Stránka 2 z 6

Napsal: 29. 10. 2008 13.32
od photter
co můžeš zabít dnes, neodlkádej na zítřek :evillaugh:

Napsal: 29. 10. 2008 13.36
od OneHeart
Street_cz píše:tak v podstatě ste rozebrali přesně to, co jsem napsal výše.… myslím že to už nemá cenu dál rozebírat, protože to co jsem řek tu padlo i od jiných hráčů :shades:
Ty jsi rozebíral konkrétní situaci (u které jsi možná ani nebyl) a nevím, jak chceš tvoje "dojmy" z této scény nějak rozumně zobecnit na "Nulový pud sebezáchovy", který se v tomto topicu řeší.

a tahleta věta mě neskutečně irituje:
myslím že to už nemá cenu dál rozebírat
zlášť pokud ji vypustíš v tomto topicu, kde se imo může diskuze ještě někam posunout


Think, then write. Never do this in reverse order.
:smile:

Napsal: 29. 10. 2008 14.05
od Street_cz
OneHeart píše:
Street_cz píše:tak v podstatě ste rozebrali přesně to, co jsem napsal výše.… myslím že to už nemá cenu dál rozebírat, protože to co jsem řek tu padlo i od jiných hráčů :shades:
Ty jsi rozebíral konkrétní situaci (u které jsi možná ani nebyl) a nevím, jak chceš tvoje "dojmy" z této scény nějak rozumně zobecnit na "Nulový pud sebezáchovy", který se v tomto topicu řeší.

a tahleta věta mě neskutečně irituje:
myslím že to už nemá cenu dál rozebírat
zlášť pokud ji vypustíš v tomto topicu, kde se imo může diskuze ještě někam posunout


Think, then write. Never do this in reverse order.
:smile:
já myslel tu konrétní situaci …. a i
myslím že to už nemá cenu dál rozebírat
k ní patřilo (mno, holt nejsem tak rychlej abych to umístil ve správným pořadí)
tímto se omlouvám za zmatky

Napsal: 29. 10. 2008 14.19
od OneHeart
áha. Promiň, bývám po ránu trochu nechápavý :zorro:

Napsal: 29. 10. 2008 16.08
od The_Balrog
povídání o výpravě přesunuto sem:

viewtopic.php?t=3396

(nejradši bych pročistil i tu mantikoří debatu, ale to bude trochu složitější, rád to přenechám někomu jinému. I to rozhodnutí, zda ji vůbec má smysl čistit...)

Napsal: 30. 6. 2009 22.36
od kokosak
Opravdu by bylo fajn, když už postava potká něco neznámého se tak k tomu chovat. Nevíte co to je, co tam dělá, co to chce. Nemá to jmenovku nad sebou a není to modrý. Možná sem to jen já, ale osobně bych se nezačal vybavovat o prodeji kožek dřív, než bych si zjistil situaci.

Království za zmizení jmenovky v proměně!

Napsal: 30. 6. 2009 23.42
od anurin
kokosak píše:
Království za zmizení jmenovky v proměně!
nejen v proměně

Napsal: 30. 6. 2009 23.48
od Tomyn
jojo bylo by to fakt stylový kdyby zmizela jmenovka přeci je ještě popis postavy kerej právě určuje a dá se stále měnit což by hru posunula pořádně a hráči by si aspoň pořádně prohlédli popisek postavy, protože to jistě všichni nedělají a teĎ by jim to moc pomohlo


edit: jinak stejně by Eze poznali kdyby si zobrazily player list :)

Napsal: 1. 7. 2009 0.04
od George
Hoši, nemá cenu to řešit, je to technický nemožný... a kdyby náhodou bylo, tak by to bylo moc zneužitelný.
Což o to, pěkný by to bylo moc.

Napsal: 1. 7. 2009 0.04
od Street_cz
Tomyn píše:jojo bylo by to fakt stylový kdyby zmizela jmenovka přeci je ještě popis postavy kerej právě určuje a dá se stále měnit což by hru posunula pořádně a hráči by si aspoň pořádně prohlédli popisek postavy, protože to jistě všichni nedělají a teĎ by jim to moc pomohlo


edit: jinak stejně by Eze poznali kdyby si zobrazily player list :)
přesně, když hráč chce, není problém zjistit, o koho jde... takže zmizení jmenovky by moc neřešilo (i když, jak kdy... a stejně nakonec dojde na to, jak to přijme hráč a jak moc do toho to OOC zatáhne, ať tam je jmenovka, nebo není)

Napsal: 1. 7. 2009 0.08
od cybermisa
Tak samozrejme ze naprosto super by bylo, kdyby zmizely jmenovky a zmizel i player list - byl bych pro vsema deseti. Bohuzel, obavam se, ze to neni v nwn mozne (v nwnx to tusim mozne je, ale do toho nevidim. kazdopadne nwnx kdysi Labir na eq nechtel, pac je to cizi kod.)

Napsal: 1. 7. 2009 8.27
od Aefar
Permanentní smrt na Vás na všechny a hned tam bude pud sebezáchovy... Nicméně, po dloooouhé době jsem se podíval na druhou stranu se svou postavou, do chrámu to bylo daleko, takže než mě tam trpasličí spolubojovník dones, prohlížel jsem si tam úmrtní listiny na nástěnce... A můžu říct, že třeba taková postava Ch. T. se s tím umíráním nesere. To je teprv ztráta pudu sebezáchovy. Zabral stránku a půl, upozorňuji, v kuse. Ale takových už tu bylo... :dry:

Co se kokosákova případu týče... U trpaslíka to chápu, můj Catigern utíkal i před gorgolou, když ji ještě neznal... (teď už by se snažil dát té gorgole po držce taky)… Mantikoře utíkám vždy. Pokud trpaslíci ne, inu ať... Doufám, že to pro ně ovšem platí i v jeskyních. Pokud jde o to strašení... Proměna v potvoru nemusí být pravda nutně vystrašující, ale taky provokující.

Pokud jde o ty jmenovky... to je tak těžké vykašlat se na to, jakou barvu (modrou/červenou) ten druhý má a co má nad sebou napsáno? Je to stejná metagame jako - tohle není potvora ale DM... Popravdě. Mě někdy děsně štve, že je bandita červený a má nad sebou jmenovku, obzvláště, když od něj potřebuji zjistit informace a on jak debil furt útočí a útočí zcela bez pudu sebezáchovy...

Ovšem ke cti většiny potvor, když maj na kahánku, utíkaj... Bohužel jim to dlouho nevydží a pak, sice s pár životy, útočí zas...

Napsal: 1. 7. 2009 8.43
od kokosak
Víš co, i útok je aspoň nějaká reakce. Tady bohužel mluvím o úplné ignoraci faktu že tam nějaká potvora stojí. Alespoň mě to připadalo, jako že to bylo hodně "tak sem utek červenýmu spawnu a kouká na mě modrý PC, dem řešit důležitý věci jako rozdělení lootu". Celou dobu sem měl sto chutí je prostě zfleku zabít, jenže scházel IC důvod.

Napsal: 1. 7. 2009 9.52
od cybermisa
kokosak píše:Víš co, i útok je aspoň nějaká reakce. Tady bohužel mluvím o úplné ignoraci faktu že tam nějaká potvora stojí. Alespoň mě to připadalo, jako že to bylo hodně "tak sem utek červenýmu spawnu a kouká na mě modrý PC, dem řešit důležitý věci jako rozdělení lootu". Celou dobu sem měl sto chutí je prostě zfleku zabít, jenže scházel IC důvod.
No, je koukam na case se vzit Mantikoru na prochazku a dat ji jmenovku Ezechiel :biggrin:

.

Napsal: 1. 7. 2009 9.58
od Bruciacullo
no nevím o jakou šlo přesně situaci, ale má postava by si klidně začala povídat s drakem kdyby na ni neutočil ať už je tu pc či npc (už vidím jak si na mě někde počíha Ez nebo nějaký DM s velice přátelskou obludou s postraními umysly :megalol: ).
Jednou jsme potkal bugliho banditu co byl červenej ale chodil jako by mě neviděl tak jsem s nim pokecal a zahrál to jako že semnou nechce bojovat a ja šel v klidu dál, nutno podotknout že pak na mě přece jen vlítl :megalol:
No ne každá postava je takovej blázen jako ta moje, ale zase si nemyslím že by měla každá zdrhat jen pro to že někde pobíhá nějaká obludka, která jim navíc nic nedělá, tím chci říct nemusí to být vždy nutně metagame i když to tak vypadá... Ale jak říkám nevím přesně jaká byla ta konkrétní situace, pokud nereagovali vubec tak bych je s čistým svědomím zabil/napadnul myslím že by to pro ně bylo více než poučné...

Napsal: 1. 7. 2009 10.01
od Bruciacullo
cybermisa píše:
kokosak píše:Víš co, i útok je aspoň nějaká reakce. Tady bohužel mluvím o úplné ignoraci faktu že tam nějaká potvora stojí. Alespoň mě to připadalo, jako že to bylo hodně "tak sem utek červenýmu spawnu a kouká na mě modrý PC, dem řešit důležitý věci jako rozdělení lootu". Celou dobu sem měl sto chutí je prostě zfleku zabít, jenže scházel IC důvod.
No, je koukam na case se vzit Mantikoru na prochazku a dat ji jmenovku Ezechiel :biggrin:
to zase bude nával na druhý straně :megalol:

Napsal: 1. 7. 2009 10.56
od anurin
Aefar píše:Permanentní smrt na Vás na všechny a hned tam bude pud sebezáchovy... Nicméně, po dloooouhé době jsem se podíval na druhou stranu se svou postavou, do chrámu to bylo daleko, takže než mě tam trpasličí spolubojovník dones, prohlížel jsem si tam úmrtní listiny na nástěnce... A můžu říct, že třeba taková postava Chricho Tane se s tím umíráním nesere. To je teprv ztráta pudu sebezáchovy. Zabral stránku a půl, upozorňuji, v kuse. Ale takových už tu bylo... :dry:
S tím bych byl trochu opatrný. Ono, vzít si pernamentní smrt v nwn je dost ošemetné. Nejednou se mi stalo, že má postava zemřela kvůli lagu. Chvíli nic nevidíš a pak seš mrtvej. i v relativně bezpečné lokaci. Nebo.. jdeš, jdeš, klikneš na přechod a ejhle, za přechodem lítej medvěd a tvoje kosti po vydatné svačině. Jenom, protože ho někdo škádlil, tak na to doplatíš, kvůli přechodu.… souhlasím s pernamentní smrtí v cvc, už s ní máš pud sebezáchovi před ostatními hráči. O to tu přeci jde. Ale ta celková, je to dost riziko, může ti to ošklivě zkazit hru kvůli lagům. A to jsem ještě nemluvil o nwn chybě, která skrývá creatury a ty je nevidíš.…

Napsal: 1. 7. 2009 11.00
od Jon
"Povinná" permanentní smrt v CvC by se mi taky líbila, ovšem vždycky se najde idiot, který si chce dokazovat sílu vlastní postavičky a sem tam někomu zkazí hru (a to skoro bez IC důvodu), což je bohužel dost silný důvod, proč se "nedá" zavést plošně.

Napsal: 1. 7. 2009 11.07
od anurin
Jon píše:"Povinná" permanentní smrt v CvC by se mi taky líbila, ovšem vždycky se najde idiot, který si chce dokazovat sílu vlastní postavičky a sem tam někomu zkazí hru (a to skoro bez IC důvodu), což je bohužel dost silný důvod, proč se "nedá" zavést plošně.
Mám-li být upřímný, je tu mnoho postav, které si příliš vyskakují a to jen třeba kvůli lvlu. Nejhorší by na té cvc smrti bylo to, že by si na to hráči museli zvyknout a hrát mnohem opatrněji než ted hrají. Protože mi vážně přijde, že si mnozí vyskakují a dávají své sympatie, především ty negativní příliš najevo. A to by je v reálném světě mohlo stát víc, než si člověk dokáže představit. Nikdy nevíš na koho narazíš. A bohumžel, v tomto světě když někomu rozbiješ chlebárnu, nic si z toho nevezme. Hráče to nebolí a postava si zajde do chrámu, pošle tě do hřídele zas a zas, dokud ji nezabiješ. To ale stojí jen xp a chvíli na druhé straně. Což, budme k sobě upřímní, kolik z hráčů to vytrhne? Taková CvC smrt, ta by byla o něčem jiném. Ale, samozřejmě, aby byla EQ hratelná, chtělo by to okolo CvC smrti přísná pravidla. A aby hráč mohl někoho zabít, musel by proto mít opravdový důvod, byla by třeba nutná konzultace s DM atp. To je jen taková moje idea...

Edit: Ale, chce to najít kompromis mezi ,,ochuzováním světa´´ a perm smrtí v cvc.

Napsal: 1. 7. 2009 11.11
od cybermisa
Jon píše:"Povinná" permanentní smrt v CvC by se mi taky líbila, ovšem vždycky se najde idiot, který si chce dokazovat sílu vlastní postavičky a sem tam někomu zkazí hru (a to skoro bez IC důvodu), což je bohužel dost silný důvod, proč se "nedá" zavést plošně.
Kdo chce hrat na permku, muze, staci si vzit prislusne extras. Zavadet ovsem permku plosne a povinne je na dlooouhou debatu (flame) :smile: