
od drake127
V search módu chodí všichni (kdož můžou), v search+hide by byli zase moc pomalí a navíc by měli problémy s tím kdo je vidí/nevidí (páč pokud se nepletu, tak mnichové si body do H/MS dávají).
Hlavně je třeba dát pozor na to, aby se to dalo v boji rychle vypnout (čtěte: nesmí to být dělané pomocí dialogu).
Napsal: 24. 11. 2007 14.15
od kucik
V search modu chodit nemuzu. Elf ma keen sense a proto search mode nema. Item (rikejme tomu trebas boty se zavazim) by taky nebyl spatny, ale musel by se menit podle levelu (vzrustajici rychlost). Ale asi by nebyl problem udelat boty s -20%, -40% -60% a -80%. Zmena bot jednou za sest levelu neni zase tak strasna.
Napsal: 24. 11. 2007 14.35
od Taury
Ten feat by byl nejschůdnější. Spomalení s propočítáním na lvl mnicha. Možná kdyby velký L požehnal, tak v EQ3 by něco takového mohlo být.
Napsal: 24. 11. 2007 14.59
od drake127
Ten feat by ale byl fajn pro všechny. Pokud by šla pomocí pokročilého ovládání postavy nastavit ta penalizace (třeba po 10% kroku) a zároveň by se dal ten feat zapnout/vypnout kdykoliv bez akce, pak by ho využili i rasy s Keen Sense, a mě by se hodil třeba k simulaci kulhání ap.
Napsal: 24. 11. 2007 15.24
od kucik
Mno prosil jsem o tenhle feat pro nektere rasy myslim uz pred Eq2. Bohuzel...
feat
Napsal: 18. 5. 2008 18.27
od Carda
myslim že by se to sem hodilo,i z hlediska rp se mnich asi někdy projde v klídku a nebude se pořád pohybovat jako by za ním hořelo
Napsal: 18. 5. 2008 19.39
od eqileus
No myslim že už se to někde dořešilo... Featem bys vyvolal rozhovor (Pokročilá kontrola postavy) - pokud by však byla postava ohrožena, nešlo by ten rozhovor vyvolat a postava by nemohla zdrhat...
Napsal: 18. 5. 2008 19.46
od George
JJ už se to tu řešilo, ale zdá se že není možnost jak to udělat.
Napsal: 19. 5. 2008 11.24
od steel_martin
Podle mě to musí jít. CEPový koně maj taky skriptík, kde lze nastavit rychlost jejich chůze/běhu. Akorát těm botám nelze nastavit -20% /-30% atd. zpomalení přímo ve vlastnostech předmětu, ale musí se to připsat v OnEquipItem skriptu.
Napsal: 19. 5. 2008 11.29
od drake127
No, já už jsem kdysi uvažoval o tom mít feat, který funguje jako switch, tj. je bez dialogu, který zapíná/vypíná tu penalizaci. A k tomu by se v pokročilém ovládání postavy určovala hodnota té penalizace v procentech. Ta už nemusí jít měnit okamžitě.
Vyřešilo by to problém s rychlým vypnutím penalizace při boji a zároveň by si to zachovalo obecnost, takže by to využily i ostatní postavy při kulhní, cválání s koníkem ap. Otázka je jen, jak by se to chovalo v případě chození ve vodě ap., ale když to labir nějak vyřešil s Extras runami, tu by to šlo snad taky.
Napsal: 19. 5. 2008 11.41
od labir
Ano to je technicky možné, ale stále je tu hromada věcí které s tímhle kolidují - konkrétně EXTRAS, subrasy a vodní plochy. Zatím nevím jak to udělat aby to nekolidovalo. Respektive jak to udělat aby fungovalo oboje/troje najednou a nedalo se to zneužívat typem, "vlezu do vody se zapnutou penalizací, pak ji vypnu a voda na mě nemá zpomalovací efekt" a podobně. Bez toho to pustit nemůžu.
Napsal: 19. 5. 2008 12.57
od Darmonlor
labir píše:Ano to je technicky možné, ale stále je tu hromada věcí které s tímhle kolidují - konkrétně EXTRAS, subrasy a vodní plochy. Zatím nevím jak to udělat aby to nekolidovalo. Respektive jak to udělat aby fungovalo oboje/troje najednou a nedalo se to zneužívat typem, "vlezu do vody se zapnutou penalizací, pak ji vypnu a voda na mě nemá zpomalovací efekt" a podobně. Bez toho to pustit nemůžu.
Věřím že dát to dohromady není snadné.. Ach jo... "Stará a ohraná písnička: Kdyby se věci nezneužívaly, bylo by o stovku omezení míň a o tisíc možností víc."

Napsal: 19. 5. 2008 20.35
od Sylmael
Ja by som napriklad odobral postavam featy monk endurance (koli tej rychlosti) a keensense (koli nemoznosti zapnut detect mode aby postava sla pomalsie). Namiesto toho by sa spravili 2 featy ktore by monk endurance a keensense pridavali/odobrali postave ako item property bonus feat.
Vzhladom nato ale ze by stare postavy museli podstupit delevel alebo upravu cez gff editor tak je tento sposob nie moc efektivny ze?
Nj jedno z mala moznosti (ked nepocitam EffectMovementSpeedDecrease ktory koliduje)