Stránka 1 z 5

Eq3 requesty

Napsal: 25. 1. 2008 5.19
od drake127
Mám dotaz, jestli u vydání Eq3 bude nějaké místo pro přání nás nerádců, která půjdou splnit jen změnou haků - napadá mě dodávání vlastních skladeb a obrazů, oprava kouzel a dalších chyb, na které se přijde až v ostrém provozu.

Napsal: 25. 1. 2008 9.09
od labir
Možná výhledově. Ony haky nejsou nafukovací a už teď jsou obří...

Napsal: 25. 1. 2008 9.17
od drake127
Jo, co se týče velikosti chápu, pro mě je spíš důležitější, že Eq3 hodíš do světa, já najdu bug (jakože tam 100% budou) a čekat na jeho opravu až do Eq4 se mi nechce.

Když mám mluvit konkrétně, tak neustále myslím na buglý Dismissal/Banishment, buglé použití magionu s bleskem, buglé školy (Mass Haste), podivně (ne)vyřešené FtS. Jasně, všechno je tu už hlášeno na fóru, ale najde se toho určitě víc.

Prostě se přimlouvám za určité období po vydání Eq3 (můj návrh je tak měsíc), ve kterém budou opravovány i chyby, jejichž oprava vyžaduje zásah do haků, které se na konci toho období zveřejní.

Napsal: 25. 1. 2008 9.56
od labir
Chyby řešené budou, EQ3 je zatím nehotová, nemá smysl to řešit zbytečně dopředu.

Napsal: 26. 1. 2008 18.19
od drake127
labir píše:Nové předměty sudů s vínem. Jsou použitelné úplně stejně jako sudy s pivem, tj. s možností přemisťování.
Když jseš u toho, nešla by i limonáda (malinová)? Mysli taky na abstinenty.

Napsal: 26. 1. 2008 20.22
od labir
drake127 píše:
labir píše:Nové předměty sudů s vínem. Jsou použitelné úplně stejně jako sudy s pivem, tj. s možností přemisťování.
Když jseš u toho, nešla by i limonáda (malinová)? Mysli taky na abstinenty.
Dobře, tak ještě udělám sudy s nealkem. U vína je 30 lahví na sud, pivo má cca 50-60 na sud (menší), nealko by mělo stačit taky cca 30 lahví na jeden sud...

Napsal: 27. 1. 2008 13.58
od Nalk
Nevím jestli se to někdy někde už neřešilo, ale nešlo by nějak vyřešit zapichování pochodně do země, v podobném stylu jako je položení svíčky na zem. :biggrin:

Napsal: 27. 1. 2008 14.01
od labir
Nalk píše:Nevím jestli se to někdy někde už neřešilo, ale nešlo by nějak vyřešit zapichování pochodně do země, v podobném stylu jako je položení svíčky na zem. :biggrin:
Není model.

Napsal: 28. 1. 2008 18.37
od Sylmael
Obrázek

Model pochodne sa da pouzit po malej uprave ako placeable. Plus este treba v placeables.2da nastavit vlastnosti svetla na :

Kód: Vybrat vše

LightColor = 6
LightOffsetX = 0
LightOffsetY = 0
LightOffsetZ = 0.535472
SoundAppType = 17
ShadowSize = 1
BodyBag = 0
LowGore = ****
Reflection = ****
Static = 1
Model je tu http://www.sylmael.wz.cz/docasne/plc_bbl_lg.mdl
Aktualny model ked sa vlozi do override tak sa da najst v toolsete ako placeables/standart/visual effect/bubbles(u mna prvy efekt v poradi). Po vlozeni do lokacie je nutne nastavit na placeabli useable(pouzitelne) a initial state = activated. Inac nebude horiet.

Napsal: 28. 1. 2008 19.12
od labir
Dík moc. Použiji.

Napsal: 28. 1. 2008 19.22
od Taury
Dalo by se nějak zaopatřit aby postava při sesílání klidného kouzla ( still spell) postava nemáchala rukama?
Je to trochu divné když má jen mluvit a začne na ostatní machrovat. Stejně tak u tichého kouzla ( silent spell) by nemuseli postavy žvatlat … tedy pokud tomu tak je.

Napsal: 28. 1. 2008 19.33
od Nalk
Sylmael píše:
:thumbup: super thx.. už žádné další chození zmužilých válečníků se svíčkou :megalol:

Napsal: 28. 1. 2008 19.46
od labir
Taury píše:Dalo by se nějak zaopatřit aby postava při sesílání klidného kouzla ( still spell) postava nemáchala rukama?
Je to trochu divné když má jen mluvit a začne na ostatní machrovat. Stejně tak u tichého kouzla ( silent spell) by nemuseli postavy žvatlat … tedy pokud tomu tak je.
Nelze.

Napsal: 28. 1. 2008 20.07
od Taury
labir píše:
Taury píše:Dalo by se nějak zaopatřit aby postava při sesílání klidného kouzla ( still spell) postava nemáchala rukama?
Je to trochu divné když má jen mluvit a začne na ostatní machrovat. Stejně tak u tichého kouzla ( silent spell) by nemuseli postavy žvatlat … tedy pokud tomu tak je.
Nelze.
Nu nepotěšil jste mne chlapče ani já vás nepotěším. Sedněte si. Čtyři … :biggrin:

Je to škoda že to nejde.

Napsal: 28. 1. 2008 20.57
od Ghost
Plánuje se do EQ3 nebo i do pozdější doby Podtemno? Jsem ochotný s tím i pomoci, když by bylo třeba

Napsal: 28. 1. 2008 21.04
od cybermisa
Ghost píše:Plánuje se do EQ3 nebo i do pozdější doby Podtemno? Jsem ochotný s tím i pomoci, když by bylo třeba
Podtemno jako takove se neplanuje, ALE neco v tomto smeru se planuje. Nevim, co muzu pripadne prozradit, takze neprozradim nic :biggrin: Jen ze je to super zalezitost, rekl bych i unikatni, a ze Labir to ma uz davno promyslene :bigwink:

Napsal: 28. 1. 2008 21.47
od labir
Promyšlené to sice mám, ale co jsem měl možnost získat informace o hráčích jenž využívali Podtemno na ostatních světech tak z jejich stylu hry nadšený vůbec nejsem. Navíc až na čestné výjimky kdo zkoušel hrát nějakou temnou rasu na Equilibrii tak to byl i přes ujišťování děs (např. svého času skupina drowů na ostrově)… Takže vůbec nejsem ani nakloněn místní alternativě Podtemna. Aneb nevěřím po zkušenostech že z toho vzejde víc dobrého pro hru než potíží. Takže zatím ne.

Napsal: 29. 1. 2008 10.05
od Kirros
Podtemno nemusí být všude... respektive ktery CZ NWN svet ho nemá? Kdyby uz neco takoveho melo byt na equilibrii tak bych stal o neco originalnejsiho (par nápadů mám). Ono totiž drowové mají tendenci sklouzávat k tomu čemu říkám bezduchá drowárna (než nabereme lvl a tak děláme nechtunosti a mučíme se navzájem dole v podtemnu a jakmile jsme dostatečně navýši, chytnem si nějakého zoufalce a toho pak mučíme dole dokud nechcípne - dle potřeby opakovat.) což myslím světu nijak neprospívá.

Napsal: 29. 1. 2008 10.34
od drake127
Taury píše:Stejně tak u tichého kouzla ( silent spell) by nemuseli postavy žvatlat … tedy pokud tomu tak je.
Nevím jak je to u kouzel bez verbální složky, ale silent spell funguje správně (testováno v HotU).

Podemno: Já bych si dovedl představit spíš nějaké útočiště pro takové postavy. Nemyslím, že z hlediska otevřeného zlounství je až takový rozdíl mezi PC banditou a drowem. A bandita bude mít svoji základnu, zatímco drow ne? *pokrčí rameny* Dříve jsem uvažoval o hraní drowa, ale ve svých úvahách jsem ztroskotal už na tom, že si nebylo kde odpočinout a kde nakoupit zásoby, myslím, že i sehnání stupidního troudu by byl problém. Ovšem underdark je v tomto tématu čistě OT, to by vyžadovalo IMO mnohem delší diskuzi, která tady nemá co dělat.

Napsal: 29. 1. 2008 11.40
od labir
Kirros píše:Podtemno nemusí být všude... respektive ktery CZ NWN svet ho nemá? Kdyby uz neco takoveho melo byt na equilibrii tak bych stal o neco originalnejsiho (par nápadů mám). Ono totiž drowové mají tendenci sklouzávat k tomu čemu říkám bezduchá drowárna (než nabereme lvl a tak děláme nechtunosti a mučíme se navzájem dole v podtemnu a jakmile jsme dostatečně navýši, chytnem si nějakého zoufalce a toho pak mučíme dole dokud nechcípne - dle potřeby opakovat.) což myslím světu nijak neprospívá.
Přesně tak. Sice jsem chvílemi uvažoval o alternativě Podtemna (ne nebylo by to Podtemno jako je všude, to rozhodně ne, ani by se tak nejmenovalo a vůbec by nebylo v zemi a nebyli by tam drowové...prostě všechno jinak). Ale s největší pravděpodobností to nebude. Vysoké riziko a malá šance na zisk. Nerentabilní či až ztrátová časová investice.