Jája to asi myslel tak, že pokud někdo bezdůvodně klade pasti, jenom aby nějakou postavu zabil bez nějakého vyššího důvodu jako je nutnost odstranit svědka, vytvoření následného autoquestu/questu, pomsta a podobné (a i tam se leckdy dá sáhnout k zajímavějším opatřením než kill), je to idiot. Zabil postavu jenom aby se pobavil, svět to neobohatí a hráče mrtvé postavy to mrzí. Stejně jako Jájovi mi smrt postavy nevadí, pokud si to zaviním sám, nebo je k tomu důvod.cybermisa píše:Proc by mel byt hrac/DM idiot? Treba je to jen low level postava, co chce mit proste jistotu a jinak nemuze?Jája CZE píše: Já nerozlišuju v CVC mezi hráčem a DM. Koneckonců i DM je je v okamžiku jednání za NPC hráč. (když to napíšu polopaticky. Položí-li na zem v "bezpečné lokaci" hráč prostřednictvím PC zloděje dvacet pastí na sebe s vědomím, že tam někoho náhodně sejme, myslím si o hráči, že je idiot. Pokud totéž udělá DM s NPC zlodějem, myslím si o DM, že je idiot. Nějaký hráč tam přijde a kvůli tomu idiotovi zbytečně chcípne, toť výsledek)
EDIT: nojo, než dopíšu epos, Jája to jednou větou vysvětlí :D
Pokud například vím že mi de někdo po krku, dám si na něj pozor. V jeho kůži je, pokud mě nemůže kvůli svému levelu porazit tváří v tvář, možný jen *podřezává* způsob ve spánku, pár dalších čistě RP a pak mimo jiné stackovaná past na místě kde jdu.
Dokážu si živě představit jak zlodějíček bdí několik nocí, propojuje mechanismy, smotává ovládací lanka a propojuje tak lehké pasti do jedné ultimátnější, dávaje při tom pozor aby neomezil její utajitelnost. Pak si vyhlédne cestu a čas kudy pravidelně chodím (případně si zařídí volavku která mě tam dovede) a s ďábelským úsměvem nastraží past. (což věřím u stackování není nic snadného a rychle hotového).
Pak, pokud mu do toho šlápnu, nebudu naštvaný, ale budu spokojený z dobré hry.
Pokud ale půjdu po cestě a nějaký lowlevel kterého ani neznám mě pro zábavu odpraví, budu naštvaný a nepřál bych mu dostat se mi do rukou. Vždyť i <nejmenováno> když chtěl/a zastrašit pár lidí z <nejmenováno>, použil/a pro to jen nejslabší bodcové pasti, které sundají maximálně první level s mizernou odolností.
Navíc, není snadnější takovou stackovanou past odhalit? Na všímavost by se mělo snad házet na každou past zvlášť, ne? Pak má při takových deseti pastech slušnou šanci na objevení i absolutní nevšímavý ignorant.