Na jakémkoli cílu zasaženém některým z "bleskových" kouzel zůstává pernamentně zvukový efekt elektrického praskání a hřmění.
Navíc mám pocit, že Řetězový blesk dává větší damage než má.
Já vim že je to se mnou hrozný, ale píšu tohodle topicu jen pro pořádek...
Blesky
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
Abych doplnil info o retezovych blescich …
Opravdu davaji vice damage nez by mely. Na 17 caster levelu maxovany retezovy blesk ma dat 17*6 = 102 dmg a dava 153 do prvniho cile (tj. je posileny presne o 50%) , do dalsich potvor ma pak jit max polovina, tj. 51 ale jde 145 dmg. (testovaci subjekt: jezevci)
Nevyhazuje z neviditelnosti.
Opravdu davaji vice damage nez by mely. Na 17 caster levelu maxovany retezovy blesk ma dat 17*6 = 102 dmg a dava 153 do prvniho cile (tj. je posileny presne o 50%) , do dalsich potvor ma pak jit max polovina, tj. 51 ale jde 145 dmg. (testovaci subjekt: jezevci)
Nevyhazuje z neviditelnosti.
-
- Příspěvky: 1329
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
Blesk a Řetězový blesk se mi chová nějak podivně. Zaměřim cíl (červená zombie) ,začnu sesílat, ale kouzlo se v půlce přeruší, jako kdyby mi zmizel ze sight range. Samovolně, bez vnějších vlivů. Dělají mi to obě blesková kouzla.
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
-
- Příspěvky: 6774
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Poškození je opraveno. Ten zůstatkový zvuk jsem zatím nenašel co by to mohlo dělat. To přerušení při sesílání je divné ale skriptem to nebude. Ten se spouští až na konci seslání, při sesílání má vše v rukou hardcoded část NWN jenž běží podle haků a tam se nic u těhlech kouzel neměnilo.
S tím zůstatkovým zvukem to zkuste po restartu.
S tím zůstatkovým zvukem to zkuste po restartu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Testovala jsem kouzlo Kulový blesk (neplést s řetězovým) - má zranit jeden cíl, 1k6 za lvl sesilatele do maxima 15. Jsem lvl 15 castera.
1) Testováno na PC s vyvolaným NPC - mířila jsem na NPC, ale zasáhlo to i PC - mělo přitom jen jeden cíl. NPC neumřelo ani nezmizelo, že by se to "přecílilo"
2) 2x z 6ti pokusů místo 15k6 trefilo jen 14k6 (ne že by to byla takový tragédie)
3) Testováno na panákovi - zřejmě chyba spíše panáka, ale pro jistotu zmiňuji - ten to dostal jednou za 9k6 a jednou za 7k6.
Ještě zkusím na více nevyvolaných nepřátelích.
4)A zeptám se ještě technicky, při kouzlu si hází cíl na reflexy, ale úspěch neúspěch, prostě ho to vždy trefí, ani se výsledek nedělí dvěma jako třeba u cejchu:
Vyvolaný obrovský elementál vzduchu : Záchranný hod (Reflexy) proti Elektřina : *úspěch* : (14 + 14 = 28 proti TO: xy)
Maireig zranil Vyvolaný obrovský elementál vzduchu: 5 (5 Elektřina)
Je tedy význam záchranného hodu jen symbolický?
(Tímto se omlouvám těm, kteří případně viděli dnes kolem sedmé podivně vypadající Mair, případně Nepht na cvičišti dělat podivné věci s panáky, obřím škorpionem a tak dále)
1) Testováno na PC s vyvolaným NPC - mířila jsem na NPC, ale zasáhlo to i PC - mělo přitom jen jeden cíl. NPC neumřelo ani nezmizelo, že by se to "přecílilo"
2) 2x z 6ti pokusů místo 15k6 trefilo jen 14k6 (ne že by to byla takový tragédie)
3) Testováno na panákovi - zřejmě chyba spíše panáka, ale pro jistotu zmiňuji - ten to dostal jednou za 9k6 a jednou za 7k6.
Ještě zkusím na více nevyvolaných nepřátelích.
4)A zeptám se ještě technicky, při kouzlu si hází cíl na reflexy, ale úspěch neúspěch, prostě ho to vždy trefí, ani se výsledek nedělí dvěma jako třeba u cejchu:
Vyvolaný obrovský elementál vzduchu : Záchranný hod (Reflexy) proti Elektřina : *úspěch* : (14 + 14 = 28 proti TO: xy)
Maireig zranil Vyvolaný obrovský elementál vzduchu: 5 (5 Elektřina)
Je tedy význam záchranného hodu jen symbolický?
(Tímto se omlouvám těm, kteří případně viděli dnes kolem sedmé podivně vypadající Mair, případně Nepht na cvičišti dělat podivné věci s panáky, obřím škorpionem a tak dále)