Stránka 1 z 4

Co me na NWN vadi

Napsal: 27. 2. 2006 0.05
od Psanec
Neskutecne me sere, kdyz chcipnu jen proto, ze utikam pred mosntrem a ikdyz sem od neho strasne daleko tak pri prechodu do jine lokace je najednou u me a sejme me.
Je mozne tohle nejak osetrit a neo nezbejva nez se stim smirit a umirat na tehle blosti ?

Re: Co me na NWN vadi

Napsal: 27. 2. 2006 0.15
od labir
Psanec píše:Neskutecne me sere, kdyz chcipnu jen proto, ze utikam pred mosntrem a ikdyz sem od neho strasne daleko tak pri prechodu do jine lokace je najednou u me a sejme me.
Je mozne tohle nejak osetrit a neo nezbejva nez se stim smirit a umirat na tehle blosti ?
Je to tím, že ta NPC bestie prostě je přímo na serveru, takže se jí lokace nenahrávají. Je na druhé straně dřív a počká si na tebe. Moc s tím dělat nejde.

Napsal: 27. 2. 2006 0.18
od Avin
Za mnou nikdy nejdou do jiný lokace,když jim do ní zdrhnu :dribble:

Napsal: 27. 2. 2006 0.56
od Ixtremist
Avin píše:Za mnou nikdy nejdou do jiný lokace,když jim do ní zdrhnu :dribble:
Za mnou taky ne, ale ja jim zdrhnu i tak:)

Napsal: 27. 2. 2006 8.42
od Avin
já taky :yes:

Napsal: 27. 2. 2006 9.16
od Ethernity
Mno, ja přechod mezi lokacema využivam k hidnuti. Je to taková kompenzace a navic sem přesvědčenej že hips má mít i vobyčejnej zloděj …. :bleh:

Napsal: 27. 2. 2006 11.40
od photter
ethernity píše:Mno, ja přechod mezi lokacema využivam k hidnuti. Je to taková kompenzace a navic sem přesvědčenej že hips má mít i vobyčejnej zloděj …. :bleh:
hmm, no, nemá, zloděj je hloupej překlad rogue....HIPS má mít ranger na 17tým a assassin na 8mým...možná by taková úprava nebyla od věci :bigwink:

Napsal: 27. 2. 2006 11.53
od Ethernity
No, to záleží jak si to kdo představuje no. Třeba kdyby nebyl autofollow bug, tak by mi absence hips nevadila. Každý povolání s bodama v hide by mohlo právem uniknout po zaběhnutí za překážku... A vyloženě hips by pak klidně moh bejt jen vopravdová špička - SD.

Napsal: 27. 2. 2006 12.06
od Fantalas
ethernity píše:No, to záleží jak si to kdo představuje no. Třeba kdyby nebyl autofollow bug, tak by mi absence hips nevadila. Každý povolání s bodama v hide by mohlo právem uniknout po zaběhnutí za překážku... A vyloženě hips by pak klidně moh bejt jen vopravdová špička - SD.
No to je zajímavá otázka, jestli je fér využít k hide přechod. Z jedné strany chápu, že je to obrana proti autofollow. Ale:

1. Je to zneužití engine a mohlo by to vadit všem ostatním bez hide. (i když lze namítnout, že by se postava schovala za kdejakým rohem, ale kvůli autofollow jí to není nic platné)
2. V CvC naprosto nepřípustné porušení pravidel (je možno skrýt se za rohem ve stejné lokaci, ale využít k tomu přechod je prasárna)

Napsal: 27. 2. 2006 12.18
od labir
Fantalas píše: No to je zajímavá otázka, jestli je fér využít k hide přechod. Z jedné strany chápu, že je to obrana proti autofollow. Ale:

1. Je to zneužití engine a mohlo by to vadit všem ostatním bez hide. (i když lze namítnout, že by se postava schovala za kdejakým rohem, ale kvůli autofollow jí to není nic platné)
2. V CvC naprosto nepřípustné porušení pravidel (je možno skrýt se za rohem ve stejné lokaci, ale využít k tomu přechod je prasárna)
Souhlas. Ovšem je zde ještě jeden faktor NWN enginu. Jde hidnutá postava s nehidnutou a ta ji uvidí. Přejdou do další lokace a tam se automaticky (!) hidnutá postava opět schová, takže již není spotnutá onou druhou postavou. Není třeba dělat naprosto nic, jen ve stínu změnit lokaci. A vyresetují se všechny spotnutí z lokace minulé.

