Stránka 1 z 1

Prestižní povolání

Napsal: 17. 4. 2008 17.43
od Carda
Zdravim napadlo mě že by šlo udělat více prestižních povolání které nwn nemá.Našel sem na to celkem pohodový editor a mohlo by to rozvinout možnosti rozvíjení postav.Určitě by to bylo zajímavý například povolání co jsou v příručkách povolání pro DD3.edici jako Inkvizitor,Pán Opilců,Popírač Magie,Geomant či další. :smile:

Napsal: 17. 4. 2008 17.53
od Akira
??? myslím, že by rozhodně nebyly tak vybalancovaný

Napsal: 17. 4. 2008 17.59
od labir
Prestižní povolání jsou prakticky na RP serveru zbytečnou věcí. Ona prakticky povolání tak jak jsou teď jsou dost zbytečná a kontraproduktivní a jsou v systému NWN jen jako relikt papírových pravidel. Zhoršovat tento stav přidáním N nových nechci.

Když někdo chce hrát třeba inkvizitora tak ať jej hraje pomocí stávajících povolání, alespoň se uvidí zdali chce to povolání jen pro jeho výhody a speciální možnosti nebo pro hráčský zážitek. No a když vydrží, bude to hrát pěkně takže bude pro server přínosem (i bez těch specialit), tak není problém dodělat mu nějaké ty výhody přímo na míru jako extra subrasu dodatečně za herní zásluhy (za předpokladu možnosti updatovat modul což bude po EQ3). Navíc tak hráčská fantazie není svázána tím co je možné a nemožné (seznam povolání), ale jen možnostmi enginu hry (což je řádově větší množina možností). Takhle na EQ přibyly minimálně 3 nové subrasy a další je v pořadí na EQ3 (dotyčná určitě ví).

Závěr: Extra povolání na Equilibrii nebudou nikdy.

Napsal: 17. 4. 2008 18.42
od Gran
Inkvizitor? To by mohlo být zajímavé. *píše si něco na seznam dlouhý jak Gatesův čistý příjem zapsaný v binárním kódu*

Napsal: 18. 4. 2008 11.47
od DenGrasse
pokud by se něco líbilo mně, bylo by to naopak zrušení classů - všichni by byli obyvatelé/humanoidi a dostávali by featy a bonusy/postihy podle svého zaměření, potažmo RP... ale to je čirá utopie, takže to nerte jen jako takový výlev :blush:

Napsal: 18. 4. 2008 11.59
od Darmonlor
DenGrasse píše:pokud by se něco líbilo mně, bylo by to naopak zrušení classů - všichni by byli obyvatelé/humanoidi a dostávali by featy a bonusy/postihy podle svého zaměření, potažmo RP... ale to je čirá utopie, takže to nerte jen jako takový výlev :blush:
Heh, předělat na DnD postavené NWN na skill based systém je opravdu šílená myšlenka :D

Napsal: 18. 4. 2008 12.03
od sciorp
Darmonlor píše:
DenGrasse píše:pokud by se něco líbilo mně, bylo by to naopak zrušení classů - všichni by byli obyvatelé/humanoidi a dostávali by featy a bonusy/postihy podle svého zaměření, potažmo RP... ale to je čirá utopie, takže to nerte jen jako takový výlev :blush:
Heh, předělat na DnD postavené NWN na skill based systém je opravdu šílená myšlenka :D
ale krásná. :clover:

Napsal: 18. 4. 2008 14.58
od labir
Vězte že jsem nad tím uvažoval a že by to až na různé drobnosti i šlo. Každá postava by měla 1. level "obyvatel" a tím by to haslo. XP by nebyly a místo toho by byly dynamické skill pointy (něco co zatím nebylo nikde v žádné hře co vím použito). Jenže vyšlo mi z toho že na plný úvazek by předělání NWN do tohoto systému trvalo 1/2-1 rok aby to slušně fungovalo.… Takže nic.

Napsal: 19. 4. 2008 19.33
od kolja
labir píše:Vězte že jsem nad tím uvažoval a že by to až na různé drobnosti i šlo. Každá postava by měla 1. level "obyvatel" a tím by to haslo. XP by nebyly a místo toho by byly dynamické skill pointy (něco co zatím nebylo nikde v žádné hře co vím použito). Jenže vyšlo mi z toho že na plný úvazek by předělání NWN do tohoto systému trvalo 1/2-1 rok aby to slušně fungovalo.… Takže nic.
Možné, ale neskutečně pracné, přesně :D Já počítal tak půl roku na trochu jiné zjednodušení - zavedení jen 3 classů. Ale pracnost mě odradila :D

Napsal: 19. 4. 2008 21.25
od Sylmael
No, mozno keby sme spojili sily my traja bolo by to hotove za par mesiacov. ;) *mrkne na Kolju*

Napsal: 20. 4. 2008 15.38
od DenGrasse
Když mi někdo řekne co mám dělat, budu to klidně dělat. třeba rok (pochopitelně ne na plný úvazek.)

Napsal: 20. 4. 2008 17.23
od labir
DenGrasse píše:Když mi někdo řekne co mám dělat, budu to klidně dělat. třeba rok (pochopitelně ne na plný úvazek.)
Tak to nefunguje. Musíš vědět co máš dělat abys tohle mohl dělat. To není mechanická "automatická" práce co je jen strašně pracná, je to vysoce kreativní činnost kdy teprve hledáš "jak udělat aby to fungovalo".

Napsal: 21. 4. 2008 14.31
od DenGrasse
labir píše:
DenGrasse píše:Když mi někdo řekne co mám dělat, budu to klidně dělat. třeba rok (pochopitelně ne na plný úvazek.)
Tak to nefunguje. Musíš vědět co máš dělat abys tohle mohl dělat. To není mechanická "automatická" práce co je jen strašně pracná, je to vysoce kreativní činnost kdy teprve hledáš "jak udělat aby to fungovalo".
:clover: myslel jsem, když mi někdo vysvětlí princip a trochu objasní nástroje... živím se vymýšlením SQL dotazů, takže nějakou mírnou představu mám.

Napsal: 21. 4. 2008 23.33
od kolja
No já bych k tomu (3 povolání - modifikace generic classes) spíš potřeboval člověka, co se vyzná v DnD a rád píše tabulky :D No a taky co má trochu povědomí o tom, kolik je jakejch v NWN featů a jak spolu souvisí... Když bych měl sadu hotovejch tabulek těch povolání akceptovatelnou konkrétně v NWN, tak je to jen otázka převedení do 2DA a o to ostatní už se NWN postará... až na systém kouzel, to by byla trochu pakárna :D Ale nevim, teď chodim do práce a ve volnym čase pracuju na CMS a foru... :(

Mimoto by to nebylo použitelný na EQ, protože by to bylo nekompatibilní s:
- eq systémama
- současnejma postavama
- všema současnejma NPC
- itemama

:D

Napsal: 22. 4. 2008 8.32
od Gran
Nechceš radši napsat, s čím by to kompatibilní bylo? =P

Napsal: 22. 4. 2008 9.23
od DenGrasse
ty 3 povolání myslíš jako základní dělení mág/zloděj/bojovník nebo nějak jinak?

Napsal: 22. 4. 2008 15.35
od Sylmael
DenGrasse píše:ty 3 povolání myslíš jako základní dělení mág/zloděj/bojovník nebo nějak jinak?
Kolja mal zrejme na mysli toto :
http://www.d20.cz/preklady/srd/volpravi … ic-classes

Napsal: 22. 4. 2008 21.58
od kolja
Jo, přesně to :) Neboli prostě rozdělení na základní role v družině, další zaměření určí skilly a featy.

S kompatibilitou je to těžký - takhle zásadní změny nejsou "jen tak" přidatelný do prakticky ničeho, co už existuje - dycky by to znamenalo nějaký úpravy toho, co už existuje, a v případě EQ komplexních systémů dost rozsáhlý úpravy. Ale tak to máš se všim :)

Napsal: 23. 4. 2008 14.09
od DenGrasse
Jj, to vypadá dobře. No pokud by se ti (vám) do toho chtělo, i výhledově, možná že v budoucnu budeme s některými lidmi realizovat vlastní (docela maličký) server, takže by to mohlo sloužit jako platforma pro výzkum tohoto systému.. kdyby se ti do toho v nějakém horizonzu chtělo, napiš(te) mi PM.