Souhlasim, ale probelm je prave v tom:anurin píše:Mám-li být upřímný, je tu mnoho postav, které si příliš vyskakují a to jen třeba kvůli lvlu. Nejhorší by na té cvc smrti bylo to, že by si na to hráči museli zvyknout a hrát mnohem opatrněji než ted hrají. Protože mi vážně přijde, že si mnozí vyskakují a dávají své sympatie, především ty negativní příliš najevo. A to by je v reálném světě mohlo stát víc, než si člověk dokáže představit. Nikdy nevíš na koho narazíš. A bohumžel, v tomto světě když někomu rozbiješ chlebárnu, nic si z toho nevezme. Hráče to nebolí a postava si zajde do chrámu, pošle tě do hřídele zas a zas, dokud ji nezabiješ. To ale stojí jen xp a chvíli na druhé straně. Což, budme k sobě upřímní, kolik z hráčů to vytrhne? Taková CvC smrt, ta by byla o něčem jiném. Ale, samozřejmě, aby byla EQ hratelná, chtělo by to okolo CvC smrti přísná pravidla. A aby hráč mohl někoho zabít, musel by proto mít opravdový důvod, byla by třeba nutná konzultace s DM atp. To je jen taková moje idea...Jon píše:"Povinná" permanentní smrt v CvC by se mi taky líbila, ovšem vždycky se najde idiot, který si chce dokazovat sílu vlastní postavičky a sem tam někomu zkazí hru (a to skoro bez IC důvodu), což je bohužel dost silný důvod, proč se "nedá" zavést plošně.
Edit: Ale, chce to najít kompromis mezi ,,ochuzováním světa´´ a perm smrtí v cvc.
1. Definovat onen "opravdovy" duvod. IC vse bude logicke a korektni, OOC to bdue vykonstruovany podraz.
2. Nutna konzultace s DM je problem z hledioska dostupnosti: nez sezenes dm a on se ti vyjadri, uz CvC nebude aktualni