Stránka 1 z 1

Odlogy pro dobití kouzel

Napsal: 2. 3. 2006 20.22
od photter
tak se mi dneska povedlo se vyvlíct z pracovního procesu a hrál sem většinu dne...
upoutaly mně (a nejen mně) opakovaný relogy určitejch postav...
mně je samozřejmně jasný, že jim padá připojení, padá NWN, padaj wokna a určitě to neni bugusing ale...
jména pro mně překvapení nebyly, spíš mi příde smutný, že si svý odporný zvyky přitáhnou i do světa, kterej se otevřeně deklaruje jako HCRP
nechci je teď jmenovat, třeba se vzpamatujou a soudim, že pokud to přeroste únosnou mez, je k dispzici log

Napsal: 2. 3. 2006 20.28
od Arto
A to se nesmí??? Nikde se to nepsalo... :bestbook:

(pro méně chápavé, je to myšleno ironicky) :bleh:

Re: Odlogy pro dobití kouzel

Napsal: 3. 3. 2006 10.44
od snowman
photter píše:tak se mi dneska povedlo se vyvlíct z pracovního procesu a hrál sem většinu dne...
upoutaly mně (a nejen mně) opakovaný relogy určitejch postav...
mně je samozřejmně jasný, že jim padá připojení, padá NWN, padaj wokna a určitě to neni bugusing ale...
jména pro mně překvapení nebyly, spíš mi příde smutný, že si svý odporný zvyky přitáhnou i do světa, kterej se otevřeně deklaruje jako HCRP
nechci je teď jmenovat, třeba se vzpamatujou a soudim, že pokud to přeroste únosnou mez, je k dispzici log
Jo, souhlas. Příště rovnou písni Labirovi nebo Onxovi, pokud se to bude opakovat...

Napsal: 3. 3. 2006 11.26
od labir
Výňatek z pravidel Equilibrie, kapitola Hra a komunikace:


Odlogování se ze hry za účelem vyhnutí se postihům je chápáno jako závažné porušení pravidel. Zejména se jedná o odlogování se pro vyhnutí se smrti, obnovení kouzel či snahu o obejití systémů hry.

PvP neboli útok na postavu jiného hráče bez IC důvodu je přísně zakázáno. Oproti tomu pro CvC nejsou omezení.

Při odpojení v CvC souboji či pronásledování je druhá strana povinna počkat zhruba 5 min, zdali se nejedná o výpadek připojení nebo problémy na klientské straně odlogovaného. Pakliže se ani po této lhůtě hráč znovu nenaloguje, je toto odlogování považováno za porušení pravidel.

Veškěré vraždy v CvC soubojích je nutné hlásit DM a to s popisem po provedení činu. Musí tak učinit obě dvě strany - jak vrah, tak oběť. Samozřejmostí při smrti postavy v CvC je ztráta paměti, která tak vylučuje, aby se obět jakýmkoli způsobem mstila či jinak se vracela ke konfliktu. Ztráta paměti platí při jakémkoliv způsobu a důvodech smrti postavy.



Celé znění pravidel naleznete na webu:
http://www.equilibrie.cz/pravidla.php

Relogy za účelem obnovení kouzel se dají docela dobře odhalit. A pokud se to rozmůže není problém udělat detekční automatický systém s výpisem podezření na perzistentní DM tabuli. Relogy pro kouzla budou trestány tvrdě.

Napsal: 3. 3. 2006 12.32
od Psanec
heh sem ani nevedel, ze je neco podobneho mozne.
A ani vesnu me nenapadlo, se odlogovat, abych se zachranil pred smrti …
To uz radsi zemru a zanadavam si za vlastni blbost a priste budu opatrnejsi.

Napsal: 3. 3. 2006 12.40
od Ikkie
No ono je dost pokažený to barvení oblečení, že to jde jenom po relogu, včera mě to dvakrát vrátilo původní barvu a musel jsem relogovat :(

Napsal: 3. 3. 2006 12.42
od Arto
Tohle se mi ještě nestalo... :glare:

Napsal: 3. 3. 2006 12.43
od Ikkie
Asi to dělá jenom u některých oblečení :dry:

Napsal: 3. 3. 2006 13.15
od labir
Ikkie píše:Asi to dělá jenom u některých oblečení :dry:
Nebo to děláš při otevřeném obchodu. Pak to blbnout bude a nejde s tím nic udělat.

Napsal: 3. 3. 2006 17.50
od Lasek
Psanec píše:heh sem ani nevedel, ze je neco podobneho mozne.
A ani vesnu me nenapadlo, se odlogovat, abych se zachranil pred smrti …
To uz radsi zemru a zanadavam si za vlastni blbost a priste budu opatrnejsi.
jak budes priste opatrnejsi ? kdyz nevis ze si umrel :shades: