Stránka 1 z 1
Úprava popisů
Napsal: 25. 7. 2008 21.36
od drake127
Chtěl bych připomenout dřívější návrh, který by dovolil hráčům (všem) upravovat popis své postavy. Testoval jsem to v modulu a mělo by to fungovat. Možná se to nechová perzistentně, ovšem nepředpokládám, že implementovat reaplikaci popisku bude náročné.
Napsal: 25. 7. 2008 21.41
od labir
Musím se k tomu dostat. V plánu to je, ale prostě není čas, už takhle to nestíhám.
Napsal: 26. 7. 2008 12.34
od drake127
Jasně, tak si k tomu ještě přidej požadavek na concat(). Protože u delších popisků člověk narazí na limit maximální délky jednoho odeslaného řetězce (1024 znaků?). Ideálně něco jako /info-add {pokračování}, které přidá i odřádkování (aby šlo popisky omezeně formátovat pomocí /info-add[mezera][mezera]).
Napsal: 27. 7. 2008 20.00
od labir
Se vším se počítá, jen mi dejte čas!
Napsal: 27. 7. 2008 21.11
od Ghost
Když už je řeč o úpravách, našel jsem na vaultu tohle:
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=6445 , umožňuje to postavám měnit vzhled postavy - phenotype, tetování, hlavu, vybrat jiný portrét, změnit popisek psotavy a změnit barvu kůže, vlasů a tetování, taky umožňuje změny a přebavení zbrojí, štítů a helem a dává možnost přidat různé ocasy a křídla. Myslím, že pokud by bylo možné osekat to pouze na změnu fenotypu, tetování, hlavu, portrét, popisek a barvy těla, tak by to mohlo ušetřit DM spoustu práce s případy oholených trpaslíků, zásahů do oka, sežehnutých vlasů fireballem, obžerství a přilišného opalování :)
Napsal: 27. 7. 2008 21.19
od labir
Ghost píše:Když už je řeč o úpravách, našel jsem na vaultu tohle:
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=6445 , umožňuje to postavám měnit vzhled postavy - phenotype, tetování, hlavu, vybrat jiný portrét, změnit popisek psotavy a změnit barvu kůže, vlasů a tetování, taky umožňuje změny a přebavení zbrojí, štítů a helem a dává možnost přidat různé ocasy a křídla. Myslím, že pokud by bylo možné osekat to pouze na změnu fenotypu, tetování, hlavu, portrét, popisek a barvy těla, tak by to mohlo ušetřit DM spoustu práce s případy oholených trpaslíků, zásahů do oka, sežehnutých vlasů fireballem, obžerství a přilišného opalování :)
NE. Není kompatibilní s EQ systémy. Nikdy nedám do EQ nějaký systém zvenčí, to je cesta do pekel. Ani žádné nehledejte. Buďto to napíšu sám a budu mít jistotu že to je kompatibilní, provázané, kompaktní, racionálně napsané a neobsahuje to zneužitelné díry, nebo to nebude.
Fenotyp nepůjde měnit u hráčů nikdy, pouze přes DM. Totéž portrét, hlava, ocasy, křídla, tetování apod.. Barvy na vlasy a kůži jsou už avizované, stačí jen počkat.
Napsal: 10. 9. 2008 19.42
od drake127
drake127 píše:Jasně, tak si k tomu ještě přidej požadavek na concat(). Protože u delších popisků člověk narazí na limit maximální délky jednoho odeslaného řetězce (1024 znaků?). Ideálně něco jako /info-add {pokračování}, které přidá i odřádkování (aby šlo popisky omezeně formátovat pomocí /info-add[mezera][mezera]).
Napsal: 10. 9. 2008 21.40
od labir
drake127 píše:drake127 píše:Jasně, tak si k tomu ještě přidej požadavek na concat(). Protože u delších popisků člověk narazí na limit maximální délky jednoho odeslaného řetězce (1024 znaků?). Ideálně něco jako /info-add {pokračování}, které přidá i odřádkování (aby šlo popisky omezeně formátovat pomocí /info-add[mezera][mezera]).
Přečti si help ve hře.
Napsal: 10. 9. 2008 21.58
od drake127
No, nevyjádřil jsem se asi úplně přesně. Vím, že už právě fungují popisky postav, ale to samé by se hodilo i u popisků předmětů a o tom není v nápovědě zmínka, že by šlo (a ani /info+ /info- /info* na předměty nefunguje). A to samé samozřejmě s popisky atmosféry.
Jsem holt psavec, no ;-)