Klasický příklad je moje bardka - jde někam s druhou postavou a jelikož nechce být moc viděná tak se schová do stínu (ne HIPS), takže její průvodce ji vidí normálně, ale případný náhodný kolemjdoucí si ji všimnout nemusí. Ovšem po přejití lokace ji už nevidí ani její provůdce. A to je to nevinný případ. Aplikaci na vraha sledujícího nic netušící oběť si představí snad každý.

Takže to že se vám ztratí schovaná postava po přechodu nemusí být ani tak snaha hráče o zneužití přechodu, ale NWN engine. On prostě nemusí mít ani potuchy, že ho vidíte. :dry:

Napsal: 27. 2. 2006 17.24
od Arto
Mě vždycky vytočí, když před někym utíkám a on je kousek za mnou, tak jenom sleduju jak mi z hlavy lítají čislíčka a ubývají mi HP

:glare:

Napsal: 27. 2. 2006 22.37
od Lasek
Fantalas píše:
ethernity píše:No, to záleží jak si to kdo představuje no. Třeba kdyby nebyl autofollow bug, tak by mi absence hips nevadila. Každý povolání s bodama v hide by mohlo právem uniknout po zaběhnutí za překážku... A vyloženě hips by pak klidně moh bejt jen vopravdová špička - SD.
No to je zajímavá otázka, jestli je fér využít k hide přechod. Z jedné strany chápu, že je to obrana proti autofollow. Ale:

1. Je to zneužití engine a mohlo by to vadit všem ostatním bez hide. (i když lze namítnout, že by se postava schovala za kdejakým rohem, ale kvůli autofollow jí to není nic platné)
2. V CvC naprosto nepřípustné porušení pravidel (je možno skrýt se za rohem ve stejné lokaci, ale využít k tomu přechod je prasárna)

jako prásárna to je ale co má ten zloděj dělat když zaběhne za překážku kdy ho už nepřátelsky NPC nemůže vidět a dá skrývání a stejně se neschová takže to plně chápu ,když tohle někdo dělá :angry: až nekdo přijde na to jako tohle vyřešit tak to lidi co hraj za rogunu prestanou delat :helpsmilie:

Napsal: 27. 2. 2006 22.44
od cybermisa
Neschova kdyz zabehne za prekazku? To jako ze kdyz te honi medved a ty si stoupnes za strom tak zmizis? To snad ne :) To co ty popisujes funguje, ale u mnicha … ten opravdu utece a schova se … Nebo SD, ten ale utikat nemusi :)

Napsal: 27. 2. 2006 22.49
od Lasek
cybermisa píše:Neschova kdyz zabehne za prekazku? To jako ze kdyz te honi medved a ty si stoupnes za strom tak zmizis? To snad ne :) To co ty popisujes funguje, ale u mnicha … ten opravdu utece a schova se … Nebo SD, ten ale utikat nemusi :)
podle situace je jasny ze za trom se asi neschováš ..př. zlodej utíká před medvedem zabehne za svah a ztratí se medvedovi z dohledu, zlodej má schopnost chodit neviden kdyz se ztratí z dohledu nebo ne ? :helpsmilie: já se teda tímhle budu zastávat zlodeju sice ho nehraju ale vim jak to má tezky párkrát sem si ho zkusil :no:

este me tak napadá ze tohle funguje kdyz treba hráč pronásleduje zloděje zlodeje zloděj zabehne za nakej svah,dům,skálu a tim ho pronásledovatel ztratí tak proc by tohle nemohlo být i u Npc ? chápu ze se tohle asi v nwn nejak nezpraví ale byl bych vsemi deseti pro

Napsal: 27. 2. 2006 23.08
od Rahwin
Postava ho nevidi, ale nahanat ho moze aj dalej...:)

Napsal: 27. 2. 2006 23.29
od Lasek
Rahwin píše:Postava ho nevidi, ale nahanat ho moze aj dalej...:)
jo to plati i u neviditelnosti :ermm:

