Napsal: 29. 10. 2008 13.32
co můžeš zabít dnes, neodlkádej na zítřek
Ty jsi rozebíral konkrétní situaci (u které jsi možná ani nebyl) a nevím, jak chceš tvoje "dojmy" z této scény nějak rozumně zobecnit na "Nulový pud sebezáchovy", který se v tomto topicu řeší.Street_cz píše:tak v podstatě ste rozebrali přesně to, co jsem napsal výše.… myslím že to už nemá cenu dál rozebírat, protože to co jsem řek tu padlo i od jiných hráčů
zlášť pokud ji vypustíš v tomto topicu, kde se imo může diskuze ještě někam posunoutmyslím že to už nemá cenu dál rozebírat
já myslel tu konrétní situaci …. a iOneHeart píše:Ty jsi rozebíral konkrétní situaci (u které jsi možná ani nebyl) a nevím, jak chceš tvoje "dojmy" z této scény nějak rozumně zobecnit na "Nulový pud sebezáchovy", který se v tomto topicu řeší.Street_cz píše:tak v podstatě ste rozebrali přesně to, co jsem napsal výše.… myslím že to už nemá cenu dál rozebírat, protože to co jsem řek tu padlo i od jiných hráčů
a tahleta věta mě neskutečně irituje:zlášť pokud ji vypustíš v tomto topicu, kde se imo může diskuze ještě někam posunoutmyslím že to už nemá cenu dál rozebírat
Think, then write. Never do this in reverse order.
k ní patřilo (mno, holt nejsem tak rychlej abych to umístil ve správným pořadí)myslím že to už nemá cenu dál rozebírat
nejen v proměněkokosak píše:
Království za zmizení jmenovky v proměně!
přesně, když hráč chce, není problém zjistit, o koho jde... takže zmizení jmenovky by moc neřešilo (i když, jak kdy... a stejně nakonec dojde na to, jak to přijme hráč a jak moc do toho to OOC zatáhne, ať tam je jmenovka, nebo není)Tomyn píše:jojo bylo by to fakt stylový kdyby zmizela jmenovka přeci je ještě popis postavy kerej právě určuje a dá se stále měnit což by hru posunula pořádně a hráči by si aspoň pořádně prohlédli popisek postavy, protože to jistě všichni nedělají a teĎ by jim to moc pomohlo
edit: jinak stejně by Eze poznali kdyby si zobrazily player list :)
No, je koukam na case se vzit Mantikoru na prochazku a dat ji jmenovku Ezechielkokosak píše:Víš co, i útok je aspoň nějaká reakce. Tady bohužel mluvím o úplné ignoraci faktu že tam nějaká potvora stojí. Alespoň mě to připadalo, jako že to bylo hodně "tak sem utek červenýmu spawnu a kouká na mě modrý PC, dem řešit důležitý věci jako rozdělení lootu". Celou dobu sem měl sto chutí je prostě zfleku zabít, jenže scházel IC důvod.
to zase bude nával na druhý straněcybermisa píše:No, je koukam na case se vzit Mantikoru na prochazku a dat ji jmenovku Ezechielkokosak píše:Víš co, i útok je aspoň nějaká reakce. Tady bohužel mluvím o úplné ignoraci faktu že tam nějaká potvora stojí. Alespoň mě to připadalo, jako že to bylo hodně "tak sem utek červenýmu spawnu a kouká na mě modrý PC, dem řešit důležitý věci jako rozdělení lootu". Celou dobu sem měl sto chutí je prostě zfleku zabít, jenže scházel IC důvod.
S tím bych byl trochu opatrný. Ono, vzít si pernamentní smrt v nwn je dost ošemetné. Nejednou se mi stalo, že má postava zemřela kvůli lagu. Chvíli nic nevidíš a pak seš mrtvej. i v relativně bezpečné lokaci. Nebo.. jdeš, jdeš, klikneš na přechod a ejhle, za přechodem lítej medvěd a tvoje kosti po vydatné svačině. Jenom, protože ho někdo škádlil, tak na to doplatíš, kvůli přechodu.… souhlasím s pernamentní smrtí v cvc, už s ní máš pud sebezáchovi před ostatními hráči. O to tu přeci jde. Ale ta celková, je to dost riziko, může ti to ošklivě zkazit hru kvůli lagům. A to jsem ještě nemluvil o nwn chybě, která skrývá creatury a ty je nevidíš.…Aefar píše:Permanentní smrt na Vás na všechny a hned tam bude pud sebezáchovy... Nicméně, po dloooouhé době jsem se podíval na druhou stranu se svou postavou, do chrámu to bylo daleko, takže než mě tam trpasličí spolubojovník dones, prohlížel jsem si tam úmrtní listiny na nástěnce... A můžu říct, že třeba taková postava Chricho Tane se s tím umíráním nesere. To je teprv ztráta pudu sebezáchovy. Zabral stránku a půl, upozorňuji, v kuse. Ale takových už tu bylo...
Mám-li být upřímný, je tu mnoho postav, které si příliš vyskakují a to jen třeba kvůli lvlu. Nejhorší by na té cvc smrti bylo to, že by si na to hráči museli zvyknout a hrát mnohem opatrněji než ted hrají. Protože mi vážně přijde, že si mnozí vyskakují a dávají své sympatie, především ty negativní příliš najevo. A to by je v reálném světě mohlo stát víc, než si člověk dokáže představit. Nikdy nevíš na koho narazíš. A bohumžel, v tomto světě když někomu rozbiješ chlebárnu, nic si z toho nevezme. Hráče to nebolí a postava si zajde do chrámu, pošle tě do hřídele zas a zas, dokud ji nezabiješ. To ale stojí jen xp a chvíli na druhé straně. Což, budme k sobě upřímní, kolik z hráčů to vytrhne? Taková CvC smrt, ta by byla o něčem jiném. Ale, samozřejmě, aby byla EQ hratelná, chtělo by to okolo CvC smrti přísná pravidla. A aby hráč mohl někoho zabít, musel by proto mít opravdový důvod, byla by třeba nutná konzultace s DM atp. To je jen taková moje idea...Jon píše:"Povinná" permanentní smrt v CvC by se mi taky líbila, ovšem vždycky se najde idiot, který si chce dokazovat sílu vlastní postavičky a sem tam někomu zkazí hru (a to skoro bez IC důvodu), což je bohužel dost silný důvod, proč se "nedá" zavést plošně.
Kdo chce hrat na permku, muze, staci si vzit prislusne extras. Zavadet ovsem permku plosne a povinne je na dlooouhou debatu (flame)Jon píše:"Povinná" permanentní smrt v CvC by se mi taky líbila, ovšem vždycky se najde idiot, který si chce dokazovat sílu vlastní postavičky a sem tam někomu zkazí hru (a to skoro bez IC důvodu), což je bohužel dost silný důvod, proč se "nedá" zavést plošně.