Stránka 1 z 1
procházka divočinou
Napsal: 21. 3. 2008 9.45
od Michall
Tak na všerejším mini srazu znojmoEQčkářů

jsem narazil na zmínku že v jakémkoli filmu který se dějově odehrává ve fantazy starodávném prostředí když se jdou dva třeba projít do lesa nebo tak, jdou tak minymálně hodinu někdy až do večera než potkají třeba zajíce. U nás na EQ udělám tři kroky a vyskočí na mě puma.…
Nemyslíte že je to trošku nereálné? co třeba udělat jednu nebo dvě lokace divočiny "čisté" jet třeba tam dát kmen na posazení (jestli tam je tak se omlouvám ale kvůli pumám tam moc nechodim) aby se tam mohli procházet "normální" postavy a mohli v klidu posedět a obdivovat přírodu..
Je to jen nápad... připomínka... myšlenka … předem děkuji za odpovědi...
Michall
Re: procházka divočinou
Napsal: 21. 3. 2008 11.39
od cybermisa
Michall píše:Tak na všerejším mini srazu znojmoEQčkářů

jsem narazil na zmínku že v jakémkoli filmu který se dějově odehrává ve fantazy starodávném prostředí když se jdou dva třeba projít do lesa nebo tak, jdou tak minymálně hodinu někdy až do večera než potkají třeba zajíce. U nás na EQ udělám tři kroky a vyskočí na mě puma.…
Nemyslíte že je to trošku nereálné?
Hrajes NWN, zadny simulator realneho sveta nebo fantasy filmu … A ver mi, zachvili by te omrzelo prochazet mnozstvim nudnych a prazdnych, i kdyz "realnych" lokaci.
Napsal: 21. 3. 2008 12.03
od kokosak
*S nostalgií zavzpomíná na krásné chvilky v jedné, dvou "čistých" lokacích v divočině*
To že vo něčem neviš neznamena, že to nejni

Napsal: 21. 3. 2008 12.18
od KaTo
kokosak píše:*S nostalgií zavzpomíná na krásné chvilky v jedné, dvou "čistých" lokacích v divočině*
Ovšem nejdřív to chce projít ty pumy, že? Tedy jestli myslíme ty samé lokace...tak nejen pumy. Heh.

Napsal: 21. 3. 2008 12.38
od kokosak
Pumy? Neviděl sem žádný pumy
Hi hi hi
Edit: a ne, nemusiš. Dá se aj aniž bys potkal potvurku.… dyš viš jak, kudy.… a kdy

Napsal: 24. 3. 2008 15.12
od Michall
neřekl jsem že takové lokace nejsou .. já tu mluvým o té první, nebo prvních dvou lokacích! Tak tady neřešte uplně něco jiného.. a taky neříkám aby pročistily celou divočinu, jedné nebo dvoum lokacím se nedá říkat "množstvý prázdných lokací"…..

Napsal: 24. 3. 2008 16.10
od magnumik
hmm... nevim proč, ale něco mě říká, že tohle by mohlo byt řešitelný aspoň z části novym systémem spawnu... ale můžu se mýlit...
Napsal: 24. 3. 2008 19.46
od cybermisa
Michall píše:neřekl jsem že takové lokace nejsou .. já tu mluvým o té první, nebo prvních dvou lokacích! Tak tady neřešte uplně něco jiného.. a taky neříkám aby pročistily celou divočinu, jedné nebo dvoum lokacím se nedá říkat "množstvý prázdných lokací"…..

Pokud se ohanis argumentem: "Nemyslíte že je to trošku nereálné?" tak je to az az …
Napsal: 25. 3. 2008 19.13
od Nalk
1) patřím ke znojemským EQčkářům
2) No je pravda, že ve filmech jdou jen na kraj, ale přeci jen Divočina v říši je Divočina a u Amfi např. jsou lesy na kraji (ne celá lokace, ale přeci) relativně klidné (obzvlášť přes den).
3) Teoreticky kdybychom mluvili přímo o Divočině, tak ten lom před ní, je vlastně taky její část ne? i když trochu hmm otrpasličená