Napsal: 27. 2. 2006 23.53
od cybermisa
Lasek píše: podle situace je jasny ze za trom se asi neschováš ..př. zlodej utíká před medvedem zabehne za svah a ztratí se medvedovi z dohledu, zlodej má schopnost chodit neviden kdyz se ztratí z dohledu nebo ne ?
No :biggrin: predne, koukneme se na to trosicku realisticky, zlodej by medvedovi hned tak neutek, to zaprve, ale budiz, predpokladejme, ze zlodej zabehne za kopec a medved bezi za nim. Zlodej ma schpnost jit potichu a schovat se ve stinu - jit potichu pekne, ale medvidek ma jaksi celkem dobry cich a navic je tu ta otazka stinu. Preci jen, ve dne neni tech stinu tolik, aby se v nich jeden ztratil … Zlodeji (myslim class rogue) nemaji schopnost dokonale nezjistitelne neviditelnosti a neumi jen tak zmizet z oci jako treba SD. Engine umoznuje kde co, ale to ze zlodej stoji napriklad v prave poledne na louce neviden, mi prijde jako postavene na hlavu. Hraci sami, by meli zvazit, kdy by se postava mohla schovat a kdy ne … Zase, jedna se o RP prvek, jenz velmi uzce souvisi se svedomim hrace. Vim ze RP je od role playing a ne real playing, ale ono to obcas jedno s druhym souvisi :biggrin:

Napsal: 28. 2. 2006 0.06
od photter
pleteš se, ukrytí zloděje i SDčka je jedno a to samý, akorát SDčko to umí i když ne něj koukáš a zloděj to má umět, když ne něj nekoukáš
je to takzvanej autofollow bug a je o něm napsáno na našich i cizích i bioware forech tolik, že je mi až trapný to tady opakovat
kdybys hrál NWN před SoU, věděl bys přesně jak krásně to fungovalo
bohužel bioware, aby mohlo implementovat nesmyslně pojatý SDčko, úplně rozesralo rogue...co naděláš

Napsal: 28. 2. 2006 0.07
od Lasek
nemusi to bejt zrovna medved treba takovej zlobr,obr nebo cokoli a stím skováváním ve dne no chtel bych si nekdy podat ruku z tak hardcorovým RP hráčem :shades:

Napsal: 28. 2. 2006 0.08
od Alcatraz
cybermisa píše: No :biggrin: predne, koukneme se na to trosicku realisticky, zlodej by medvedovi hned tak neutek, to zaprve, ale budiz, predpokladejme, ze zlodej zabehne za kopec a medved bezi za nim. Zlodej ma schpnost jit potichu a schovat se ve stinu - jit potichu pekne, ale medvidek ma jaksi celkem dobry cich a navic je tu ta otazka stinu. Preci jen, ve dne neni tech stinu tolik, aby se v nich jeden ztratil … Zlodeji (myslim class rogue) nemaji schopnost dokonale nezjistitelne neviditelnosti a neumi jen tak zmizet z oci jako treba SD. Engine umoznuje kde co, ale to ze zlodej stoji napriklad v prave poledne na louce neviden, mi prijde jako postavene na hlavu. Hraci sami, by meli zvazit, kdy by se postava mohla schovat a kdy ne … Zase, jedna se o RP prvek, jenz velmi uzce souvisi se svedomim hrace. Vim ze RP je od role playing a ne real playing, ale ono to obcas jedno s druhym souvisi :biggrin:
jako treba, ze nekdo posloucha za bilyho dne ze stinu, jak si dve postavy septaj, ze :) No co, podle me tohle je v pravidlech hry a proste to jde. Ono projit za nekym v hidu skrz dvere je taky uplne nemozny. Ja bych si treba v realu nedokazal predstavit, ze by se mi pri otevirani dveri dostal do bytu nepozorovane i predator se svym maskovanim :) Ale tohle je hra a v pravidlech je, ze pokud nemas spot a listen, tak se tam proste dostane. U toho bych skoncil i s tim medvedem. Nema "vsimavost", jeho chyba, tak zlodeje nenajde. Otazkou pak samozrejme je, jestli nema medved mit vysoky rozpoznavaci schopnosti, ne to, ze by zlodeje urcite nasel.