Neutrální postavy a Hide
Napsal: 12. 1. 2008 14.43
Když se plížím, a kliknu na nepřátelské NPC, vydám se k němu, stále ve skrytu a ukážu se teprve až když skutečně zaútočím. Když ale kliknu na neutrální (modré) NPC , okamžitě se vyloupnu z Hidu (a běžím si s nimi promluvit). To je trochu problém v lokacích, kde je hodně takových NPC na sobě nebo nejsou vidět (např. přes koruny stromů). Kolikrát se mi už stalo, že jsme kvůli nějakému netopýrovi nebo sově dostal lekci běhu od medvěda nebo jezevce.
Vím že se to dá řešit tabulátorem, ale to se mi nelíbí - ono zeleně nebo modře nebo jak svítící fleky na atmosféře hry moc nepřidají.
Proto se ptám, nešlo by někde nějak nastavit, aby se postava vyloupla z Hidu až když bude skutečně u toho NPC, podovně jako když na to nepřátelské útočí ?
Vím že se to dá řešit tabulátorem, ale to se mi nelíbí - ono zeleně nebo modře nebo jak svítící fleky na atmosféře hry moc nepřidají.
Proto se ptám, nešlo by někde nějak nastavit, aby se postava vyloupla z Hidu až když bude skutečně u toho NPC, podovně jako když na to nepřátelské útočí ?