Stránka 1 z 1

Pár dotazů

Napsal: 9. 4. 2008 16.28
od Juggler
Zdravím, mám pár dotazů týkajících se mé postavy. Chtěl jsem to řešit IC, ale nějak mě nenapadlo jak přesně zformulovat dotaz, abych do toho nezapletl OOC věci, tak píšu tady. Nuže, k věci:
Moje postava je čaroděj, která má jako přítelíčka vílího draka. První dotaz tedy směřuje k ovládání přítelíčka. Když moje postava ovládá dráčka, spojí se s ní pouze myslí a tím s ním může pohybovat, a přitom si bytost zachová vlastnosti jako by to byla pořád ta samá bytost jen ovládána? Čímž se dostávám k dalšímu dotazu týkajícího se mluvy. Pokud se má postava spojí myslí s dráčkem, může dráček mluvit, chovat se tak jak mu přikazuje jeho pán, který je s ním spojen myslí? Jelikož jsem v knihovně četl o pseudodracích a ti mluvit nedovedou, zajímalo by mě tedy zda je to také tak u vílích dráčků. Dále by mě zajímalo, zda mág přítelíčka vyvolává z jiné sféry, kde přebývá pokud není s ním, nebo jej přivolá myslí, zatímco se dráček někde toulá?
Další dotazy se týkají kouzla proměň sebe. Zachová si čaroděj svůj charakter, mluvu, jednání, pokud se přemění na jednu z bytostí (trol, klepetnatec okrový, pixie, zombie, pavouk), nebo se jeho mysl přetransformuje do dané bytosti a má problem s chováním, řečí, nedokáže srozumitelně poskládat holou větu? Záleží to na inteligenci? Jelikož jsem si povšiml, že u trola inteligence zůstává stejná, takže by teoreticky měl být schopen normálně komunikovat.

Předem děkuji za jakékoliv odpovědi a ještě jednou se omlouvám, ale nerad bych to hrál špatně.

Napsal: 9. 4. 2008 16.42
od drake127
1. Přítelíček - v podstatě záleží zcela na tobě, jak ho budeš chápat. Dle pravidel existuje mezi čarodějem a familiarem telepatické spojení do vzdálenosti jedné míle. Familiaři mají obvykle určitou povahu, inteligenci a schopnosti, které je vhodné dodržovat. Ovládnutí přítelíčka je ale zcela OOC činnost, která nemá žádnou přímou souvislost se hrou - někteří mají za přítelíčky obyčejná zvířátka a baví se s nimi zcela konvenčně. Omezený jsi tudíž pouze tím, že bys neměl hrát (IC) přítelíčka jako svá oči a ústa přes lokaci. Pokud bahenní dráček mluvit neumí, pak by asi ani neměl, stejně jako kočka, pavouk, …

2. Polymorph self, nejlépe kdyby sis zašel za někým IC (konzultační hodiny: Dům u dvou mečů, první patro, zvoňte po PM), tohle by už zformulovat šlo, ale vzhledem k tomu, že se jedná o úplné proměny, postava získává vlastnosti daného stvoření (absence hlasivek u pavouka), mysl zůstává zachována, pokud to nechceš hrát jinak (např. že čím déle jsi v proměně, tím více se cítíš a jednáš jako daný tvor).

Napsal: 9. 4. 2008 16.46
od Wendigo
Kdyz se promenis vsimni si ze inteligence a moudrost zustavaji stejne, ale samozrejme je dobre brat v ohled fyziologii tvoru takze pixie mluvi smesnym vysokym hlaskem, troll ci klepetnatec maji dost zvlastni prizvuk a neco ani nedokazi vyslovit, zombii sem tam neco chybii a tak bude asi trochu huhnat a z pavouka toho moc nedostanes.

Napsal: 10. 4. 2008 15.19
od Juggler
Takže...jestli to chápu správně, co se týče přítelíčka, mohu si vybrat zda ho má postava třeba někde našla, nebo ho pokaždé vyvolává a zase posílá zpět do jiné sféry, jak je tomu u vyvolávání bytostí I-IX?

Napsal: 10. 4. 2008 16.38
od KaTo
Přesně tak - je to jen a jen na tobě. Mimochodem, některé postavy každý level přítelíčka střídali a ke každému se chovali jinak. Např. kobolt byl spíš sluha, kterému i platili "kamínky", dráček si je ochočil sám, pekelného psa vyvolávali, apod. Papoušek si odlétával...
Fantazii se meze nekladou. Pokud se aspon trochu snoubí se střízlivým rozumem.

Napsal: 11. 4. 2008 13.16
od Juggler
Děkuji za odpovědi, zbytek už budu řešit IC. :smile: