Stránka 1 z 1

Kradení koně

Napsal: 25. 1. 2008 18.33
od Pavel Urban
Chtěl bych se zeptat, jestli by se nedalo upravit řešení koně a jeho loupení. Moje postava si chtěla se svolením majitele koně na něj sednout (dostala od něj jeho sedlo) a i tak když se o to pokusila byly volby v dialogu jen "ukrást koně" a "nic" (nebo tak nějak).
Nešlo by třeba svázat koně s určitým sedlem ? Tj. pokud mi majitel povolí se svézt - tedy půjčí mi sedlo - jde to bez postihů (předpokládám, že za ukradení koně jde např. aura dolů). Pokud se na koně "použije" jiné sedlo, půjde jen ukrást.

Napsal: 25. 1. 2008 19.03
od labir
Nelze postihnout všechny varianty - vznikaly by jen díry jichž by šlo zneužít. Nedělám si iluze že by je nikdo nezneužíval.

Napsal: 28. 1. 2008 17.21
od Pavel Urban
Když ne tedy (jen) půjčování sedla, nešlo by to podmínit půjčením majitelem ? Myslím tím, že by majitel měl v dialogu u svého koně i možnost půjčit někomu (a pak by třeba mohl půjčit to sedlo). Případně by mohl i určit komu (podobně jako je tomu u cílenných kouzel).
Přijde mi to velká škoda, že ten kůň je použitelný jen pro majitele (jestli to vážně nejde, přestanu už dloubat :innocent: ).

Napsal: 28. 1. 2008 18.19
od labir
Pavel Urban píše:Když ne tedy (jen) půjčování sedla, nešlo by to podmínit půjčením majitelem ? Myslím tím, že by majitel měl v dialogu u svého koně i možnost půjčit někomu (a pak by třeba mohl půjčit to sedlo). Případně by mohl i určit komu (podobně jako je tomu u cílenných kouzel).
Přijde mi to velká škoda, že ten kůň je použitelný jen pro majitele (jestli to vážně nejde, přestanu už dloubat :innocent: ).
Nelze. Vyžadovalo by to speciální feat. Featy jsou jen zásahem do haků. Navíc je to řešení dost nepraktické.