EQ 3

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Bezva díky, zkouknu a případně zařadím do nových haků.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Možná už je to na EQ zařazené, nevím.

Battlefield placeables: http://nwvault.ign.com/View.php?view=ha … il&id=3802
Bratrstvo zabanovaných!
Uživatelský avatar
Nalk
Příspěvky: 2560
Registrován: 12. 2. 2007 18.50
Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nalk »

Ghost píše:Možná už je to na EQ zařazené, nevím.

Battlefield placeables: http://nwvault.ign.com/View.php?view=ha … il&id=3802
Ti zlobři působí povědomě... takže to tu asi bude... i když... nemám úplně malířskej cit pro detail v oku :megalol:
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)

Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Zbroj celestiála (toho psiska ve zbroji) pro PC: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7423
Bratrstvo zabanovaných!
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Mechanická zvířata: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7762 … že by nový druh golemů z Gnorisu?
Bratrstvo zabanovaných!
Uživatelský avatar
NiamCK
Příspěvky: 917
Registrován: 2. 3. 2008 21.27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NiamCK »

Krásní draci : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7636
Přenádherné arabské paláce a okolí : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7417
A kéž by takhle mohl vypadat mithallir : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7716
A jedny ponuré prostory : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7652
A něco co mi na EQ dost chybí je vlastní korigování výšky a šířky : http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=5342
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=5341
A jednorožci s pegasíkama ( vy víte, mě to prostě chybí): http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7377
A krásní koníci: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7365
Naposledy upravil(a) NiamCK dne 5. 5. 2009 19.08, celkem upraveno 1 x.
Smrt je jen začátek druhého dějství.
Uživatelský avatar
Akruo
Příspěvky: 1049
Registrován: 29. 9. 2007 9.02
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Akruo »

Ghost píše:Mechanická zvířata: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7762 … že by nový druh golemů z Gnorisu?

ty zvířátka nic-moc, ale ty paní z obrázků bych na EQ klidně zařadil :dribble: ….. :bigwink: :biggrin: :megalol:
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Kapik
Příspěvky: 400
Registrován: 29. 9. 2007 14.07
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kapik »

Jo, to korigování výšky a šířky by bylo hodně luxusní :yes: :smile:
Střízlivý nás nedostanou.
A vožralí se nedáme!


Elen - Mladá elfí lučištnice, vítězka turnaje tirínského r.1119 p.v.d.
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Akruo píše:
Ghost píše:Mechanická zvířata: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=7762 … že by nový druh golemů z Gnorisu?

ty zvířátka nic-moc, ale ty paní z obrázků bych na EQ klidně zařadil :dribble: ….. :bigwink: :biggrin: :megalol:
Ten Hak pack s těma oblečeníma, co tam maj.… je dost dobrej.. a nejsou tam jen takovýhle odvážnější :bigwink: Zde … a zde. (Alespoň myslím, že je to vono)
Kapik píše:Jo, to korigování výšky a šířky by bylo hodně luxusní :yes: :smile:
Jó to jo... :yes:
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

Ráda bych předložila pár postřehů pro "zpříjemnění" hry na ostrově.

a) umístit jeden pitný zdroj i mimo pirátské město, ideálně na severní (větší) část ostrova

b) přidat přechody, umožňující volnější a pestřejší pohyb po severní části ostrova
I.)Spojit se středem ostrova (jezírko, díra do jeskyně netopýrů) i lokaci s vlčí jeskyní
II.)Propojit obě lokace, kterými se vychází z města na sever a vytvořit tak jakýsi vnitří okruh, aby se dalo projít dokola bez nutnosti projít městem nebo jít zpět.
- cílem je umožnit postavám aby se tam mohly minout, utéct před sebou, nadběhnout si, zkrátka větší možnost pohybu.

c) přidat opraváře bot a luků/kuší
- cílem je umožnit život bez kontaktu s pevninou

d) přidat vetešníkovi do nabídky oblečení alespoň jeden plášt a opasky. Jinak tam má téměř vše co na pevnině včetně dresu na míčovanou:))
e)přidat vetešníkovi do nabídky kapuce - kde jinde než tady je třeba být zahalený a tajemný :)
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

+ malý edit:

Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))

Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak :biggrin:
Wendigo
Příspěvky: 990
Registrován: 15. 12. 2007 18.39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wendigo »

Rozhodne bych byla vsemi deseti udelat njak aby se dala upravovat [scalovat] velikost PC stejne jako bylo pridani scalovani NPC ve verzi 1.69.

"big" model je na nic protoze je to model pivniho tlustocha a ne mohutne stavene/svalnate postavy a i kdyz mate vysku v popisku a pokud je neobvykla [nekdo je hodne maly nebo naopak hodne vysky] tak se da hvezdickovat a hraci si na to zvyknout ale neni to proste ono.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Braenn píše:+ malý edit:

Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))

Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak :biggrin:
Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Luelle
Příspěvky: 819
Registrován: 26. 8. 2007 12.24
Bydliště: Dějiště bitvy národů

Příspěvek od Luelle »

George píše:
Braenn píše:+ malý edit:

Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))

Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak :biggrin:
Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.
každopádně ne, když na ostrově začínáš na 1 lvl =) to jsou závody v běhání ke studni a zpátky xD
16? Tak to je v pohodě
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1652
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od George »

Luelle píše:
George píše:
Braenn píše:+ malý edit:

Navýšit úrovně pirátských strážných. I relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít, což se vzhledem k tomu že sami útočí děje poměrně často. A ostatní piráti samozřejmě v klidu přihlížejí. Když jsem letěla kolem třetí pirátské mrtvoly na náměstí u hospody, přilšlo mi to trochu divné:))

