EQ 3
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Možná už je to na EQ zařazené, nevím.
Battlefield placeables: http://nwvault.ign.com/View.php?view=ha … il&id=3802
Battlefield placeables: http://nwvault.ign.com/View.php?view=ha … il&id=3802
Bratrstvo zabanovaných!
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Ti zlobři působí povědomě... takže to tu asi bude... i když... nemám úplně malířskej cit pro detail v okuGhost píše:Možná už je to na EQ zařazené, nevím.
Battlefield placeables: http://nwvault.ign.com/View.php?view=ha … il&id=3802
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Zbroj celestiála (toho psiska ve zbroji) pro PC: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7423
Bratrstvo zabanovaných!
Mechanická zvířata: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7762 … že by nový druh golemů z Gnorisu?
Bratrstvo zabanovaných!
Krásní draci : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7636
Přenádherné arabské paláce a okolí : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7417
A kéž by takhle mohl vypadat mithallir : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7716
A jedny ponuré prostory : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7652
A něco co mi na EQ dost chybí je vlastní korigování výšky a šířky : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=5342
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=5341
A jednorožci s pegasíkama ( vy víte, mě to prostě chybí): http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7377
A krásní koníci: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7365
Přenádherné arabské paláce a okolí : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7417
A kéž by takhle mohl vypadat mithallir : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7716
A jedny ponuré prostory : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7652
A něco co mi na EQ dost chybí je vlastní korigování výšky a šířky : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=5342
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=5341
A jednorožci s pegasíkama ( vy víte, mě to prostě chybí): http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7377
A krásní koníci: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7365
Naposledy upravil(a) NiamCK dne 5. 5. 2009 19.08, celkem upraveno 1 x.
Smrt je jen začátek druhého dějství.
Ghost píše:Mechanická zvířata: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7762 … že by nový druh golemů z Gnorisu?
ty zvířátka nic-moc, ale ty paní z obrázků bych na EQ klidně zařadil …..
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Ten Hak pack s těma oblečeníma, co tam maj.… je dost dobrej.. a nejsou tam jen takovýhle odvážnější Zde … a zde. (Alespoň myslím, že je to vono)Akruo píše:Ghost píše:Mechanická zvířata: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7762 … že by nový druh golemů z Gnorisu?
ty zvířátka nic-moc, ale ty paní z obrázků bych na EQ klidně zařadil …..
Jó to jo...Kapik píše:Jo, to korigování výšky a šířky by bylo hodně luxusní
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Ráda bych předložila pár postřehů pro "zpříjemnění" hry na ostrově.
a) umístit jeden pitný zdroj i mimo pirátské město, ideálně na severní (větší) část ostrova
b) přidat přechody, umožňující volnější a pestřejší pohyb po severní části ostrova
I.)Spojit se středem ostrova (jezírko, díra do jeskyně netopýrů) i lokaci s vlčí jeskyní
II.)Propojit obě lokace, kterými se vychází z města na sever a vytvořit tak jakýsi vnitří okruh, aby se dalo projít dokola bez nutnosti projít městem nebo jít zpět.
- cílem je umožnit postavám aby se tam mohly minout, utéct před sebou, nadběhnout si, zkrátka větší možnost pohybu.
c) přidat opraváře bot a luků/kuší
- cílem je umožnit život bez kontaktu s pevninou
d) přidat vetešníkovi do nabídky oblečení alespoň jeden plášt a opasky. Jinak tam má téměř vše co na pevnině včetně dresu na míčovanou:))
e)přidat vetešníkovi do nabídky kapuce - kde jinde než tady je třeba být zahalený a tajemný :)
a) umístit jeden pitný zdroj i mimo pirátské město, ideálně na severní (větší) část ostrova
b) přidat přechody, umožňující volnější a pestřejší pohyb po severní části ostrova
I.)Spojit se středem ostrova (jezírko, díra do jeskyně netopýrů) i lokaci s vlčí jeskyní
II.)Propojit obě lokace, kterými se vychází z města na sever a vytvořit tak jakýsi vnitří okruh, aby se dalo projít dokola bez nutnosti projít městem nebo jít zpět.
- cílem je umožnit postavám aby se tam mohly minout, utéct před sebou, nadběhnout si, zkrátka větší možnost pohybu.
c) přidat opraváře bot a luků/kuší
- cílem je umožnit život bez kontaktu s pevninou
d) přidat vetešníkovi do nabídky oblečení alespoň jeden plášt a opasky. Jinak tam má téměř vše co na pevnině včetně dresu na míčovanou:))
e)přidat vetešníkovi do nabídky kapuce - kde jinde než tady je třeba být zahalený a tajemný :)
+ malý edit:
Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))
Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak
Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))
Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak
Rozhodne bych byla vsemi deseti udelat njak aby se dala upravovat [scalovat] velikost PC stejne jako bylo pridani scalovani NPC ve verzi 1.69.
"big" model je na nic protoze je to model pivniho tlustocha a ne mohutne stavene/svalnate postavy a i kdyz mate vysku v popisku a pokud je neobvykla [nekdo je hodne maly nebo naopak hodne vysky] tak se da hvezdickovat a hraci si na to zvyknout ale neni to proste ono.
