Úprava popisů

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Úprava popisů

Příspěvek od drake127 »

Chtěl bych připomenout dřívější návrh, který by dovolil hráčům (všem) upravovat popis své postavy. Testoval jsem to v modulu a mělo by to fungovat. Možná se to nechová perzistentně, ovšem nepředpokládám, že implementovat reaplikaci popisku bude náročné.
Naposledy upravil(a) drake127 dne 26. 7. 2008 13.08, celkem upraveno 1 x.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Musím se k tomu dostat. V plánu to je, ale prostě není čas, už takhle to nestíhám.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Jasně, tak si k tomu ještě přidej požadavek na concat(). Protože u delších popisků člověk narazí na limit maximální délky jednoho odeslaného řetězce (1024 znaků?). Ideálně něco jako /info-add {pokračování}, které přidá i odřádkování (aby šlo popisky omezeně formátovat pomocí /info-add[mezera][mezera]).
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Se vším se počítá, jen mi dejte čas!
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Když už je řeč o úpravách, našel jsem na vaultu tohle: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=6445 , umožňuje to postavám měnit vzhled postavy - phenotype, tetování, hlavu, vybrat jiný portrét, změnit popisek psotavy a změnit barvu kůže, vlasů a tetování, taky umožňuje změny a přebavení zbrojí, štítů a helem a dává možnost přidat různé ocasy a křídla. Myslím, že pokud by bylo možné osekat to pouze na změnu fenotypu, tetování, hlavu, portrét, popisek a barvy těla, tak by to mohlo ušetřit DM spoustu práce s případy oholených trpaslíků, zásahů do oka, sežehnutých vlasů fireballem, obžerství a přilišného opalování :)
Bratrstvo zabanovaných!
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ghost píše:Když už je řeč o úpravách, našel jsem na vaultu tohle: http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=6445 , umožňuje to postavám měnit vzhled postavy - phenotype, tetování, hlavu, vybrat jiný portrét, změnit popisek psotavy a změnit barvu kůže, vlasů a tetování, taky umožňuje změny a přebavení zbrojí, štítů a helem a dává možnost přidat různé ocasy a křídla. Myslím, že pokud by bylo možné osekat to pouze na změnu fenotypu, tetování, hlavu, portrét, popisek a barvy těla, tak by to mohlo ušetřit DM spoustu práce s případy oholených trpaslíků, zásahů do oka, sežehnutých vlasů fireballem, obžerství a přilišného opalování :)
NE. Není kompatibilní s EQ systémy. Nikdy nedám do EQ nějaký systém zvenčí, to je cesta do pekel. Ani žádné nehledejte. Buďto to napíšu sám a budu mít jistotu že to je kompatibilní, provázané, kompaktní, racionálně napsané a neobsahuje to zneužitelné díry, nebo to nebude.

Fenotyp nepůjde měnit u hráčů nikdy, pouze přes DM. Totéž portrét, hlava, ocasy, křídla, tetování apod.. Barvy na vlasy a kůži jsou už avizované, stačí jen počkat.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

drake127 píše:Jasně, tak si k tomu ještě přidej požadavek na concat(). Protože u delších popisků člověk narazí na limit maximální délky jednoho odeslaného řetězce (1024 znaků?). Ideálně něco jako /info-add {pokračování}, které přidá i odřádkování (aby šlo popisky omezeně formátovat pomocí /info-add[mezera][mezera]).
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

drake127 píše:
drake127 píše:Jasně, tak si k tomu ještě přidej požadavek na concat(). Protože u delších popisků člověk narazí na limit maximální délky jednoho odeslaného řetězce (1024 znaků?). Ideálně něco jako /info-add {pokračování}, které přidá i odřádkování (aby šlo popisky omezeně formátovat pomocí /info-add[mezera][mezera]).
Přečti si help ve hře.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

No, nevyjádřil jsem se asi úplně přesně. Vím, že už právě fungují popisky postav, ale to samé by se hodilo i u popisků předmětů a o tom není v nápovědě zmínka, že by šlo (a ani /info+ /info- /info* na předměty nefunguje). A to samé samozřejmě s popisky atmosféry.

Jsem holt psavec, no ;-)
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Odpovědět