Stránka 1 z 1
Kradení koně
Napsal: 25. 1. 2008 18.33
od Pavel Urban
Chtěl bych se zeptat, jestli by se nedalo upravit řešení koně a jeho loupení. Moje postava si chtěla se svolením majitele koně na něj sednout (dostala od něj jeho sedlo) a i tak když se o to pokusila byly volby v dialogu jen "ukrást koně" a "nic" (nebo tak nějak).
Nešlo by třeba svázat koně s určitým sedlem ? Tj. pokud mi majitel povolí se svézt - tedy půjčí mi sedlo - jde to bez postihů (předpokládám, že za ukradení koně jde např. aura dolů). Pokud se na koně "použije" jiné sedlo, půjde jen ukrást.
Napsal: 25. 1. 2008 19.03
od labir
Nelze postihnout všechny varianty - vznikaly by jen díry jichž by šlo zneužít. Nedělám si iluze že by je nikdo nezneužíval.
Napsal: 28. 1. 2008 17.21
od Pavel Urban
Když ne tedy (jen) půjčování sedla, nešlo by to podmínit půjčením majitelem ? Myslím tím, že by majitel měl v dialogu u svého koně i možnost půjčit někomu (a pak by třeba mohl půjčit to sedlo). Případně by mohl i určit komu (podobně jako je tomu u cílenných kouzel).
Přijde mi to velká škoda, že ten kůň je použitelný jen pro majitele (jestli to vážně nejde, přestanu už dloubat

).
Napsal: 28. 1. 2008 18.19
od labir
Pavel Urban píše:Když ne tedy (jen) půjčování sedla, nešlo by to podmínit půjčením majitelem ? Myslím tím, že by majitel měl v dialogu u svého koně i možnost půjčit někomu (a pak by třeba mohl půjčit to sedlo). Případně by mohl i určit komu (podobně jako je tomu u cílenných kouzel).
Přijde mi to velká škoda, že ten kůň je použitelný jen pro majitele (jestli to vážně nejde, přestanu už dloubat

).
Nelze. Vyžadovalo by to speciální feat. Featy jsou jen zásahem do haků. Navíc je to řešení dost nepraktické.