"big" model je na nic protoze je to model pivniho tlustocha a ne mohutne stavene/svalnate postavy a i kdyz mate vysku v popisku a pokud je neobvykla [nekdo je hodne maly nebo naopak hodne vysky] tak se da hvezdickovat a hraci si na to zvyknout ale neni to proste ono.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.Braenn píše:+ malý edit:
Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))
Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
každopádně ne, když na ostrově začínáš na 1 lvl =) to jsou závody v běhání ke studni a zpátky xDGeorge píše:Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.Braenn píše:+ malý edit:
Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))
Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak
16? Tak to je v pohodě
Slabší postavy to mají ještě těžší... pohledná zaklínačka se buffne a je nesmrtelná... pohledná bojovnice.. a ještě bez výbavy je celkem... na tom špatněLuelle píše:každopádně ne, když na ostrově začínáš na 1 lvl =) to jsou závody v běhání ke studni a zpátky xDGeorge píše:Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.Braenn píše:+ malý edit:
Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))
Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak
EDIT: Krom toho vzhledem ke zdroji těch mrtvol... posílení by nepomohlo
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Jednu z těch mrtvol má na svědomí výše popisovaný rádobybojovník. Jen bych chtěl dodat, že to nebylo bez problémů, spíš tak tak...a to jen díky dvěma statečným žebračkám (a k boji samotnému došlo jen kvůli zcela výjimečnému stavu věcí). Pravda je, že piráti projevují značnou nekolegialitu vůči svým druhům posedlým vražednými choutkami.
EDIT: Ta nízkoúrovňová rvačka se týkala "strážného" ne "gardisty"...jinak by bylo vymalováno mezi dvěmá nádechy.
EDIT: Ta nízkoúrovňová rvačka se týkala "strážného" ne "gardisty"...jinak by bylo vymalováno mezi dvěmá nádechy.
Naposledy upravil(a) zdech dne 14. 7. 2009 12.39, celkem upraveno 1 x.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Torwald Seveřan - cestu hledající
Jistěže by posílení pomohlo, stejný level jako mají ostatní strážní na pevnině a měli by jste po legraci:) Moc dobře znám slalom mezi piráty a ideální rozdíl mezi kličkováním na 1. levelu a 15. levelu bych viděla v počtu životů, které můžu ztratit když mi pirát funí na paty.
Naopak, posílení pirátů by se nedotklo nižších levelů, ti bud utečou, nebo umřou tak jako tak
Naopak, posílení pirátů by se nedotklo nižších levelů, ti bud utečou, nebo umřou tak jako tak
jo s pohlednou, drzou a ještě dycky přiožralou bojovnicí to byla na ostrově hlína xDGeorge píše:Slabší postavy to mají ještě těžší... pohledná zaklínačka se buffne a je nesmrtelná... pohledná bojovnice.. a ještě bez výbavy je celkem... na tom špatněLuelle píše:každopádně ne, když na ostrově začínáš na 1 lvl =) to jsou závody v běhání ke studni a zpátky xDGeorge píše:Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.
EDIT: Krom toho vzhledem ke zdroji těch mrtvol... posílení by nepomohlo
16? Tak to je v pohodě
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Mám pocit, že úroveň agresivních pirátských gardistů (mluvíme o nich, že?) se do jisté míry přizpůsobuje postavě, protože alky obvykle srazí na "těžce raněn". Takže to asi nebude stejný gardista, jako ten:
A souboj, po kterém zůstaneš na "těžce raněn" mi na Ostrově přijde teda jako kurnik věc, které by se měl člověk bát (pak je postava dosti zranitelná, potřebuje chvíli léčit... a všude je zpousta prohnanejch pirátů, kteří čekají na cizí slabost). Jestli ale postav do sebe pak kopne lektvar, doběhne k nejbližšímu ohništi se na dset minut vyspat a je zase jako rybka – pak chápu, že jediná možnost, jak hráče přinutit mít z pirátů strach je, děsně je zdrsnit :) (Z tohoto jednání ovšem nikoho neobviňuji.)
Pokud se jedná jen o řadové piráty, pak proč by nemohli být i sušinky? Hlavně ti cvo dřepí v hospodě a pořád se nalévají :DBraenn píše:relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít...
A souboj, po kterém zůstaneš na "těžce raněn" mi na Ostrově přijde teda jako kurnik věc, které by se měl člověk bát (pak je postava dosti zranitelná, potřebuje chvíli léčit... a všude je zpousta prohnanejch pirátů, kteří čekají na cizí slabost). Jestli ale postav do sebe pak kopne lektvar, doběhne k nejbližšímu ohništi se na dset minut vyspat a je zase jako rybka – pak chápu, že jediná možnost, jak hráče přinutit mít z pirátů strach je, děsně je zdrsnit :) (Z tohoto jednání ovšem nikoho neobviňuji.)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Ještě mě napadá jeden způsob, jak je "drsnit", aby je hráči nepobíjeli. Udělat opravdu velký rozsah jejich úrovní. Tj. nemám jistotu, jestli ten, co na mě beží, je 1. level, nebo 15. level.The_Balrog píše:Mám pocit, že úroveň agresivních pirátských gardistů (mluvíme o nich, že?) se do jisté míry přizpůsobuje postavě, protože alky obvykle srazí na "těžce raněn". Takže to asi nebude stejný gardista, jako ten:
Pokud se jedná jen o řadové piráty, pak proč by nemohli být i sušinky? Hlavně ti cvo dřepí v hospodě a pořád se nalévají :DBraenn píše:relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít...
A souboj, po kterém zůstaneš na "těžce raněn" mi na Ostrově přijde teda jako kurnik věc, které by se měl člověk bát (pak je postava dosti zranitelná, potřebuje chvíli léčit... a všude je zpousta prohnanejch pirátů, kteří čekají na cizí slabost). Jestli ale postav do sebe pak kopne lektvar, doběhne k nejbližšímu ohništi se na dset minut vyspat a je zase jako rybka – pak chápu, že jediná možnost, jak hráče přinutit mít z pirátů strach je, děsně je zdrsnit :) (Z tohoto jednání ovšem nikoho neobviňuji.)
… vlastně mám, je tam klasickej Neverwinteráckej odhad, že? teda v případě, že hráč stihne prozkoumat protivníka
Imagination is the only weapon in the war against reality.