harvesting a XPC

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Přesunuto do flames.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

no...předem díky Pavlovi Urbanovi, za účinný bodyguarding, sám bych to nenapsal líp...

Akira myslím tady v té diskuzi opravdu jenom vyjádřil svůj názor...prostě bere EQ jako třeba normální single player NWN, proč ne, závidím mu, že nepotřebuje unikat z tohohle reálného světa, kterej stojí za hovno kam se podíváte a jediný štěstí je, když je člověk zamilovanej...

jinak k labirové reakci na george neni co dodat... pokud sem to z fóra pochopil správně tak si jeho "klerička farmářka" už nezarýžuje... no, co nadělá, vytvoří se další charakter...

každopádně, jak už se to tady kdysi kdesi psalo...je lehký kritizovat nějaký řešení problému, kterej existuje (ze strany tvůrce světa, protože ten jediný má právo říct, že je něco problém) ...ale těžší je vymyslet sám nějaký lepší řešení a navrhnout ho...a sem si stoprocentně jistej, že kdybyste kdokoli navrhli nějaký LEPŠÍ řešení tohohle harvest/creep/loot problému, labir by ho přijal a použil, pokud by bylo opravdu přínosnější.
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Já mám dojem, že tady došlo k nedorozumění a ne k jednomu.
Myslím, že Akira myslí, že EQ je jen hra tak, že si tam prostě lidé hrají, hrají role, krají postavy... prostě hrají. Na reálný život to nemá vliv. Člověk si tím nevydělá, nenají se z toho nezaplatí nájem. Je to relaxace, zábava, atd.… ale JEN1 hra.
Labir brání svou vizi světa, který je svou vlastní živoucí mikrorealitou, kde se žijí desítky životů a příběhů. Vidí EQ jako alternativní svět, ne jako NWN singleplayer trochu jinak, ne JEN2 jako hru.
IMHO mají oba pravdu, jen každý mluví o jiném "JEN."

Jestli se pletu, tak mě nekamenujte. :bigwink:


Kdosi moudrý řekl, že svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda jiného. Myslím, že se to velmi dobře dá použít i na RP. Já osobně jsem v tomhle trochu absolutista a rád si s postavou prožiji radosti i smutky, vítězství i prohry... ale chápu, že ne každý je takový a někdo prostě jisté věci neskousne a tak mu je nenutím. DMové by měli IMO být v tomto směru neutrální.
Chci tím říct, že pokud jsou dvě postavy (nebo více postav) někde v soukromí a provozují nějaké erotické či sexuální praktiky, tak je to podle mne naprosto v pořádku (předpokládám, že jsou dospělí) - dokud se to oběma (všem) účastníkům líbí.
Dále to, že je postava erotoman nebo nymfomanka, přece neznamená, že něčím takovým je i hráč a i kdyby byl... opravdu na tom tolik záleží ? Že se dvě postavy milují, nebo že provozují jen fyzický sex (třebas při každé příležitosti), je přece z RP hlediska totožné. Když se to někomu nelíbí, ať to nesleduje (a jsem moc rád, že Labir má přístup jaký má - tj. že se nesnižuje k zasahování).
Pokud jsou svědky nezletilí hráči, tak je to chyba. Ale jinak je to z mého pohledu prostě rys postavy, jejího charakteru a náhledu na sebe nebo na svět. Pro mne není rozdíl mezi takovou postavou a třeba postavou vraha.

Omlouvám se za přispění k OT, ale nedalo mi to - myslím si, že té žluče je škoda, zvlášť nyní.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
sh
Příspěvky: 6
Registrován: 31. 3. 2007 18.56

Příspěvek od sh »

No … jsem prisla na EQ pozvykana z anglickejch serveru, a nehraju moc na RP serverech, pac ono je pro me tezky RPit v cizim jazyce.
Jenze vsude na RP serverch resej pravidla "proti creepovani" . Myslim ze DMka tady jsou jednak moc trvdy a druhak moc mekky
Proc moc mekky: pokud mate jakesi nepsana pravidla, udelejte je psana. TJ pokud priste nechcete aby hraci travili cas jen ryzovanim cehosi … zakazte to, omezte ryzovani na urcitou dobu pro kazdeho cloveka, etc. I kdyz je to IC nesmysl, imho se to da vymyslet aby to nebylo … ale … treba na serveru "Escape from Undedark" je zakazano vybijet stale stejny nepratele v jedne lokaci furt dokola, a nestezuji si na to ze to muze byt IC nesmysl . Pokud chce DMko ci majitel sveta mit "family friendly" svet, je to jeho svet. (I kdyz se mi jakekoliv omezovani konsensualniho sexu nelibi, prijde mi to ujety ve hre, ale neni to muj svet)
Pokud nekdo furt porusuje pravidla: zabanujte ho. Otazka co s temi co dodrzuji literu, ale ne ducha zakona, ale myslim ze od toho je DMko , aby resilo a banovalo i v tehle pripadech.
Akcich serveru je hafo, a neni treba z toho delat tragedii, ze se nekomu nechce RPit

