EQ 3

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Ghost píše:Někde sem viděl systém, který umožňuje přes dialog nastavit do čeho ta která proměna promění... např. proměna ve drowa promění v třeba baziliška atp.
Ale jistě, toto jde. Ovšem jedná se jen o změnu vzhledu, musely by se tak implementovat zvláštní vlastnosti jednotlivých tvorů, musely by se nějak zneschopnit současné featy, které fungují na zcela jiném principu.

Neříkám, že to není možné, ale že by se muselo fakticky celé povolání přepsat od začátku.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

drake127 píše:
Ghost píše:Někde sem viděl systém, který umožňuje přes dialog nastavit do čeho ta která proměna promění... např. proměna ve drowa promění v třeba baziliška atp.
Ale jistě, toto jde. Ovšem jedná se jen o změnu vzhledu, musely by se tak implementovat zvláštní vlastnosti jednotlivých tvorů, musely by se nějak zneschopnit současné featy, které fungují na zcela jiném principu.

Neříkám, že to není možné, ale že by se muselo fakticky celé povolání přepsat od začátku.
Jo takhle.. hmm, tak aspoň ty vzhledy.… popř. nějaký dodatečný věci (zpomalení pro babču Govanovou apod., snížení odolnosti pro dítě atd.) Ono stejně všechno nastavit je hromada práce... vzhledy jsou jednoduchý.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Myslím, že Georgovi by stačilo spíš jen něco ve stylu: "Runa proměny v hobita (X použití za den, promění postavu do hobití podoby a zase zpět, Proměna v elfa (to samé), atd.) :bigwink:

EDIT: beze zbraní, bez nějakých dalších výhod, čistě jen pro RP, dokonce ani možnost výhodně nakupovat (jak když v proměně odmítá obchodník jednat).
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Nalk píše:Myslím, že Georgovi by stačilo spíš jen něco ve stylu: "Runa proměny v hobita (X použití za den, promění postavu do hobití podoby a zase zpět, Proměna v elfa (to samé), atd.) :bigwink:

EDIT: beze zbraní, bez nějakých dalších výhod, čistě jen pro RP, dokonce ani možnost výhodně nakupovat (jak když v proměně odmítá obchodník jednat).
Věřím tomu, že by mu to stačilo. Naneštěstí pro něj tu jsou proměny vzhledu jednou z nejmocnějších výhod, jaké tu lze získat a dle toho je s ní také zacházeno.

Zeptej se Ezechiela, jak rád by na své aukci viděl knihu proměn. :biggrin:
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Kniha proměn je žádaná jen pro její vysokou vzácnost. Přeměna sama o sobě představuje jisté výhody, ale jsou i mocnější věci. :smile: Ale to už je věc názoru. Třeba kovové zbroje co nejsou kovové, bych taky rád viděl na nějaké aukci. :megalol:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Tak, někde na netu jsem viděl item, který tohle (přetypování šifterskejch proměn) dělal, bylo tam toho celkem dost. Nicméně opět spíš podle modelu "do jak drsné potvory se dokážeš změnit". Šiftra sem hrál v papirovem DnD a tam je to přesně o tom, co piše George - spousta podob, žádná nic extra, žádné zbraně, žádné magické schopnosti... ale nekonečná variabilita proměn. Taky si pamatuju jak sem jednou udělal autokvest, kdy moje postavička vodila zbytek družiny za nos pomocí spouuuusty proměn :D Osobně mi tohle pojetí sedne mnohem víc, než to, co je implementovane v NWN... ale co nadělám, že.

BTW kniha proměn by do aukce nešla, ta by se spíš tajemně ztratila, jak je jejím dobrým zvykem :biggrin:
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

drake127 píše:
Nalk píše:Myslím, že Georgovi by stačilo spíš jen něco ve stylu: "Runa proměny v hobita (X použití za den, promění postavu do hobití podoby a zase zpět, Proměna v elfa (to samé), atd.) :bigwink:

EDIT: beze zbraní, bez nějakých dalších výhod, čistě jen pro RP, dokonce ani možnost výhodně nakupovat (jak když v proměně odmítá obchodník jednat).
Věřím tomu, že by mu to stačilo. Naneštěstí pro něj tu jsou proměny vzhledu jednou z nejmocnějších výhod, jaké tu lze získat a dle toho je s ní také zacházeno.

Zeptej se Ezechiela, jak rád by na své aukci viděl knihu proměn. :biggrin:
Však podle lvlu Přeměníka... od nějakýho přeměna na žábu, racka, krysu... od sedmýho na humanoidy apod.
Kniha je od toho, že kdokoliv může používat svitky se může přeměnit na co chce.. nepotřebuje od toho 5 lvlů z druida a 7 lvlů z měňavce.
A vůbec, proč má být mág schopnější v přoměnách než Měňavec? :)
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Sylmael
Příspěvky: 58
Registrován: 5. 6. 2007 17.40
Bydliště: SK

Příspěvek od Sylmael »

A co takto prikazy typu
/shift veverka (/shift dedek, /shift orel ….)

Spusti premenu na urcity definovany typ. Bud cez nastavenie vzhladu hraca na vzhlad prisery. (zbran, brnenie atd by mal hrac stale na sebe - asi nie moc dobre)
Alebo pridat do polymorph.2da hoci len 1 riadok. A tam nadefinovat novy vzhlad prisery tak aby to nebolo presilene a nedalo sa to zneuzivat. Cize cisto na RP premeny. (bez zbrane, bez zbroje, bez imunit..) A po morfnuti na takuto premenu nastavit pozadovany vzhlad prisery. (k tomu by bola nutna uprava hakov koli 2da)

Alebo prikaz ktory by dokazal skopirovat vzhlad prisery ktoru shifter vidi. Najprv by si shifter zvolil slot (dajme tomu by mal na vyber 10 slotov na premeny) prikazom /shift slot X. Potom by predmetom oznacil priseru ktorej vzhlad by sa ulozil do nastaveneho slotu. A vyvolal by premenu prikazom /shift load X. (ziadne upravy featov by neboli potrebne)
Naposledy upravil(a) Sylmael dne 27. 2. 2009 21.20, celkem upraveno 1 x.
ICQ uz nepouzivam. Piste len PM, dik.
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Ty přeměny na bytosti, které vidí zní opravdu dobře! :yes:
Bratrstvo zabanovaných!
Uživatelský avatar
sciorp
Příspěvky: 1991
Registrován: 31. 3. 2007 19.54
Bydliště: Hag Hargol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sciorp »

sice tomu vůbec ale vůbec nerozumim al ejsemjen pro aby shifter mohl třeba shiftnout do podoby hospodského
byloo by to super a IC duvody? podle mne slusnej shifter dokaze promnenit vzhled do cehokoli co uzří
PODPIS
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

sciorp píše:sice tomu vůbec ale vůbec nerozumim al ejsemjen pro aby shifter mohl třeba shiftnout do podoby hospodského
byloo by to super a IC duvody? podle mne slusnej shifter dokaze promnenit vzhled do cehokoli co uzří
3:15 ty démone, že se ještě odvažuješ psát na fóra :biggrin:
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Možná jsem to už někam dával, jestli ano, tak se omlouvám, ale na Vaultu jsme našel pěkný hak: dynamické modely goblinů
Jsou založené na modleu půlčíka, takže při tvoření monstra se zvolí vzhled půlčíka a k jednotlivým částem těla se přiřadí části gobliní. Takže se může měnit barva kůže atp. Myslím, že by to bylo moc pěkné

Různé druhy ptáků (možná už jsou v EQ zařazené, ale jistý si nejsem: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Cr … ail&id=617

Nová monstra (tady je také možné, že jsou už ve hře): http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7181 a pak nejspíš novější verze toho samého: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7121

Velká zvířata (ten screenshot ale nevypadá nic extra a ani skóre nenapodívá o přílišné kvalitě): http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=1661

Slon, nosorožec (2 druhy) a mamut: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=1013

Jednorožci, různá kvalita: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=3533, http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=3688
Naposledy upravil(a) Ghost dne 1. 3. 2009 10.24, celkem upraveno 5 x.
Bratrstvo zabanovaných!
kokosak
Příspěvky: 2954
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Tak nějak ti odkaz u mamutů ukazuje na obrovská monstra :bigwink:
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Aj, zrada! Už je to opraveno
Bratrstvo zabanovaných!
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Týjo, pegasové! : ) I když já bych chtěl radši jednorožce :3

Jo a je tam zase chybka, máš tam dvakrát stejný odkaz (velká monstra a jedno z tech dvou monsterpacku)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Bóže, už se v tom začínám ztrácet :) Opraveno, snad už je to všechno dobře

Jednorožec je v jednom z těch velkých packů, ale přihodil jsem další odkaz
Bratrstvo zabanovaných!
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

Ti vykreslení ptáci jsou nádherní.
Uživatelský avatar
NiamCK
Příspěvky: 917
Registrován: 2. 3. 2008 21.27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NiamCK »

Souhlas, ptáci a jednorožci šup sem s tím! *vubec netíhne k jednorožcum ne ne*
Smrt je jen začátek druhého dějství.
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

NiamCK píše:Souhlas, ptáci a jednorožci šup sem s tím! *vubec netíhne k jednorožcum ne ne*
Nene... žádnej kůn s rohem na hlavě. Doma a starat se o děti :excl:
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Nový docela povedenný jeskynní tileset: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7750

A další vražedné monstrum do EQ sbírky... drakolišek: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Cr … ail&id=634
Bratrstvo zabanovaných!
Odpovědět