Stránka 1 z 1

Sebepoškození se zlomenimami a podobně

Napsal: 9. 8. 2008 22.16
od kokosak
Tak mi napadlo, nešlo by dát do "sebepoškození" i věci jako zlomeniny, slepota a podobné pěkné věcičky? Jasně, da se to hrát aj bez toho, ale člověk se kolikrát zapomene... a pak ani neví, kde mu to, případně čím mu to vlastně vyléčej.… kdyš to chce léčit samo ;)

Napsal: 9. 8. 2008 22.44
od Carda
zajímavé,byl bych pro,hlavně se mi líbí to sebepoškození slepotou :bigwink:

Napsal: 10. 8. 2008 3.15
od Jiper
To já si užívám už teď a runu nepotřebuju, chápu že je to ooc zneužitelné že ve vyhrocené situaci to hráč neustojí, ale když to neustojí, stejnak to někdo pozná :biggrin:

Napsal: 10. 8. 2008 11.16
od Nalk
Asi jste ještě nehráli se slepotou, že se k ní tak hlásíte :megalol:
Otázka je: když na sebe naaplikujete slepotu, jak by se to vracelo zpět? POkud to myslíte jako permanentní poškození, tak o to můžete požádat DM no ne? a jinak by pak vracení zpět mohlo fungovat opět nějak zneužitelně.. :ermm:

Napsal: 10. 8. 2008 11.18
od Jiper
Věř, že s ní současně hraju (a IC jsem to doufám zařídil nepermanentně) a je to vážně příjemná změna:) Člověk pak musí hrát RP dokonce i v pohybu po městě :)

Napsal: 10. 8. 2008 11.23
od Nalk
Jiper píše:Věř, že s ní současně hraju (a IC jsem to doufám zařídil nepermanentně) a je to vážně příjemná změna:) Člověk pak musí hrát RP dokonce i v pohybu po městě :)
Soucítím s tebou :biggrin:

Napsal: 10. 8. 2008 11.42
od kokosak
I ja sem si se slepotou zahrál, takže vim jaký to je... BEZVA :biggrin:

jinak návrat - stejně jako u "poškození" si to mužeš nechat udělat v chrámu.… doufam? :bigwink:

Napsal: 11. 8. 2008 15.39
od laty
Slepota není problém,ale hluchota k tomu... :dry:

re

Napsal: 12. 8. 2008 8.34
od Vugi
kokosak píše:I ja sem si se slepotou zahrál, takže vim jaký to je... BEZVA :biggrin:

jinak návrat - stejně jako u "poškození" si to mužeš nechat udělat v chrámu.… doufam? :bigwink:
Zkus uhrát němého Eze :megalol: :megalol:

Napsal: 15. 8. 2008 20.51
od Carda
jen mě napadlo když sme u těch zlomenin,co třeba že by třeba pokud by postava v boji dostala nějaká procenta zranění mohlo by se jí stát že se jí že se jí třeba zlomí ruka či nějaký postih(bylo by to pěkný taky u nepřátel :biggrin: ) a vyléčí se jí to až bude NEZRANĚN,vono totiž když má postava plnou kondičku-může bez problémů běhat,bojovat a tak a je TÉMĚŘ MRTEV je trošku podivné :bigwink:

Napsal: 15. 8. 2008 22.37
od sciorp
s téměř mretev to divný je ale na druhou stranu u badly wounded mi to přijde vcelku normální sic z tebe teče krev kde to jen jde ale pořád můžou být ta zranění pouze povrchová a IMHO nápis nad postavičkou je pouze OOC info, tudíž by nemělo hru vůbec ovlivnit.

Napsal: 16. 8. 2008 0.00
od Roma
Ono by to halvně dost změnilo způsob boje (myslím) tak napřklad bojovník je vážně zraněn a přitom mu zbývá víc životů než třeba úplně zdravýmu mágovi. A kdyby ten bojovník byl za to penalizovanej (zpomalenej), asi by už toho moc nezvládl.

Napsal: 16. 8. 2008 17.05
od Jiper
Jen polemizujte dál nad tim, jak by mohli být dungeony ještě těžší se zlomenimana :megalol: God damn you :megalol:

Napsal: 24. 8. 2008 12.34
od drake127
Nelíbí se mi jakýkoliv systém, který mi na základě stavu životů (což může znamenat cokoliv) řekne "Teď máš zlomenou nohu, tak kulhej."

Dobrovolné zlomeniny si můžu zahrát sám (zpomalovátko postavy mám, spell failure si nasimuluju), takže systém bych spíš nepoužíval.

Nezapomínejte, že léčení zlomenin je pro kleriky zívačka.