Stránka 1 z 2

smrt, mrtvola, věci

Napsal: 3. 3. 2006 17.10
od Ethernity
Trochu mi tu chybí pravdla nebo systémový vychytávky pro smrt v PvP a následné obírání o měšec, věci atd.

Protože když dá zabitej hráč znovuobjevení, tak už věci nejsou a i před tim jdou věci získat jen pomocí skillu okrádání. Přitom by měly jít normálně sebrat.

A pak mě přijde velmi nelogický, že např zabitej bandita kerej po mě sekal pěknym mečem ho v lootu nemá.…

Předpokládám, že vás to zcela určitě napadlo, ale kvůli něčemu ste to zavrhli, tak kdyžtak prosím o stručné info když bude čas. (Když budu znát důvod, tak mě to bude štvát mnohem míň.)

Napsal: 3. 3. 2006 17.14
od Arto
Obírání hráčů když už tak jenom za přítomnosti Dm bych navrhoval.

Co se týče těch banditů tak to by bylo celkem realističtější, kdyby třeba po smrti upustil meč, nebo ho měl v invu. Ale když tě někdo seká mečem a ty ho pak chceš obrat, těžko bude mít ten meč v batohu když tě s ním chtěl zabít... :smile:

Napsal: 3. 3. 2006 17.21
od Ethernity
To samozřejmě.
Jinak lol, co sem si všimnul, tak grafická animace banditovy smrti zahrnuje pohyb kterej vypadá uplně stejně, jako když si meč strká právě na záda do pouzdra nebo batohu :megalol:

Napsal: 3. 3. 2006 17.27
od Arto
Mě spíš rozesměje to že když ho zabiju ze zadu šipkou, tak spadne a v momentě vstane mrtvej. Takže ho obírám a on stojí :megalol:

Napsal: 15. 3. 2006 11.07
od Ethernity
Žádná reakce?

Já řikám škoda. Strašně mi to chybí. Leží mrtvola a je blbost, že jí dou sebrat věci jen pulhodinovym postupnym vykrádánim a to eště ne ty, co má na sobě. Znevýhodňuje to zlé postavy. Nelíbí se mi to.

Napsal: 15. 3. 2006 12.16
od labir
Tak teď jsem si konečně všimnul tohohle topicu (nějak mi ušel).

Nad lootem PC jsme se skutečně zamýšleli, ale došli jsme k závěru, že ač by to bylo přínosem pro zlé postavy, bylo by to mnohem větším postihem pro ty dobré. Jednalo by se o masivní podporu zabití v CvC. Navíc když postava přijde o nějaký RP předmět, který pro ni dost znamená a nemá prakticky šanci jej získat zpět, tak to dost často může vést až k odchodu hráče.

Okrádání mrtvého proto je možné pouze za asistence DM.

Navíc při stisknutí tlačítka Respawn je mysl zabitého transportována i s jeho věcmi na Druhou stranu.

Napsal: 15. 3. 2006 13.29
od Ethernity
Hmm, to sem si myslel - já to chápu no, ne každej hráč by to unes. Nejde všechno udělat podle reálu. Ale stejně bych to udělal.
Okrádání mrtvého proto je možné pouze za asistence DM.
Aha, bude to asi v pravidlech, prehlid sem. Je možné po domluvě se zabitým hráčem (pokud bude souhlasit) uskutečnit vykrádání bez dozoru DM, případně udělat OOC předání věcí?
Jinak v reálu bylo a je zabíjení kvůli věcem běžná věc, ale jak řikam, chápu, že NWN je jen hra a kdyby se v ní aplikovaly kruté principy reality, tak by některé hráče nebavila.

Napsal: 15. 3. 2006 14.00
od Alcatraz
Jinak v reálu bylo a je zabíjení kvůli věcem běžná věc, ale jak řikam, chápu, že NWN je jen hra a kdyby se v ní aplikovaly kruté principy reality, tak by některé hráče nebavila.
no ono to vytvari nepekne situace. Ve hrach s plnym lootem buji dalsi sada neresti. Jako treba ze lowlevelove v hidu byli pripraveni u souboju frakci a jen vyzbiravali high lvl postavy schopne boje, cestny rytirsky souboj skoncil s nahou mrtvolou, apod. Krom toho, ze pak je NUTNE mit k dispozici domecek a v nem si schovavat veci, protoze moje postava sebou nosi v invu veci, ktery nenosi sebou.

Napsal: 15. 3. 2006 14.02
od slupka
toto je hcrp server. okradat se nesmi a po smrti musis znovu zit. proste utrpeni na kazdym rohu. nezbyva ti nez prijmout :)

Napsal: 15. 3. 2006 14.41
od Ixtremist
slupka píše:toto je hcrp server. okradat se nesmi a po smrti musis znovu zit. proste utrpeni na kazdym rohu. nezbyva ti nez prijmout :)
K okradani se vam tu jistě vyjadři photter(timto ho o to prosim žadam, protože jeho nazor mi připadne vic než smysluplny).

Ad smrt. proč by musel žit? Je čistě tvoje věc jestli daš perm nebo ne.

Napsal: 15. 3. 2006 14.49
od slupka
nikde jsem v pravidlech nic o permu necetl. jedine to, ze pokud se rozhodnes zustat na druhe strane na veky, tak se stejne za nejakou dobu prevtelis zas mezi zivy. vo permu ani tuk.

