Stránka 5 z 6

Napsal: 2. 7. 2009 16.42
od laty
K předešlému tématu:

Zavést místo permky měsíční čekací lhůtu na zaneprázdněné avatary by myslím taky pomohlo :bleh: .


K CvC:
Zrušit viditelný playlist před připojením(seznam hráčů na net?) a příští generace už půjde do CvC bez přesných informací,jestli může/nemůže vyhrát.

Já nic,ale kdybych já něco,zavedl bych o něco menší zkušenostní postihy za CvC smrt-už kvůli zkušenosti odsud,kdy jsem jednomu účtu "neštastnou náhodou" zabil postavu drzouna a při potkání jeho druhé postavy mi po tellu napsal,že se mnou už na procházku nepůjde :biggrin: .

A kdyby to šlo,bylo by krásné mít něco jako "nebezpečnost" napsanou v informací o postavě:)Přeci jen,z holčiny-arcimága s IX kruhem by nějaká ta "moc" být cítit měla a Ez by taky mohl nějak podvědomě dopředu varovat,že to neni jen "skrček,co se chce nechat přepadnout". :bleh: Není v normalním NwN něco podobného?

Ale je tu otázka,jestli to vše stojí za námahu.

Napsal: 2. 7. 2009 16.58
od sciorp
zakrývání seznamu hráču resp. levelu a povolání se tu už řešilo, že nemam ani tolik prstů na ruce to ale nic nemění na tom že bych to taky uvítal. :clover:

Napsal: 2. 7. 2009 17.05
od Street_cz
pro srkytí výpisu lvlů a povolání bych byl taky, ale pro skrytí celého seznamu (i kdo hraje) už moc ne :sport_boxing:

Napsal: 2. 7. 2009 17.06
od hoodedskull
sciorp píše:zakrývání seznamu hráču resp. levelu a povolání se tu už řešilo, že nemam ani tolik prstů na ruce to ale nic nemění na tom že bych to taky uvítal. :clover:
Tak to by uvital snad kazdej, rozhodne by to prineslo vic napeti u vyhrocenych situaci.

Napsal: 2. 7. 2009 17.09
od anurin
Street_cz píše:ale pro skrytí celého seznamu (i kdo hraje) už moc ne :sport_boxing:
Proč? Jsi snad línej se lognout a podívat se kdo hraje a kdo ne? A pak.. lognout se můžeš přeci tak či tak. Když nikdo není ve hře, můžeš si hrát sám. No ne? ( neber to zle prosímtě nebo jako útok )

Napsal: 2. 7. 2009 17.29
od cybermisa
Nalk píše:
cybermisa píše:
Nalk píše:Nooo když postavy jdou na to msíto asi podesáté, pokaždé předtím uspěli bez větších ztrát …
Jenom 10x? Z toho prosimte nemuzes delat zadnou statistiku, to chce alespon 50x nebo 100x …
To byl jen příklad... pro méně zdatné: doplňte si libovolně velké číslo, dle vlastního uvážení, které podle vás pásne jako "už to tam znám, máme taktiku, víme jak na to, neposerem to".
Pro mene zdatne Nalku, to byla IRONIE …

Edit: … nebo spis sarkasticka poznamka … O postavach, co neustale lezou do dungu tou samou cestickou, opakovane a opakovane, i kdyz ho maji prolezly skrz na skrz si myslim svy …

Napsal: 2. 7. 2009 17.31
od cybermisa
laty píše: Zavést místo permky měsíční čekací lhůtu na zaneprázdněné avatary by myslím taky pomohlo :bleh: .
Je zavedeno …
laty píše: K CvC:
Zrušit viditelný playlist před připojením(seznam hráčů na net?) a příští generace už půjde do CvC bez přesných informací,jestli může/nemůže vyhrát.
Kdyby to slo, tak uz to je davno …

Napsal: 2. 7. 2009 17.31
od kokosak
laty píše:… a Ez by taky mohl nějak podvědomě dopředu varovat,že to neni jen "skrček,co se chce nechat přepadnout"
Jasně, já si budu kvuli tobě předělávat koncept postavy aby moje oběti měly šanci :bleh:

Edit: v tom je právě smysl IC a OOC informací. Proto jsou schované obtížnosti potvor. Prostě NENÍ žádná nadsmyslová schopnost, která ti řekne kdo je jak drsnej a na koho máš... dokud to nezkusíš. A (tohle není na tebe) osobně se mi dělá špatně z lupičů co si vybírají oběti podle playerlistu a epickou postavu prostě nepřepadnou a nepřepadnou a nepřepadnou a dovolujou si na nízkolevlový frflíky.

