Aktualizace portrétů
Napsal: 31. 7. 2008 12.57
Tady je to určitě samý šikovný programátor - nedal by se udělat nějaký software na automatickou aktualizaci portrétů? 

Jistěže dal, na serveru by se udělal nějaký rsync a pohoda. Ovšem na to labir téměř 100% nebude mít čas. Leda bych to hodil jinam. No, možná by to mohl být zajímavý projekt, kdyby se sloučili portréty z víc světů, hlásili se kolize a tak.Cenzanni píše:Tady je to určitě samý šikovný programátor - nedal by se udělat nějaký software na automatickou aktualizaci portrétů?
Já vím, proto jsem to taky hodil tak do plenérudrake127 píše:...Ovšem na to labir téměř 100% nebude mít čas...
Já raději PKGBUILDymerlik píše:A kdyz by se jeste napsaly ebuildy (ne ze bych je nemel, ale ted teda nezarabaji :/ ) na haky/portrety/cestinu/…
Heh, stačí nám pár desítek mega... Někdy nad tím sedneme :) Ještě mám pár nápadů co by se do toho dalo přidat navíc.drake127 píše:Jasně, možná by to stálo za pokus. Pár giga volného místa ještě mám.
a ty potrety se budou stahovat zazipovany a ta vase utilitka je bode rozzipovavat?Darmonlor píše:Heh, stačí nám pár desítek mega... Někdy nad tím sedneme :) Ještě mám pár nápadů co by se do toho dalo přidat navíc.drake127 píše:Jasně, možná by to stálo za pokus. Pár giga volného místa ještě mám.
V pohodě, klidně můžou cestovat jako PNG, u klienta mě spotřeba procesoru nezajímá. Navíc se budou tahat jen diffy, takže v pohodě.The_Balrog píše:jako stahovat a skladovat ty targy nearchivovany je cesta do pekel, zejo : )
A když už jsme v tom, klidně ten screenshot convert po ukončení hry.drake127 píše:V pohodě, klidně můžou cestovat jako PNG, u klienta mě spotřeba procesoru nezajímá. Navíc se budou tahat jen diffy, takže v pohodě.The_Balrog píše:jako stahovat a skladovat ty targy nearchivovany je cesta do pekel, zejo : )
Navíc by šla v tom Launcheru nastavit i ukládání logů a podobný serepetičky.
A samozřejmě logování na serveru kdo kdy a odkud hraje ;-)
S uploadem logů a screenů na server. Hm... jak nad tím tak uvažuju, možná by to mělo být closed-sourceDarmonlor píše:A když už jsme v tom, klidně ten screenshot convert po ukončení hry.
Skriptovat ti to v céčku nebudu, rsync je bezpečný :)drake127 píše:S uploadem logů a screenů na server. Hm... jak nad tím tak uvažuju, možná by to mělo být closed-sourceDarmonlor píše:A když už jsme v tom, klidně ten screenshot convert po ukončení hry.
PHP pro upload? Nechápu.. Proč by někdo něco uploadoval jinak než rsyncem EDIT2 (teď jsem si naběhl a té utilitě přisoudil víc schopností než má :D To je tím že jsem rsync pořádně nepoužil nikdy... EDIT: Aha, hloupý :D No, myslím že se najdou i lepší alternativy než PHP. Načrtni mi jak si představuješ komunikaci toho klientu se serverem...drake127 píše:rsync znám jen okrajově z gentoo, ale IMO na tohle bude moc hloupý. Mě by se líbilo řešení PHP pro upload a parsing dotazu, nějaká forma rsyncu pro přenos a na straně klienta klasická binárka pro zpracování (a ne, v pythonu to nebude). Když už to chceš udělat chytře. Navíc bych měl jako požadavek obsluhu všech českých NWN serverů a hlášení kolizí názvů.