zas na druhou stranu... moc trvdy : IRL ekonomika je opravdu takova, ze budete delat to co je pro vas vyhodny. TJ ryzovat zlato, a pokud to system umoznuje, vydelate hafo penez. Za lidskou prirozenost, ktera kopiruje IRL svet, trestat je ponekud osemetny.


Mimochodem, kdyby to fungovalo v IRL jak v EQ, (ci obecne v NWN a hrach) budem vsichni za chvili bohaty jak bill gates, coz nejsme Jelikoz nikdo z nas neni bill gates, proc teda ? Jednak je tu konkurence, tento faktor nasimujuleme v NWN blbe, pokud mate neomezeny zdroje. Druhy faktor je ze potrebujem spolecnost, odpocinek od prace, uznani od jinych lidi, respekt, zabavu... potrebujeme taky komunikovat, pokud nekomunikujeme, nevyventilujeme svoje pocity, riskujeme dusevni nerovnovahu.
Imho RP jsou veci ktery simuluji prave takovy "odpocinek vasich postav". Jenze jsou workoholici, kteri takto odpocivat nepotrebuji, a hrac nezna psychologii natolik, ze nedokaze nasimulovat "potrebu dusevni rovnovahy". (Zkuste celej den jen pracovat sami, a s nikym nepromluvit. resp radeji to nezkousejte :-)

Kdyby chteji byt dmka moc evil tak by mely postavy chytat ruzne uzkosti , pocity smutku, ze se s nikym nebavi... a chytat za to postihy :=)
Coz je zase tezce nastavitelny. A nechci tim rict ze by se to melo nastavovat ! (Akorat vetsina mych postav bude nekoho, o kom vim ze jen ryzuje, brat jako nekoho kdo ma o kolecko vic :-) a mozna ho i prasti adamantinovou palici.
A na druhou stranu.… je to jenom hra, ne ze ne. Kazdej kdo dela z hry neco vic... by imho mel uvazovat jestli mu ten konicek ponekud neprerostl pres hlavu. Chapu pocity DMka, kterymu hraci rozvraceji a roz-zvraceji svet, ale hra by nemela bejt vic nez jen hra.

Just my two cents folks. TJ neberete me prosim nijak zvlast vazne, je tak pozdni hodina ze uz je skoro ranni, a muj mozek bezi na volnobeh .
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

sh: Já nevím, jestli by podrobné vypisování pravidel mělo nějaký smysl. Je to hodně práce navíc a myslím, že ti, co chtějí svět jen "trápit", by se takhle napsaných pravidel jen chytili, protože v sebelepším zákoně najdeš skulinu. A pak bysme byli tam, kde jsme akorát s mnohem více ztraceného času nad pravidly. Pokud je totiž systém to jediné, co ti v dané (nesmyslné) činnosti brání, pak je něco špatně, ovšem nelze to řešit dalším systémem. Cílem všech (světa, DM i ostatních hráčů) je, aby tito problémisti buď tedy odešli anebo "prozřeli" a začali sekat dobrotu sami od sebe a dobrovolně právě proto, aby jim nemusel stát nikdo za zadkem a nemuseli se kvůli nim vymýšlet pravidla a systémy.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Edit: Kterej :censoree: mi to přesunul do Flames, vždyť víte, že moje příspěvky dávají smysl často až po třetí úpravě. No, dobře, takže pokračování.

sh: Co ekonomiky světa týče, tak ta je pro obyčejné postavy nastavena docela dobře - ono to totiž ~má~ být těžké získat pro postavu, která se objeví sama a bez prostředků. Ne každého ovšem baví takové postavy hrát - jsme jenom lidi a srdce zaplesá, když člověk vidí jak se jeho postavě daří (ať už finančně, citově nebo mocensky dle charakteru (postavy a )hráče), takže se někteří snaží těchto životních komplikací zbavit co nejdřív a v tom lepším případě "začít hrát" až když mají peníze, majetek, zanedbávajíc tu sociální stránku postavy (která je dlouhodobě přecijen nejdůležitější*), v tom horším případě se chovají jako v Diablu. A protože na tento způsob hry není Eq stavěná, potom takovým stylem hry (nejen) ekonomika trpí.


