Stránka 1 z 2

Rozbijeni mrizi a truhel

Napsal: 27. 2. 2006 15.19
od Lord Xeen
Vcera jsem savli docela dost dlouho busil do mrize v krypte na hrbitove. Jake bylo me prekvapeni, kdyz po rozbiti mrize byla savle zcela neposkozena :biggrin:

Nevim jak je tezke toto osetrit, ale takovym rapirem neco rozbijet asi nepujde, mecem ano, ale hodne se poskodi a takove kladivo nebo sekera by se nemusely poskodit vubec.

O kus dal jsme pak narazili na truhlu, na kterou neslo zautocit. Nevim jestli je to bug nebo zamer (magicka truhla?).

Re: Rozbijeni mrizi a truhel

Napsal: 27. 2. 2006 15.40
od Alcatraz
Lord Xeen píše: O kus dal jsme pak narazili na truhlu, na kterou neslo zautocit. Nevim jestli je to bug nebo zamer (magicka truhla?).
lidi noste sebou zlodeje nebo prskavky. Vsechno rozmlatit je strasny. Navrhuju po rozmlaceni bedny znicit i obsah :) (myslim systemove)

Napsal: 27. 2. 2006 15.53
od photter
jak zase prskavky ? chcete říct, že bedny dou otvírat/vybírat kouzlama ? to snad ne !!!

Napsal: 27. 2. 2006 15.56
od Rahwin
Nejdu, ani pasce nejdu odstranovat kuzlami...
Dufam, ze v najblizsom rozsireni nepojdu pasce odstranovat ani pomocou Pixie...:)

Napsal: 27. 2. 2006 15.59
od photter
no proto :evillaugh:

Napsal: 27. 2. 2006 17.53
od labir
Rahwin píše:Nejdu, ani pasce nejdu odstranovat kuzlami...
Dufam, ze v najblizsom rozsireni nepojdu pasce odstranovat ani pomocou Pixie...:)
Na přítelíčky je skutečně tak trochu spadeno. A ad poškození zbraní v boji...bohužel to jde udělat jen neskutečně špatně. Buď by to bylo nesmírně náročné na výpočetní systém, nebo by si to vyžádalo předělání a dodělání skriptů u všech útočitelných věcí (placeably, bestie...).

Re: Rozbijeni mrizi a truhel

Napsal: 27. 2. 2006 18.17
od Fantalas
Alcatraz píše: lidi noste sebou zlodeje nebo prskavky. Vsechno rozmlatit je strasny. Navrhuju po rozmlaceni bedny znicit i obsah :) (myslim systemove)
Zato tohle by stálo za zamyšlení.

Napsal: 27. 2. 2006 18.59
od cybermisa
Jen par poznamek:
(1) Resit nutnost "noseni" s sebou zlodeju a wizardu (i kdyz ti pasti nevyresi) je nesmysl, chce-li nekdo rozbijet truhly at si je rozbiji, kazdeho vec, jak se postava chova … To ze tam truhla nezbyde pro jineho a musis se cekat na restart - holt smula …
(2) Niceni obsahu pri rozbiti - mozna resit hodem na pravdepodobnost, ale je nesmysl, kdyz drevene truhle urazim zamek, tak aby se zelezna zbroj uvnitr znicila … to same penize a drahokamy, znicit by se mely spis svitky atd … Bohuzel, system neumoznuje urazit truhle zamek, rozbit jen viko nebo truhlu opatrne rozebrat - nezbyva nez prastit …

Napsal: 27. 2. 2006 19.54
od Alcatraz
cybermisa píše:Jen par poznamek:
(1) Resit nutnost "noseni" s sebou zlodeju a wizardu (i kdyz ti pasti nevyresi) je nesmysl, chce-li nekdo rozbijet truhly at si je rozbiji, kazdeho vec, jak se postava chova … To ze tam truhla nezbyde pro jineho a musis se cekat na restart - holt smula …
(2) Niceni obsahu pri rozbiti - mozna resit hodem na pravdepodobnost, ale je nesmysl, kdyz drevene truhle urazim zamek, tak aby se zelezna zbroj uvnitr znicila … to same penize a drahokamy, znicit by se mely spis svitky atd … Bohuzel, system neumoznuje urazit truhle zamek, rozbit jen viko nebo truhlu opatrne rozebrat - nezbyva nez prastit …
tohle neni o realite, ale o slusnem pristupu hrac k hraci. Je to jenom hra a hraje se predevsim pro zabavu, to je jeji primarni urceni.

Napsal: 27. 2. 2006 20.03
od photter
dejte pixly plot a neřešte kraviny :)

Napsal: 27. 2. 2006 20.08
od cybermisa
Aha :biggrin: Takze, kdyz tupy pulork najde zamcenou truhlu s pokladem, tak misto toho aby do ni prastil a posbiral mezi triskami zlatacky, tak hrac zametagamuje, rekne si "kdepak, co kdyz sem bude chtit jit nejaky mag nebo zlodej a vybrat si to" a odejde ? :biggrin:

To s tou zabavou je to sice pravda, ale jen v jistych mezich - pro nekoho je napr. zabava creep, PK, PG …

Server je popsan jako HCRP, tj maximalni vciteni se do postav a hrani jejich charakteru. Vis, uvedom si, ze ne vsichni hraji zlodeje nebo magy … Zavadeni pravidel typu "zakaz rozbijeni truhel" mi prijde jako omezovani zabavy jinych hracu a to je v rozporu s tim, co sam pises :bigwink:

Napsal: 27. 2. 2006 21.52
od labir
Truhly půjdou skoro vždy rozbít. A na faktor postav rozbíjejících truhly bylo pamatováno, je jisté omezení implementováno. Ono přeci jen se nějaké věci uvnitř poškodí nebo zničí.…

Napsal: 27. 2. 2006 23.47
od Alcatraz
Labir píše:Truhly půjdou skoro vždy rozbít. A na faktor postav rozbíjejících truhly bylo pamatováno, je jisté omezení implementováno. Ono přeci jen se nějaké věci uvnitř poškodí nebo zničí.…
je neco co se ti na EQ nepovedlo? :clap_1:

Napsal: 27. 2. 2006 23.50
od mutiny
hmm. zalezi jaka je to truhla. kdyz ma petlici venku, tak je snadny ju urazit. kdyz je ten zamek zapustenej do dreva, tak musi jit cela bedna. takze to dyztak udelej tak, ze ty bedny s kulatym vikem, co vypadaj, ze maj zamek viset venku, tak v nich se nikdy nic nerozbije a v tech bytelnych truhlach, co vypadaj, ze muzou mit zamek zabudovanej v ramci vika, tak tam dej pravdepodobnost na rozbiti. ale jen krehkych predmetu jako flasky, i kdyz flakonek zas neco vydrzi, takze jen velky flasky. holt preprogramuj cely nwn, to bude lepci.

Napsal: 27. 2. 2006 23.56
od cybermisa
Alcatraz píše:
Labir píše:Truhly půjdou skoro vždy rozbít. A na faktor postav rozbíjejících truhly bylo pamatováno, je jisté omezení implementováno. Ono přeci jen se nějaké věci uvnitř poškodí nebo zničí.…
je neco co se ti na EQ nepovedlo? :clap_1:
Jojo, pekne reseni, rozhodne lepsi, nez zavadet nejake zakazy rozbijeni, aby si je magove mohli kouzlickem odemknout nebo zlodejove pekne vykrast a nikdo jim to nemohl vyfouknout :biggrin: :bigwink: :bleh:

Napsal: 28. 2. 2006 0.02
od Alcatraz
cybermisa píše: Jojo, pekne reseni, rozhodne lepsi, nez zavadet nejake zakazy rozbijeni, aby si je magove mohli kouzlickem odemknout nebo zlodejove pekne vykrast a nikdo jim to nemohl vyfouknout :biggrin: :bigwink: :bleh:
nikdy tu nikdo nerikal nic o zakazech rozbijeni :/

Napsal: 28. 2. 2006 0.16
od photter
no, to je fakt, bedna by rozbít jít měla, na druhou stranu železný nebo kamenný dveře spíš ne, co ?

Napsal: 28. 2. 2006 0.22
od cybermisa
No :biggrin: zavest systemove, ze se vsechno vzdycky pri rozbiti znici, neni sice navrh nejakeho zakazu, mas pravdu, ale vyjde to uplne nastejno :biggrin: Mne se proste jen nelibilo, zes navrhoval, aby z truhel meli neco pouze nektere vybrane classy (nebo i ostatni, pokud by meli ty vybrane classy ve skupine) a ostatni prd … Sam rikas ze je to o zabave, ja bych se ale za takovychto podminek moc nebavil ….

Napsal: 28. 2. 2006 0.32
od mutiny
photter píše:no, to je fakt, bedna by rozbít jít měla, na druhou stranu železný nebo kamenný dveře spíš ne, co ?

jo, ale ti trpaslici nahore vlevo (mysleno na mape) sou schopny vseho..

Napsal: 28. 2. 2006 1.03
od Alcatraz
cybermisa píše:No :biggrin: zavest systemove, ze se vsechno vzdycky pri rozbiti znici, neni sice navrh nejakeho zakazu, mas pravdu, ale vyjde to uplne nastejno :biggrin: Mne se proste jen nelibilo, zes navrhoval, aby z truhel meli neco pouze nektere vybrane classy (nebo i ostatni, pokud by meli ty vybrane classy ve skupine) a ostatni prd … Sam rikas ze je to o zabave, ja bych se ale za takovychto podminek moc nebavil ….
tak ted nevim, jak si vysvetlis opakovany silny pasti :/ pres ktery se dostane taky jen zlodej