Stránka 1 z 1

Smrt NPC

Napsal: 27. 1. 2008 10.41
od steel_martin
Tak nějak mě napadlo, možná je to blbost, ale uvažoval jsem na tím, že to zahrnu do svého modulu.

Přemýšlel jsem, jestli by nebylo možné u některých NPC (např. lidská rasa, silnější NPC vůbec) udělat systém umíráni podobný jako je tomu u PC. Tzn. životy -1 až -9 dodělává na zemi, -10 smrt.
(Popř. určitý časový interval před přímou smrtí) Hráč by se potom mohl rozhodnout jestli NPC "dodělá" nebo ho nechá vykrvácet.

Vim, že mi asi všichni budou namítat, že stejně spoustě hráčů jde jen o loot z potvory a že to nemá cenu, ale myslim, že spousta postav bojuje třeba jen z povinnosti (obrana) a takové odcházení z bojiště za zvuku sténání umírajících skřetů může mít zajímavý účinek..

:smile:

Napsal: 27. 1. 2008 12.05
od Gran
Už vidím to chození po bojišti a dorážení zraněných =) Hustej nápad =)

Napsal: 27. 1. 2008 14.02
od labir
Technicky velmi obtížné. NWN rozlišuje PC a NPC a pokud je NPC s hp pod nulou je hned mrtvé.

Napsal: 27. 1. 2008 16.14
od steel_martin
Pravda.. asi jo. Jediná možnost by asi byla dát na OnPhysicalAttacked něco ve smyslu POKUD stavHP = třeba 5% tak znehybnit, lehnout a o pár chvil dál by potvora pošla.

:idontno:

Napsal: 27. 1. 2008 18.50
od cybermisa
steel_martin píše:Pravda.. asi jo. Jediná možnost by asi byla dát na OnPhysicalAttacked něco ve smyslu POKUD stavHP = třeba 5% tak znehybnit, lehnout a o pár chvil dál by potvora pošla.

:idontno:
A to by byla asi silena zatez serveru, kontrolovat toto v boji u vsech potvor :ermm: A navic lagy do toho … Ale myslenka je to vazne moc pekna, mne by se to take libilo :biggrin:

Napsal: 27. 1. 2008 19.24
od labir
Zátěž to není prakticky žádná (nebo dost malá), ale prozatím vidím několik problémů které by to neslo. Namátkou:

* Bestie s málo hp - 5% je prakticky 0, muselo by se to počítat nějak složitěji.
* Nutnost vypnutí AI při "bezvědomí".
* Nemožnost vypnutí příležitostňáků. Muselo by se dělat nějakým efektem (jako omráčení), jenže i to buguje (např. sražené elementály).
* Problémy u bestií co takhle srazit nejdou a nedají se poznat přes rasu nebo druh.
* Problémy u nesmrtelných bosů (těch co jdou jen zahnat).
* Další drobnější problémy.

Takže zatím mi to vychází že je z toho kupa problémů na malý požitek.

Napsal: 27. 1. 2008 20.21
od kolja
labir píše:* Nemožnost vypnutí příležitostňáků. Muselo by se dělat nějakým efektem (jako omráčení), jenže i to buguje (např. sražené elementály).
Tohle by byl docela problém - takhle procházet po bojišti mezi umírajícíma potvorama, který by ale útočily :D Příležitosťnák neni snadný obejít - útočí paralyzovaný a dokonce i zkameněný potvory :D Možná sražení nebo spánek třeba by zafungoval :biggrin:

Těžko říct, jaká by byla využitelnost (a jestli by to šlo odladit, aby to nebugovalo)… a je to i celkem trocha práce :)

Napsal: 27. 1. 2008 20.27
od Nalk
Ehm mno škoda..ale hold pacifisti budou muset bandity dobíjet klasicky no :shades:

EDIT: mno tedy myslel jsem jako že nebude žádná možnost dobít banditu do bezvědomí a tvářit se jako milý človíček

Napsal: 27. 1. 2008 20.50
od Gran
Tak já už jsem párkrát nepřátele dorážel i bez systému, heč .))