*) Ač jsem se snažil zní dost přihlouple (jakože jsme na té Eq, takže je to to eRPé, tak to tam napíšu, abych vypadal kůl), ale myšlenka byla taková, že postavě můžeš sebrat peníze, majetek, OOC i zkušenosti, ale dokud nezabiješ všechny, co si na ni pamatují, těžko jí lze sebrat to, čeho ve světě dosáhla.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Edit 2: Já to říkal :shades:

Ohledně té hry-nehry, stejně jako Pavel si myslím, že každý mluvíte o něčem jiném. Eq není obyčejná hra - je založena především na interakci živých postav a jako taková má k reálnému světu blíž, než většina jiných multi-player her (o singlu se raději ani zmiňovat nebudu) a proto ji nelze hrát stejným sobeckým způsobem. Hrajete-li s počítačem (tj. sám), klidně si cheatujte, když vás to baví. Na MMORPG, kde jde počet hráčů do tisíců si zase najděte tu svoji partu, která má podobný styl (za cheatování vám sice už ban hrozí, ale že by to ostatní hráči moc prožívali *krčí rameny*). Ovšem Equilibrie je vzhledem k (ne)počtu hráčů ať už omezením NWN anebo velikostí ČR spíše takové malé pískoviště, kde si ty batolata musí dohodnout pravidla hry nebo se umlátí lopatičkami a s brekem poběží k mamince. Ačkoliv se tedy jedná o počítačovou hru, hrajete se skutečnými konkrétními lidmi (byť na ně nevidíte) ve skutečném* světe a podle toho je nutné se chovat.


*) Asi stejně skutečném jako to pískoviště: Existuje, hra na něm vám nic hmotného nepřináší, když ho rozbijete, zůstane rozbité, nejste v něm sami.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

sh píše: zas na druhou stranu... moc trvdy : IRL ekonomika je opravdu takova, ze budete delat to co je pro vas vyhodny. TJ ryzovat zlato, a pokud to system umoznuje, vydelate hafo penez. Za lidskou prirozenost, ktera kopiruje IRL svet, trestat je ponekud osemetny.
Achjo tak jeste jednou prosimte …

Vis ono vzdycky ne vsechno "co system umoznuje" je RP. Kdyz nekdo nedela se svou postavou nic jineho, nez ze ryzuje, tj. zdime system a dava prednost tomuto zdimani pred RP hrou s ostatnimi tak:

1. Porusuje pravidla (harvesting)
2. Nehraje RP -> nema na serveru co delat
3. Jeho postava je bez charakteru, jen interface mezi hracem a narustajicimi bodiky v ryzovani a penezich.

U takovych hracu je jen a pouze otazka casu, kdy zacnou z nudy (pac harvestovani je nudny) pouzivat externi programy nebo jen klikat na ryzoviste a koukat pri tom na film … Takovi se pripoji treba ve 3 rano, zapnou programek, udelaji par relogu a ejhle, postava na 1. levelu ma vybaveni za 50 000. A ja pak dostavam PM znechucenych hracu, kteri hraji pekne RP a jsou pro svet prinosem. A to me vytaci. Proto ta TVRDOST. :shades:
DenGrasse
Příspěvky: 207
Registrován: 22. 10. 2007 11.51

Příspěvek od DenGrasse »

Teda... člověk si na pár dnů odskočí na svátky a jeho topic se mezitím octne v ohni.… :angry:

Stalo se přesně co jsem nezamýšlel, objevily se "diskusní názory", jakkoli původně se mělo jednat o návrh zlepšení současného stavu.
Pochopil jsem z průběhu diskuze, že stav zůstane nezměněn až do nástupu EQ 3 a mezitím budou harvesteři stíháni nelítostnými/naštvanými/unavenými (nevyhovující škrtněte) DM a různě postihováni/odměňováni/šikanováni (nevyhovující opět škrtněte).

Taktéž jsem si prohlédl situaci na jednom oblíbeném harvesterovišti na jedné pastvině. Musím říct, že jsem nastolené řešení příliš nepochopil (což je možná moje chyba) a přijde mi poněkud OOC. Poněkud zbytečně OOC, což je škoda.

Následuje návrh jednoduché úpravy, která tento neutěšený stav zlepší zcela bez emocí a intervencí.
- Hodnota rýžovišť je podle mého nesmyslně vysoká. Pokoušel jsem se kdysi jedno vyrýžovat úplně, ale u čísla čtyřicet osm kamenů jsem to vzdal.
- Takové množství je, domnívám se, IC nesmyslné. Rýžoviště by nemělo obsahovat více než 3-6 kamínků, obzvláště obnovují-li se každý den. Slyšel jsem, že tyto hodnoty jsou reliktem z prvopočátků EQ, kdy ještě nebyly sbíratelné suroviny. Teď ale jsou a dá se snadno uživit bez rýžování. Takže: OMEZIT množství kamenů v rýžovišti! Tím odpadne podstatná část problémů s rýžujícími harvestery.

Řešení, samozřejmě, neodstraní problém s některými hráči. Ten je, bohužel, věčný.


Edit: napadla mne ještě jedna možnost. U rýžování odstranit hlášku "už tam nic není" z výpisu. Koneckonců, kdo to má vědět jistě, že se v písku nic neskrývá?
malinový harwester a arcilooter
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

DenGrasse píše: Následuje návrh jednoduché úpravy, která tento neutěšený stav zlepší zcela bez emocí a intervencí.
- Hodnota rýžovišť je podle mého nesmyslně vysoká. Pokoušel jsem se kdysi jedno vyrýžovat úplně, ale u čísla čtyřicet osm kamenů jsem to vzdal.
- Takové množství je, domnívám se, IC nesmyslné. Rýžoviště by nemělo obsahovat více než 3-6 kamínků, obzvláště obnovují-li se každý den. Slyšel jsem, že tyto hodnoty jsou reliktem z prvopočátků EQ, kdy ještě nebyly sbíratelné suroviny. Teď ale jsou a dá se snadno uživit bez rýžování. Takže: OMEZIT množství kamenů v rýžovišti! Tím odpadne podstatná část problémů s rýžujícími harvestery.

Řešení, samozřejmě, neodstraní problém s některými hráči. Ten je, bohužel, věčný.
Cim je ryzoviste lepsi, tim mene kamenu obsahuje a to radove. Popisujes zde nejspise nejake obycejne ryzoviste, tedy misto, kde je takovych "obycejnych" kaminku spoustu.

Pokud se omezi pocet, tak to harvest neomezi, naopak, dojedou na to ti, ktere harvestr predbehne (ze se nekdo logne po restartu a obehne vsechna ryzoviste se take stavalo). Ano, je tu sice system "naplavovani" kaminku, jenze vysledny efekt bude ten, ze harvestr bude u ryzoviste kempovat stejen jako ted a neustale kontrolovat, zda se uz neco naplavilo. Tak jako tak pujde o harvest. A pokud se ryzovani omezi jeste drsticteji, logicky se objevi jina tim padem vynosnejsi cinnost a vse pobezi nanovo …
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Víceméně souhlas až na tu část s mnoha kameny v potoce - záleží na tom, kde to zkoušíš, jsou místa, kde počet kamenů v nánosu spočítáš na prstech jedné ruky.

Jinak: viewtopic.php?t=2336
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Nenávidím flames, já chci edit.

Míša mě předběhl. Jedno oblíbené naleziště je velmi často vyrýžované (uznávám, že na tom mám také nemalý podíl) a doplácejí na to jen ti, kteří přijdou jako druzí.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

IMHO není problém v tom, jestli harvestujete, ale v tom, jestli umíte i něco jiného.

Pevně věřím, že když si založím postavu, která bude trávit většinu času u rýžoviště, protože sní o nečem drahém, ale bude se chovat dle svého charakteru, tedy budu hrát podle jejího charakteru a budu hrát kvalitně (což vlastně říkám jedno a to samé, ale odděleně), samozřejmě za předpokladu, že charakter bude něco víc než jen "miluje rýžování", nebudu mít žádné zvláštní postihy.
To, že by mě to nebavilo, snad ani zmiňovat nemusím =P

A ještě, jak jsem tak projel diskusi, tak jak někdo psal o těch banditech apod.: Moje první postava se stala banditou a pokoušela se na rýžujících boháčích vydělat, stejně tak postava mého kamaráda. Mně se stala taková věc a stala se mi opravdu hodněkrát, mému kámošovi (tuším, že to je zrovna WooDoo) se stala také. Jen jednou, ale s větší částkou. A o co jde?
Postava bandity uvedla postavu rýžujícího ve smrtelné nebezpečí (v mém případě meč namířený na hrdlo, v jeho případě kuše mířící mezi oči) se slovy ve stylu "Prachy nebo život". Ona postava, kterou přepadla postava mého kámoše, napsala, že mu dá _celý_ měšec a všechno cenné, co má. Takto bandita získal asi 200 zlatých a tři kameny.
Sotva se postavy od sebe vzdálily na několik lokací, přišlo kámošovi po Tellu: "//to jsem tě ale dostal, měl jsem u sebe 20 000... ale prostě jsem ti je nemoh dát".
Mně utíkali sice s menšími částkami (alespoň nevím o tom, že by tomu bylo jinak), zase jsem ale vydělal méně - v průměru 20 zlatých.

Těžký je život bandity.

Ale tohle je jen takový malý a asi rok starý příběh, důležitý je v tomhle příspěvku hlavně ten druhý odstavec .) Jen jsem si tu povídačku nemohl odpustit ;)
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

Gran píše:
Jo no...to je pak problém, že taková postava nemá možnost jako DM opravdu OKRÁST o všechno ;)...a taky je zajímavý, kde ta postava schovala těch 20k aby je ten zloděj neviděl/neslyšel při každém pohybu postavy :biggrin:

no a pokud jde o ten "nejdůležitější" druhý odstavec ;) tak myslim, že máš pravdu...jenom bys asi neměl JEN rýžovat ;) no ale jak tě znám tak věřim že nebudeš :)...a kdyby tě dm chtělo podrobit testu RP, tak si myslim, že stejně prolezeš levou zadní :bigwink:
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Je to sice trochu OT ale podělím se o svou zkušenost. Asi dvakrát se mi stalo, už ani nevím s jakou postavou, že jsem našel mrtvolu. Zkusil jsem napsat do telu že prohlédává mrtvolu a normálně si to hrál, kdyby tam někdo byl tak asi čučí jak puk že okrádám mrtvolu. Od jednoho hráče se mi vypsal celý inventář, jen mi napsal že si nepřeje abych mu ukradl tu a tu věc. Byla to snad nějaká kmiha tuším. Z toho výběru co mi napsal jsem napsal do telu do hvězdiček že si beru to a to a cestou když jsem ho odnášel jsem si ty věci někde ukryl, tuším že u vodopádu. Když jsem ho donesl tak mi ty věci ochotně dal. Já si zahrál jak se pro ně vracím a bylo. Ten druhý hráč mi vypsal jen některé věci. Ale zahrnul mezi ně i dlouhý vylepšený meč atp... myslím že to byl ( nene, nebudu zveřejňovat ) . Probíhalo to úplně stejně. Proč to sem píšu. Důvod proč mi to ochotně dali je pro mě zajímavý. Buď to byli oba zkušení hráči a nebo jim nestála za prachy ztráta XP. Je docela škoda že mě vůbec napadá ta možnost, ale doufám že ta první byla správná. Dokonce si myslím že to hráče i pobavilo, když řešil kdo ho okradl.

// doufám že sem tim neporušil pravidla, že jsem okradl tělo bez DM.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Gran píše: Postava bandity uvedla postavu rýžujícího ve smrtelné nebezpečí (v mém případě meč namířený na hrdlo, v jeho případě kuše mířící mezi oči) se slovy ve stylu "Prachy nebo život". Ona postava, kterou přepadla postava mého kámoše, napsala, že mu dá _celý_ měšec a všechno cenné, co má. Takto bandita získal asi 200 zlatých a tři kameny.
Sotva se postavy od sebe vzdálily na několik lokací, přišlo kámošovi po Tellu: "//to jsem tě ale dostal, měl jsem u sebe 20 000... ale prostě jsem ti je nemoh dát".
Dotycny metagamoval …
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Protože jsem měl pro něj pochopení, neřešil jsem to a ani to řešit nebudu. Je to jen taková historka .) I ta se ale týká tématu - jde o to, že pokud člověk rýžuje, ale je schopný dobře hrát a když se to po něm chce, tak i dobře hraje, tak je vše v pořádku. Toto ale zrovna nebyl ten případ - dotyčnému šlo nakonec stejně jen o to, aby nepřišel o natěžené, o nějakém velkém RP se moc hovořit nedá... a myslím, že právě ve chvíli, kdy se pouze a pouze rýžování věnuje člověk, který nic jiného než harvest/loot/creep neumí, nastává "problém", tj. jde o řekněme "na EQ nechtěnou osobu".
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Gran píše:Protože jsem měl pro něj pochopení, neřešil jsem to a ani to řešit nebudu. Je to jen taková historka .) I ta se ale týká tématu - jde o to, že pokud člověk rýžuje, ale je schopný dobře hrát a když se to po něm chce, tak i dobře hraje, tak je vše v pořádku. Toto ale zrovna nebyl ten případ - dotyčnému šlo nakonec stejně jen o to, aby nepřišel o natěžené, o nějakém velkém RP se moc hovořit nedá... a myslím, že právě ve chvíli, kdy se pouze a pouze rýžování věnuje člověk, který nic jiného než harvest/loot/creep neumí, nastává "problém", tj. jde o řekněme "na EQ nechtěnou osobu".
:yes: :yes:
DenGrasse
Příspěvky: 207
Registrován: 22. 10. 2007 11.51

Příspěvek od DenGrasse »

cybermisa píše: Cim je ryzoviste lepsi, tim mene kamenu obsahuje a to radove. Popisujes zde nejspise nejake obycejne ryzoviste, tedy misto, kde je takovych "obycejnych" kaminku spoustu.

Pokud se omezi pocet, tak to harvest neomezi, naopak, dojedou na to ti, ktere harvestr predbehne (ze se nekdo logne po restartu a obehne vsechna ryzoviste se take stavalo). Ano, je tu sice system "naplavovani" kaminku, jenze vysledny efekt bude ten, ze harvestr bude u ryzoviste kempovat stejen jako ted a neustale kontrolovat, zda se uz neco naplavilo. Tak jako tak pujde o harvest. A pokud se ryzovani omezi jeste drsticteji, logicky se objevi jina tim padem vynosnejsi cinnost a vse pobezi nanovo …


NN, tady se míjíme v otázce podstaty diskuze.…
tento topic se jmenuje harvesting a XPC - jak už je z tématu zřejmé, neřeší problém harvestingu jako takový, protože ten se uspokojivě vyřešit nedá - nýbrž jen část problému a to vztah harvestování a XP získaných během této činnosti. oba návrhy, které jsem předložil, směřovaly k potlačení získávání XP během harvestování (viz. makro styl atd.).

Debata, která se tu rozpoutala, se však tradičně stočila k otázkám jiným a (patrně) palčivějším.
Já se snažil odbourat právě to "kempování" u rýžoviště.….
malinový harwester a arcilooter
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

tak já sem taky něco co mi včera celkem naštavalo a týká se to tématu napíšu:

jde si tkle trpaslík kolem vodopádu uvidí dráčka a postavu nějak se mu to nezdá tak de blíža začne se ptát co a jak a at dá tu potvoru pryč atd prostě trpasličí nátura. načež pulčik draka skutečně odvolá ale nepřestane se při tom hrabat v bahně to naštavalo mě(hráče) a Thareka jako trpaslíka taky že na něj hobit strká prdel když mu tam káže vo pořádný poctivý práci takmu řek at se neré v tem bahnu. skutečně přestalale nejprve řekl mluvení mě neuživý. Za zhruba dvě reálné hodinu jdu kolem rýžoviště znovu tentokrát v doprovodu jistého … a hle náš pulčík tam sedí zase a pořád klik klik klik klik

ale k topicu to co mě mrzí jak už zde bylo napsáno není to že rýžuje aůe to že i když za ním stojí trpaslík s kladivem a štítem v ruce a řve na něho tak ani nemá tu trochu sebezáchovy přestat se rejpat /rozumějme klikat) já bych se teda být tou postavou bál nevím jak on. Tohle je dle mého názoru ten kámen urazu o který se jedná neochota se změnit. když ani při nebezpečí smrti postavy nedokáže přestat.

ten hlavní problém není opravdu v harvestrech kteří hrají když se něco děje dobře ale v těhle hráčích kteří se nedokážou dokopat ani k tomu aby něco kloudného řekly
PODPIS
Zamčeno