Přechod spawnu

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Přechod spawnu

Příspěvek od Gran »

Jde zamezit tomu, aby se při přechodem mezi denním a nočním spawnem respawnly i "tutově vymlácené" lokačky?
Je totiž veliká nepříjemnost, když člověk dělá výpravu, protutlává se opatrně kupředu s tím největším pudem sebezáchovy, prochází všechna ramena, kontroluje, aby mu nikdy a za žádných okolností nemohl nepřítel vtrhnout do zad, a ve chvíli, kdy jde chodbou, kde za sebou stoprocentně nemůže žádné nepřátele mít (protože nemají, odkud by tam přiběhli) a všichni jsou jen před ním, přehodí se nám 18:00 na 19:00, bác a celá lokačka je opět plná. Nejlépe se vše naspawnuje kolem družinky, která pak nemá sebemenší šanci přežít, protože je obklopena a může se spasit jen útěkem - jenže těžce čištěná a zajišťovaná a kontrolovaná úniková cesta je plná nepřátel.

A přijde mi trochu blbé odpovídat na výpravy "nejdu, protože brzo slunko zapadne/vyjde". Ovšem i když se snažím sebevíc a opravdu hraju tak, že když jde jenom trošišku do tuhého, beru nohy na ramena, přesto pořád a neustále díky tomuhletomu moje postava umírá a umírá a umírá a já jen čekám, kdy se nenajde někdo, kdo by ji odnesl (a že už jsem strávil dlouhé hodiny v naději, že někdo půjde ten dungeon do restartu serveru taky... zatím se ty naděje plnily, ale bude to tak vždy?).
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

podle toho co sem slyšel, tohle bude upravený v EQ 3
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

jo měla by to řešit uplně nová časová knihovna teda jestli jsem to správně pochopil
PODPIS
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Tak to rád slyším =) Páč je to OOC věc, kterou už IC nevyřeším... tohle nebyla smrt na základě blbosti nebo nedostatku pudu sebezáchovy, to byla prostě... svi*árna =P (chybějící písmenko si domyslete dle uvážení, doporučuji "ť")

Pokud to ovšem bude opravené, tak pohoda jazz .)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Odpovědět