Stránka 1 z 1

Přechod spawnu

Napsal: 27. 11. 2007 20.19
od Gran
Jde zamezit tomu, aby se při přechodem mezi denním a nočním spawnem respawnly i "tutově vymlácené" lokačky?
Je totiž veliká nepříjemnost, když člověk dělá výpravu, protutlává se opatrně kupředu s tím největším pudem sebezáchovy, prochází všechna ramena, kontroluje, aby mu nikdy a za žádných okolností nemohl nepřítel vtrhnout do zad, a ve chvíli, kdy jde chodbou, kde za sebou stoprocentně nemůže žádné nepřátele mít (protože nemají, odkud by tam přiběhli) a všichni jsou jen před ním, přehodí se nám 18:00 na 19:00, bác a celá lokačka je opět plná. Nejlépe se vše naspawnuje kolem družinky, která pak nemá sebemenší šanci přežít, protože je obklopena a může se spasit jen útěkem - jenže těžce čištěná a zajišťovaná a kontrolovaná úniková cesta je plná nepřátel.

A přijde mi trochu blbé odpovídat na výpravy "nejdu, protože brzo slunko zapadne/vyjde". Ovšem i když se snažím sebevíc a opravdu hraju tak, že když jde jenom trošišku do tuhého, beru nohy na ramena, přesto pořád a neustále díky tomuhletomu moje postava umírá a umírá a umírá a já jen čekám, kdy se nenajde někdo, kdo by ji odnesl (a že už jsem strávil dlouhé hodiny v naději, že někdo půjde ten dungeon do restartu serveru taky... zatím se ty naděje plnily, ale bude to tak vždy?).

Napsal: 27. 11. 2007 20.29
od magnumik
podle toho co sem slyšel, tohle bude upravený v EQ 3

Napsal: 27. 11. 2007 20.31
od sciorp
jo měla by to řešit uplně nová časová knihovna teda jestli jsem to správně pochopil

Napsal: 27. 11. 2007 20.36
od Gran
Tak to rád slyším =) Páč je to OOC věc, kterou už IC nevyřeším... tohle nebyla smrt na základě blbosti nebo nedostatku pudu sebezáchovy, to byla prostě... svi*árna =P (chybějící písmenko si domyslete dle uvážení, doporučuji "ť")

Pokud to ovšem bude opravené, tak pohoda jazz .)