Napsal: 15. 3. 2006 14.58
od photter
proč já ? :megalol: :megalol:
kradení je v NWN vyřešeno naprosto prasecky a doporučuju se tomuto faktu přizpůsobit
pokud okradení proběhne čistě (úspěch a neprozrazen) pak je všechno celkem v pořádku (až na to, že DC je stanoveno do 20ti lvlovýho NWN a epická postava s namaxovaným pickpoketem uspěje vždy)
pokud je pokus neúspěšnej je taky všechno víceméně v pořádku
průser nastává, když je sice úspěch na kradení ale pokus je odhalen - okradenej ani zabitím zloděje nedostane věc zpátky, což je absurdita (nehledě k tomu, že zloděj může bejt silnější než okradenej a hrozbě se vysmívá ačkoli byl vlastně neúspěšnej)
já doporučuju pojímout okrádání jako RP činnost a ne jako náplň práce, brát to jako zpestření, dělat to jenom s určitým záměrem, ne z principu a hlavně při odhalení to prostě brát jako NEúspěch a věc bez komentáře hodit na zem i kdyby okradenej byl lvl 1

všeho futrál potom je, když je pokus odhalenej, vyprovokuje opportunity attack a ten zase odvetnej attack, takže okradenej leží mrtvej na zemi a nemá nejmenší tušení proč

tohle všechno se může přihodit, tak s tim počítejte a zacházejte s tím citlivě, děkujte bioware

Napsal: 15. 3. 2006 15.48
od Arto
Pokud sem to z tohoto Labirova info o smrti na Eq pochopil dobře tak po smrti nezůstává na zemi ležet nahý tělo, nýbrž tělo ve své "kráse" s věcma. Pokud sem se mýlil tak mi to vysvětlete pls.

viewtopic.php?t=71

Napsal: 15. 3. 2006 16.07
od Jezura
ethernity píše:Je možné po domluvě se zabitým hráčem (pokud bude souhlasit) uskutečnit vykrádání bez dozoru DM, případně udělat OOC předání věcí?
V tomhle imho není žádný problém.

Jinak ohledně permanentní smrti výňatek z pravidel:
http://www.equilibrie.cz/pravidla.php

Permanentní smrt postavy je vždy na rozhodnutí hráče. Rozhodne o ní chováním postavy, která se při smrti dostane na Druhou stranu Desky.

A z pohledu světa je permanentní smrt popsána zde:
viewtopic.php?t=71

Napsal: 15. 3. 2006 16.09
od labir
2Slupka: Znovuzrozením duše je mírně řečeno, že si může třeba hráč založit novou postavu, která na Desce vyrostla a je charakterově podobná té co zůstala navěky na Druhé straně (dobře, řečeno naplno je to případ perm death). A jelikož na Druhé straně zůstává tělo bez duše ale s kompletní pamětí, tak ta dotyčná nová postava nemá žádné, ale absolutně žádné pojítko se svým minulým životem. Maximálně snad jen povahou.

Ad smrt a věci: Po smrti zůstávají věci ležet u postavy do chvíle Respawnu. Pak jsou přeneseny s duší na Druhou stranu. Implementace opačná, tedy že věci zůstávají "jako" u mrtvoly přináší příliš mnoho sporných momentů a hodí se pouze pro případ full-lootovatelných mrtvol, které jak jsem psal nejsou a nebudou.

Napsal: 15. 3. 2006 16.25
od Arto
Nejde mi o lootování mrtvol. Jenom mi trochu nedávalo smysl to že se duše vtělí do nového těla zatím co se regeneruje to nahoře. Takže to nahoře zůstává nahý?

Napsal: 15. 3. 2006 16.27
od labir
Arto píše:Nejde mi o lootování mrtvol. Jenom mi trochu nedávalo smysl to že se duše vtělí do nového těla zatím co se regeneruje to nahoře. Takže to nahoře zůstává nahý?
:biggrin: Dobrá otázka. Po respawnu vlastně ano, jen na něm asi budou nějaké hadry...

Napsal: 15. 3. 2006 17.55
od Alcatraz
Labir píše:
Arto píše:Nejde mi o lootování mrtvol. Jenom mi trochu nedávalo smysl to že se duše vtělí do nového těla zatím co se regeneruje to nahoře. Takže to nahoře zůstává nahý?
:biggrin: Dobrá otázka. Po respawnu vlastně ano, jen na něm asi budou nějaké hadry...
a nebyl by nejaky zpusob identifikace? Kdyz najdu mrtvolu, tak je pro me dulezity ci mrtvola to je.

Napsal: 15. 3. 2006 18.11
od photter
Alcatraz píše:a nebyl by nejaky zpusob identifikace? Kdyz najdu mrtvolu, tak je pro me dulezity ci mrtvola to je.
nebuď vybíravej a žer, dokad je čerstvá..

Napsal: 15. 3. 2006 18.22
od snowman
photter píše:
Alcatraz píše:a nebyl by nejaky zpusob identifikace? Kdyz najdu mrtvolu, tak je pro me dulezity ci mrtvola to je.
nebuď vybíravej a žer, dokad je čerstvá..
LOL :megalol: