harvesting a XPC

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Zamčeno
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

sciorp píše:když ani při nebezpečí smrti postavy nedokáže přestat.
To IMO není neochota, ale hráči ani nesepne, že by mohl být v nebezpečí, páč jseš modrej.

Když k tobě běží červená ozbrojená figurka, lidi útočí bez ptaní. Když je ale stejně ozbrojená a modrá, tak se já občas zmůžu na Hold Monster, ale i to jen výjimečně. A pak, že je barva OOC infomace *krčí rameny*.

Ale v něčem má pravdu - kecání se špinavým trpaslíkem ho neuživí (byť bych ti to řekl asi jen s redukcí 25/+5). :biggrin:
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

drake127 píše:
sciorp píše:když ani při nebezpečí smrti postavy nedokáže přestat.
To IMO není neochota, ale hráči ani nesepne, že by mohl být v nebezpečí, páč jseš modrej.

Když k tobě běží červená ozbrojená figurka, lidi útočí bez ptaní. Když je ale stejně ozbrojená a modrá, tak se já občas zmůžu na Hold Monster, ale i to jen výjimečně. A pak, že je barva OOC infomace *krčí rameny*.

Ale v něčem má pravdu - kecání se špinavým trpaslíkem ho neuživí (byť bych ti to řekl asi jen s redukcí 25/+5). :biggrin:
jo jasně o tohle nejde ale za celou tu dobu z něho vypadli asi tři věty nemáte rád dráčky když sem mu máchal kladivem kolem hlavy
mluvením se neuživím a nashledanou, s rukama v písku což je trochu smutný
ale nebudu to tu rozvádět dál i když už jsme ve víhni durminovy pece :shades:
PODPIS
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

sciorp píše:
drake127 píše:
sciorp píše:když ani při nebezpečí smrti postavy nedokáže přestat.
To IMO není neochota, ale hráči ani nesepne, že by mohl být v nebezpečí, páč jseš modrej.

Když k tobě běží červená ozbrojená figurka, lidi útočí bez ptaní. Když je ale stejně ozbrojená a modrá, tak se já občas zmůžu na Hold Monster, ale i to jen výjimečně. A pak, že je barva OOC infomace *krčí rameny*.

Ale v něčem má pravdu - kecání se špinavým trpaslíkem ho neuživí (byť bych ti to řekl asi jen s redukcí 25/+5). :biggrin:
jo jasně o tohle nejde ale za celou tu dobu z něho vypadli asi tři věty nemáte rád dráčky když sem mu máchal kladivem kolem hlavy
mluvením se neuživím a nashledanou, s rukama v písku což je trochu smutný
ale nebudu to tu rozvádět dál i když už jsme ve víhni durminovy pece :shades:
Na tohle asi jen tato reakce. Jako hrdý trpaslík bych mu dal asi pár facek ať se probere. Pěkně chytnou za ucho a vytahat. Potom pohlavek a něco o slušném chování. Horší by bylo kdyby ti ten skrček za to propích na místě nebo jednou břuch. :shades: Myslím že nejlepší je na to reagovat ic jako postava a netahat to na phorum. Možná to vytáhnout jako odstrašující případ. Příště ho ztrestej, a kdybys potřeboval poradit jak se mučí, napiš do PM. :diablo:

//SRY ZA OT, ale neodpustil jsem si to.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Já bych řekl, že to je propracovaný charakter, který se snaží vyhýbat kontaktu se zapáchajícími trpaslíky. A protože má inteligenci 23, tak si spočítal, že ho mávající sekyra netrefí a že mu neublížíš, protože bys měl potíže buď se zákonem anebo aurou. Takže se správně rozhodl tě ignorovat, aby neztrácel čas s takovou verbeží a raději snil o tom, že si právě vydělal 1/183 nového brnění/meče/svitku/bytu.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
merlik
Příspěvky: 235
Registrován: 28. 1. 2007 20.32
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od merlik »

Muj Elorfin sice take jedno leto travil u ryzovist vic casu nez by bylo zahodno... Nicmene u samotare pochopitelne, kdyz mel sen a ten neco stal. A tu hul uz nosi tak 5 IG let a vic nema :) To jen tak na uvod - sam jsem podobnou chvili (alespon z vnejsiho pohledu) mel.

Ale zpet k tematu (proste dalsi pribeh do sbirky) - posledni dobou jsem si vsimal jedne postavy, co de facto neustale jen ryzovala cyklicky na vsech ryzovistich jedne lokace (kdyz jsem tamtady prochazel). Pres ruzne napady ji odtamtad alespon na noc vyhnat (ktere jsem ale z ruznych duvodu nedokazal realizovat), jsme nakonec vyrazili potvrdit pravdivost tvrzeni ze nebezpeci cihajici v dane lokaci je opravdu pro danou postavu velke. Pri tom byly samozrejme navstiveny dalsi ryzoviste. Ale dikybohu (at uz DM nebo spawnu) se na nas prislo podivat neco, co bylo ale i nad me sily (kouzelnika bez kouzel) - konecne tedy po par desitkach IGminut ryzovani prislo to me potvrzeni.

Moje postavicka prezila, dana ne. Nevadi, vratim se pro ni, odtahnu ji do chramu. Necham ji privest zpet k zivotu, coz nesla velice statecne (no co, mozna jsou taci silni elfove). Vracim se zpet pomstit jeji smrt... A co dal? Trvalo to asi pet minut a uz me se skupinkou novych (zdatnejsich) kamaradu miji na ceste k danym ryzovistim, kde prisla o zivot...

Ale mozna jsem to, jak pise drake, jen nepochopil...
account: Tuxik
Elorfin Hanar
Jája CZE
Příspěvky: 656
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

tak já sem taky něco co mi včera celkem naštavalo a týká se to tématu napíšu:

jde si tkle trpaslík kolem vodopádu uvidí dráčka a postavu nějak se mu to nezdá tak de blíža začne se ptát co a jak a at dá tu potvoru pryč atd prostě trpasličí nátura. načež pulčik draka skutečně odvolá ale nepřestane se při tom hrabat v bahně to naštavalo mě(hráče) a Thareka jako trpaslíka taky že na něj hobit strká prdel když mu tam káže vo pořádný poctivý práci takmu řek at se neré v tem bahnu. skutečně přestalale nejprve řekl mluvení mě neuživý. Za zhruba dvě reálné hodinu jdu kolem rýžoviště znovu tentokrát v doprovodu jistého … a hle náš pulčík tam sedí zase a pořád klik klik klik klik

ale k topicu to co mě mrzí jak už zde bylo napsáno není to že rýžuje aůe to že i když za ním stojí trpaslík s kladivem a štítem v ruce a řve na něho tak ani nemá tu trochu sebezáchovy přestat se rejpat /rozumějme klikat) já bych se teda být tou postavou bál nevím jak on. Tohle je dle mého názoru ten kámen urazu o který se jedná neochota se změnit. když ani při nebezpečí smrti postavy nedokáže přestat.

ten hlavní problém není opravdu v harvestrech kteří hrají když se něco děje dobře ale v těhle hráčích kteří se nedokážou dokopat ani k tomu aby něco kloudného řekly
To já to měl ještě zajímavější.

Na mého poklidně hrajícího elfa zaútočila rýžovací postava nadávkami a kamenem. Poté co Serin dohrál a šel se zeptat, cože to bylo, byl osočován (naštěstí už jen občas rýžující) postavou a jeho "taky rýžujícím zřejmě kamarádem". Poté, co došlo k ukázce tolik kritizované síly a schopností, (už jsem se za tu událost i omluvil) byla mrtvola odnesena do chrámu jiným přihlížejícím, aniž by ona postava "rýžovacího zřejmě-kamaráda", pořádně vylezla z nánosu. (čekal jsem slovní útoky, vyhrožování, nebo naopak útěk pro stráže, volání o pomoc, prostě interakci). Takže modré,nebo růžové PC také nehraje roli. Asi tam prostě musí vlítnout červený půlork s pěnou u huby a beze jména nad hlavou. Ale ten zase mrtvoly neobere, takže na nízkém levelu nejde o velkou ztrátu.

PS: Děkuji těm dvěma, kteří se aktivně zapojili, čili trpaslíkovi, který bracha odnesl a druhému člověku, který se zvedl a prohodil se Serinem pár uklidňujících frází.
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Swordfish
Příspěvky: 209
Registrován: 21. 1. 2007 15.00
Bydliště: Praha;Tirian; Říše
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swordfish »

Taky mě to bohužel mrzí, pokaždé když jdu s jakoukoliv postavou kolem, mám jistotu, že minimálně jeden hráč bude sedět u železných vodopádů a hrabat se tam v bahně. Abych vyjádřil svůj názor, ať jsem již OT nebo ne (tak často se to strhávalo, že se tady už neorientuji).
Já chápu, že začínající hráči si rádi něco přivydělají, chápu taky, že rýžoviště u železných vodopádů je asi nejlepší volba co se týče poměru nebezpečí\výdělek A tudíž! Pozor dostáváme se k jádru pudla - největší semeniště harvesterů, protože jednodušší rýžoviště by jim nestálo za to (malý výdělek) a rýžoviště naopak náročnější také ne (větší nebezpečí ze strany bestií atp.)

Tudíž bych viděl jednoduchou RP alternativu : Uvalit na železné vodopády královské právo - každý kdo by se zde pokoušel rýžovat, činí tak na královském pozemku a tudíž, musí platiti daň z výdělku a to mastnou, žádný desátek. A když už tu byla řeč o trpaslících, někteří hoši z důlnobrany, jako "vazalové" Vojvody, který je formálně podřízen králi by se jistě rádi postarali o výběr daní. Jen by se musel dořešit systém výběru daně, tak aby byl, když už tady je, spravedlivý. Oplátkou za vybranou daň by se dával časově omezený glejt, opravňující na ...bla bla

Teď prosím -
1. zauvažujte nad podobnou alternativou.
2. je to pouze úvaha, tak mě za ní nekamenujte.

PS: Jestli jsem se zmýlil v některých faktech, tak se omlouvám a opravte mne.
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

DenGrasse píše:NN, tady se míjíme v otázce podstaty diskuze.…
tento topic se jmenuje harvesting a XPC - jak už je z tématu zřejmé, neřeší problém harvestingu jako takový, protože ten se uspokojivě vyřešit nedá - nýbrž jen část problému a to vztah harvestování a XP získaných během této činnosti. oba návrhy, které jsem předložil, směřovaly k potlačení získávání XP během harvestování (viz. makro styl atd.).

Debata, která se tu rozpoutala, se však tradičně stočila k otázkám jiným a (patrně) palčivějším.
Já se snažil odbourat právě to "kempování" u rýžoviště.….
Ehm...nechci se tě nějak dotknout, ale ten tvůj druhý návrh nijak vstah Harvest vs. XP neřešil :/ když dojdou kamínky v bahně, tak ten člověk pujde prostě na další rýžoviště... ale Gran už to stejně napsal jak to je (…"jde o to, že pokud člověk rýžuje, ale je schopný dobře hrát a když se to po něm chce, tak i dobře hraje, tak je vše v pořádku."…), takže nápady na zlepšení situace jsou docela zbytečný...prostě jde o to jestli ten hráč umí s postavou i něco jinýho než dřepět u nánosu. A pokud ne, tak bude potrestanej DM...věřim, že se to spraví s příchodem EQ3 globálním propojením dolování,rýžování,obchodování a kdoví čeho ještě.

a jinak to sciorp: to by chtělo aspoň ho trochu pošťouchnout, aby se začal bát...třeba ho do teho zadku kopnout...a nebo když to nepomože tak mu dat dislike, to by ho mělo probrat :shades:
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Hmm, zamyslel jses nad dopadem těch daní? A ten by byla takový že by harvestři, nebo jak je nazýváte, rýžovali ještě víc aby měli na zaplacení daní a k tomu aby to bylo výnosné. Myslím že to není dobrý nápad. A kolikrát vidím že i ty nebezpečnější rýžoviště jsou obsypané harvestry. Myslím že to nic neřeší.


Teď už vážně nevím kam tenhle topic směřuje, jestli harvestr XPC a nebo harvestr výdělek a nemoc peněžního charakteru. :blink:
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

magnumik píše:
DenGrasse píše: a jinak to sciorp: to by chtělo aspoň ho trochu pošťouchnout, aby se začal bát...třeba ho do teho zadku kopnout...a nebo když to nepomože tak mu dat dislike, to by ho mělo probrat :shades:
K tomu disliku, je to vůbec zajímavá věc. Jednou sem povolal kreaturu a nebyl jsem vidět. Creatura potkala PC a PC se ji vydalo kupřed, asi chtěl jít do Hagu, co já vím. Když jsem to viděl a neviděl jsem od PC žádnou reakci, zapnul jsem dislike. Potvora stále stála na místě a co neudělal hráč. Viděl craturu která zčervenala, ani né vzteky ale ooc zásahem. Co hráč neudělal. Vzal nohy na ramena, ruce na nohy a odplazil se ,,sviňským´´ krokem pryč. Dislike je zajímavá věcička, jak se na ni OOC reaguje :no: .
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

anurin píše:
Jó to máš recht...ale nic s tim nenaděláš. Dokud si to sami ti hráči neuvědomijou. Pochybuju, že si čtou tenhle topic...nebo ho možná čtou, ale prostě jim to nedochází...nebo jim to dochází, ale kašlou na to, protože oni sou "nejlepší na světě" a ostatní jim nesahaj ani po paty... co já vim :bash: :idontno:
DenGrasse
Příspěvky: 207
Registrován: 22. 10. 2007 11.51

Příspěvek od DenGrasse »

magnumik píše: Ehm...nechci se tě nějak dotknout, ale ten tvůj druhý návrh nijak vstah Harvest vs. XP neřešil :/ když dojdou kamínky v bahně, tak ten člověk pujde prostě na další rýžoviště...


vidíš a já jsem přesvědčen, že ano.. nebo minimálně pomohl. samozřejmě, harvester může odejít na jiné rýžoviště, ale těch zase není nekonečně mnoho. smyslem bylo omezení času, který se tím dá trávit.

ale dosti už k tomu. i já věřím, že po spuštění EQ3 se to zlepší, nebo se minimálně pročistí vzduch, ztěžklý debatami, protože systém je systém a s tím se nikdo nebude hádat, jestli ho poškodil nebo ne.

add swordfish:
toto řešení se navrhovalo několikrát již dříve a já bych s ním osobně souhlasil. téměř všechna místa těžby/kácení/rýžování leží na něčích pozemcích a tak by ten dotyčný mohl vydávat příslušné glejty. zatím se to nicméně nezavedlo, přičemž hlavním důvodem byla právě úvaha, kterou zde zmínil anurin (a dříve labir a možná i další), totiž že harvester takto utrženou ztrátu bude kompenzovat dalším a delším prováděním činnosti. já bych i přesto přístup přijal, neboť mi přijde správně RP a barvitý, ale chápu, že by kladl další administrativní nároky na DM, kteří se místo byrokracie mohou věnovat jiným věcem a navíc jeho praktický dopad by byl jen malý, dokonce možná až opačný - pokud by opatřit si glejt bylo obtížné, postava si stěží opatří jeden a bude fixována na tuto jednu činnost, přičemž bude mít ještě IC výmluvu - mám na to glejt, tak co mám dělat jiného?
znamenalo by to systém dál promyslet, např. že majitel glejtu by nemohl prodávat výtěžky jinde než vydavateli, který by si z toho srazil poplatek... a tudíž vymyslet celý nový systém. jak už víme, celý nový systém je plánován do EQ3, tudíž vyčkejme.

howgh

myslím, že přišel čas tento topic uzamknout
malinový harwester a arcilooter
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Možná by se o tom dalo napsat do pravidel. Jako doporučení. Ale ono to tam možná je. Jenže to nikdo nečte. Protože je to na stránkách moc zastrčené, jsou nepřehledná... co takhle je udělat přehlednějšími? Nebo vlastně přehledná jsou?
A stejně - čte to někdo? Myslím si, že většina lidí je maximálně prolétne.

A co se týče onoho incidentu hobita a trpaslíka - dotyčný hobit měl opravdu veliké štěstí, že na místě trpaslíka nestál Khadur ;))
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Ad OOC: Možná by neškodilo něco napsat o OOC jevech a IC reakcích na ně do OOC fóra Důležité Informace. Jak tam jsou ty "Rady pro hru" a tak podobně. Zmínit tam barvu postavičky, dislike...
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

Gran píše:Možná by se o tom dalo napsat do pravidel. Jako doporučení. Ale ono to tam možná je. Jenže to nikdo nečte. Protože je to na stránkách moc zastrčené, jsou nepřehledná... co takhle je udělat přehlednějšími? Nebo vlastně přehledná jsou?
A stejně - čte to někdo? Myslím si, že většina lidí je maximálně prolétne.

A co se týče onoho incidentu hobita a trpaslíka - dotyčný hobit měl opravdu veliké štěstí, že na místě trpaslíka nestál Khadur ;))
já měl zrovna dobrou náladu no *svěsí kladivo* chtěl jsem to jen jako varování
PODPIS
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

DenGrasse píše: NN, tady se míjíme v otázce podstaty diskuze.…
tento topic se jmenuje harvesting a XPC - jak už je z tématu zřejmé, neřeší problém harvestingu jako takový, protože ten se uspokojivě vyřešit nedá - nýbrž jen část problému a to vztah harvestování a XP získaných během této činnosti.
1. Resi se tu vsechno, podle toho kdo sem jakou ptakovinu napise - coz zahrunuje jak koukam i to, jak se vlastne topic jmenuje …

2. Mimo to, reagoval jsem na tvuj navrh omezeni poctu kaminku a snazil se ti vysvetlit, ze tohle nikam nevede, jen to situaci zhorsi. Tak nechapu, kde se podle tebe mijime …

3. Harvesting se bude resit predevsim sledovanim DM a tvrdymi postihy, pokud nekdo nedba varovani. EQ3 vyresi mraky jinych veci, ale hracskou zpusobilost, moralku a slusne chovani tezko … Lidi lzou, podvadeji a kradou a to i na EQ. Neptejte se me proc, ptejte se tech, kteri si udelaji pet uctu, na kazdem patnact postav, vsechny vycucaji do dna a na dotaz DM lzou, jak kdyz tiskne a jeste tak nesmyslne. Hnus! Tohle je HCRP server a "hraci", kteri svoji "hrou" znechucuji hru podvadenim a porusovanim pravidel tem slusnym, u me nenajdou zadne slitovani. Tecka.
Swordfish
Příspěvky: 209
Registrován: 21. 1. 2007 15.00
Bydliště: Praha;Tirian; Říše
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swordfish »

DenGrasse píše:
To Anurin and DenGrasse:
ad daň: Ohledně těch dopadů na ekonomiku harvesterů, navrhnul jsem to právě proto, jelikož si myslím, že je to RP logické - hodně se rýžuje, tak se stát přiživí, jestli to zredukuje hráče co rýžujou chmm, těžko říci předem.

Dál jsem to navrhnul proto, že si myslím, že tuhle situaci by měli řešit (nebo by to aspoň měli zkusit) hráči. Je to problém mezi hráči, tudíž bychom to měli zkusit napravit jako hráči. Prostě takový pokus o zkvalitnění hry, třeba to nějakého harvestera popožene ke hře. Možná jsem nenapravitelný optimista, ale přijde mi to lepší, než naběhnout s tlupou skřetů na rýžoviště a všechno vyrubat (což nezavrhuji, ale je to prostě krajní řešení)
Gran
Příspěvky: 913
Registrován: 18. 9. 2006 13.26
Bydliště: Pražské království
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gran »

Když ono těžko říct, jestli existuje jiné řešení než ohrožení života. Když jsem se svým dřevorubcem Eigmarem kutal ve chvílích, kdy na serveru ještě skoro nikdo nebyl (však je to víc jak rok zpět), a se svým Khadurem kutal rudu, u které se - jakožto u odvážím se říci nejméně výhodného zdroje obživy (dokud nebude craft, abych zastavil ty, kteří by to chtěli ohnout zase jiným směrem) - nachází maximálně NPC, měl jsem nohy na stole, v pravé ruce myšku, na kterou jsem naučeně v určitých časových úsecích klikal, v levé ruce knížku.
Párkrát se mi stalo, že se někdo objevil - v takovém případě jsem knížku zavřel a začal řešit novou situaci. Umím si ale představit někoho, kdo motivaci k řešení prostě nemá, a tak jen na chvíli koukne na monitor, odklikne si nabindovanou hlášku o nezájmu a znovu si čte, pomalu, ale jistě vydělávajíc kýžené zlaťáčky.
Eigmar, syn Igmarův - Zatčen a zabit
Galf Steel - Zatčen, vyhnán a zabit
Areena Welteel - Servírka v krčmě U Umrlce
Khadur, syn Aghda - Zabit a obětován
Sebastian Gall - Zemřel na útěku
Mona Taret - Pohledná servírka, kdo ví, kde skončila
Jája CZE
Příspěvky: 656
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

To DenGrasse:

Víš, co se týká toho systému XPC, ten se dá obejít velice snadno. Já se tady kdysi zamýšlel nad systémem, který je použitý v Oblivionu. Mně se to totiž strašně líbí.. Zlepšuješ se jen ve věcech, které skutečně provádíš. Takže nemůžeš celý život kecat po hospodách a tím se stát mistrem meče, protože si do něj dáš body, ale tím, že budeš trénovat na panácích, nebo potvorách. Myslel jsem si, že je to skoro dokonalý systém, utřeli mně prvním argumentem: co když si někdo zmáčkne klávesu útoku a za týden bude nejlepší v máchání mečem, nebo klasika, schovat se, dát si sirku do klávesnice a skrývání za dva dny mistrovské. V okamžiku, kdy dostáváš XP za provádění čehokoliv, relativně pravidelně, pak se to dá nějak obejít, (sirkou, skriptem, klikačem). Takže zbývá jedině možnost, XP nedostávat automaticky, ale od DM za pěknou hru. Ale to by bylo extrémně náročné na DM a myslím by jich muselo být třeba více. A byly na EQ dny, kdy se tu skoro nikdo neukázal.
Tím chci říct, že zamezit, aby se nedalo zadarmo expovat skoro nejde. Tím pádem zbývá zamezit rýžování klikacím způsobem, kdy vlastně opravdu získáváš dvě věci najednou (peníze i XP).

K těm kolečkářům.. Opakuju se, ale vážně netuším, k čemu jsou jim ty obrovské částky. Myslím si že moje postavička disponuje dost velkou částkou v bance a také mám pocit, že nakupuju hrozné kraviny. Na jídlo a podobně stačí sbírat maliny a pít vodu. A na 2 levelu je mi elfí dalekonosný luk stejně k ničemu, stejně nic netrefím, nemám žádné HP a zbraň ani brnění to nespraví. Zrovna tak sekery, meče a já nevím co ještě.

OT: Rýpnutí, opět se opakuju. Dá se udělat systém z Oblivionu, že můžu mrtvolu obrat "na trenýrky"? Taky hezké opatření a myslím že by to přispělo k realitě. Přeci jen je podivné, že skolím banditu, co po mně vrhá kyselinové šípy a najdu u něj nic, nebo papričku. Minimálně nějakou zbroj, kalhoty, luk a pár šípů musí mít. Samozřejmě to chce mít systém obchodů, který sleduje přetlak surovin, napřiklad skřetí kyje jsou tak na podpal a meče za cenu železného šrotu. I v Oblivionu jsem nakonec sebral to nejcennější a zbytek tam nechal, protože bych to většinou ani všechno nepobral.
TAdy dochází k paradoxu, že postava přijde o paměť, přijde o XP= schopnosti, ale výbava, která by byla terčem nájezdu zůstává netknutá. Přitom si myslím, že lučištník může přijít o luk, ale těžko po ráně do hlavy zapomene střílet. NAvíc by to možná přesvědčilo tyhle kombajny, že nemá cenu riskovat krk a výbavu, kterou pracně nasyslili a oživilo by to zlodějské řemeslo. Já myslím, že by měli zloději a vrahouni u železných vodopádů lukrativní pobočku a vydávali mezi sebou glejty na obírání rýžovačů, jak taxikáři na Ruzyni.
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Jája CZE píše:
Zavedenim jakehokoli obirani PC mrtvol stylem "povoleno klidne az na trenyrky" se kromeni looteru, creeperu a harvesteru objevi i PK, kteri *zaklepe na drevo* nastesti na EQ nejsou a diky systemu smrti a aury ani nebudou, pac se jim to nevyplati. Zavedenim tohoto okradani by prave mohlo to "nevyplati" jaksi uz nemelo takovou vahu. Dale, dalsi duvod, proc to nezavadet - na EQ je relativne hodne postav, co maji z DMQ nebo i z vyjimecneho lootu unikatni predmety vseho druhu. Ty byly dany postave za IC zasluhy a hraci jako odmena za peknou hrua obohacovani sveta. Takoveto itemy by nemeli padnout nikdy do nepovolanych rukou uz jen proto, ze jsou treba prilis silne a byly dodany nositeli s tim, ze se proste vi, ze toho nezneuzije. Shrnuto: jsem zasadne proti :clover:
Zamčeno