Před piráty by se mělo utíkat, ne naopak :biggrin:
Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.
každopádně ne, když na ostrově začínáš na 1 lvl =) to jsou závody v běhání ke studni a zpátky xD
Slabší postavy to mají ještě těžší... pohledná zaklínačka se buffne a je nesmrtelná... pohledná bojovnice.. a ještě bez výbavy je celkem... na tom špatně :biggrin:
EDIT: Krom toho vzhledem ke zdroji těch mrtvol... posílení by nepomohlo :bigwink:
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
zdech
Příspěvky: 1218
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Příspěvek od zdech »

Jednu z těch mrtvol má na svědomí výše popisovaný rádobybojovník. Jen bych chtěl dodat, že to nebylo bez problémů, spíš tak tak...a to jen díky dvěma statečným žebračkám (a k boji samotnému došlo jen kvůli zcela výjimečnému stavu věcí). Pravda je, že piráti projevují značnou nekolegialitu vůči svým druhům posedlým vražednými choutkami.

EDIT: Ta nízkoúrovňová rvačka se týkala "strážného" ne "gardisty"...jinak by bylo vymalováno mezi dvěmá nádechy.
Naposledy upravil(a) zdech dne 14. 7. 2009 12.39, celkem upraveno 1 x.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
Braenn
Příspěvky: 4909
Registrován: 5. 1. 2007 12.12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Braenn »

Jistěže by posílení pomohlo, stejný level jako mají ostatní strážní na pevnině a měli by jste po legraci:) Moc dobře znám slalom mezi piráty a ideální rozdíl mezi kličkováním na 1. levelu a 15. levelu bych viděla v počtu životů, které můžu ztratit když mi pirát funí na paty.

Naopak, posílení pirátů by se nedotklo nižších levelů, ti bud utečou, nebo umřou tak jako tak :biggrin:
Uživatelský avatar
Luelle
Příspěvky: 819
Registrován: 26. 8. 2007 12.24
Bydliště: Dějiště bitvy národů

Příspěvek od Luelle »

George píše:
Luelle píše:
George píše:Sakra to je pech... člověk chce nějakýho piráta rozsekat a nikdo na něj neútočí.. a na jinýho zaútočí nejmíň jednou denně.… krom toho jejich sílu bych nechal tak, jak je...slabí mi zrovna nepřijdou.
každopádně ne, když na ostrově začínáš na 1 lvl =) to jsou závody v běhání ke studni a zpátky xD
Slabší postavy to mají ještě těžší... pohledná zaklínačka se buffne a je nesmrtelná... pohledná bojovnice.. a ještě bez výbavy je celkem... na tom špatně :biggrin:
EDIT: Krom toho vzhledem ke zdroji těch mrtvol... posílení by nepomohlo :bigwink:
jo s pohlednou, drzou a ještě dycky přiožralou bojovnicí to byla na ostrově hlína xD
16? Tak to je v pohodě
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Mám pocit, že úroveň agresivních pirátských gardistů (mluvíme o nich, že?) se do jisté míry přizpůsobuje postavě, protože alky obvykle srazí na "těžce raněn". Takže to asi nebude stejný gardista, jako ten:
Braenn píše:relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít...
Pokud se jedná jen o řadové piráty, pak proč by nemohli být i sušinky? Hlavně ti cvo dřepí v hospodě a pořád se nalévají :D

A souboj, po kterém zůstaneš na "těžce raněn" mi na Ostrově přijde teda jako kurnik věc, které by se měl člověk bát (pak je postava dosti zranitelná, potřebuje chvíli léčit... a všude je zpousta prohnanejch pirátů, kteří čekají na cizí slabost). Jestli ale postav do sebe pak kopne lektvar, doběhne k nejbližšímu ohništi se na dset minut vyspat a je zase jako rybka – pak chápu, že jediná možnost, jak hráče přinutit mít z pirátů strach je, děsně je zdrsnit :) (Z tohoto jednání ovšem nikoho neobviňuji.)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Sethiel
Příspěvky: 286
Registrován: 14. 4. 2008 19.23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sethiel »

The_Balrog píše:Mám pocit, že úroveň agresivních pirátských gardistů (mluvíme o nich, že?) se do jisté míry přizpůsobuje postavě, protože alky obvykle srazí na "těžce raněn". Takže to asi nebude stejný gardista, jako ten:
Braenn píše:relativně nízkolevelová postava s trochou vybavení je bez problémů dokáže zabít...
Pokud se jedná jen o řadové piráty, pak proč by nemohli být i sušinky? Hlavně ti cvo dřepí v hospodě a pořád se nalévají :D

A souboj, po kterém zůstaneš na "těžce raněn" mi na Ostrově přijde teda jako kurnik věc, které by se měl člověk bát (pak je postava dosti zranitelná, potřebuje chvíli léčit... a všude je zpousta prohnanejch pirátů, kteří čekají na cizí slabost). Jestli ale postav do sebe pak kopne lektvar, doběhne k nejbližšímu ohništi se na dset minut vyspat a je zase jako rybka – pak chápu, že jediná možnost, jak hráče přinutit mít z pirátů strach je, děsně je zdrsnit :) (Z tohoto jednání ovšem nikoho neobviňuji.)
Ještě mě napadá jeden způsob, jak je "drsnit", aby je hráči nepobíjeli. Udělat opravdu velký rozsah jejich úrovní. Tj. nemám jistotu, jestli ten, co na mě beží, je 1. level, nebo 15. level.

… vlastně mám, je tam klasickej Neverwinteráckej odhad, že? teda v případě, že hráč stihne prozkoumat protivníka :bigwink:
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Odpovědět