Napsal: 2. 7. 2009 17.32
od anurin
cybermisa píše:
Nalk píše:
cybermisa píše: Jenom 10x? Z toho prosimte nemuzes delat zadnou statistiku, to chce alespon 50x nebo 100x …
To byl jen příklad... pro méně zdatné: doplňte si libovolně velké číslo, dle vlastního uvážení, které podle vás pásne jako "už to tam znám, máme taktiku, víme jak na to, neposerem to".
Pro mene zdatne Nalku, to byla IRONIE …
Nezapomente že se Vám zvyšuje časem lvl i spawn. A co jste zvládali kdysi 100x nemusíte příště zvládnout kvůli vyššímu spawnu. A sázet na to, že to postava stokrát dala je podcenění situace a situaci podcení jen hlupák nebo ne? tudíž, když postava jde kamkoliv, měla by počítat s tím že to tentokrát dát nemusí a že tam může být jinej odpor. Kvůli něčemu podobnému se zavedl spawn pastí, protože hráči věděli nazpamět kde jakou najdou. Jestli se pletu, vyvedte mě z omylu.

Napsal: 2. 7. 2009 17.34
od laty
sciorp píše:zakrývání seznamu hráču resp. levelu a povolání se tu už řešilo, že nemam ani tolik prstů na ruce to ale nic nemění na tom že bych to taky uvítal. :clover:
Pamatuji si jen na flamy kolem toho.Nikdy jsem to nedokázal sledovat až do konce,takže s jakým výsledkem?

Napsal: 2. 7. 2009 17.49
od Nalk
anurin píše:Nezapomente že se Vám zvyšuje časem lvl i spawn.
Proto jsem psal desetkrát, protože lvl nějaký ten čas trvá a než se výrazněji změní spawn v důsledku naexpení, tak se dá stihnout pár slušných výprav někam při tééééměř identických podmínkách (jedna dvě bestie navíc, pokud to není super epickej šaman nebo zlodějíček, nijak nerozhodí).

Samozřejmě, že když po čase naroste spawn, tak má postava zase určitý vítr ("Kurva co ten tu dělá? Hoši to smrdí... radši majzla a pomalinku.… kurvoš! další! serem na to! padáme")

Napsal: 2. 7. 2009 17.53
od Street_cz
anurin píše:
Street_cz píše:ale pro skrytí celého seznamu (i kdo hraje) už moc ne :sport_boxing:
Proč? Jsi snad línej se lognout a podívat se kdo hraje a kdo ne? A pak.. lognout se můžeš přeci tak či tak. Když nikdo není ve hře, můžeš si hrát sám. No ne? ( neber to zle prosímtě nebo jako útok )
není to o lenosti... já osobně se přiznám, že celkem často se připojuju na základě toho, kdo hraje... (notabene u brachů) - a kdybych se měl pokaždé lognout abych zjistil, kdo hraje a pak se odlog.. to by bylo relogů :bleh: a proti hře osamotě nic nemám, jenže nikdy to nevydrží věčně … :smile:

Napsal: 2. 7. 2009 17.56
od Alfray
S tím zakrytí lvlů postav/celýho pole s výpisem hráčů - jsem laik, takže nevím co na tom může být rizikového, ale už jak dlouho to tu visí na foru od Sylmaela, ne?

Napsal: 2. 7. 2009 17.58
od Luelle
Street_cz píše:
anurin píše:
Street_cz píše:ale pro skrytí celého seznamu (i kdo hraje) už moc ne :sport_boxing:
Proč? Jsi snad línej se lognout a podívat se kdo hraje a kdo ne? A pak.. lognout se můžeš přeci tak či tak. Když nikdo není ve hře, můžeš si hrát sám. No ne? ( neber to zle prosímtě nebo jako útok )
není to o lenosti... já osobně se přiznám, že celkem často se připojuju na základě toho, kdo hraje... (notabene u brachů) - a kdybych se měl pokaždé lognout abych zjistil, kdo hraje a pak se odlog.. to by bylo relogů :bleh: a proti hře osamotě nic nemám, jenže nikdy to nevydrží věčně … :smile:

já se taky loguju podle postav... hlavně dřív jsem volila mezi Cathuškou jako dítětem a Bethiou podle toho jestli tam byli Gallové nebo nebyli.

Napsal: 2. 7. 2009 18.20
od laty
To Kokosak

Máš pravdu,že nejspíš není,ale bral bych to jako kompromis,který by vyřešil možné problémy mezi hráči způsobené právě zrušením playlistu.Není to záležitost Equilbrie,ale z jného perzistentního světa mám zkušenost s drudy,co v proměně za jezevce obtěžovali lovící low-levely.A ted dilema-když ho nenapadnu,je to metagame,když ho napadnu jsem mrtvý.:biggrin:

Mít něco ve stylu ("nadsmyslového") "odhadu",by tenhle problém vyřešilo.
Jasně,že můžeš namítnout něco o pověsti,ale v literatuře se často objevuje i tenhle mimosmyslový odhad(intuice?).Pokud by se nějak lépe ošetřilo(a zase je tu otázka jestli to stojí za námahu :bleh: ),třeba přes nový skill("odhad?"),mohla by se využít i charisma/inteligence postavy.Neber mě doslova,i když by se mi líbilo,aby ssebou musel Ezík tahat cedulku s nápisem "challenge rating:Rychle pryč!:biggrin: " bohatě by postačila neurčitá systémová hláška "naskakuje ti z něj husí kůže,měl bys být na pozoru" jako odpověd na "zhodnotí ho pohledem".Kdyby s tím někdo měl náladu pohrát si,bylo by to rozhodně další využení charisma(schopnost přetvařovat se?) a podobně.Ne všudepřítomné původní NwN challenge rating.

To Luelle

Nevyřešil by to seznam hráčů na netu Eq?

Napsal: 2. 7. 2009 18.21
od George
Alfray píše:S tím zakrytí lvlů postav/celýho pole s výpisem hráčů - jsem laik, takže nevím co na tom může být rizikového, ale už jak dlouho to tu visí na foru od Sylmaela, ne?
Máš pravdu, naposledy, co jsem to navrhoval se to, pokud vím, zavrhlo kvůli tomu, že to šlo snadno obejít... Sylmael ale časem přišel na to, jak ten playerlist zabít přímo u serveru a tím pádem by to nemělo jít obejít.. myslím, že tohle by řešilo hodně a nejen CvC, ale i celkový přístup k postavám. (Jen škoda, že to na mojí postavě moc nezmění, protože 95% hráčů pozná, že jsem min. 14. lvl, protože mám křídla :biggrin: )

Napsal: 2. 7. 2009 18.55
od kokosak
laty píše:To Kokosak

Máš pravdu,že nejspíš není,ale bral bych to jako kompromis,který by vyřešil možné problémy mezi hráči způsobené právě zrušením playlistu.Není to záležitost Equilbrie,ale z jného perzistentního světa mám zkušenost s drudy,co v proměně za jezevce obtěžovali lovící low-levely.A ted dilema-když ho nenapadnu,je to metagame,když ho napadnu jsem mrtvý.:biggrin:
Řešení? Chovej se jako by se postava chovala k jezevci. Máš tu výhodu, že můžeš zadupat, odlákávat... cokoli. Chováš se jinak jen protože víš z playerlistu, že hráč je N levelů nad tebou a dá si tě k svačině? Pak jsi (a řeknu to natvrdo) metagejmující prase.

Nevím jak na to tebou zmiňovaném servru, ale tady si většina lidí nepotřebuje nic dokazovat. Takže odpovědí na útok na jezevce není okamžitý rešift a kill. Vzpomínám, dělal sem prase. Kví, kví, chro chro. No a schválně jsem se přifařil k lovcům co lovili prasata, jestli si troufnout. Troufli. Když jsem viděl, že prasátko je přidrsné, chudáček vykvíklo a zmielo (dostalo po čumáku), ačkoli bylo ještě Nezraněné. Lovci, že to pěkně zahráli (i následnou diskusi nad tím co to bylo za uberprase), se dostali na můj interní seznam lidí se kterými si rád zahraju, protože vím, že to umí. Metagejmeři se dostanou taky na seznam, ale s opačným efektem. Nebudu tahat někoho na výpravu, když vím že tam bude prasit. Nebudu jim říkat tajné informace, protože nehodlám riskovat že by to prometagejmili dál.
laty píše:Mít něco ve stylu ("nadsmyslového") "odhadu",by tenhle problém vyřešilo.
Jasně,že můžeš namítnout něco o pověsti,ale v literatuře se často objevuje i tenhle mimosmyslový odhad(intuice?).Pokud by se nějak lépe ošetřilo(a zase je tu otázka jestli to stojí za námahu :bleh: ),třeba přes nový skill("odhad?"),mohla by se využít i charisma/inteligence postavy.Neber mě doslova,i když by se mi líbilo,aby ssebou musel Ezík tahat cedulku s nápisem "challenge rating:Rychle pryč!:biggrin: " bohatě by postačila neurčitá systémová hláška "naskakuje ti z něj husí kůže,měl bys být na pozoru" jako odpověd na "zhodnotí ho pohledem".Kdyby s tím někdo měl náladu pohrát si,bylo by to rozhodně další využení charisma(schopnost přetvařovat se?) a podobně.Ne všudepřítomné původní NwN challenge rating.
Takže bys rád věděl, respektive mohl bezpečně zjistit, na koho si můžeš dovolit a kdo ti dá naprdel? A dovolovat si jen, když ti to napíše, že můžeš? Takovým lidem se říká zbabělec.

Napsal: 2. 7. 2009 20.18
od Kapik
Alfray píše:S tím zakrytí lvlů postav/celýho pole s výpisem hráčů - jsem laik, takže nevím co na tom může být rizikového, ale už jak dlouho to tu visí na foru od Sylmaela, ne?
přesně, krom toho to je už docela dlouho zavedený na jednom nejmenovaném serveru(teda snad, nebyl sem tam ani enpamatuju) a funguje to bez obtíží

Napsal: 2. 7. 2009 20.32
od laty
kokosak píše:
To je sice hezké,jenže oba mluvíme o jiné situaci.Nevztahuju to k tobě,ani k těm,kteří se drží tvého konceptu hry druida v proměně.Mluvím o jinak hraném druidovi,který opakovaně zabíjí tímhle způsobem.A mluvím o tom,že by měla být možnost postavy zhruba odhadnout potvoru na kterou si troufne a na kterou ne.Řešit tenhle konflikt přes hvězdičky,nebo odběhnutí po *ráně do čumáku* systémově nezraněn je samozřejmě asi nejlepší řešení,ale já mluvím o jiné situaci.Nedá se porovnávat real,kde se po ráně sekerou složí jelen stejně jako prase,se světem kde do sebe dva buší čtyři minuty a po boji jsou schopni vrátit se do původního stavu.Když vezmu tvůj příklad:nešlo by na tom praseti na pohled poznat,že je větší než ty obvyklá?
kokosak píše:Takže bys rád věděl, respektive mohl bezpečně zjistit, na koho si můžeš dovolit a kdo ti dá naprdel? A dovolovat si jen, když ti to napíše, že můžeš? Takovým lidem se říká zbabělec.
To samé-jako postava pečlivě prozkoumám agresora,získám nějakou další informaci a vyhodnotím kdy situaci nemá cenu řešit bojem.Dosadit si můžeš příklad přepadení bojovníkem v plné plátové za několik zlatek-v tomhle případě rovnou vidíš,že bojem řešit cenu nemá,protože se od pohledu jedná o charakter schopnější,než je tvoje postava.A já navrhoval další skill k určení,kdy schopností postavy.O dovolování jsem nic nepsal,ani o BEZPEČNÉM zjištění,jen o informační "berličce",co možná zmůžu a co ne.

Pokračoval bych po PM,at nesviníme forum.
:smile:

Napsal: 2. 7. 2009 20.38
od George
laty píše:
kokosak píše:
To samé-jako postava pečlivě prozkoumám agresora,získám nějakou další informaci a vyhodnotím kdy situaci nemá cenu řešit bojem.Dosadit si můžeš příklad přepadení bojovníkem v plné plátové za několik zlatek-v tomhle případě rovnou vidíš,že bojem řešit cenu nemá,protože se od pohledu jedná o charakter schopnější,než je tvoje postava.A já navrhoval další skill k určení,kdy schopností postavy.O dovolování jsem nic nepsal,ani o BEZPEČNÉM zjištění,jen o informační "berličce",co možná zmůžu a co ne.

Pokračoval bych po PM,at nesviníme forum.
:smile:
Blbost, pokud uvidíš bojovníka v plátovce za několik zlatek, poznáš hned, že to bude možná oříšek, pokud přepadneš babičku v autobuse a ona tě prohodí oknem a druhej den se píše v novinách "Šampionka karate prohodila útočníka oknem autobusu", taky to bylo proto, že jí neodhadl...a např. jedna z Ezových hlavních výhod je to, že skrývá svojí sílu (a nejen to, že nevypadá nabouchaně, ale i se tak chová).. proč by se to mělo nějakým způsobem odkrývat systémem?

Sylmaelův návrh.