Stránka 1 z 1

Aktualizace portrétů

Napsal: 31. 7. 2008 12.57
od Cenzanni
Tady je to určitě samý šikovný programátor - nedal by se udělat nějaký software na automatickou aktualizaci portrétů? :angel:

Re: Aktualizace portrétů

Napsal: 31. 7. 2008 13.08
od drake127
Cenzanni píše:Tady je to určitě samý šikovný programátor - nedal by se udělat nějaký software na automatickou aktualizaci portrétů? :angel:
Jistěže dal, na serveru by se udělal nějaký rsync a pohoda. Ovšem na to labir téměř 100% nebude mít čas. Leda bych to hodil jinam. No, možná by to mohl být zajímavý projekt, kdyby se sloučili portréty z víc světů, hlásili se kolize a tak.

Napsal: 31. 7. 2008 13.16
od merlik
A kdyz by se jeste napsaly ebuildy (ne ze bych je nemel, ale ted teda nezarabaji :/ ) na haky/portrety/cestinu/…

Re: Aktualizace portrétů

Napsal: 31. 7. 2008 13.18
od Cenzanni
drake127 píše:...Ovšem na to labir téměř 100% nebude mít čas...
Já vím, proto jsem to taky hodil tak do plenéru :smile:

Napsal: 31. 7. 2008 13.28
od Darmonlor
merlik píše:A kdyz by se jeste napsaly ebuildy (ne ze bych je nemel, ale ted teda nezarabaji :/ ) na haky/portrety/cestinu/…
Já raději PKGBUILDy


Tenhle portrét sync jsem už jednou navrhoval, tuším dokonce Labirovi, i když jsem to pojal zbytečně zeširoka (i jako updater haků). Pokud by byl opravdu zájem, dalo by se to v pohodě napsat a předřadit před spoušťák nwn.. Jestli chcete, můžu to vyrobit až budu mít míň práce... Draku, půjčil bys mi nějaké místečko na serveru? :)

Největší výhoda by byla, že by se obsah portrétů plně synchronizoval - tj, vytvoříš portrét nové postavy a při příštím spuštění ho mají všichni.

Napsal: 31. 7. 2008 13.35
od drake127
Jasně, možná by to stálo za pokus. Pár giga volného místa ještě mám.

Napsal: 31. 7. 2008 13.46
od Darmonlor
drake127 píše:Jasně, možná by to stálo za pokus. Pár giga volného místa ještě mám.
Heh, stačí nám pár desítek mega... Někdy nad tím sedneme :) Ještě mám pár nápadů co by se do toho dalo přidat navíc.

Napsal: 31. 7. 2008 14.03
od The_Balrog
Darmonlor píše:
drake127 píše:Jasně, možná by to stálo za pokus. Pár giga volného místa ještě mám.
Heh, stačí nám pár desítek mega... Někdy nad tím sedneme :) Ještě mám pár nápadů co by se do toho dalo přidat navíc.
a ty potrety se budou stahovat zazipovany a ta vase utilitka je bode rozzipovavat?

jako stahovat a skladovat ty targy nearchivovany je cesta do pekel, zejo : )

Napsal: 31. 7. 2008 14.11
od drake127
The_Balrog píše:jako stahovat a skladovat ty targy nearchivovany je cesta do pekel, zejo : )
V pohodě, klidně můžou cestovat jako PNG, u klienta mě spotřeba procesoru nezajímá. Navíc se budou tahat jen diffy, takže v pohodě.

Navíc by šla v tom Launcheru nastavit i ukládání logů a podobný serepetičky.

A samozřejmě logování na serveru kdo kdy a odkud hraje ;-)

Napsal: 31. 7. 2008 14.18
od sciorp
zní velice velice zujímavě *drží palce*

Napsal: 31. 7. 2008 14.37
od Darmonlor
drake127 píše:
The_Balrog píše:jako stahovat a skladovat ty targy nearchivovany je cesta do pekel, zejo : )
V pohodě, klidně můžou cestovat jako PNG, u klienta mě spotřeba procesoru nezajímá. Navíc se budou tahat jen diffy, takže v pohodě.

Navíc by šla v tom Launcheru nastavit i ukládání logů a podobný serepetičky.

A samozřejmě logování na serveru kdo kdy a odkud hraje ;-)
A když už jsme v tom, klidně ten screenshot convert po ukončení hry.

Napsal: 31. 7. 2008 14.39
od drake127
Darmonlor píše:A když už jsme v tom, klidně ten screenshot convert po ukončení hry.
S uploadem logů a screenů na server. Hm... jak nad tím tak uvažuju, možná by to mělo být closed-source :devil_2:

Napsal: 31. 7. 2008 15.20
od Darmonlor
drake127 píše:
Darmonlor píše:A když už jsme v tom, klidně ten screenshot convert po ukončení hry.
S uploadem logů a screenů na server. Hm... jak nad tím tak uvažuju, možná by to mělo být closed-source :devil_2:
Skriptovat ti to v céčku nebudu, rsync je bezpečný :)
Edit: Jo taaakhle.. Tak tam přidáme malý kousek šikovného BLOBu :D

Napsal: 31. 7. 2008 15.28
od drake127
rsync znám jen okrajově z gentoo, ale IMO na tohle bude moc hloupý. Mě by se líbilo řešení PHP pro upload a parsing dotazu, nějaká forma rsyncu pro přenos a na straně klienta klasická binárka pro zpracování (a ne, v pythonu to nebude). Když už to chceš udělat chytře. Navíc bych měl jako požadavek obsluhu všech českých NWN serverů a hlášení kolizí názvů.

Napsal: 31. 7. 2008 15.36
od Darmonlor
drake127 píše:rsync znám jen okrajově z gentoo, ale IMO na tohle bude moc hloupý. Mě by se líbilo řešení PHP pro upload a parsing dotazu, nějaká forma rsyncu pro přenos a na straně klienta klasická binárka pro zpracování (a ne, v pythonu to nebude). Když už to chceš udělat chytře. Navíc bych měl jako požadavek obsluhu všech českých NWN serverů a hlášení kolizí názvů.
PHP pro upload? Nechápu.. Proč by někdo něco uploadoval jinak než rsyncem EDIT2 (teď jsem si naběhl a té utilitě přisoudil víc schopností než má :D To je tím že jsem rsync pořádně nepoužil nikdy... EDIT: Aha, hloupý :D No, myslím že se najdou i lepší alternativy než PHP. Načrtni mi jak si představuješ komunikaci toho klientu se serverem...
Binárka na zpracování, zvlášť u takhle kritické věci se mi nelíbí, osobně bych jako uživatel důvěřoval spíš čitelnému kódu. A ne, python jsem nemyslel, spíš pokukuju po ruby :)
Obsluha všech NWN serverů.. Jako myslíš že bychom to nabídli všem serverům co známe a hostili jim ikonky? Proč ne, nakonec by z toho byla sbírka ikon jako prase :) Detekce kolizí... Ehm, to je trochu problém pokud budeš obsluhovat několik serverů, tedy hned několik problémů, i když mě napadá více - méně schopné řešení.